Side 8 af 158 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Lyngby!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    at den maskerede hævner Tim Janssen vælger at score et for Esbjerg komplet ubrugeligt mål to minutter i lukketid, så mit bet til odds 80 på AaB som nedrykker ikke går ind. Grrrrr.
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alt omkring og alle aspekter vedrørende bander pisser mig helt sygt af.

    Jeg bliver så harmdirrende på uendeligt mange planer.

    Hvordan fanden kan det lade sig gøre, at vi i dette så totalt gennemregulerede og gennemregulerende land har så svært ved eller så lidt vilje til at stoppe de typer, som er så pisseligeglade med andre mennesker og totalt nedbryder alt det vores samfund står for? Det er simpelthen bare utroligt, hvad jeg har stået model til i løbet af de seneste 3 dage, og jeg har foruroligende nok med garanti kun set toppen af isbjerget og knap været uden for en dør!

    (og lad mig sige det med det samme: Jeg er komplet ligeglad med, om du hedder John, Per, Birthe, Hans eller Hassan! Er du i, omkring, eller bare en smule i nærheden af at have noget at gøre med en bande, så pisser du mig af!)

    I forgårs får jeg ordnet dæk på Frederiksundsvej, så jeg står og glor i 10 minutter. Mere end rigeligt til at opleve, hvordan 3 skiderikker på motorcykel, iklædt læder, rygmærke og "jeg skider på dig" attitude, kommer fræsende derudaf, med mindst dobbelt op på tilladt hastighed. Bare ikke skidesmart vel, når moren med to små børn på vej over fodgængerfeltet endnu ikke har fået lært poderne, at der findes folk i det her land, der bare skider på alle andre og kan slippe afsted med det, fordi de er pissefarlige for menigmand (og politi???) at standse?

    I går var jeg så en tur forbi Jægersborggade for at besøge en ven. På vej hen for at parkere ryger jeg så bag et stort lokum af en lækker BMW, hvis fører åbenbart ikke har travlt med at komme videre eller undlade at blokere vejen. Det er svært for mig, til trods for 10 minutter koncentreret studeren, at vurdere om fører eller passager er størst og mest glatnakket. Ihvertfald har de noget handel og samtale med nogle tilsvarende ligeså store og bidsk udseende typer, som ikke behøver blive hurtigt overstået. Heldigvis for mig og køen bag mig har ingen travlt, ihvertfald ikke nok til vove springet udi forsigtigt at antyde, at de måske kunne finde passende parkering, før deres købslåen/krammeture/håndslag/andet smart noget som jeg ikke ved hvad symboliserer.

    I dag kører jeg så en tur fra Slotsherrensvej og hjemad over Husum og Mørkhøj. Det er eftermiddag, mængder af indkøbende folk, børn på vej hjem fra skole, mødre på vej hjem fra børnehaven med unger på cykel, piger på rulleskøjter, og hvad der ellers hører sig til på en semiprovinsiel eftermiddag. Jeg når vel at køre 500m, før to biler finder mit tempo ALT for sløvt. Bevares, jeg checker da lige, om jeg skulle være faldet helt i staver over radioens meldinger om Vestagers store planer for fremtiden, men næh, det ser altsammen fint ud. De næste 5 km, efter at de har voldoverhalet mig, vil jeg skyde på at de nok begge havde mistet kortet en god snes gange, det er ihvertfald mit bud, når man overhaler på den forkerte side af hellen i et fodgængerfelt o.m.a.. Spektakulært nok, lå de dog stadig lige foran mig, da de drejede af mod Mørkhøj Skole - hvor det dog lige lykkedes ham i den (igen?!?) sorte BMW at overhale en bil helt vanvittigt.

    Jeg dirrer stadig af vrede, og dog vil jeg ikke sige jeg er mere end 99% sikker på, at de i alle 3 tilfælde tilhører en bande. Der er rygmærker eller lækre tusser opad halsen + i ansigt og på hænder/fingre - samt den måde de hver gang har båret ens gangsta-gear - nok for mig.

    Gav dette indlæg mening? Sikkert ikke. Men jeg fik lidt luft og er et knurhår mindre afpisset nu!

    Og så har jeg jo ffs også en familie jeg skal hjem til. Fruen havde jo allerede været 8 timer på sygehus, og havde næppe brug for at skulle derhen igen! Lad det være min undskyldning for ikke at have kugler nok i pungen til at gribe ind.


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg lige havde skrevet en lang tråd til u21 EM, men da der på min computer - lige ved siden af shift knapen er en "side-tilbage-knap" blev det hele slettet, da indlægget faktisk var færdigt.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg lige havde skrevet en lang tråd til u21 EM, men da der på min computer - lige ved siden af shift knapen er en "side-tilbage-knap" blev det hele slettet, da indlægget faktisk var færdigt.
    Jeg tror ikke jeg kender nogen browsere, der ikke ville have husket dine kloge ord, hvis du blot havde trykket dig en side frem igen.

    I hvert fald husker både Firefox og Internet Explorer det. Så man mister ikke sit indlæg ved at gå tilbage. Men det ryger naturligvis hvis du færst går tilbage, og dernæst hopper til en ny side.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Jeg tror ikke jeg kender nogen browsere, der ikke ville have
    ›husket dine kloge ord, hvis du blot havde trykket dig en side
    ›frem igen.

    ›I hvert fald husker både Firefox og Internet Explorer det. Så man
    ›mister ikke sit indlæg ved at gå tilbage. Men det ryger
    ›naturligvis hvis du færst går tilbage, og dernæst hopper til en
    ›ny side.

    ›ougar

    Jeg har IE, og den huskede det altså ikke. Jeg forsøgte ellers at gå frem igen.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har IE, og den huskede det altså ikke. Jeg forsøgte ellers at gå frem igen.
    Besynderligt. Det har været sådan i Firefox i mange år, og jeg forsøgte lige i både Explorer 8 og Explorer 9, og der virker det fint.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Besynderligt. Det har været sådan i Firefox i mange år, og jeg
    ›forsøgte lige i både Explorer 8 og Explorer 9, og der virker det
    ›fint.

    Mjah, visse sider virker det ikke med. Nogle php-sider og ForældreIntra fx.

    Det pisser mig i øvrigt af at Lenovo har den komplet ubrugelige "side frem" og "side tilbage" knap lige op og ned af piletasterne så uheldet kan ske!

    -Henrik
    P.S. Jeg har naturligvis hacket mit keyboard så de to knapper bare er alm. piletaster da det uheldet havde bragt mit pis i kog nok gange.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at folk pisser, eller rettere at de forcerer hegnet til min byggeplads under Distortion i går og pisser alle mulige og umulige steder. Fedt at skulle i gang på mandag når halvdelen af materialerne er totalt overpissede.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Runez er offline FCK there can be only one
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    274

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sports kommentatorer... der taler i kampene... ønsker muligheden Stadion lyd !! gerne mikrofon over Sektionen...

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tennis.

    Eller. Jeg kan godt lide tennis, men tennis kampe bliver altid længere end eurosport regner med og der betyder at det tager sendetiden fra cykling. Nu ser vi det ved Dauphanie og det er stensikkert at det også sker igen til sommer med Wimbledon/tdf...
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Tennis.

    ›Eller. Jeg kan godt lide tennis, men tennis kampe bliver altid
    ›længere end eurosport regner med og der betyder at det tager
    ›sendetiden fra cykling. Nu ser vi det ved Dauphanie og det er
    ›stensikkert at det også sker igen til sommer med Wimbledon/tdf.
    ..

    Jeg tror nu ikke du skal være så bekymret(fremadrettet):
    Dels er det Tv2sport, der sender Wimbledon, og ikke Eurosport - dels er overlappet minimal, da Wimbledon slutter den 3. juli, mens Tour de France starter den 2.juli....:)


    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Dels er det Tv2sport, der sender Wimbledon, og ikke Eurosport -
    DPMA! Også i år. Idet jeg ikke har først- (men sidst-)nævnte.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det kan virke som et I-landsproblem men det pisser mig mere af, så derfor havner det her.

    For visse kioskers mersalgsstrategi er rimelig belastende og afpissende. Jeg kan ikke mindes at have været i en Seven Eleven eller DSB-kiosk, hvor der ikke har været to colaer for 22 kr, to chokolade bar for 15 kr eller to poser slik for 30 kr (eller hvad priserne nu er).

    Det er så hvad det er - fint nok man kan spare lidt ved at købe to. Men for fanden hvor er det irriterende gang på gang at høre på ekspedientens forsøg på at få mig til købe mere med sine "der er 2 for tyve". Hvis man køber en af de der sandwiches der egentlig ikke er særlig gode, men ok hvis man lige skal stille den værste sult hurtigt, så skal man også tage stilling til, om man ikke lige skal have noget at drikke med for 10 kr mere.

    Tilbud er fine. Jeg kan godt lide at gå i et supermarked og se, at man i denne uge kan købe to af noget og spare lidt på det. Men det er ikke det man gør her, hvor der konsekvent er tilbud på nogle varer fordi en eller anden har udtænkt en salgspris der ser godt ud for køberen.

    Hvis jeg har lyst til to colaer, så skal jeg nok tage to men spar mig for jeres salgstaler.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tlf sælgere....

    Blev her tidlig aften (ca. 1715) ringet op af Viasat.
    Det skal siges.. at vi var igang med madlavning, lave badekar til 2 trætte unger og så ringer tlf.

    Hej.. Du har jo HD pakken.. lige nu vil jeg opgradere din HD pakke så du får en optager med oven i hatten gratis...
    Jeg har sgu ikke tid lige nu.. kan du ringe om et par timer..??

    Nej det er et tilbud jeg har lige nu og her..

    Kom vist til at sige bullshit til ham og smed på!

    Det tilbud kan jeg sikkert få hvis jeg selv ringer derind senere...men så får han jo ikke salget, hvilket jeg antager var forklaringen!

    Tag jer sammen tlf. sælgere og respekter familielivets fred mellem 17 & 19

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •