Side 89 af 158 FørsteFørste ... 39798687888990919299139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fonten hedder Dusha 2014 og er lavet specielt til VM i Rusland. Enig med dig i at det er kyrillisk inspireret :-/


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1322
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der finder det i orden, at maile, sms'e, Twitte, når man er i et møde med dem.

    Hold nu K... hvor er det pisseirriterende, at du åbenbart mener, at en mail, SMS mm. ikke lige kan vente til efter mødet. Dem der gør det, må simpelthen have for travlt og være for meget arbejdsslave til, at det er sundt. Og det er sikkert de samme tosser, der afleverer deres børn i skole i en stor BMW, samtidigt med at de lige taler i telefon.

    Kunne man bede om fokus og deltagelse i det rum man faktisk er fysisk til stede i?

    MCN

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1323
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Udtalelser ala disse fra Ståle efter gårsdagens kamp...

    "Vi kommer også til de 3-4 store chancer man kan forlange mod et hold som Sturm, og mange gør et rigtig godt job. Grundspillet er godt, og mange taktiske aspekter i alt spillet ude på banen, men som sagt mangler vi bare gennembrudskraften"

    Hvor ville det være befriende med en træner der engang imellem siger tingene som de er - Jeg synes vi har hørt denne sætning utallige gange før uanset hvem modstanderen er. Arh men altså, man bliver træt...!!!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at nogle stykker i div. fankredse, blot tre uger siden han ankom, har kørt hårdt på Kodro og har dømt ham ude, primært fordi han af udseende minder lidt om Andrija Pavlovic. Hvad med lige at give manden en fair chance, og give ham tid til at falde til i klubben, inden man begynder at kritisere for fulde gardiner, som visse allerede er i gang med?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #1325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Grupper af veninder (oftest i aldersgruppen 35-50 år) der skal på restaurant sammen. Især hvis det er den samme restaurant, jeg har valgt :-|

    Jeg ved ikke, om det altid har været sådan, eller om jeg først rigtigt er blevet opmærksom på det nu. Men der burde virkelig være rødt flag (eller halv pris) i den sektion, hvor Anja, Pernille og de andre veninder har sat sig.

    De er oftest en 4-6 stykker afsted og løjerne tager naturligvis fart allerede fra start. Rollerne skal jo fordeles, så dén der mener sig udset hertil flirter med tjeneren, så der kan skriges af grin, straks menukortene er afleveret. Nu er der gået 2 minutter og 40 sekunder. Støjniveauet er allerede højt, men damerne har ikke engang fået det først glas vin endnu. Anja foreslår, at der bestilles Aperol Spritz til at starte på. Det er angiveligt det sjoveste nogensinde - eller også gælder det bare om at grine enormt højt og helst i hvert fald højere end de andre piger. Det er i øvrigt som regel den tykkeste af pigerne, der vinder den konkurrence. Prøv selv at tjekke, næste gang, I støder på det omtalte fænomen.

    I takt med at tøzzerne får hvidvin bliver støjniveauet højere - og der vræles nærmest af grin, fordi Susanne har tabt en gaffel på gulvet. Og når dessertkortet kommer, så eksploderer det hele.

    Jeg er sikker på, at en psykolog kan forklare mig en masse om, hvad der sker i sådan en gruppe. Men kvindegruppe: I LARMER som ind i Helvede og opfører jer som om, I sidder i jeres egen dagligstue. Og jeg garanterer: der er ikke een i restauranten som er interesserede i at lytte med på historien om dengang på Kreta.

    Drik for guds skyld jeres hvidvin derhjemme! Pft.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  9. #1326
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ordlyden fra de andre danske hold der deltager i Europa pisser mig af. Midtjylland havde fat i det ærefulde "nederlag" og pressen har været hurtige til at kalde Nordsjællands præstation en sentation eller overraskelse. Det er ikke en sensation at sende AIK ud der har tabt de forrige 4 opgør mod danske hold, et opgør hvor Nordsjælland i øvrigt var seedet. Og nej, det er ikke ærefuldt at spille 0-0 hjemme mod FC VestAsien når man skal bruge en sejr. Stop det, nu.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #1327
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Grupper af veninder (oftest i aldersgruppen 35-50 år) der skal på restaurant sammen. Især hvis det er den samme restaurant, jeg har valgt :-|

    Jeg ved ikke, om det altid har været sådan, eller om jeg først rigtigt er blevet opmærksom på det nu. Men der burde virkelig være rødt flag (eller halv pris) i den sektion, hvor Anja, Pernille og de andre veninder har sat sig.

    De er oftest en 4-6 stykker afsted og løjerne tager naturligvis fart allerede fra start. Rollerne skal jo fordeles, så dén der mener sig udset hertil flirter med tjeneren, så der kan skriges af grin, straks menukortene er afleveret. Nu er der gået 2 minutter og 40 sekunder. Støjniveauet er allerede højt, men damerne har ikke engang fået det først glas vin endnu. Anja foreslår, at der bestilles Aperol Spritz til at starte på. Det er angiveligt det sjoveste nogensinde - eller også gælder det bare om at grine enormt højt og helst i hvert fald højere end de andre piger. Det er i øvrigt som regel den tykkeste af pigerne, der vinder den konkurrence. Prøv selv at tjekke, næste gang, I støder på det omtalte fænomen.

    I takt med at tøzzerne får hvidvin bliver støjniveauet højere - og der vræles nærmest af grin, fordi Susanne har tabt en gaffel på gulvet. Og når dessertkortet kommer, så eksploderer det hele.

    Jeg er sikker på, at en psykolog kan forklare mig en masse om, hvad der sker i sådan en gruppe. Men kvindegruppe: I LARMER som ind i Helvede og opfører jer som om, I sidder i jeres egen dagligstue. Og jeg garanterer: der er ikke een i restauranten som er interesserede i at lytte med på historien om dengang på Kreta.

    Drik for guds skyld jeres hvidvin derhjemme! Pft.
    Bor i en opgang ved siden af sådan en type skrigeballon. Hver søndag morgen omkring kl. 7, når hun kommer vraltende hjem, bliver man vækket af kællingens mågelatter.

    Luk dog røven, skrigeskinker.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1328
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ordlyden fra de andre danske hold der deltager i Europa pisser mig af. Midtjylland havde fat i det ærefulde "nederlag" og pressen har været hurtige til at kalde Nordsjællands præstation en sentation eller overraskelse. Det er ikke en sensation at sende AIK ud der har tabt de forrige 4 opgør mod danske hold, et opgør hvor Nordsjælland i øvrigt var seedet. Og nej, det er ikke ærefuldt at spille 0-0 hjemme mod FC VestAsien når man skal bruge en sejr. Stop det, nu.
    Og vores egen sejr i øvrigt. Jeg er selvfølgelig glad for sejren, men ifølge Zack og Lars var det jo nærmest en af vores største sejre nogensinde. Så var Stjarnan vidst heller ikke bedre...

  14. #1329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og vores egen sejr i øvrigt. Jeg er selvfølgelig glad for sejren, men ifølge Zack og Lars var det jo nærmest en af vores største sejre nogensinde. Så var Stjarnan vidst heller ikke bedre...
    På ingen måde. Både Zack og Lars sad og hyggede sig over en let sejr. De var glade for at Roerslev og Holse fik sat nogle gode aftryk i en europæisk kamp. Resten af deres kommentering bar tydeligt præg af at Stjarnan intet havde at byde på.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #1330
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, når folk kommer med morsomheder, som absolut ikke er nye, men hvor de skraldgriner højlydt af deres "egen helt originale" vittighed. Jeg var engang billetkontrollør på et teater; havde jeg dog bare en krone for hver gang jeg hørte "Du må gerne rive den af MUHARHAHRHARHAR". Sidste arbejdsdag var jeg fristet til at hive pjoverten frem :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1331
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Grupper af veninder (oftest i aldersgruppen 35-50 år) der skal på restaurant sammen. Især hvis det er den samme restaurant, jeg har valgt :-|

    Jeg ved ikke, om det altid har været sådan, eller om jeg først rigtigt er blevet opmærksom på det nu. Men der burde virkelig være rødt flag (eller halv pris) i den sektion, hvor Anja, Pernille og de andre veninder har sat sig.

    De er oftest en 4-6 stykker afsted og løjerne tager naturligvis fart allerede fra start. Rollerne skal jo fordeles, så dén der mener sig udset hertil flirter med tjeneren, så der kan skriges af grin, straks menukortene er afleveret. Nu er der gået 2 minutter og 40 sekunder. Støjniveauet er allerede højt, men damerne har ikke engang fået det først glas vin endnu. Anja foreslår, at der bestilles Aperol Spritz til at starte på. Det er angiveligt det sjoveste nogensinde - eller også gælder det bare om at grine enormt højt og helst i hvert fald højere end de andre piger. Det er i øvrigt som regel den tykkeste af pigerne, der vinder den konkurrence. Prøv selv at tjekke, næste gang, I støder på det omtalte fænomen.

    I takt med at tøzzerne får hvidvin bliver støjniveauet højere - og der vræles nærmest af grin, fordi Susanne har tabt en gaffel på gulvet. Og når dessertkortet kommer, så eksploderer det hele.

    Jeg er sikker på, at en psykolog kan forklare mig en masse om, hvad der sker i sådan en gruppe. Men kvindegruppe: I LARMER som ind i Helvede og opfører jer som om, I sidder i jeres egen dagligstue. Og jeg garanterer: der er ikke een i restauranten som er interesserede i at lytte med på historien om dengang på Kreta.

    Drik for guds skyld jeres hvidvin derhjemme! Pft.
    Det er seriøst sjove og præcise betragtninger!

  19. #1332
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://www.chgp.dk/ Pisser mig af. Hvorfor skal vi hvert år belemres med ufattelig larm fra fartelskende jyder og prinser.
    Placer det venligst i Jylland eller andre steder, hvor den slags er ønsket-ikke midt inde i byen FFS

    MCN


  20. #1333
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, når vores spillere fejrer scoringer med at smide trøjen. Tåbelig adfærd, der kun skader holdet og et udtryk for manglende selvkontrol.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1334
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nå, lidt har også ret. Så hermed: det irriterer mig, at smileys i Outlook er så lallede, som de er.

    :-) bliver til en alt for overlykkelig emoticon.

    Og :-( bliver til et selvmordtruet gult fjæs.

    Kun :-| fungerer efter hensigten.

    Så kan man slå autocorrect fra, men altså....dæmp nu bare de emoticons.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1335
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    DPMA, når vores spillere fejrer scoringer med at smide trøjen. Tåbelig adfærd, der kun skader holdet og et udtryk for manglende selvkontrol.
    Enig - det er de dummeste advarsler, men lige mht. Thomsen(som jeg går ud fra "fremprovokerede" dit indslag) forstår jeg altså godt manglen på selvkontrol ;)
    Success is temporary, loyalty is forever!

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •