Side 127 af 158 FørsteFørste ... 2777117124125126127128129130137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,891 til 1,905 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1891
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ståles betydning og historik for klubben in mente, så er det måske den værst mulige eksekvering af en fyring i dansk fodbold, næst efter Oscar-gate.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1892
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja, det er godt nok sløjt. Uagtet at tingene kan gå stærkt og der kan være alt praktisk og logistisk i vejen, så er det bare ikke godt nok eller værdigt at afslutte samarbejdet med klubbens største træner nogen sinde, på den måde.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1893
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståles betydning og historik for klubben in mente, så er det måske den værst mulige eksekvering af en fyring i dansk fodbold, næst efter Oscar-gate.
    Jeg siger bestemt ikke, at det er vellykket.

    Men trods alt må AGF's fyring af Poul Hansen, omtalt for en fyr der tilfældigt sad og sked på et motorvejslokum, og offentliggjort af Århus Stiftstidende inden Hansen selv hørte noget om det, klemme sig ind over den her.


  6. #1894
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg siger bestemt ikke, at det er vellykket.

    Men trods alt må AGF's fyring af Sören Åkeby, omtalt for en fyr der tilfældigt sad og sked på et motorvejslokum, og offentliggjort af Århus Stiftstidende inden Åkeby selv hørte noget om det, klemme sig ind over den her.
    Godt ord igen. Den overgår det..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #1895
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når man slår den, i artiklen, nævnte kamp op, så var Poul Hansen AGF-træner. https://superstats.dk/kampe/2397

    Og EB artiklen skriver følgende:
    Dermed tyder alt på, at Sören Åkeby, som Ekstra Bladet tidligere har afsløret, bliver AGF's kommende træner.
    Så det er vel fyring af Poul Hansen og ansættelse af Søren Åkeby.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1896
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk, som ved, de har været i nærkontakt med en, som er blevet smittet med corona, og som ikke tilpasser deres sociale adfærd derefter, så de udsætter andre for smitterisiko.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #1897
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den krise som vores klub pt. befinder sig i, som nok er en af de største siden midt 90'erne....
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1898
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    .... at FCM fik et point.


  13. #1899
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    .... at FCM fik et point.
    Og at de ikke har fået mere røg i pressen for deres pointhøst indtil videre.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1900
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Til noget lidt mere hverdagsagtigt - og den har sikkert været her før - men når 2 cyklister cykler ved siden af hinanden, og den der cykler yderst bremser op for at lade sig overhale, efter man har givet et lille ‘ding’ med ringeklokken bag dem.

    Plz fat at når du bliver overhalet, så er det fordi, at ham (m/k) der overhaler dig, har mere fart på end dig. Derfor skal du ikke bremse op, men i stedet accelerere og køre ind foran vedkommende du hyggesnakker med.. ��

    Ahhh. Rart at få ud. Tilbage til weekendens gøremål..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------


  16. #1901
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Til noget lidt mere hverdagsagtigt - og den har sikkert været her før - men når 2 cyklister cykler ved siden af hinanden, og den der cykler yderst bremser op for at lade sig overhale, efter man har givet et lille ‘ding’ med ringeklokken bag dem.

    Plz fat at når du bliver overhalet, så er det fordi, at ham (m/k) der overhaler dig, har mere fart på end dig. Derfor skal du ikke bremse op, men i stedet accelerere og køre ind foran vedkommende du hyggesnakker med.. ��

    Ahhh. Rart at få ud. Tilbage til weekendens gøremål..
    (Er helt enig i dit udsagn), medmindre der er tale om X-mellemleder i cykeltøj, der tror at Nørrebrogade (eller lignende) er en anledning til at demonstrere +40 kilometer/Timen midt i myldretiden. Der har du som cyklist et ansvar for at sætte tumpen på plads og flytte dig så langsomt som muligt, gerne ved hjælp af ovenstående nedbremsningsmanøvre.
    Ahhh det lettede

    MCN

  17. #1902
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    (Er helt enig i dit udsagn), medmindre der er tale om X-mellemleder i cykeltøj, der tror at Nørrebrogade (eller lignende) er en anledning til at demonstrere +40 kilometer/Timen midt i myldretiden. Der har du som cyklist et ansvar for at sætte tumpen på plads og flytte dig så langsomt som muligt, gerne ved hjælp af ovenstående nedbremsningsmanøvre.
    Ahhh det lettede

    MCN
    Med myldretidsforbeholdet, er Jeg enig med dig. Men folk kører ofte voldsomt langsomt og slingrende. - og det PMA

    Det mest effektive er i øvrigt at inderste klovn ( længst til højre) bremser, og yderste trækker ind foran.

    Hvis det er uden klokken, og med brølet "BAGFRA!", er et simpelt "Nej tak hr. De er ikke min type" rigeligt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1903
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Til noget lidt mere hverdagsagtigt - og den har sikkert været her før - men når 2 cyklister cykler ved siden af hinanden, og den der cykler yderst bremser op for at lade sig overhale, efter man har givet et lille ‘ding’ med ringeklokken bag dem.

    Plz fat at når du bliver overhalet, så er det fordi, at ham (m/k) der overhaler dig, har mere fart på end dig. Derfor skal du ikke bremse op, men i stedet accelerere og køre ind foran vedkommende du hyggesnakker med.. ��

    Ahhh. Rart at få ud. Tilbage til weekendens gøremål..
    Jeg synes, den er lidt svær. Min automatreaktion er nok at bremse og derefter trække ind til højre. Og den kan du ikke lide :-/ Hvis man er et lidt ældre menneske, så er det svært at accelerere. Så du må tage bestik af situationen. Er det to gamle Methusalemmer , så forvent ikke for meget. To unge mennesker/to kvinder? Glem det.

    I øvrigt pisser det mig af, at fodgængere/cyklister ikke orienterer sig bagud, førend de skifter fra højre til venstre (og modsat) på kombinerede cykelgangstier.

    Mvh Bjørn
    Sidst redigeret af bagger : 06.12.20 kl. 20:50 Årsag: Fik trykket fotkert link :-/

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1904
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at diverse nyhedssites kører breaking news bjælken når en eller anden semi kendt dansker er smittet med Corona.....

    Ak, der må vel være clicks i det....

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1905
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    De debattører herinde, der forsøger at male et enten/eller billede frem af pro-Ståle vs. Ståle-haters, pisser mig af. Det er sgu de færreste debattører herinde, der er så firkantede. Langt de fleste herinde er vældigt nuancerede, men den håndfuld, der konstant kaprer enhver tråd for at påpege enten/eller, eller er ude af stand til at gøre andet end at advokere for eget synspunkt uden at lytte til argumenter, ja de pisser mig fandme af.

    MCN


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •