Side 90 af 158 FørsteFørste ... 408087888990919293100140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    DPMA, når vores spillere fejrer scoringer med at smide trøjen. Tåbelig adfærd, der kun skader holdet og et udtryk for manglende selvkontrol.
    Det er naturligvis korrekt, at det et temmelig dumt. Lige i dette tilfælde, så skader det næppe holdet pisse meget. Det var Thomsens 3. gule kort på 7. sæsoner og 142 superligakampe. Risikoen for, at han render ind i en karantæne er MEGET lille. Men naturligvis stadig tåbeligt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1337
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af NiicoDK Se meddelelser
    Enig - det er de dummeste advarsler, men lige mht. Thomsen(som jeg går ud fra "fremprovokerede" dit indslag) forstår jeg altså godt manglen på selvkontrol ;)
    Det pisser mig af, at man får gult kort for at smide trøjen og vise følelser. Thomse har absolut intet gjort galt


  4. #1338
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det pisser mig af, at man får gult kort for at smide trøjen og vise følelser. Thomse har absolut intet gjort galt
    Synes også at det er blevet så kønsløst. De må ikke sige noget om ligaen, dommerne eller på nogen måde vise følelser.

    Synes det er fint at der er sanktioner mod reklamestunts eller politiske statements men hvis de smider blusen og har bar overkrop burde det ikke give kort i min mening.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1339
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA voldsomt meget af når lyssignalet skifter til rødt lige når jeg kommer hen til det.

    I kender det - Man cykler på en lang lige strækning og kalkulerer med at det grønne lys længere fremme kan nås. Det er måske endda let modvind og man er endelig kommet godt op I fart. Et kort øjeblik overvejes det om man skal kapitulere og vente på næste grønt, men efterhånden som man nærmer sig lyskrydset får den mere og mere gas... Og SÅ skifter det til rødt I sidste øjeblik... FFS


  7. #1340
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Niks
    Men DPMA i hysterisk grad at ligge lige bag efter "Mormor" som triller alene på vejen frem mod grønt med 33 km/t i sin Berlingo, og netop sniger sig over for sen gult,
    og jeg så kan holde for rødt, fordi hun lige synes at "jeg har lov at køre hvad jeg vil, så længe det ikke er for hurtigt"

    Du blokerer for alle os andre, og forhindrer et fornuftigt trafik flow.
    Bliv hjemme din stupide gås!!!!

    Og lige samme ombæring.
    Samme Berlingo som mener 70 km/t er den ideelle hastighed på tilkørsels rampen til motorvejen
    Bliv for helvede ovre på Gl. Køge Landevej, hvis du ikke kan køre de 110 der er normen på motorveje
    Du er farlig.
    Ellers se option 1: Bliv hjemme din stupide gås


  8. #1341
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu vi er igang med trafikken.....

    Jeg kører hver morgen igennem byen fra Østerport St. (Via Store Kongensgade) og hver eftermiddag den modsatte vej fra Nyhavn imod Østerport (Via Bredgade)

    Både om morgenen og eftermiddagen hvor der er enormt pres på indre by er der tids zoner hvor der både er parkering og standsning forbudt på disse strækninger - Men så er der alligevel utallige biler som holder parkeret i disse zoner hvilket resulterer i at det bliver en meget langsommelig fornøjelse at komme igennem. Begge strækninger er to sporede hvilket alt andet lige ville kunne skabe et meget bedre flow ved fri passage. Men nej nej, der skal både parkeres, læsses varer af osv.

    DET irriterer mig grænseløst.... Og ja jeg kunne jo bare tage cyklen, men der er ligeså mange ting der pisser mig af som vi også har drøftet herinde af flere omgange....

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1342
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Nu vi er igang med trafikken.....

    Jeg kører hver morgen igennem byen fra Østerport St. (Via Store Kongensgade) og hver eftermiddag den modsatte vej fra Nyhavn imod Østerport (Via Bredgade)

    Både om morgenen og eftermiddagen hvor der er enormt pres på indre by er der tids zoner hvor der både er parkering og standsning forbudt på disse strækninger - Men så er der alligevel utallige biler som holder parkeret i disse zoner hvilket resulterer i at det bliver en meget langsommelig fornøjelse at komme igennem. Begge strækninger er to sporede hvilket alt andet lige ville kunne skabe et meget bedre flow ved fri passage. Men nej nej, der skal både parkeres, læsses varer af osv.

    DET irriterer mig grænseløst.... Og ja jeg kunne jo bare tage cyklen, men der er ligeså mange ting der pisser mig af som vi også har drøftet herinde af flere omgange....
    Men: hvis bare man har havariblinket tændt, så er det jo okay!! :-)))))))

    Og deraf: parkerede biler med havariblink. Det redder jer IKKE for en bøde. Så bare sluk det! Hvis I holder mellem andre biler, kan vi andre jo kun se venstreblinket, hvilket så indikerer at I er på vej ud m. hovedet oppe i røven. Så stop med at misbruge havariblinket, tak.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #1343
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



  13. #1344
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig voldsomt af, når man skal ind og tanke bilen, at der så holder nogen ved standeren, som for længst har tanket, men lige skal vaske forruden og liiiiiiige pudse lidt på den ridse på fronthjelmen, som alligevel har været der siden 2004. FLYT JER SÅ FOR HELVEDE, SÅ JEG KAN KOMME TIL AT TANKE ...
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1345
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Det pisser mig voldsomt af, når man skal ind og tanke bilen, at der så holder nogen ved standeren, som for længst har tanket, men lige skal vaske forruden og liiiiiiige pudse lidt på den ridse på fronthjelmen, som alligevel har været der siden 2004. FLYT JER SÅ FOR HELVEDE, SÅ JEG KAN KOMME TIL AT TANKE ...
    Eller endnu værre - Når der holder en bil og føreren er inde efter en fransk hotdog og 1/2 liter Cola - Hvis du blot skal handle så parker korrekt sted så vi andre kan komme til...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1346
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "Kampen spilles på et lortetidspunkt hvor folk arbejder, men det er bare sjovt fordi noget med banko LOLZ!!!"

    https://twitter.com/KronAir/status/1040201746017124359

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1347
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    "Kampen spilles på et lortetidspunkt hvor folk arbejder, men det er bare sjovt fordi noget med banko LOLZ!!!"

    https://twitter.com/KronAir/status/1040201746017124359
    De manglende lux og tidspunktet og så bankoreservationen har da ikke noget med hinanden at gøre..?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #1348
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at mine overbos lorteunge render rundt og leger fangeleg så hele stuen ryster, når jeg prøver at nyde en rolig søndag med nice FC i fjernsynet. Hvilke forældre beder ikke deres forbandede afkom om at skride ned i gården, hvis de vil fise rundt sådan? Og nu er jeg tvunget til at tage tøj på og gå derop for at bede dem slappe fucking af...

    Edit: De legede ballonleg. Og var meget søde og malet i ansigtet...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1349
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Med fare for at få K@sper på nakken: DPMA, at jeg igen skal opholde mig faretruende tæt på Danmarks næstværste fans:

    Vi skriver til dig da du har plads på DFDS Familietribunen til kampen F.C. København – AGF, 28. oktober, kl. 16.00.

    Til denne kamp er det aftalt mellem klubberne, at AGFs fans bliver placeret på D1. Det er en del af aftalen omkring udebaneafsnit mellem klubberne i Superligaen, at udeholdet kan placeres på dette afsnit, hvis der er garanteret mere end 400 tilskuere i udebaneafsnittet. AGF har bedt om op til 1000 pladser, og derfor bliver udebanafsnittet placeret på D1, som det før har været tilfældet. Familietribunen er placeret på den resterende del af DFDS-tribunen (D2 og D3), med afskærmning til udeholdet.

    Vi vil selvfølgelig sikre en god og sikker oplevelse for alle fans til kampen.

    Vi glæder os til at tage imod jer!

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #1350
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig uforholdsmæssigt meget af, at der i ‘Prag-tråden’ åbenbart er opstået konsensus om at benytte ordet ‘forfordele’.

    Ét er, at en eller anden først valgte at bruge ordet - øjensynligt uden at kende dets betydning -, ja det er mest bare en øjebæ, men når flere debattører så derefter fortsætter med at bruge det - og stadig konsekvent forkert -, ja så bliver gamle sure morfar her sgu afpisset.

    Og ja, jeg er helt med på, at der åbenbart var tilpas mange der ikke kendte betydningen af det de gik og sagde, til at man fra sprognævnets side til sidst bare gav betydningen af ‘forfordele’ fri, så man nu nærmest selv kan vælge hvilken betydning man vil lægge i det. Og det pisser mig kræftedme også af.

    For helvede altså.
    Sidst redigeret af Jinx : 11.10.18 kl. 23:11
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •