Side 138 af 158 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141148 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Klistermærker pisser mig af!

    Altså dem, der klistres på varer med en blanding af araldit og superlim og som er lavet af papir, som går i en millionmilliard stykker, hvis man prøver at trække mærket af. Skidtet kan som regel - hvis overhovedet - kun fjernes med knofedt og acetone med stor risiko for at ødelægge den vare, man har købt. Hvem finder på at bruge det lort? Hvorfor ikke bare bruge de alternativer, der kan trækkes af i et hug eller bind dog mærkes fast med en strip, hvis det er muligt. Grrrrrrrr!
    Næste gang anbefaler jeg at du prøver med madolie. Ja, no shit, madolie kan udøve mirakler på den slags klistermærker du beskriver.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  2. #2057
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Næste gang anbefaler jeg at du prøver med madolie. Ja, no shit, madolie kan udøve mirakler på den slags klistermærker du beskriver.
    Citron-/citrussaft kan også gøre underværker.

  3. #2058
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Valgplakater pisser mig af.

    Kan vi ikke snart få det lort forbudt?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #2059
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig grænseløst af at så mange af mine medfans synes det er fedt at lave grin med seksuelle overgreb.

    Sange, bannere, stickers og what not der omhandler voldtægt er bare på et så lavt niveau, at jeg slet ikke har ord for hvor ulækkert jeg synes det er. Er der seriøst ikke en nedre grænse for hvor lavt man skal og kan gå?

    Jeg havde håbet at vi som københavnere havde langt mere klasse end det.

    Det havde vi så ikke.


  5. #2060
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pissede mig af i går, at DSB valgte at lukke næsten alle S - togs linjer ned, så jeg måtte bruge næsten 400 kroner ud til Brøndby stadion på en taxa.....
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. #2061
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Haloween pisser mig af.... Fri mig for det amerikanske lort og få fokus tilbage på gode gamle fastelavn.....


  7. #2062
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når jeg holder døren for nogen, der kommer efter mig selv og skal samme vej, og de så ikke "tager fra" med hånden, men blot går lige igennem.

    Så bliver min venlighed pludselig forvandlet til, at jeg står der som deres tjener, hvilket er afkavet, for så får jeg lyst til at slippe døren, men det kan jeg omvendt ikke få mig selv til.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #2063
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    at når jeg rejser mig op (/ flytter mig) for en barnevogn i toget / metroen at man i 97 % tilfælde ikke får en lille anerkendelse i form af et lille bitte tak eller lign.

    Hvorfor er folk med barnevogne i offentlig transport så uhøflige, kunne jeg også spørge om i det undrer mig tråden...

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #2064
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    at når jeg rejser mig op (/ flytter mig) for en barnevogn i toget / metroen at man i 97 % tilfælde ikke får en lille anerkendelse i form af et lille bitte tak eller lign.

    Hvorfor er folk med barnevogne i offentlig transport så uhøflige, kunne jeg også spørge om i det undrer mig tråden...
    Jeg får altid et anerkendende blik. Måske det skyldes din udstråling i situationen?

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2065
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At skulle igennem morgentrafikken som cyklist på den kombinerede cykelsti/“parkeringsplads” som hele Blegdamsvej næsten er, pisser mig af. Har jeg så noget alternativ til et trafikalt snedigere alternativ? Nix!..men derfor er det stadig uendeligt afpissende!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2066
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    at når jeg rejser mig op (/ flytter mig) for en barnevogn i toget / metroen at man i 97 % tilfælde ikke får en lille anerkendelse i form af et lille bitte tak eller lign.

    Hvorfor er folk med barnevogne i offentlig transport så uhøflige, kunne jeg også spørge om i det undrer mig tråden...
    Det lyder vildt. I morgen får jeg barn nr. 3 under fem år og jeg vi smiler altid, undskylder og siger tak når vi vælter ind i bussen med et ensemble der er Cirkus Beneweis værdigt. Mine fordomme gætter straks på at du bor på Frederiksberg eller Østerbro, hvor der måske er nogle der føler, at de ikke behøver at undskylde for at ulejlige andre ;)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2067
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At mennesker uden skavanker eller hjælpemiddel på jul, tager elevatoren i stedet for rulletrapperne, så jeg selv med klapvogn og andre som ikke er i stand til at bruge rulletrapperne ikke kan komme med elevatoren.

    (Og folk som ikke rejser sig og giver plads til min klapvogn i bus/tog, eller giver plads på fortorv i stedet for at gå 2 eller flere ved siden af hinanden imens vi krydses)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #2068
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    At mennesker uden skavanker...
    Må jeg anbefale, at man som udgangspunkt husker på, at ens evner indenfor diagnostisering af skavanker på baggrund af et surt blik på personen lader noget tilbage at ønske?

    Jeg er lidt træt af, at min kone skal have sure blikke og kommentarer over at tage elevatoren, bare fordi det ikke kan ses, at hun har store problemer med trapper ovenpå en solid gang bækkenløsning. Hun tager dog gerne en evt. rulletrappe, da hun ligesom de fleste andre normalt ikke gider vente på en elevator, hvis der er en rulletrappe. Jeg har i øvrigt godt nok taget mange rulletrapper med både indkøbsvogne, barnevogne og klapvogne (ikke på en gang).
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  20. #2069
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Må jeg anbefale, at man som udgangspunkt husker på, at ens evner indenfor diagnostisering af skavanker på baggrund af et surt blik på personen lader noget tilbage at ønske?

    Jeg er lidt træt af, at min kone skal have sure blikke og kommentarer over at tage elevatoren, bare fordi det ikke kan ses, at hun har store problemer med trapper ovenpå en solid gang bækkenløsning. Hun tager dog gerne en evt. rulletrappe, da hun ligesom de fleste andre normalt ikke gider vente på en elevator, hvis der er en rulletrappe. Jeg har i øvrigt godt nok taget mange rulletrapper med både indkøbsvogne, barnevogne og klapvogne (ikke på en gang).
    I så fald er din kone jo ikke nævnt blandt dem som pisser mig af?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2070
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    At mennesker uden skavanker eller hjælpemiddel på jul, tager elevatoren i stedet for rulletrapperne, så jeg selv med klapvogn og andre som ikke er i stand til at bruge rulletrapperne ikke kan komme med elevatoren.

    (Og folk som ikke rejser sig og giver plads til min klapvogn i bus/tog, eller giver plads på fortorv i stedet for at gå 2 eller flere ved siden af hinanden imens vi krydses)
    Og så vil jeg lige smide den her ind, som pisser mig helt vildt af:

    De irriterende idioter der trykker på begge knapper (op og ned) på elevatorkalderen, for bare at optage pladsen en hel tur i den forkerte retning, fordi de ikke fatter den simple logik en elevator opererer efter.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •