Side 103 af 158 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113153 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Og så selvfølgelig ikke gå i så udfordrende tøj...
    NEEEEJJJJ!!!!!!

    Piger skal sgu gå udfordrere klædt, ellers bliver det da for kedeligt :D

    Men ja hvis du får sendt et nude så nyd det i stedet for at dele det som et fodboldkort du kan bytte for andre nudes

  2. #1532
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der lukker meningsløse floskler ud PMA.

    Carsten Herholdt, brandingekspert:
    - Bendtner kommer ind i dansk fodbold med det image, han nu engang har på godt og ondt, og det image tager FCK nu på som deres nye accessory, hvilket differentierer deres DNA fra de andre hold i Superligaen. Dansk fodbold og FC København har stadig de samme kerneværdier, selv om Nicklas Bendtner er kommet til, men han er afgjort med til at tilføre noget interessant.

    FCK har "samme kerneværdier" men Bendtner "differentierer deres DNA".. Hvad betyder det gylle overhovedet?
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  3. #1533
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alle sætninger indeholdene "DNA", hvor man ikke i stedet for "DNA" kan skrive "deoxyribonucleic acid" eller "deoxyribonucleinsyre" uden at miste meningen, pisser mig af.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Folk der lukker meningsløse floskler ud PMA.

    Carsten Herholdt, brandingekspert:
    - Bendtner kommer ind i dansk fodbold med det image, han nu engang har på godt og ondt, og det image tager FCK nu på som deres nye accessory, hvilket differentierer deres DNA fra de andre hold i Superligaen. Dansk fodbold og FC København har stadig de samme kerneværdier, selv om Nicklas Bendtner er kommet til, men han er afgjort med til at tilføre noget interessant.

    FCK har "samme kerneværdier" men Bendtner "differentierer deres DNA".. Hvad betyder det gylle overhovedet?
    Sidst redigeret af guldsmed : 04.09.19 kl. 12:08
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1534
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Alle udtalelser om DNA, hvor man ikke i stedet for DNA kan skrive "deoxyribonucleic acid" eller "deoxyribonucleinsyre" uden at miste meningen, pisser mig af.
    Lidt ligesom da Troels Bech ytrede sig. Jeg kaler det parfumeret munddiarré
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Folk der lukker meningsløse floskler ud PMA.

    Carsten Herholdt, brandingekspert:
    - Bendtner kommer ind i dansk fodbold med det image, han nu engang har på godt og ondt, og det image tager FCK nu på som deres nye accessory, hvilket differentierer deres DNA fra de andre hold i Superligaen. Dansk fodbold og FC København har stadig de samme kerneværdier, selv om Nicklas Bendtner er kommet til, men han er afgjort med til at tilføre noget interessant.

    FCK har "samme kerneværdier" men Bendtner "differentierer deres DNA".. Hvad betyder det gylle overhovedet?
    Han klarer da opgaven med at tale flydende sort til U.G.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1536
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når jeg kører på Lyngbyvejen ud af byen og kommer til der hvor vejen deler sig imod Lyngby og Birkerød. Om morgenen eller eftermiddagen er der ALTID laaaaang kø for de biler der skal af for at komme på motorring 3.

    Hver evig eneste gang jeg kommer der (efter at have holdt pænt i kø) kommer der blæsende bilister i fuld fart og fletter ind i allersidste øjeblik. Typisk den der "Nordsjælland jakkesæt type" i sin store Mercedes/BMW/Audi - I ved, typen der er alt for fine til at holde i kø som os andre....

    Ikke alene pisser det mig af at den type mennesker altid tror de er mere værd end andre og skal først frem - det pisser mig også voldsomt af at det er decideret farligt at flette ind i en kø med +100 km i timen.....


  10. #1537
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Denne tråd over folks mærkelige vaner i luftfart er gået fra undrende spørgsmål, til kommentarer om vaner der pisser en af.

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...-vol-V/page141

    Jeg tillader mig derfor at flytte den over i denne mere passende tråd.

    Dannebrogsflag i lufthavnen pisser mig af. Eller nærmere, folk der er taget i lufthavnen med flag, for at fejre at Tante Oda's kusine's barn er kommet hjem efter en uge på Rhodos, pisser mig af. Har I aldrig hørt om at ladet curlingbarnet tage metroen eller toget hjem selv?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1538
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dannebrogsflag i lufthavnen pisser mig af. Eller nærmere, folk der er taget i lufthavnen med flag, for at fejre at Tante Oda's kusine's barn er kommet hjem efter en uge på Rhodos, pisser mig af. Har I aldrig hørt om at ladet curlingbarnet tage metroen eller toget hjem selv?
    Det ærgrer mig at skulle forsvare det, for jeg hader dem også intenst. Mest fordi de står virkelig meget i vejen når man kommer ud. Men, jeg tror nu godt jeg kunne finde på at hente i lufthavnen hvis et af mine børn havde været på mange måneders rejse.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1539
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af HM Se meddelelser
    Det ærgrer mig at skulle forsvare det, for jeg hader dem også intenst. Mest fordi de står virkelig meget i vejen når man kommer ud. Men, jeg tror nu godt jeg kunne finde på at hente i lufthavnen hvis et af mine børn havde været på mange måneders rejse.
    Det er jo nok præcis pointen om at stå i vejen der er afpissende her. Men jeg vil nu holde fast i at der er få ting der er mere korrelerende end sandsynligheden for at du har et dannebrog med i lufthaven og sandsynligheden for at du står umådeligt meget i vejen i lufthaven.

  15. #1540
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At ismaskinen på McD Østerbrogade er i stykker idag. Nu cyklede jeg ellers derop i pausen af landskampen for at hente is (Ja engang imellem skal man bare have en MCFlurry)

    Men åbenbart ikke idag ��

  16. #1541
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at YouSee smider Discovery ud af min tv-pakke, men jeg er lige faldet helt ned på jorden igen. Jeg har nemlig ringet til YouSees kundeservice, som jeg ellers har utroligt dårlige erfaringer med, men i dag leverede de sgu'.

    Kundeservice bekræftede, at det "kun er Superligakampe på Kanal 5, du ikke kan se efter den 1. januar 2020.". Jeg takkede mange gange for svaret og udtrykte stor glæde over, at jeg også fra årsskiftet kan se vores mange kampe på 9'eren.

    FFS!

    (Jeg er sikker på, at andre må have raset over problematikken herinde, men jeg kan ikke lige finde en tråd).

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1542
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Kundeservice bekræftede, at det "kun er Superligakampe på Kanal 5, du ikke kan se efter den 1. januar 2020.". Jeg takkede mange gange for svaret og udtrykte stor glæde over, at jeg også fra årsskiftet kan se vores mange kampe på 9'eren.

    FFS!
    De sagde vel også, at vores EL-kampe på 6'eren også sagtens kunne ses fremover?

    Det lyder som om YouSees menige i kundeservice har det lige så svært med kendsgerninger og sandhed som YouSees direktør har det ...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  20. #1543
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    De sagde vel også, at vores EL-kampe på 6'eren også sagtens kunne ses fremover?

    Det lyder som om YouSees menige i kundeservice har det lige så svært med kendsgerninger og sandhed som YouSees direktør har det ...
    Jeg opgav efter nogle minutter videre samtale. Det første hun svarede, da jeg gjorde opmærksom på, at Kanal 5 ikke sender Superligafodbold, var (tada!) "Hvad ved jeg. Jeg ser ikke fodbold". Jeg henviste iøvrigt indledningsvist til den mail, de selv havde sendt ud kl. 11.58, med overskriften "Hvad er op og ned?" (i konflikten med Discovery). Den kendte hun ikke noget til. YouSee har altid pisset mig af. Altid.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1544
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg opgav efter nogle minutter videre samtale. Det første hun svarede, da jeg gjorde opmærksom på, at Kanal 5 ikke sender Superligafodbold, var (tada!) "Hvad ved jeg. Jeg ser ikke fodbold". Jeg henviste iøvrigt indledningsvist til den mail, de selv havde sendt ud kl. 11.58, med overskriften "Hvad er op og ned?" (i konflikten med Discovery). Den kendte hun ikke noget til. YouSee har altid pisset mig af. Altid.
    Deres decideret løgnagtige opførsel her er også afpissende, men Discoverys påtagne "det er slet ikke vores skyld"-attitude stinker lige så slemt. Der er tydeligvis en grund til at droppe alle selskabets kanaler fra de forskellige pakker på én gang, for det kan jo aldrig blive noget der skaber flere kunder eller god omtale for YouSee. Det hele tyder på at Discoverys krav slet ikke er bæredygtige for YouSee. Og at de er sat så højt for at få folk over på deres egen, efter alle beskrivelser at dømme elendige, streamingplatform Dplay.

    Det er en ynkelig, falsk og tåkrummende PR-krig fra begge sider, og det er skamfuldt. Og det er os, der betaler prisen.

    Og hey, ved I hvad der pisser mig rigtig meget af? At landets mest arrogante mand, Divisionsforeningens chef Claus Thomsen, slår det hele hen med "Fans og andre seere skal nok finde vejen til at se Superliga, er jeg sikker på"

    Vi er ikke andet end en pengeautomat for ham.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1545
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det hele tyder på at Discoverys krav slet ikke er bæredygtige for YouSee. Og at de er sat så højt for at få folk over på deres egen, efter alle beskrivelser at dømme elendige, streamingplatform Dplay.
    Heldigvis er sporten flyttet over på Eurosport player, som godt nok ikke er viaplay eller netflix kvalitet rent app design, men den fungere sku rimeligt, og har ikke oplevet at kampe er gået i sort eller stopper med at virker som det skete dengang sporten skulle streamets gennem dplay. Eurosport player har desuden en android tv app, og hvis nok også en samsung tv app.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •