Side 107 af 158 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117157 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    DET PISSER MIG AF at derby spilles kl 11:45 på søndag. Hvordan fanden skal os, der skal til julefrokost lørdag, men ikke længere kan overleve en all-nighter, kunne nå i parken ?
    Tag en sovepose med til julefrokost og bevæg dig direkte til Parken lørdag nat/søndag morgen. Easy peasy, lemon squeezy. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tag en sovepose med til julefrokost og bevæg dig direkte til Parken lørdag nat/søndag morgen. Easy peasy, lemon squeezy. ;-)
    Du tvinger jo sandheden frem. Værten har brøndbysympatier.

  3. #1593
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bagger, du kan med rette føle dig afpisset. God bedring!

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    I en helt anden boldgade (hehe), så pisser det mig af, at jeg åbenbart har overanstrengt de sener, der sidder i skinnebenet. Det betyder, at jeg efter at have ligget stille i 3 mdr i foråret med modermærkekraft i venstre ben, nu endelig igen kunne løbe mine 20-25 km om ugen.

    Nixen bixen. Pis og lort :((((((((((((

    Mvh Bjørn
    No law of Nature. Just Nature!

  4. #1594
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    DET PISSER MIG AF at derby spilles kl 11:45 på søndag. Hvordan fanden skal os, der skal til julefrokost lørdag, men ikke længere kan overleve en all-nighter, kunne nå i parken ?
    Kan man være en konge om natten så kan man også om dagen.

    En reperations bajer når du vågner og en menu 1 når du kommer på tribunen. Så skal du nok være klar til kick off

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1595
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    DET PISSER MIG AF at derby spilles kl 11:45 på søndag. Hvordan fanden skal os, der skal til julefrokost lørdag, men ikke længere kan overleve en all-nighter, kunne nå i parken ?
    Det eneste der er at gøre: Kold før tolv!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1596
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Stakkels lille Sebastian på 7 år kan ikke være med i samtalen med de større børn i skolen i morgen fordi Tinka og Kongespillet bliver sendt efter sengetid....

    HOLD.... NU.... KÆFT..... Og pung ud med én sølle måneds TV2 Play abonnement hvis det er så vigtigt.....!!!

    https://www.bt.dk/samfund/for-sen-ju...rige-sebastian


  9. #1597
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    HOLD.... NU.... KÆFT..... Og pung ud med én sølle måneds TV2 Play abonnement hvis det er så vigtigt.....!!!
    Hvor man i øvrigt kan få 30 dage gratis :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1598
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Stakkels lille Sebastian på 7 år kan ikke være med i samtalen med de større børn i skolen i morgen fordi Tinka og Kongespillet bliver sendt efter sengetid....

    HOLD.... NU.... KÆFT..... Og pung ud med én sølle måneds TV2 Play abonnement hvis det er så vigtigt.....!!!

    https://www.bt.dk/samfund/for-sen-ju...rige-sebastian
    Den artikel er vel også blevet skrevet hvert år de sidste næsten 30 år TV2 har sendt familiejulekalender kl. 20.00. Det er lige så sikkert som det bliver december hvert år, at den artikel kommer.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1599
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Stakkels lille Sebastian på 7 år kan ikke være med i samtalen med de større børn i skolen i morgen fordi Tinka og Kongespillet bliver sendt efter sengetid....

    HOLD.... NU.... KÆFT..... Og pung ud med én sølle måneds TV2 Play abonnement hvis det er så vigtigt.....!!!
    .... og man kan endda få den første måned gratis
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  14. #1600
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu har jeg gået arbejdsløs i ca. 5 måneder.

    I den tid har jeg taget lastbilkørekort, og jeg har i de sidste 2 uger været i praktik hos en vognmand. Fra d. 9/12 skal jeg på krankursus (14 dage) og efter nytår starter jeg i løntilskud hos vognmanden i 3 måneder.

    1. Det PMA at jeg skal "søge mindst 2 job" om ugen, når jeg stort set er færdig med min arbejdsløshed.
    2. Jeg fik en mail, om at jeg skal have et møde med A-kassen inden d. 23/12 og de så ikke har ledige tider /:)

    Mvh Bjørn

    PS: Plus det forventes at alle gerne vil have en mand på 58. HA, go fuck yourself :((((((
    Sidst redigeret af bagger : 07.12.19 kl. 23:17

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1601
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig seriøst af når folk tager deres stinkende fastfood med i metroen! Hele togstammen hørmer af fedt og dressing..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1602
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at udviklingen på tv-markedet så at sige går i den forkerte retning.

    Indtil nu har jeg kunnet have de kanaler, som jeg gerne vil, direkte i min kabeltv-pakke, så jeg kan se dem i god kvalitet på mit tv, bruge min guide/tvprogram på tv'et og skifte mellem kanalerne hurtigt.

    Men nu vil den smarte teknologiske udvikling altså, at jeg skal over i løsninger, der involverer streaming, dårlig forbindelse/billedkvalitet og nedbrud, relativt langsomme og besværlige skift mellem apps/streamingtjenester, tv-bokse, osv. Det pisser mig af! Jeg vil kunne tænde for mit tv og have alle kanalerne dér!


  19. #1603
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Det pisser mig af, at udviklingen på tv-markedet så at sige går i den forkerte retning.

    Indtil nu har jeg kunnet have de kanaler, som jeg gerne vil, direkte i min kabeltv-pakke, så jeg kan se dem i god kvalitet på mit tv, bruge min guide/tvprogram på tv'et og skifte mellem kanalerne hurtigt.

    Men nu vil den smarte teknologiske udvikling altså, at jeg skal over i løsninger, der involverer streaming, dårlig forbindelse/billedkvalitet og nedbrud, relativt langsomme og besværlige skift mellem apps/streamingtjenester, tv-bokse, osv. Det pisser mig af! Jeg vil kunne tænde for mit tv og have alle kanalerne dér!
    Jeg er i tvivl om det bl.a. er yousee's ændringer og diverse fodboldrettigheder du mener. Men jeg er SÅ enig. Nu er DRs DR3 og Ultra så også rykket væk, hvilket betyder mine unger ikke blot kan sidde og se lidt alm. flowtv. Jeg forstår ganske enkelt ikke rationalet i den beslutning, nu kan der da KUN være endnu færre børn, som ser lidt journalistisk vurderet nyheder eller trods alt mere gennemarbejdede programmer, end hvad de ellers sidder og sluger fra youtube m.m.

    FFS!
    Sidst redigeret af FC Franni : 02.01.20 kl. 20:07

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1604
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg er i tvivl om det bl.a. er yousee's ændringer og diverse fodboldrettigheder du mener. Men jeg er SÅ enig. Nu er DRs DR3 og Ultra så også rykket væk, hvilket betyder mine unger ikke blot kan sidde og se lidt alm. flowtv. Jeg forstår ganske enkelt ikke rationalet i den beslutning, nu kan der da KUN være endnu færre børn, som ser lidt journalistisk vurderet nyheder eller trods alt mere gennemarbejdede programmer, end hvad de ellers sidder og sluger fra youtube m.m.

    FFS!
    For dr3's vedkommende handler det vel om at seertallene på streaming på deres hjemmeproduceret serier er langt højere end på flow tv.

    DR3’s serie ’Doggystyle’ har 14.000 fulgt i fjernsynet, mens 220.000 har set seriens første afsnit i anden sæson på DRTV

    Ud fra nedstående links er det primært "doggystile", "Nak og Æd", "Inderfra med anders Aggert" og "Det store Ramashang mysterie" som har en uforholdsmæssig høj streaming dominans.
    Det er alle programmer der har en relativt ung seerskarer, formoder jeg.

    https://www.dr.dk/om-dr/nyheder/prog...-paa-streaming

  22. #1605
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    For dr3's vedkommende handler det vel om at seertallene på streaming på deres hjemmeproduceret serier er langt højere end på flow tv.




    Ud fra nedstående links er det primært "doggystile", "Nak og Æd", "Inderfra med anders Aggert" og "Det store Ramashang mysterie" som har en uforholdsmæssig høj streaming dominans.
    Det er alle programmer der har en relativt ung seerskarer, formoder jeg.

    https://www.dr.dk/om-dr/nyheder/prog...-paa-streaming
    Ud fra hvad jeg har hørt på P1 (som fortsat er i live), så er dødsårsagen hos DR3 og Ultra de 20% besparelser, som blev politisk besluttet, så på den front er jeg næppe mere afpisset end jazz-lyttere og andet godtfolk, som det går ud over. Jeg er muligvis en halvanalog flowdinosaur, men jeg er en afpisset dinosaur, for hvis jeg antager, at andres børn bare nogenlunde gør som mine egne, så ser de KUN de hjernedøde serier nu og ikke også måske lige lidt news eller et program med nogenlunde intelligent indhold.

    *flytter snart ud i en gold ørken*

  23. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •