Side 9 af 158 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tlf sælgere....

    Blev her tidlig aften (ca. 1715) ringet op af Viasat.
    Det skal siges.. at vi var igang med madlavning, lave badekar til 2 trætte unger og så ringer tlf.

    Hej.. Du har jo HD pakken.. lige nu vil jeg opgradere din HD pakke så du får en optager med oven i hatten gratis...
    Jeg har sgu ikke tid lige nu.. kan du ringe om et par timer..??

    Nej det er et tilbud jeg har lige nu og her..

    Kom vist til at sige bullshit til ham og smed på!

    Det tilbud kan jeg sikkert få hvis jeg selv ringer derind senere...men så får han jo ikke salget, hvilket jeg antager var forklaringen!

    Tag jer sammen tlf. sælgere og respekter familielivets fred mellem 17 & 19

    Mattsson #1988
    Hvis du ikke har tid til at tale i telefon, hvorfor svarer du den så? :)


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Moderne tiders heksejagt pisser mig af.
    http://politiken.dk/indland/ECE13036...in-boernechef/

    Der er tilsyneladende mange, hvor det at logge på Facebook eller lignende (måske i det hele taget bare "debat" via elektroniske medier) samtidig betyder, at der logges af hjernen.dk, mens nyeste version af Primitiv Middelalderhjerne installeres for fuld skrald.

    Indfør venligst et system, hvor man logger på nettet ved at besvare en rimelig serie spørgsmål, hvor svarene skal vidne om bare minimum af intelligens/omtanke, hvis ikke man vil nøjes med at få glæde af Word, syvkabale og regnemaskinen på computeren.

    Hvis jeg var medlem, havde jeg fluks oprettet en FB-gruppe (med titel i versaler) om ovenstående tema, skulle jeg da nok mene!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Hvis du ikke har tid til at tale i telefon, hvorfor svarer du den så? :)
    Hvis det var en kort besked om at ungerne skulle lege dagen efter eller lign. så var det ok, men ikke at jeg skal til at sætte mig ind i betingelserne for en ny HD optage boks.. som ikke bare lige kan tilsluttes.. der skal lige trækkes et nyt kabel...(som hos er +2o meter)...

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ...at låne penge ud til andre, og få at vide at man får dem igen en dag i den efterfølgende uge.
    Det er så snart 14 dage siden nu, at jeg ville få de penge tilbage som jeg lånte !!!!
    Det pisser mig af, at når folk skal modtage de penge man låner er der ingen problemmer,
    men når man skal have pengene tilbage igen, så er der ikke andet end problemmer !!! *ARGHHHHH*
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at jeg skal møde på arbejde en lørdag morgen (nat) klokken 5:45, så jeg kan være stand-by, hvis noget går galt i "idriftsættelsen".

    Jamen jeg kan sgu da ikke gøre noget alligevel. Bare fordi jeg har beregnet nogle af de tal, der skal sættes i produktion, så kan jeg sgu da ikke gøre noget, hvis hele IT-lortet fejler...? Nææ, måske ikke... men "better safe than sorry"...

    DOH... Nå, forvent mig tidligt på sidelinien d. 18. juni. Der bliver nok tid til en del rekord- eller koefficient-nørderi... Hvis jeg holder mig vågen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›DOH... Nå, forvent mig tidligt på sidelinien d. 18. juni. Der
    ›bliver nok tid til en del rekord- eller koefficient-nørderi...
    ›Hvis jeg holder mig vågen.

    ›ougar



    HURRAAAAAA!!
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    18

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at alle brokker sig over alt.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at jeg skal vente i "evigheder" på at politiken.dk, b.dk, eb.dk og andre lignende hjemmesider åbner, fordi browseren venter på track.adform.net...
    Mvh
    Jacob N

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... at tjørnehækken nogensinde blev opfundet!

    Den første person der satte 3 stk tjørn på række burde have været klynget op!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig af, at jeg skal vente i "evigheder" på
    ›at politiken.dk, b.dk, eb.dk og andre lignende hjemmesider åbner,
    ›fordi browseren venter på track.adform.net...

    Man kan med fordel smide en masse af disse "sites" ind i ens hosts fil. Se mere på http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nå ja.. Juntaen.. *suk*

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at jeg blev stukket ned i Athen og måtte tage flugten fra hospitalet dernede, som viste sig at være et virkelig skræmmende sted. Da jeg så kommer hjem med FCKFC's fly natten efter kampen, beordres jeg ud på Hvidovre Hospital i stedet for Riget. Hvidovre Hospital er åbenbart ikke gearet til den typer af skader, så de sikre sig bare at såret lukker og uden for meget betændelse. Her flere måneder efter står jeg så med en overskåren muskel, som ikke blev hæftet sammen mens såret var nyt og mangler derfor muskel langs højre side af rygraden. Dette har medført en masse smerter, så jeg søgte selvfølgelig lægehjælp og blev henvist til Riget.

    Efter 2 måneders ventetid kommer jeg så til røntgen og ugen efter kommer jeg til samtale, hvor det går op for dem at det er min muskel og ikke rygraden som er skadet, ergo har de foretaget de forkerte test og jeg skal nu afvente en MR scanning.

    En uge efter denne nyhed ringer jeg og informere om at jeg har set Riget byder på 54 ugers ventetid for en MR scanning, så jeg vil meget gerne gøre brug af mit frie sygehusvalg. Det er også okay, men jeg skal afvente indkaldelsen fra Riget, før jeg kan foretage mig mere. Jeg spørger så hvornår den kommer, da der jo allerede er gået en uge, men de ved det ikke, for de venter stadig svar fra MR afdelingen om hvornår der er en tid. Så det tager altså over en uge at kigge i kalenderen og dernæst sende svar tilbage til ambulatoriet som SÅ skal sende et brev, for jeg kan komme videre i dette bureaukratiske vanvid.......

    Nu ligger jeg så på Frederiksberg Hospital med hvad der enten er Psoriasisgigt i benene eller en Reaktiv Inflamation, første indlæggelsesdag var fredag. Men svaret på hvad jeg fejler, kan endnu ikke fåes, da det jo var søndag i går og helligdag i dag.......

    det pisser mig af, at alt med sygehusvæsnet skal være så snørklet og langsommeligt !


  20. #133
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ekstrabladets nationen, jeg kan slet ikke overskue at forklare, hvor meget DPMA.

    Jeg fatter simpelthen ikke, at ekstrabladet ikke selv har lukket lortet ned for længe siden, når de nu ikke selv kan holde styr på alle de klamme racistiske udtalelser, som der florere der. FØJ!

    Særligt her røg jeg op i det røde felt.
    hvad?

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at pressemødet idag ikke live transmitteres via nettet... FFS hvor svært/dyrt kan det være??
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #135
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Københavns kommune pisser mig af. Har lige været nummer 1 i køen i freaking 35 min., da jeg endeligt kommer igennem - troede jeg for det viste sig at der blev lagt på, eller jeg røg af eller hvad fanden der nu skete. I hvert fald; da jeg ringede op igen fik jeg beskeden: "telefonerne er lukkede. Du kan kontakte os i telefontiden...."
    arghhhh


    MCN

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •