Side 85 af 158 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Niks, lad cyklisterne blive i København. Det PISSER mig af, at når jeg løber en tur om aftenen på en mørk cykelsti, at jeg så skal blændes en cyklist med alt for stort blus på (Jeg løber selvfølgelig med lys og refleksvest på).

    Mvh Bjørn

    PS: Jeg har prøvet at stoppe et par af de blændende cyklister. De var ikke klar over at de blændede.
    Det pisser mig af, når folk løber på cykelstierne. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det pisser mig af, når folk løber på cykelstierne. ;-)
    Ening (det er en kombineret cykel- og gangsti :) )

    Mvh Bjørn

  4. #1263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig edderfuckemig af, at der her, midt i den ulidelige mørke nordiske vinter, er et projekt i gang med at afskaffe den oase det er at have sommertid og lange, lyse aftener.

    Lykkes det, bliver der tale om had af oceanisk vælde herfra til alle de skyldige.

  5. De følgende 16 brugere er enige:

  6. #1264
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig edderfuckemig af, at der her, midt i den ulidelige mørke nordiske vinter, er et projekt i gang med at afskaffe den oase det er at have sommertid og lange, lyse aftener.

    Lykkes det, bliver der tale om had af oceanisk vælde herfra til alle de skyldige.
    Enig. Man bør i stedet afskaffe vintertid, og gøre sommertid til normaltid. Men hvis og såfremt man får fjernet det pågældende direktiv, så er der jo intet i vejen for, at vi fortsat vælger at beholde sommertiden i Danmark. Man har bare ikke længere uniforme regler i EU.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1265
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt umådeligt af, at Københavns lortethed gør, at jeg skal sidde og bruge et Superligaforår på at håbe på, at personager som Claus Steinlein, Rasmus Ankersen og Hekler(!) skal bryde ud i vild guldjubel, når sæsonen er slut. Jeg er med på, at alternativerne er værre. Men hvor er det dog afpissende!!!!!!

    .

    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 09.02.18 kl. 20:31
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar


  9. #1266
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Man sidder i et ic3 tog med 4 sæder for sig selv. Så kommer der en og sætter sig, enten ved siden af en, fordi man sidder i kørselretningen, eller lige over for en så man ikke kan strække ben. Det pisser mig af! Hvis der kun sidder en ved de fire sæder så sætter man sig på kryds så begge har luft og benplads!


  10. #1267
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Noget, der virkelig pisser mig af, er, når kl. er x.00, alle spillerne står klar på banen, dommerne er klar og jeg sammen med resten af Parken venter i spænding på at kampen skal sættes i gang, Men hvor vi alle skal vente, fordi en eller anden åndssvag Unibet-reklame med Brian Laudrup skal vises færdig på TV3 først.

    Jeg føler mig efterhånden mere som en tilskuer i et tv-program end som end som et tilskuer til en fodboldkamp. Og det er simpelthen ikke rimeligt, når vi betaler flere tusinde kroner for et sæsonkort eller et par hundrede kroner for at se enkelt kamp.
    Aargghhh


  11. #1268
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at et Rejsekort kan udløbe. Det pisser mig endnu mere af, at "Rejsekort" tillader sig at tage 50 kr for at anskaffe et nyt.


  12. #1269
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det pisser mig af at et Rejsekort kan udløbe. Det pisser mig endnu mere af, at "Rejsekort" tillader sig at tage 50 kr for at anskaffe et nyt.
    Og deres patetiske forsøg på at forklare, hvorfor det forholder sig sådan er ligeså afpissende.

    Synes dog bare at man kan opsummere rejsekortet i denne tråd således:

    Rejsekort som transportløsning, pisser mig af, punktum.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1270
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Og deres patetiske forsøg på at forklare, hvorfor det forholder sig sådan er ligeså afpissende.

    Synes dog bare at man kan opsummere rejsekortet i denne tråd således:

    Rejsekort som transportløsning, pisser mig af, punktum.
    Rejsekortet er rigtig godt til kunderne. Problemet er bare, at kunderne er de lokale trafikselskaber og ikke de rejsende.

    Se det pisser mig virkelig af.

    Mvh Bjørn

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1271
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For en kunde som mig, der måske 15-20 gange om året skal besøge familie langs S-banen eller hopper på 5C når cyklen er punkteret, er rejsekortet nu en fin løsning.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1272
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    For en kunde som mig, der måske 15-20 gange om året skal besøge familie langs S-banen eller hopper på 5C når cyklen er punkteret, er rejsekortet nu en fin løsning.
    Men når det udløber, holder det op med at være en fin løsning :-P

    Er også afpisset af det lortesystem, men nu mest da jeg skulle skifte betalingskort, det kan man nemlig ikke gøre online.....

    Næh Man skal ned på stationen, for at checke ind, for at checke ud. Og intet mindre skal man høre på en eller anden skod-kost i deres support forsøge at overbevise mig om at det skulle være smart for mig.
    Kan godt være at det er halvandet år siden, men bare tanken om hændelsen pisser mig af!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1273
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at der i tråden "sagde andre virkelig det" udtrykkes forståelse for noget Fizz Mike har udtalt...

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1274
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der poster vejrudsigter for hvor de er på ferie, bare for at tvære det i hovedet på os, der ikke er. De pisser mig sgu af.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1275
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Desværre en gammel traver, men det pisser mig af, at den grafiske afdeling fortsat ikke har en struktureret og ensartet proces til at tage billeder af spillerne, samt at få lagt billeder (og info) af nye spillere op relativt hurtigt. Det er bare så hamrende uprofessionelt. Peger på #21, #35 og #23:
    https://www.fck.dk/holdet

    Hvad er det, der er så svært ved det? Hvis det var mit job, så kunne det ikke gå hurtigt nok med at få det opdateret og vel at mærke på en ensartet måde.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •