Side 65 af 158 FørsteFørste ... 15556263646566676875115 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    En kollega, som hører et halvt rygte, og som i stedet for at spørge mig, hvad det handler om, går direkte til ledelsen, så jeg skal stå skoleret og bruge ti minutter på at forklare, at ens kollega fuldstændig har misforstået en intern joke.


  2. #962
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det pisser mig af - i hvert fald når jeg er i sur-gammel-mand-humør (dvs. ret tit) - når to piger cykler ved siden af hinanden, og man bruger sin ringeklokke for at få lidt plads, og den YDERSTE så klodser bremsen, for at komme ind bag den anden. For hulen da, lad være med det. Lad evt. din "makker" sænke farten lidt og overhal så og hold så til højre.

    Og det pisser mig også af, når piger - det er næsten altid hunkøn - skal til venstre i et lyskryds, krydser første vej for grønt, og parkere for at afvente grønt lys den anden vej, men insisterer på at holde cyklen på tværs af den kommende kørselsretning, så man ikke kan komme forbi, før de får nosset sig sammen til at accelerere mikroskopisk langsomt op i tempo, længe efter lyset er skiftet til grønt. Kør dog i stedet lidt til højre, så du kan foretage et lille sving inden du standser, så din cykel holder i den rigtige retning.

    Og ja, jeg er træt og meget lidt overbærende. Sure mænd, der har så travlt på cykel, at de ikke kan klare at miste 5 sekunder hist og her, uden at de fyldes af indestængt raseri, de pisser mig for god ordens skyld ikke spor af... De er de virkelige ofre her...

    Og da risikoen nok er stor, så nævner jeg lige, at det heller ikke pisser mig af, hvis folk bliver afpissede over noget, som andre tidligere har været afpissede over.

    ougar
    Folk der brokker sig over kvindelige bilister har aldrig oplevet kvindelige cyklister.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #963
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En kollega, som hører et halvt rygte, og som i stedet for at spørge mig, hvad det handler om, går direkte til ledelsen, så jeg skal stå skoleret og bruge ti minutter på at forklare, at ens kollega fuldstændig har misforstået en intern joke.
    Den må uddybes denne her! Lyder sjovt :) Hvilken intern joke kan misforstås i en sådan grad, at man skal op forbi ledelsen og stå skoleret?!

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #964
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det pisser mig af - i hvert fald når jeg er i sur-gammel-mand-humør (dvs. ret tit) - når to piger cykler ved siden af hinanden, og man bruger sin ringeklokke for at få lidt plads, og den YDERSTE så klodser bremsen, for at komme ind bag den anden. For hulen da, lad være med det. Lad evt. din "makker" sænke farten lidt og overhal så og hold så til højre.

    Og det pisser mig også af, når piger - det er næsten altid hunkøn - skal til venstre i et lyskryds, krydser første vej for grønt, og parkere for at afvente grønt lys den anden vej, men insisterer på at holde cyklen på tværs af den kommende kørselsretning, så man ikke kan komme forbi, før de får nosset sig sammen til at accelerere mikroskopisk langsomt op i tempo, længe efter lyset er skiftet til grønt. Kør dog i stedet lidt til højre, så du kan foretage et lille sving inden du standser, så din cykel holder i den rigtige retning.

    Og ja, jeg er træt og meget lidt overbærende. Sure mænd, der har så travlt på cykel, at de ikke kan klare at miste 5 sekunder hist og her, uden at de fyldes af indestængt raseri, de pisser mig for god ordens skyld ikke spor af... De er de virkelige ofre her...

    Og da risikoen nok er stor, så nævner jeg lige, at det heller ikke pisser mig af, hvis folk bliver afpissede over noget, som andre tidligere har været afpissede over.

    ougar
    Jep, selv om jeg må indrømme at på det seneste er demografien for "cyklister der pisser mig af" skiftet til midaldrende mænd i cykeltøj, for er du vimmer hvor har de svært ved vigepligt, stoplinjer, røde lys og i det hele taget at de ikke er på vej fra Milano til San Remo.

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #965
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg vil fanme også have lov til at brokke mig over de to kæ.... kvindlige cyklister, der kom kørende ved siden af hinanden på Enghavevej, for at krydse Vesterbrogade over på Kingosgade midt i myldretrafikken. Folk der ved præcis, hvor jeg snakker om ved, at når man kommer over på Kingosgade - især i myldretrafikken - så er der bare næsten ikke plads til bare en enkelt cyklist. Og de skulle selvfølgelig fortsætte ved siden af hinanden, så de kunne sludre hele vejen op til Frederiksberg Allé, før der endelig var plads nok til at overhale dem begge to.

    Myldretrafikken er slem nok, men ... AARRRRGH!!!

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #966
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Den må uddybes denne her! Lyder sjovt :) Hvilken intern joke kan misforstås i en sådan grad, at man skal op forbi ledelsen og stå skoleret?!
    Det er kombinationen af at arbejde på en skole på Pestegnen, og at jeg har indført som regel, at børnene i min klasse ikke må hænge Bundby-plakater op (samme regel i forhold til Justin Bieber og One Direction), og har for sjov sagt til dem og forældrene tilbage i august, at de får en eftersidning, hvis de gør det.
    En (kvindelig) kollega havde overhørt halvdelen, da hun havde mine elever i en vikartime i går, og havde fået det til at de ville få en eftersidning, hvis de nævnte det seneste derby. I stedet for at spørge mig, går hun til ledelsen og siger noget i stil med, at jeg har forbudt børnene at være Brøndby-fans, med reel trussel om eftersidning. Så jeg skulle forbi ledelsen og forklare, at der er en intern joke med børnene, og at jeg undrer mig over at min kollega ikke vælger at gå til mig, men i stedet vælger at spilde alles tid på den måde.

    Der er fandme meget, kvinder ikke forstår.


  11. #967
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    at jeg har forbudt børnene at være Brøndby-fans
    Det er det vi andre kalder opdragelse. Hvad er det problemet var igen?


  12. #968
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg bor i nærheden af krydset ved Griffenfeldsgade - Rantzausgade. Griffenfeldsgade er ret smal ved det kryds, så når der holder biler parkeret og bussen eller et andet stort køretøj kommer (Mod Vesterbro) og holder for rødt bag et par biler er det svært for cyklisterne at komme frem. Men det er da ikke noget problem, for de kører da bare op på det smalle fortorv og kører gladeligt de 10-30 meter hen til krydset for det er så p*kkevigtigt at komme helt hen og holde for det røde lys

    Folk der cykler på fortorvet skulle have flået deres øjenæbler ud gennem rektum
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #969
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at man fra FCKs side offentliggør meddelelsen om, at man nu kan registrere sit kortnummer på sæsonkortet på FCK AWAY. Har prøvet flere gange, og fået den samme besked igen og igen: Kortnummer stemmer ikke overens.

    AAAAAAAAAAAAAAAARGH, FOR H******. FÅ DET DOG FIKSET FCK, INDEN I KOMMER MED SÅDANNE UDMELDINGER!!!!!!!!!!
    Casper the ghost

  15. #970
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at der kommer en bilfri søndag.. Begrundelsen er derudover også helt hen i vejret: " Idéen er, at vi skal kunne gå rundt og mærke København. Vi skal kunne se, hvordan vores stræder ser ud uden biler" siger Morten Kabell til EB.dk.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #971
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det pisser mig af at der kommer en bilfri søndag.. Begrundelsen er derudover også helt hen i vejret: " Idéen er, at vi skal kunne gå rundt og mærke København. Vi skal kunne se, hvordan vores stræder ser ud uden biler" siger Morten Kabell til EB.dk.
    Det pisser mig af, at der kun kommer en ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  18. #972
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Folk der cykler på fortorvet skulle have flået deres øjenæbler ud gennem rektum
    Av, bare AV

  19. #973
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Folk der cykler på fortorvet skulle have flået deres øjenæbler ud gennem rektum
    ♫ They see me rollin. They hatin. ♫

  20. #974
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Møder hvor "vi mødes til frokost, så kan i bare tage (kantine)maden med ind til mødet".
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #975
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... siger noget i stil med, at jeg har forbudt børnene at være Brøndby-fans, med reel trussel om eftersidning. ...
    Eftersidning? Det kan man gøre bedre i Guds eget land:

    "As he raised his weapon and pointed it at the boy, he said, 'I'm going to shoot you,'" Bergen County Prosecutor John Molinelli told NBC 4 New York Friday. ... Prosecutors said the priest, a Giants fan, was apparently unhappy because the boy planned to root for the Cowboys in a game against the Giants later that day." http://www.nbcnewyork.com/news/local...330484511.html

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •