Side 139 af 158 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142149 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Og så vil jeg lige smide den her ind, som pisser mig helt vildt af:

    De irriterende idioter der trykker på begge knapper (op og ned) på elevatorkalderen, for bare at optage pladsen en hel tur i den forkerte retning, fordi de ikke fatter den simple logik en elevator opererer efter.

    Det pisser mig mere af, når de samme mennesker siger: "Nåh, du skal opad. Jamen jeg skal ned, så jeg venter". Jeg blev så forsinket 15 sekunder, som ikke kommer igen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2072
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    I så fald er din kone jo ikke nævnt blandt dem som pisser mig af?
    Nej. Det er jeg klar over. Min anke gik udelukkende på din "mennesker uden skavanker" formulering, som faktisk er en holdning, der giver problemer for ganske mange mennesker - Resten var bare lidt yderligere kontekst...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2073
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nej. Det er jeg klar over. Min anke gik udelukkende på din "mennesker uden skavanker" formulering, som faktisk er en holdning, der giver problemer for ganske mange mennesker - Resten var bare lidt yderligere kontekst...
    Hvilke usynlige skavanker kan man have, som forhindre en i at benytte rulletrapper?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #2074
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilke usynlige skavanker kan man have, som forhindre en i at benytte rulletrapper?
    Mon ikke der bliver henvist til at der eksempelvis på de fleste metrostationer ikke er rulletrapper hele vejen op til gaden?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2075
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilke usynlige skavanker kan man have, som forhindre en i at benytte rulletrapper?
    Jeg har eksempelvis en god kollega som har gigt.
    Hun kan ikke tage trapperne, men er nødt til at tage elevatoren på kontoret.
    Og det er ellers ikke noget man kan se på hende…

  9. #2076
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Mon ikke der bliver henvist til at der eksempelvis på de fleste metrostationer ikke er rulletrapper hele vejen op til gaden?
    Men hvor skrev jeg at det begrænsede sig til metroen? Det værste sted er faktisk Frederiksberg centeret, eksempelvis.

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har eksempelvis en god kollega som har gigt.
    Hun kan ikke tage trapperne, men er nødt til at tage elevatoren på kontoret.
    Og det er ellers ikke noget man kan se på hende…
    Jeg har på intet tidspunkt skrevet om trapper, men rulletrapper.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. #2077
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilke usynlige skavanker kan man have, som forhindre en i at benytte rulletrapper?
    Fobier f.eks. Der findes mennesker, der er bange for rulletrapper. Det er 1 eksempel. Folk med bækkensmerter kan derudover få ubehagelige vrid både når man træder ud på rulletrappen og væk fra den.

    Min pointe var kun: Lad os nu alle undlade at dømme folk ud fra vores overfladiske og oftest fejlagtige opfattelser af deres situation.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2078
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Fobier f.eks. Der findes mennesker, der er bange for rulletrapper. Det er 1 eksempel. Folk med bækkensmerter kan derudover få ubehagelige vrid både når man træder ud på rulletrappen og væk fra den.

    Min pointe var kun: Lad os nu alle undlade at dømme folk ud fra vores overfladiske og oftest fejlagtige opfattelser af deres situation.
    Oftest fejlagtige ligefrem? Du har tydeligvis ingen idé om i hvor stort omfang det her sker, på daglig basis, når jeg ruller rundt med min handikappede datter. Med det antal af mennesker, hvor en stor del af dem er børn/teens, så dækker din bækkenløsning og meget søgte fobi for rulletrapper end ikke brøkdele.

    Tag bare i går eftermiddag, hvor en ung mand luntede forbi mig og en ældre dame med rollator, for at skynde sig ind i elevatoren og køre afsted. Det handler ikke om bækkenløsninger og fobier, det handler om pli og den overvældende masse af mennesker for hvem det er mig mig mig, som hersker.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #2079
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Haloween pisser mig af.... Fri mig for det amerikanske lort og få fokus tilbage på gode gamle fastelavn.....
    Det er engelsk, som tilflyttere har taget med sig til USA. At det så er blevet "amerikaniseret" er en anden ting.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2080
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det er engelsk, som tilflyttere har taget med sig til USA. At det så er blevet "amerikaniseret" er en anden ting.
    Godt ord igen - det fylder stadig alt for meget…

    Eksempelvis på familietribunen i søndags.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2081
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Oftest fejlagtige ligefrem? Du har tydeligvis ingen idé om i hvor stort omfang det her sker, på daglig basis, når jeg ruller rundt med min handikappede datter.
    Du har ganske givet ret.

    ...det handler om pli og den overvældende masse af mennesker for hvem det er mig mig mig, som hersker.
    Og jeg er også fuldstændig enig med dig her. For mange folk er bestemt nogle spader.

    Og jeg anerkender, at min "husk nu de tilfælde, hvor man gør folk uret", nok også ville blive udfordret, hvis det var noget jeg oplevede ofte :-)

    Men samtidigt så ER det et reelt problem for min kone, at hun jævnligt bliver udskammet for at tage elevatoren og at handikappede parkerer på en handikap-plads og efterfølgende bliver råbt ad, fordi de er i stand til at gå på egne ben ind i Netto. (Og jeg ved, at ingen af de tilfælde har noget at gøre med dit oprindelige indlæg)

    Men OK, jeg har nok forsøgt at koge rigeligt suppe på denne her, og jeg forstår absolut din afpissethed, som jo trods alt bare var det det handlede om :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2082
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Oftest fejlagtige ligefrem? Du har tydeligvis ingen idé om i hvor stort omfang det her sker, på daglig basis, når jeg ruller rundt med min handikappede datter. Med det antal af mennesker, hvor en stor del af dem er børn/teens, så dækker din bækkenløsning og meget søgte fobi for rulletrapper end ikke brøkdele.

    Tag bare i går eftermiddag, hvor en ung mand luntede forbi mig og en ældre dame med rollator, for at skynde sig ind i elevatoren og køre afsted. Det handler ikke om bækkenløsninger og fobier, det handler om pli og den overvældende masse af mennesker for hvem det er mig mig mig, som hersker.
    Helt enig i at alle udemærket ved hvilken målgruppe du (og jeg) finder afpissende. Det er nøjagtigt den sammen målgruppe der gør en dyd ud af ikke at kunne finde vej på eksempelvis s-togs nettet, og kviterer med et “hvor er du klog” når personen der er lavest i gruppeherakiet dikterer hvilken vej gruppen skal. Jeg purer nægter at fortælle andet end hvor stogkortet er, hvis jeg får fornemmelsen af at der leges “hvem er mindst klog” legen.
    Sidst redigeret af djurlander : 05.11.21 kl. 08:35

  21. #2083
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Black Weekend
    Black November
    Black Autumn
    Black dit og dat….

    Én ting er at Black Friday er blevet så stort herhjemme - men gid det kunne holdes til den ene dag.
    Ligesom Haloween (som jeg heller ikke kan fordrage) er selve begivenheden efterhånden spredt rigtig langt ud. Så man nu skal glo på det lort i laaaaaang tid….

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2084
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    https://politiken.dk/sport/art847513...skredne-sygdom

    Måske bag mur. Lars H. virker på mig som en yderst sympatisk person. Jeg kan fint relatere til, at være ca 60, bedstefar og terminal.

    FUCK LORTEKRÆFT. HADER, HADER, HADER KRÆFT og alle de andre sygdomme, der skærer båndet mellem børn og deres bedsteforældre :(

    Mvh Bjørn

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #2085
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Coronakøen. Eller mere, at der nu efter 1,5 år, hvor man endda i et halvt år har vidst det ville eksplodere nu, fortsat ikke har et nogenlunde fungerende køsystem hvor man ikke står og venter en time, når man ankommer til sin tid. Kæmpe FFS fra en, som bliver testet nu hver 2. dag igen pga job.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •