Side 81 af 158 FørsteFørste ... 31717879808182838491131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    FCK-spillere, der smider trøjen og derved tildeler sig selv en auto-advarsel, når der jubles over et mål. Uprofessionelt.
    Tænker han bare ville vise han har smidt ferie-fedtet på rekordtid
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er ikke mere end et halvt år siden medierne beklagede sig over kvaliteten i Superligaen og hvilken dårlig vare det er. Alligevel kunne man i et onside sammendrag høre en kommentar a la "her kunne vi have valgt at vise en masse chancer, men dem er vi nødt til at springe over" i det under 3 minutter korte sammendrag. I dette tilfælde Lyngby - FC Nordsjælland som endte 1-4. Det pisser mig af, at når det er en god vare at vise så jappes det igennem på en sløset måde hvor der kun er plads til mål inkl jubelscener.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1203
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at dette på nogen måde er muligt:



    Det afgøres først om to uger, hvad Kbh og Midtjylland skal spille af europæiske kampe. Så om to uger kan vi få at vide, at der alligevel ikke spilles fredag. Måske lørdag aften. Måske søndag middag. Eller søndag aften. Eller måske fredag alligevel.

    Og det selv om den valgte dato er lige efter en landskampspause og dermed overhovedet ikke påvirket af forudgående kampe. Der er ingen som helst saglig grund til at flytte den. Imens kan man så gå og være i tvivl om alle éns andre planer den aften er spoleret, eller om det tværtimod er aftenen efter som bliver skudt i sænk.

    Den her liga lærer aldrig nogensinde at tage hensyn til folk, der tager på stadion og ser kampene. Det er sindssygt frustrerende.


  6. #1204
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Det er ikke mere end et halvt år siden medierne beklagede sig over kvaliteten i Superligaen og hvilken dårlig vare det er. Alligevel kunne man i et onside sammendrag høre en kommentar a la "her kunne vi have valgt at vise en masse chancer, men dem er vi nødt til at springe over" i det under 3 minutter korte sammendrag. I dette tilfælde Lyngby - FC Nordsjælland som endte 1-4. Det pisser mig af, at når det er en god vare at vise så jappes det igennem på en sløset måde hvor der kun er plads til mål inkl jubelscener.
    Det er fordi handler om flest mulige reklamer og så en masse andet ligegyldigt bras som ikke har interesse.

    Engang imellem er der en spændende "mini dok" eller interview, men ellers er det godt nok blevet dårligt i forhold til hvordan det var engang.

    Jeg er begyndt at se sammendrag på DR1 søndag aften i stedet for.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1205
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er begyndt at se sammendrag på DR1 søndag aften i stedet for.
    Og det har jeg så gjort i mange år. Det er absolut anbefalelsesværdigt. Klip fra alle kampe, udvalgte internationale kampe, (næsten) ingen forsøg på at tviste en historie jounalistist/finde konflikter, hvor der ikke er, relativt interessante portrætter og ikke mindst synes jeg, at 32 er en fremragende interviewer i forhold til den gæst, der er i studiet.
    Se programmet og slip for idiotiske analyser, fremmanede konflikter og en overflod af reklamer.

    MCN


  9. #1206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der tager stillestående ophold på gangarealer.

    Det kunne være Sanne på 44 og hendes svært overvægtige veninde Lea, der mødes på et fortorv: træk nu ffs ind til siden! - og fortsæt jeres samtale om neglelak dér, så vi andre kan komme forbi. Okay?

    Det kunne også være Hans fra Holstebro BTK der straks ved ankomsten til spillehallen vælger at fryse til is i døråbningen med sin store sportstaske over skulderen. Ja, synet af aktiviteten i hallen kan virke overvældende. Og det kan være svært at træffe beslutning om at gå til omklædningen straks eller lige se tingene an først. Men det gøres altså MINDST lige så godt INDE i hallen. Og samtidig vil det så være muligt for stævnets øvrige 300 deltagere at kunne passere døråbningen. Bare 1 fif.

    Visse kolleger mener i øvrigt også at der kan afholdes møder af kortere varighed foran kaffemaskinen. Eller ved buffet´en i kantinen. Og naturligvis afstemt således, at adgangen til kaffe og/eller skipperlabskovs er komplet umulig for alle andre.

    Åndssvagt irriterende!
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  10. #1207
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Forældre der lader sønnike på 6 år bruge løvblæseren som legetøj i nabogården. Så kan det godt være, at de eftertænksomt udstyrer ham med høreværn, så det lille puds ikke tager varigt skade af den timelange leg, men at vi andre må lukke vinduer og døre for blot at have en silkepapirstynd beskyttelse mod den kværnende støj, er forældrene helt åbenbart ganske tilfredse med!

    Hvornår besluttede man at det da er helt naturligt at børn har carte blanche til at opføre sig fuldstændigt hensynsløst? Er det et efterslæb fra hippiernes børnemagt-dage at det angriber rollingernes selvudvikling at moderere sig bare en lille smule? Det kan da nok være at børnene selv ikke forstår at de generer hele karreer, fordi deres tagfat har en lydside hvor man bliver i tvivl om der er nogle, der er ved at klippe fingre og tæer af børnene, men der må forældrene sågu da hjælpe ungerne med at sætte nogle rimelige rammer!


  11. #1208
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin CX Se meddelelser
    Forældre der lader sønnike på 6 år bruge løvblæseren som legetøj i nabogården. Så kan det godt være, at de eftertænksomt udstyrer ham med høreværn, så det lille puds ikke tager varigt skade af den timelange leg, men at vi andre må lukke vinduer og døre for blot at have en silkepapirstynd beskyttelse mod den kværnende støj, er forældrene helt åbenbart ganske tilfredse med!

    Hvornår besluttede man at det da er helt naturligt at børn har carte blanche til at opføre sig fuldstændigt hensynsløst? Er det et efterslæb fra hippiernes børnemagt-dage at det angriber rollingernes selvudvikling at moderere sig bare en lille smule? Det kan da nok være at børnene selv ikke forstår at de generer hele karreer, fordi deres tagfat har en lydside hvor man bliver i tvivl om der er nogle, der er ved at klippe fingre og tæer af børnene, men der må forældrene sågu da hjælpe ungerne med at sætte nogle rimelige rammer!
    Du får lige et kort svar- primært fordi forældre har hørt om 'børneperspektivet', 'det kompetente barn' og inddragelse af børns mening. Alt sammen rigtigt gode indstillinger til opdragelse, forældreskab og ikke mindst sagsbehandlere i sager om udsatte børn. Problemet er, at det i alt for mange forældres alt for travle multikommunikerende hverdag er blevet transformeret til, at børnene da skal have al mulig ret til at udfolde sig på egne præmisser. Ud med denne bevægelse er røget al almindelig dannelse og omtanke for andre og derfor oplever du sådanne idioter af et par forældre.
    Havde selv 'oplevelsen' i sommerferien, da jeg var på restaurant i sommerferien, med en lignende familie ved nabobordet. Her fik børnene lov til at prutte og bøvse ved bordet og da jeg påpegede, det ultra-ulækre i børnenes opførsel, fik jeg at vide, at jeg skulle blande mig uden om og at deres børn skulle have lov til at gøre som de havde lyst til.

    Det mente jeg naturligvis ikke, at de skulle, så det blev til noget af et optrin i restauranten.

    Mit forslag i den nævnte situation er, at du anskaffer dig en rå mængde vuvuzelaer og allierer dig med resten af karreen og på næste lørdag kl. 5:00 blæser I af lungernes fulde kraft og når forældrene beder jer om stoppe, pænt minder dem om deres barns fest forleden med løvblæseren - for derefter at fortsætte med vuvuzelaseranaden.

    MCN


  12. #1209
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mediernes, med TV2 i spidsen, fokus på USA, når det kommer til vildt vejr.
    Som min kollega sagde: "Kat 5 orkanen har måske ødelagt det meste af Caribien, MEN NU RAMMER DEN USA!!"
    Vejret er ikke vildere bare fordi det rammer USA. Når det kommer til tropiske storme er de typisk lidt svagere når de, efter at have ramt de caribiske øer, når USA.


  13. #1210
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har lige været på weekend-tur i Berlin til noget NZ-reunion. En af deltagerne, som bor i Berlin, er Werder-fan, og MEGET glad for Kaptajn København Thomas Delaney. Så han skaffede sig en billet til kampen Hertha Berlin vs. Werder Bremen, som blev spillet på Olympia Stadion her i weekenden. Jeg vidste ikke, at den kamp var der, så da jeg stødte på ham i fredags, og spurgte, hvor man kunne få billetter, fortalte han, at udebaneafsnittet var udsolgt, og den ekstra billet han havde, var til en anden af deltagerne, som er fra NZ, som han ville tage med for at se rigtig europæisk fodbold. Min NZ kammerat får så billetten, men på kampdagen vælger han så at droppe kampen og tage en power-nap i stedet, uden at tænke på at give billetten videre.
    Oven i hatten scorer Kaptajn København Werders eneste mål i kampen..

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1211
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har lige været på weekend-tur i Berlin til noget NZ-reunion. En af deltagerne, som bor i Berlin, er Werder-fan, og MEGET glad for Kaptajn København Thomas Delaney. Så han skaffede sig en billet til kampen Hertha Berlin vs. Werder Bremen, som blev spillet på Olympia Stadion her i weekenden. Jeg vidste ikke, at den kamp var der, så da jeg stødte på ham i fredags, og spurgte, hvor man kunne få billetter, fortalte han, at udebaneafsnittet var udsolgt, og den ekstra billet han havde, var til en anden af deltagerne, som er fra NZ, som han ville tage med for at se rigtig europæisk fodbold. Min NZ kammerat får så billetten, men på kampdagen vælger han så at droppe kampen og tage en power-nap i stedet, uden at tænke på at give billetten videre.
    Oven i hatten scorer Kaptajn København Werders eneste mål i kampen..
    Hvorfor købte du ikke bare en billet til et andet sted på stadion?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. #1212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvorfor købte du ikke bare en billet til et andet sted på stadion?
    Af flere årsager, primært at sørge for at holde freden hjemme i husstanden, uden at gå for meget i detaljer..

  17. #1213
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Af flere årsager, primært at sørge for at holde freden hjemme i husstanden, uden at gå for meget i detaljer..
    ehm ok..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1214
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu er vi nået til den tid på året, hvor det er fucking ulideligt at køre i bus.
    DPMA at der skal være tændt for radiatorerne i busserne!
    Hvad forventer de? At man tager sin jakke af, når man stiger ombord?
    Held+lykke med det i en fyldt 5C.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #1215
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg bruger mine headphones flittigt og ofte. Den iPhone 6S de er monteret i, har en nyttig funktion hvor man vha. de tre knapper på hovedtelefonerne, kan starte/pause det man nu engang hører. Det være sig podcast, spotify, youtube og whatever. Super smart og simpelt og jeg bruger den mange gange hver dag. Derfor pisser det mig alt for meget af, nok mere end det burde, at telefonen fra tid til anden "glemmer" hvad der blev pauset, og derfor ikke kan resume. Så skal jeg selv til at åbne telefonen, finde appen og starte det igen.... Suk, Apple. Suk!!!! #thestruggleisreal
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •