Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Hvem var det der klappede efter kampen???

  1. #1
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413

    Hvem var det der klappede efter kampen???

    Nu har jeg set det nogle gange, men efter kampen i lørdags måtte jeg ta' mig til hovedet og undre mig. Hvem i alverden kan stå og klappe af holdet, efter en indsats som den vi så mod herfølge!?! Det var ikke mange men flere end man skulle tro.
    Tro mig, jeg bakkede holdet op i alle 90 minutter, men vil med glæde indrømme at jeg piftede da dommeren fløjtede af.

    Men jeg forstår virkelig ikke, hvad folk tænker i sådan en situation! "Nå ja, vi tabte i hvert fald ikke" eller er det "defensivt stod vi godt" eller måske "skønt skønt, at se herfølge i superligaen igen"??

    Der er ikke for at dømme nogen, men kunne godt tænke at høre, hvad der fik folk til at klappe efter kampen!

    Mvh Michael
    Sidst redigeret af Fahlsten : 22.09.03 kl. 08:47

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050
    Hej

    Jeg klappede efter kampen! Der er dog stor forskel på hvordan jeg gør det. Jeg står ikke og hopper op og ned som en jubelglad idiot, det er mere nogle små klap og hilsen på holdet. F.eks. når en som Peter Nielsen ( som altid ) lige kommer ned til os og går og hænger med næbbet så giver jeg lige et lille klap .. det er lidt svært at give et klap på skulderen fra hvor jeg står :) Det har nu ikke så meget at gøre med at man klapper over præstationen, man viser bare at man er der for dem og også kan støtte i modgang.

    Mhs. til støtte .. jeg er også en af dem der forsøger at lave stemning i 90 minutter ved at synge eller råbe edder! Pifte af vores hold gider jeg nu ikke .. jeg bliver ved med at tro på det. Enhver ser fodbold på sin måde. ( Om det er en dårlig undskyldning fordi jeg ikke kan pifte ved jeg så ikke hehe ) ForZa Fc

  3. #3
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Hej Thunderstokke

    Ok, det er sgu' fair nok. Vi er helt enige i, at holdet også skal støttes i modgang, specielt under kampen, men jeg må indrømme at jeg var så frustreret efter kampen, at jeg følte ikke jeg kunne gøre andet end at pifte. En ting er at spille uafgjort mod herfølge i Parken, en anden er måden vi spillede på. Damn, det var ringe. Nåh, vi må bare håbe at problemerne løser sig snart, hvad de end må være.

    Mvh Michael

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936
    Jeg var desværre ikke i Parken i lørdags, så derfor hverken piftede eller klappende jeg af drengene. Det ændre dog ikke ved det forhold, at jeg aldrig lærer at forstå de folk der pifter deres hold fra banen!

    Personligt klapper jeg altid holdet fra banen. I værste tilfælde holder jeg min kæft og går, men at pifte af dem; ALDRIG!

    Det kommer der ikke noget godt ud af.

    VonZee

  5. #5
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Jeg tror nu heller ikke der kommer noget godt ud af det, andet end måske at spillerne griber fat i kuglerne og måske giver den en ekstra skalle næste gang.
    Lige så vel som spillerne kan brokke sig over os (som trods alt er sket) lige så vel synes jeg at vi kan brokke os over deres spil, når det virkeligt er dårligt, som det var det i lørdags. Hvis jeg kunne sige det til dem personligt, ville det da være bedre, men jeg tror ikke de vil sætte pris på, at et par tusind folk dukker op, for en gang eftermiddagskaffe og lidt generel brok. Derfor var det den eneste måde, jeg kunne udtrykke min utilfredshed på. Tro mig, det er ikke noget der sker hver gang vi taber point, men i tilfælde som dette, vil jeg forebeholde mig retten til at pifte.

    Mvh Michael

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    Jeg tror faktisk godt der kan komme noget ud af det, nemlig en trods reaktion fra både spillere og fans....
    Vi er nu stadig for kedelige på tribunen så vi kan heller ikke selv være tilfredse....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936
    ›Jeg tror nu heller ikke der kommer noget godt ud af det, andet
    ›end måske at spillerne griber fat i kuglerne og måske giver den
    ›en ekstra skalle næste gang.

    ›Lige så vel som spillerne kan brokke sig over os (som trods alt
    ›er sket) lige så vel synes jeg at vi kan brokke os over deres
    ›spil, når det virkeligt er dårligt, som det var det i lørdags.
    ›Hvis jeg kunne sige det til dem personligt, ville det da være
    ›bedre, men jeg tror ikke de vil sætte pris på, at et par tusind
    ›folk dukker op, for en gang eftermiddagskaffe og lidt generel
    ›brok. Derfor var det den eneste måde, jeg kunne udtrykke min
    ›utilfredshed på. Tro mig, det er ikke noget der sker hver gang vi
    ›taber point, men i tilfælde som dette, vil jeg forebeholde mig
    ›retten til at pifte.


    ›Mvh Michael

    hej Michael

    Dette her er et område hvor vi aldrig blive enige! Jeg mener ikke det er i orden at pifte af holdet.

    jeg mener, at alt for mange af de mennesker der kommer i Parken alt for let vender sig imod holdet.
    Det er sgu ærgeligt. der var engang hvor vi var DKs bedste publikum, men i takt med at der er kommet flere mennesker, er den trofaste opbakning svundet.

    VonZee

  8. #8
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Hej VonZee

    Yeps, specielt vender alt for mange sig mod holdet stort set inden kampen er gået i gang. Nogle gutter der står bag mig, gik i selvsving efter TO MINUTTER!?! Geez, det var belastende at høre på. Det er det samme hver gang. Ingen sang eller stemning, kun brok og det er seriøs brok!
    Men det kan da være, at et par kampe til som den mod herfølge, kan luge de værste fra.

    Mvh Michael

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936
    ›Men det kan da være, at et par kampe til som den mod herfølge,
    ›kan luge de værste fra.

    Det er muligt, men det er en hård pris at betale for at luget ud! Så hellere et par AGF-kampe, så de ikke har noget at brokke sig over.

    VonZee

  10. #10
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Ja, det ville nu være skønt at skulle møde AGF og bundby nu. Så var der 6 sikre point ;-)
    Men seriøst, der skal virkelig kampe til, som den mod AGF før de ikke brokker sig. Skræmmende!

    Mvh Michael

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Hej Michael

    Nu har jeg personligt været så uheldig at få sæsonkort lige foran 4-5 evindelige brokkehoveder der brokker sig højlydt og pifter af alt og alle (også få minutter inde i kampen). De er konstant negative - det er som at høre på fem Jan Mølby'er på samme tid!
    Og så er de konstant på nakken af deres evige hadespillere (Tobiasen, Lønstrup, Rooba, Rabo, Røll og nu selvfølgelig Álvaro der jo allerede efter de mange kampe han har spillet har vist sig at være et massivt fejlkøb (i.a.))- stort set uanset hvad de foretager sig (godt eller skidt), så skal de bare hetzes. Det er temmelig trættende at høre på!!

    Nu til min pointe. Jeg synes det er fuldstændig i orden at give udtryk for sin mening om kampen når den er fløjtet af når man har været vidne til en omgang hø som det vi så i lørdags. Vi har betaler i dyre domme for at støtte holdet uge efter uge, så må vi fandeme også give udtryk for det når deres indsats er under al kritik. Og så skal vi ikke stå og klappe pænt.

    Men når kampen er i gang, så mener jeg sgu vi skal støtte holdet maksimalt. Og det gælder samtlige spillere Backe nu engang har valgt at sætte på holdet - om man er enig med hans disposition eller ej. Hvad fanden skulle det andet ellers hjælpe???!!! Jeg kan da godt forstå at man undervejs kan komme med frustrations udbrud når Todi brænder en mega monsterchance eller vi lider et tåbeligt boldtab. Men at pifte konstant og forfølge holdet og spillerne fra først til sidst, det fatter jeg bare ikke. Det er i hvert fald ikke noget der gør spillet bedre.

    Men når kampen er fløjtet af, så mener jeg der bør være frit spil for at lufte sin utilfredshed. Både fra tribunerne i Parken og ikke mindst her på siden. I hvert fald når holdet leverer en så ringe indsats som i lørdags (i tredje kamp i træk med pointtab mod latterlige bonderøve).

    Rasmus

  12. #12
    Fahlsten er offline She turned me into a newt
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    413
    Hej Rasmus

    Jamen, vi er da helt og fuldstændigt enige. Hehe, ja det er altid (stort set) de samme det går ud over, lige meget hvad de end gør på banen. Pånær i lørdags, der fik alle en tur. Og Alvaro han var jo selvfølgelig det dårligste køb vi nogensinde havde foretaget :-)
    Der må laves en støtteforening, for os der må trækkes med brokkehovederne, og her tales om de SERIØSE brokkehoveder! :-)

    Mvh Michael

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skete der efter kampen??
    By mjølner in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 01:14
  2. Eneste minus: Hvor var busserne efter kampen ?
    By Owen in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 16.09.05, 12:48
  3. Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 23:28
  4. Nogen der så på TV2 lige efter kampen??
    By jaydee in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.09.04, 06:44
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 31.07.03, 10:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •