Side 108 af 158 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Ud fra hvad jeg har hørt på P1 (som fortsat er i live), så er dødsårsagen hos DR3 og Ultra de 20% besparelser, som blev politisk besluttet, så på den front er jeg næppe mere afpisset end jazz-lyttere og andet godtfolk, som det går ud over. Jeg er muligvis en halvanalog flowdinosaur, men jeg er en afpisset dinosaur, for hvis jeg antager, at andres børn bare nogenlunde gør som mine egne, så ser de KUN de hjernedøde serier nu og ikke også måske lige lidt news eller et program med nogenlunde intelligent indhold.

    *flytter snart ud i en gold ørken*
    Jeg vil i øvrigt gerne undskylde at jeg forstyrrede din afpissethed. Det er ikke god stil.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1607
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig sindssygt af, at det er lykkedes at erstatte Strive – en jammerlig platform til La Liga og Serie A, en teknisk hjælpeløs løsning med ét års børnesygdomme – med noget, der er endnu værre. På samme tid har jeg en art modvillig beundring for at det kan lade sig gøre.

    I stedet er man nemlig henvist til den helt igennem rædselsfulde håndboldstation TV2, der har åbnet en ny kanal ved navn TV2 Sport X. De havde allerede sendt et par kampe om ugen i et setup à la TV Glad, med Kasper Lorentzen som den store ekspertautoritet, men ruller nu kampe ud over hele weekenden fra begge ligaer. Og så er problemet der jo, for én kanal kan ikke være to steder på én gang.

    Der var allerede bange anelser forleden, hvor Inters kamp blev sløjfet til fordel for en ret ligegyldig match samtidig i Spanien, og dagen efter var det en ret let hjemmekamp med Barcelona der blev foretrukket frem for den ellers meget lovende Napoli-Juventus. Den var så blev sat på som en forskudt kamp bagefter. Hvilket ikke forhindrede amatørerne i at opdatere folk ud af det blå om hvad der foregik, endda med klip af scoringer fra den kamp der skulle vises senere.

    Men så skal man da ellers love for at interessen er steget for Inter i mellemtiden. Nu har de jo en dansker på holdet. De er et danskerhold. Kender man TV2, bare fra cykeldækningen, så ved man at danskerhold nærmest er danskere end selve landsholdet, undtagen måske i håndbold. Så to programsatte spanske kampe blev lynhurtigt sløjfet til fordel for Inters, der blev spillet samtidig. Til gengæld fik man i aftes den spanske kamp sendt forskudt, efter at Eriksen havde stinket skærmen op og var blevet flået ud inden der var gået en time. Den var sat til kl. 23, og når man tændte for at se den der, kunne man se at den havde været i gang i ti minutter allerede.

    Hvad de har tænkt sig at gøre 1. marts, når der er Juventus-Inter samtidig med El Clásico, må guderne vide. Hverken Madrid eller Barcelona er jo danskerhold. Imens gad jeg bare, efter halvandet års frustration over dem, gerne have Strive tilbage igen. Så vidt er det kommet. Hos dem var der altid mulighed for at høre dygtige engelske kommentatorer frem for tosser der bare burde have holdt sig til håndbolden. Og så kunne man vælge.

    TV2 ud af fodbold. NU!

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1608
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig sindssygt af, at det er lykkedes at erstatte Strive – en jammerlig platform til La Liga og Serie A, en teknisk hjælpeløs løsning med ét års børnesygdomme – med noget, der er endnu værre. På samme tid har jeg en art modvillig beundring for at det kan lade sig gøre.

    I stedet er man nemlig henvist til den helt igennem rædselsfulde håndboldstation TV2, der har åbnet en ny kanal ved navn TV2 Sport X. De havde allerede sendt et par kampe om ugen i et setup à la TV Glad, med Kasper Lorentzen som den store ekspertautoritet, men ruller nu kampe ud over hele weekenden fra begge ligaer. Og så er problemet der jo, for én kanal kan ikke være to steder på én gang.

    Der var allerede bange anelser forleden, hvor Inters kamp blev sløjfet til fordel for en ret ligegyldig match samtidig i Spanien, og dagen efter var det en ret let hjemmekamp med Barcelona der blev foretrukket frem for den ellers meget lovende Napoli-Juventus. Den var så blev sat på som en forskudt kamp bagefter. Hvilket ikke forhindrede amatørerne i at opdatere folk ud af det blå om hvad der foregik, endda med klip af scoringer fra den kamp der skulle vises senere.

    Men så skal man da ellers love for at interessen er steget for Inter i mellemtiden. Nu har de jo en dansker på holdet. De er et danskerhold. Kender man TV2, bare fra cykeldækningen, så ved man at danskerhold nærmest er danskere end selve landsholdet, undtagen måske i håndbold. Så to programsatte spanske kampe blev lynhurtigt sløjfet til fordel for Inters, der blev spillet samtidig. Til gengæld fik man i aftes den spanske kamp sendt forskudt, efter at Eriksen havde stinket skærmen op og var blevet flået ud inden der var gået en time. Den var sat til kl. 23, og når man tændte for at se den der, kunne man se at den havde været i gang i ti minutter allerede.

    Hvad de har tænkt sig at gøre 1. marts, når der er Juventus-Inter samtidig med El Clásico, må guderne vide. Hverken Madrid eller Barcelona er jo danskerhold. Imens gad jeg bare, efter halvandet års frustration over dem, gerne have Strive tilbage igen. Så vidt er det kommet. Hos dem var der altid mulighed for at høre dygtige engelske kommentatorer frem for tosser der bare burde have holdt sig til håndbolden. Og så kunne man vælge.

    TV2 ud af fodbold. NU!
    Jeg er enig i din afpissethed. Alligevel kan jeg ikke lade være med at facineres af at tv2, på godt cykelsprog, giver Viasat baghjul, når det kommer til hvor lavt et analyseniveau der kan leveres, og hvor meget der kan lefles for den ikke nørdede pøbel. For at bruge endnu en cykelreference, Viasat er sat som et træ i harzen af tv2. Det er da lidt facinerende. Og endeligt, det er ligefør jeg tror at selv du smølle, ville ønske La-liga og Serie A tilbage på viasats platforme.

  6. #1609
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er enig i din afpissethed. Alligevel kan jeg ikke lade være med at facineres af at tv2, på godt cykelsprog, giver Viasat baghjul, når det kommer til hvor lavt et analyseniveau der kan leveres, og hvor meget der kan lefles for den ikke nørdede pøbel. For at bruge endnu en cykelreference, Viasat er sat som et træ i harzen af tv2. Det er da lidt facinerende. Og endeligt, det er ligefør jeg tror at selv du smølle, ville ønske La-liga og Serie A tilbage på viasats platforme.
    Det er meget hypotetisk, men jeg husker da de havde kampene, og det var ekstremt svært at stole på at de viste dem direkte i fuld længde, i stedet for at kyle dem over på Viaplay til ære for noget formel 1 eller andet underlødigt. Og når de så var der, risikerede man Sæbyes hæslige stemme i øret ;-)

    Så det ville være lidt som at komme fra asken over i noget andet aske ...

  7. #1610
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    https://www.bt.dk/forbrug/priser-sky...sk-helt-uhoert

    Jeg er helt med på at der er noget der hedder udbud og efterspørgsel - Alligevel irriterer det mig ret så meget at jeg skal betale så meget mere for svinekød fordi der er svinepest i Kina....

    Øv altså.....

  8. #1611
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://www.bt.dk/forbrug/priser-sky...sk-helt-uhoert

    Jeg er helt med på at der er noget der hedder udbud og efterspørgsel - Alligevel irriterer det mig ret så meget at jeg skal betale så meget mere for svinekød fordi der er svinepest i Kina....

    Øv altså.....
    Sjovt, efter at have læst en artikel, er jeg tilbøjelig til at poste den modsatte vinkel. Den manglende forståelse for et råvaremarked (som udtrykkes i artiklen) pisser mig af.
    Sidst redigeret af djurlander : 06.02.20 kl. 13:46

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1612
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at Sektion 12's Facebook-side hylder en dømt racist og erklæret nazist (der oveni købet render rundt med en livstidskarantæne fra Parken for at bruge FCK i islamofobisk øjemed), fordi han har doneret 1.000 kr. til tifo-indsamlingen.
    Personligt så jeg gerne, at FCKFC foretog sig noget i den forbindelse for at få det fjernet, jeg synes ikke, det hører nogen steder hjemme.
    Sidst redigeret af Kiwi : 06.02.20 kl. 16:31
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  11. #1613
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    DPMA at Sektion 12's Facebook-side hylder en dømt racist og erklæret nazist (der oveni købet render rundt med en livstidskarantæne fra Parken for at bruge FCK i islamofobisk øjemed), fordi han har doneret 1.000 kr. til tifo-indsamlingen.
    Personligt så jeg gerne, at FCKFC foretog sig noget i den forbindelse for at få det fjernet, jeg synes ikke, det hører nogen steder henne.
    Er helt enig i forargelsen, men jeg spørger lige dumt: Er Sektion 12 en del af FCKFC?

    I øvrigt er det da interessant, at René skriver, at han skal i Parken, når han har karantæne. Måske der skal strammes op på håndhævelsen af karantænerne...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1614
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er helt enig i forargelsen, men jeg spørger lige dumt: Er Sektion 12 en del af FCKFC?
    Ikke hvad jeg ved af, men FCKFC er med til at sprede budskabet om den pågældende tifo-indsamling via dens officielle kanaler, hvilket som minimum gør fanklubben til en samarbejdspartner. Af den årsag kan FCKFC godt forlange visse ting af grupperingerne Sektion 12 (og Nedre C, for øvrigt), hvis det fortsatte samarbejde skal fortsætte. Og en af de ting må vel være, at man ikke tilkendegiver støtte til personer eller holdninger, som åbenlyst strider mod fanklubbens (og klubbens) værdier. Især ikke, når personer får livstidskarantæne fra Parken.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1615
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke hvad jeg ved af, men FCKFC er med til at sprede budskabet om den pågældende tifo-indsamling via dens officielle kanaler, hvilket som minimum gør fanklubben til en samarbejdspartner. Af den årsag kan FCKFC godt forlange visse ting af grupperingerne Sektion 12 (og Nedre C, for øvrigt), hvis det fortsatte samarbejde skal fortsætte. Og en af de ting må vel være, at man ikke tilkendegiver støtte til personer eller holdninger, som åbenlyst strider mod fanklubbens (og klubbens) værdier. Især ikke, når personer får livstidskarantæne fra Parken.
    Klart nok. Var ikke kar over, at FCKFC var inde over indsamlingen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1616
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    /me synes folk skal tage det lidt roligt. Anywho fanklubbens konto pengene går ind på, så s12 kan ikke gøre så meget andet end måske tage afstand, men synes hverken vi skal skyde dem eller fanklubben noget i skoen.. Ville dog være sejt hvis fanklubben smed et SS fra mobilepay, med de havde sendt pengene retur med en besked om hvorfor: “København er for mangfoldighed, vi kan derfor ikke modtage din donation. Mvh et samlet København’.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  17. #1617
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke hvad jeg ved af, men FCKFC er med til at sprede budskabet om den pågældende tifo-indsamling via dens officielle kanaler, hvilket som minimum gør fanklubben til en samarbejdspartner. Af den årsag kan FCKFC godt forlange visse ting af grupperingerne Sektion 12 (og Nedre C, for øvrigt), hvis det fortsatte samarbejde skal fortsætte. Og en af de ting må vel være, at man ikke tilkendegiver støtte til personer eller holdninger, som åbenlyst strider mod fanklubbens (og klubbens) værdier. Især ikke, når personer får livstidskarantæne fra Parken.
    Hvis du skal komme med så grove beskyldninger, så ville det klæde dig at dokumentere hvor S12 har tilkendegivet støtte til en person eller dennes holdninger i forbindelse med denne indsamling.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    S12's facebook-side har netop slettet deres positive tilkendegivelser over for den erklærede nazist og dømte racist. Måske på grund af den debat, der har været herinde.
    Lad det btw være en oplagt mulighed for at se på de her smukke mennesker endnu engang:

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1619
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    S12's facebook-side har netop slettet deres positive tilkendegivelser over for den erklærede nazist og dømte racist.
    Det skal altså lige præciseres at den positive tilkendegivelse ikke kom ud af det blå. S12-siden delte fanklubbens opslag om at donere til tifokassen. Til dette opslag delte racisten som kommentar et screenshot af en (stor) donation. Til denne kommentar kommenterede S12-siden positivt.

    Jeg synes at det kræver lidt mere at påstå at det positive ord ("Sådan" + klappe-emoji og solbrile-smiley) var rettet mod personen, dennes (politiske) holdninger eller andre ting har måtte have gjort udover selve donationen som var det eneste kommentarerne handlede om.

    Derudover tænker jeg at det først og fremmest er ret sandsynligt at et navn fra en 13 år gammel sag (jeg husker ikke at han har lavet andet?) ikke ringende en store klokke hos personen der kommenterede på vegne at S12-siden.
    Sidst redigeret af filibuster : 07.02.20 kl. 08:55 Årsag: småfelj


  22. #1620
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sektion 12 har vel intet at gøre med FCKFC, så fanklubben kan ikke klandres i denne sag.

    Sektion 12 derimod... Jeg er sæsonkortholder på S12 og sidder med en meget mærkelig følelse.
    Jeg nåede ikke at se, René's eller S12's post men dømt udfra kommentarerne her savner jeg en eller anden form for udmelding fra S12. Jeg er med på, at man muligvis har delt en besked pga. en fin donation til tifokassen og at man har været uvidende om René's tidligere eskapader. Jeg kan dog ikke lade være med at sidde men en følelse af, at visse elementer i 'toppen' af S12 har sympati med René og at man kun har fjernet posten fordi det ser enormt dårligt ud udaftil. S12-toppen kender udmærket inderkredsen og det lyder unægteligt som om, René har været en del af denne.
    Jeg kan ikke udelukke, at det blot er mig der ser spøgelser, men i så fald vil min paranoia få det bedre med en klar udmelding fra S12 der på det kraftigste fordømmer de holdninger som René besidder. Derudover skal man selvfølgelig nægte at modtage hans donation og han skal naturligvis også nægtes adgang til Parken (qua hans karantæne).

    Med andre ord: jeg savner en stillingtagen og en konkret udmelding vedr. denne sag fra S12. Indtil da vil jeg kigge på mit sæsonkort med en bitter smag i munden. Jeg vil fandeme ikke dele tribune med racister eller folk der sympatiserer med den slags.

    København er og vil altid være mangfoldig.
    Sidst redigeret af anarchoi : 07.02.20 kl. 01:03
    Erik Mykland....

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •