Side 136 af 158 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139146 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    DPMA at Danmarks kvartfinale næste lørdag skal spilles i Baku.
    Mon ikke UEFA’s slipsedrenge har fået fyldt lommerne godt op efter den beslutning blev truffet….

    Jeg vil se rigtige fans på tribunerne fra begge hold, ikke et stadion fyldt med lokale klaphatte som knap nok kender fodboldreglerne som vi så det i EL finalen imellem Chelsea og Arsenal for nogle år siden….
    Jeg vil ikke sige, at det pisser mig af ... men det skurrer da lidt i ørerne at høre en formodning om at folk i Baku knap kender fodboldreglerne, underforstået at det gør kun vi mere raffinerede folk i en bestemt, mindre radius af København.

    Der var ikke mere end 5.600 til Tjekkiet-Kroatien på Hampden, og de få lokale klaphatte så heller ikke ud til at være specielt engagerede. Er det fordi skotter ikke kender reglerne? Eller måske bare fordi den slags sker, når man arrangerer en turnering med dette format (eller i det hele taget), og en pandemi bryder ud i mellemtiden?

    Vi kan sagtens diskutere om det er passende at arrangere EM-kampe i et land med så stort demokratisk underskud, men det er en anden diskussion. Ser vi kun på placeringen, så er de nu engang fuldt ud medlem af UEFA, og fire kampe (på tres år) så langt mod øst i en turnering, der er lagt ud over hele UEFAs område, og som hidtil aldrig er kommet længere østpå end Ukraine, er sgu ikke i sig selv urimeligt.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg vil ikke sige, at det pisser mig af ... men det skurrer da lidt i ørerne at høre en formodning om at folk i Baku knap kender fodboldreglerne, underforstået at det gør kun vi mere raffinerede folk i en bestemt, mindre radius af København.

    Der var ikke mere end 5.600 til Tjekkiet-Kroatien på Hampden, og de få lokale klaphatte så heller ikke ud til at være specielt engagerede. Er det fordi skotter ikke kender reglerne? Eller måske bare fordi den slags sker, når man arrangerer en turnering med dette format (eller i det hele taget), og en pandemi bryder ud i mellemtiden?

    Vi kan sagtens diskutere om det er passende at arrangere EM-kampe i et land med så stort demokratisk underskud, men det er en anden diskussion. Ser vi kun på placeringen, så er de nu engang fuldt ud medlem af UEFA, og fire kampe (på tres år) så langt mod øst i en turnering, der er lagt ud over hele UEFAs område, og som hidtil aldrig er kommet længere østpå end Ukraine, er sgu ikke i sig selv urimeligt.
    Der var ikke nogen pandemi til EL finalen for to år siden - Og jeg husker at begge engelske hold måtte tilbagelevere billetter fordi deres fans simpelthen ikke kunne få det til at hænge sammen med den lange rejse.
    Jeg kan godt forstå at UEFA vil brede fodbolden ud i alle dele af Europa, det giver fin mening. Men jeg mener bare at de allerstørste kampe bør placeres steder hvor den almene fan har mulighed for at se sit hold spille.

    https://www.bbc.com/sport/football/48451536

    Et stadion til en EL finale eller en EM Kvartfinale skal være fyldt med fans på lægterne - Det fortjener både fans og de hold der deltager.

    Læste i øvrigt at en chartret fly til kampen på lørdag måtte aflyses fordi der var blevet pålagt urimelig høje afgifter for at de pågældende fly måtte lande i lufthavnen dernede.

    Man sidder jo lidt med fornemmelsen af at Baku er valgt fordi de var villige til at lægge mange penge for det....

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-06...i-aserbajdsjan
    Sidst redigeret af DiscoTango : 02.07.21 kl. 11:05

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2028
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at folk konstant skal bruge Transfer tråden til at diskutere det ene eller det anden, når nu vi er i et transfer vindue og skriger efter rygter eller handler.

    Og så åbner man forummet hver dag og skal bare læse folks debatter, som de for fanden da kan tage et andet sted her på forummet !!!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #2029
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at læse om de tilskuerhistorier der er kommet frem om EM finalen og semifinalen med danmark i london. DPMEMA (det pisser mig endnu mere af) at det på ingen måde kommer som en overraskelse at disse historie ville komme frem. Man forventede jo at det ville komme. Og endeligt PMA at læse i diverse aviser at jeg er et dårligt menneske, fordi jeg blandt andet pga ovenstående forventning og “football is comming home”, i den grad holdt med Italien i finalen og glædet mig over at England ikke vandt. Hvor ville jeg ønske at fodbold kunne få et opgør med behovet for at slå på tæven.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2030
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sogne
    Troede det var noget der blev glemt i 1950

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2031
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der knækker spaghetti. Din lede satan. Jeg ved du tænker, at skeer kun bruges til suppe og flødeskumskager (bør forøvrigt kun spises med gaffel!!!). Men nej, skeer fungerer også udemærket som støtte under gaflen, hvis man skulle få sig den forunderlige ide at sno spaghetti herom. Du fratager mig muligheden for at spise min mad, som den er lavet til at spise, og stiller mig muligheden for enten at spise med kniv og gaffel som en proletar, eller tabe min mad når spaghettien falder af gaflen. Fordi du var for doven til at skære din egen portion ud. Det er grimt og egoistisk. Øv.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #2032
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    [QUOTE=Jacob32;708761]Folk der knækker spaghetti. Din lede satan. Jeg ved du tænker, at skeer kun bruges til suppe og flødeskumskager (bør forøvrigt kun spises med gaffel!!!). Men nej, skeer fungerer også udemærket som støtte under gaflen, hvis man skulle få sig den forunderlige ide at sno spaghetti herom. Du fratager mig muligheden for at spise min mad, som den er lavet til at spise, og stiller mig muligheden for enten at spise med kniv og gaffel som en proletar, eller tabe min mad når spaghettien falder af gaflen. Fordi du var for doven til at skære din egen portion ud. Det er grimt og egoistisk.

    I den forbindelse pisser det mig i øvrigt af, når folk ridser gaflen ned i skeen.

    Dagens store afvisning er dog den evigt tilbagevendende mediebegivenhed: “uha, hvor er det spændende, hvem og hvor mange, der er kommet ind på deres drømmestudie i år.” 1) termen drømmestudie er i sig selv afpissende, 2) slap af nyheder-det behøver ikke fylde hele sendefladen selvom det sikkert er agurketid, 3) jeg gider ikke høre på X eller Y fortælle om at vedkommende kom ind/ikke ind på sit ønskede studium og at det var spændende kl 0001 i nat og 4) jeg gider ikke høre alle mulige studievejledere fortælle om deres beredskabsplaner for at hjælpe studerende bedst muligt igennem uddannelsesjunglen.

    Ahh, det hjalp
    MCN

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2033
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der før hver kamp er medfans, der sætter sig ned og på SoMe og andre steder skriver “Hvem viser kampen?”. Som om Sofabold og Google ikke er opfundet, og som om medfans har tid til at undersøge den slags og svare.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #2034
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    At der før hver kamp er medfans, der sætter sig ned og på SoMe og andre steder skriver “Hvem viser kampen?”. Som om Sofabold og Google ikke er opfundet, og som om medfans har tid til at undersøge den slags og svare.
    Plus det som regel står i kamptråden..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #2035
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at jeg ikke fik set videoen med en pløret Seier, da Seier formentlig er klogere at høre på, efter at han har drukket en kasse eller ½ fustage øl, fordi man så forhåbentlig ikke forstår, hvad manden siger.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #2036
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dpma at man vil vaccinere plejehjemsbeboerer for 3. Gang når der er mange lande hvor man knap har givet første stik til arbejdende sundhedspersonale.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #2037
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dpma at man vil vaccinere plejehjemsbeboerer for 3. Gang når der er mange lande hvor man knap har givet første stik til arbejdende sundhedspersonale.
    Uden at det skal være en diskussionstråd, så tror jeg, at der mange, der nødig vil se deres gamle forældre/bedsteforældre dø for tidligt af den lortesygdom.

    Derudover er jeg helt enig. At nogle ældre dør lidt tidligere, end de måske ville have gjort, er et I-landsproblem.

    Mvh Bjørn

  23. #2038
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Uden at det skal være en diskussionstråd, så tror jeg, at der mange, der nødig vil se deres gamle forældre/bedsteforældre dø for tidligt af den lortesygdom.

    Derudover er jeg helt enig. At nogle ældre dør lidt tidligere, end de måske ville have gjort, er et I-landsproblem.

    Mvh Bjørn
    Det er selvfølgeligt forståeligt, men afslører samtidigt en mangel på realisme, hvis ikke man ved at plejehjemmet i bedste fald er 2,5 år fra næste destination. Med 33% sandsynlighed kun 7 måneder, og derfor vil en 1/3 af de givne vacciner allerede være “spildt”. Specielt i disse tider, hvor man desværre skal være voldsomt svag for overhovedet at komme i betragtning til et alderdomsplejehjem (dpmoa, men det er en anden diskussion).
    Sidst redigeret af djurlander : 03.09.21 kl. 18:24

  24. #2039
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    ... Specielt i disse tider, hvor man desværre skal være voldsomt svag for overhovedet at komme i betragtning til et alderdomsplejehjem (dpmoa, men det er en anden diskussion).
    Helt og aldeles enig (desværre).

    Mvh Bjørn

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  26. #2040
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at gamle mennesker skal stå med et ene ben i graven eller være næsten totalt hjælpeløse førend de kan blive visiteret til en plejehjemsplads. DET ER FANDME IKKE VÆRDIGT, AT VI KAN IKKE VISE EN ANELSE MERE OMSORG FOR VORES GAMLE. Når de så kommer på plejehjem. så kan de få lov til at sidde i timer i eget lort og pis. Bliver lagt i seng kl. 20 "for det vil de gerne". Fuck jer. OG det er politikerne jeg taler om, for de fleste medarbejdere på plejehjem har susende travlt, fordi bevillingerne ikke følger trit med prisstigningerne. Og nu jeg er i gang : Fuck Anders Fogh Rasmussen. Der skal skæres 2% hvert år. DMPA at stort set hele højrefløjen er sådan en gang egoistiske narhoveder.

    Puha og tak djurlander :)

    Mvh Bjørn
    Sidst redigeret af bagger : 03.09.21 kl. 18:43 Årsag: Der manglede et ganske vigtigt IKKE

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •