Side 99 af 158 FørsteFørste ... 498996979899100101102109149 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,471 til 1,485 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1471
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Men det synes jeg så 100% skal være op til den pågældende klub at vurdere. Det burde aldrig være en beslutning, som FCK var involveret i.
    Og samtidig er det ikke helt logisk at lægge vægt på den potentielle usportslighed der er i, at en spiller kan levere en skuffende indsats mod holdet der ejer ham, uden samtidig at se på den konkrete usportslighed der er i hvis han slet ikke kan spille mod ét hold men er fri til anvendelse mod alle de andre :-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1472
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og samtidig er det ikke helt logisk at lægge vægt på den potentielle usportslighed der er i, at en spiller kan levere en skuffende indsats mod holdet der ejer ham, uden samtidig at se på den konkrete usportslighed der er i hvis han slet ikke kan spille mod ét hold men er fri til anvendelse mod alle de andre :-)
    Jo, jo, det erkender jeg. I virkeligheden er lejeaftaler nok i det hele taget bare lettere problematiske. En (delvis) løsning kunne være, som ougar vist også antyder, at begrænse lejeaftaler mellem klubber i samme liga.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1473
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    2 ting pisser mig af:
    1) At politikere til stadighed åbenbart tror at vi er totale idioter, der køber løgn og spin. Nu senest her: https://www.bt.dk/nyheder/s-profil-o...per-haandteret

    2) At befolkningen og journalisters manglende kritik og dragen konsekvenser af deres tosserier, bekræfter at man sagtens kan spin.-lyve befolkningen lige op i ansigtet, for lige om lidt et det glemt.

    Arghh

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #1474
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Divisionsforeningen, mandag: "Vi har programmet klar til jer tirsdag kl. 12!"
    Divisionsforeningen, tirsdag kl. 12: "............................. ......................"

    Edit: Det pisser mig ekstra af, at den arrogante forsinkelse åbenbart bunder i én ting: Viasat har noget motorsport som første prioritet. Bl.a. et spansk motorløb 12. maj, og et i Monaco samtidig med sidste runde 26. maj.

    Sælg dog for satan de tv-rettigheder til stationer der har lyst til at vise kampene, eller lad være med at sende dem i tv hvis det skal være på denne måde.


  7. #1475
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt afsindig meget af når jeg får et dyr i øjet når jeg cykler.... Argggghhhh fuck af små lorte insekter....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1476
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Noget, der pisser mig af er fluer. Hør nu her i små enerverende åndsformørkede lortebestigere; hvordan kan det være at I kan finde ind af den mindste sprække i min lejlighed, men når det så drejer sig om at komme ud, så bliver I ved med at banke hovedet ind i den samme rude 5000 gange, selvom jeg af mit gode hjerte har åbnet vinduet på vid gab lige ved siden af?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    9

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Noget, der pisser mig af er fluer. Hør nu her i små enerverende åndsformørkede lortebestigere; hvordan kan det være at I kan finde ind af den mindste sprække i min lejlighed, men når det så drejer sig om at komme ud, så bliver I ved med at banke hovedet ind i den samme rude 5000 gange, selvom jeg af mit gode hjerte har åbnet vinduet på vid gab lige ved siden af?
    Hvordan kan du vide, at lortebestigeren ikke bruger 5000 forsøg på også at komme ind? :)

  12. #1478
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DR (altså, dem ude fra Ama'r) pisser mig helt afsindigt af med deres måske nok ikke nye påfund men efterhånden omsiggribende latterlige genbrug og oppiskning af historier i Sporten og TVA:

    Når der har været et timelangt (og ret tandløst) program om skattesvindlere, så skal der lige vises TI minutter af det igen i TVA straks efter. ARGH
    Når der har været et langt program om de stakkels svømmepiger, så skal det da også lige fylde igen i Sporten straks efter. ARGH
    Når der har været et laaaangt program om en mand som står og ringer på døre eller ringer op til sekretærer om brandfarlige opladere, så skal det da OGSÅ lige i TVA straks efter. ARGH

    STOP DET NU! Det er pissedårligt TV! Det er altså ikke TV2 det her!

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1479
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    DR (altså, dem ude fra Ama'r) pisser mig helt afsindigt af med deres måske nok ikke nye påfund men efterhånden omsiggribende latterlige genbrug og oppiskning af historier i Sporten og TVA:

    Når der har været et timelangt (og ret tandløst) program om skattesvindlere, så skal der lige vises TI minutter af det igen i TVA straks efter. ARGH
    Når der har været et langt program om de stakkels svømmepiger, så skal det da også lige fylde igen i Sporten straks efter. ARGH
    Når der har været et laaaangt program om en mand som står og ringer på døre eller ringer op til sekretærer om brandfarlige opladere, så skal det da OGSÅ lige i TVA straks efter. ARGH

    STOP DET NU! Det er pissedårligt TV! Det er altså ikke TV2 det her!
    Så enig+ deres radionyheder: nu bruger de gerne første minut på at fortælle, hvad de vil fortælle for, derefter at fortælle det. En gennemskuelig besparelse på nyhederne, men ikke desto mindre pisser det mig af.

    MCN

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    'Ulvehylet' når Midtjylland scorer på hjemmebane. Hold kæft, hvor er det irriterende at høre på.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1481
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    'Ulvehylet' når Midtjylland scorer på hjemmebane. Hold kæft, hvor er det irriterende at høre på.
    Det er ikke ulvehylet i sig selv, der er irriterende. Det er det lorte-Coldplay, som kommer bagefter, der får mig til at finde molotov-cocktailen frem..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1482
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at høre på folk brokke sig over at eks Norwegian har hævet priserne pga SAS piloternes strejke....

    Rejsebranchen og fly billetter har altid været et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Og så kan det godt være at nogle mener at Norwegian skummer fløden og lever godt af situationen, men det tror jeg da at de fleste havde gjort. Især i sådan en presset branche...

    Vi kan rigtig tit købe meget billige flybilletter til alverdens destinationer pga konkurrencen - så drop nu det tuderi.

    Hvis du vil ud og flyve så betal hvad det koster og ellers hold din kæft....

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #1483
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at der aldrig bliver dømt omkast på de her lange indkast. Også selv om at linjedommeren står og kigger på det, som i dette tilfælde.
    Mærkeligt at de aldrig ser foden der er langt over stregen før bolden er sluppet?
    https://m.imgur.com/a/Gs01YYV
    Sidst redigeret af jak : 26.04.19 kl. 23:25
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1484
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  25. #1485
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    [QUOTE=jak;681275]Det pisser mig af, at der aldrig bliver dømt omkast på de her lange indkast. Også selv om at linjedommeren står og kigger på det, som i dette tilfælde.
    Mærkeligt at de aldrig ser foden der er langt over stregen før bolden er sluppet?
    https://m.imgur.com/a/Gs01YYV[/QUOTE

    Reglerne er, at bare en fod skal røre linien, og det gør det de fleste gange.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •