Side 23 af 158 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Hvor bliver hunde-kørekortet af??

    Det findes et hundekort. - Hvor der skal beståes blandt andet by tur med hunden.. altså at den kan omfattes mange mennesker. - Sådan forgik det ihvertfald da jeg skulle tage mit for at jeg kunne gå fred med min hund.

    http://www.dkk-kreds10.dk/K%C3%B8rek...t-til-hund.pdf

    -JL
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Yousee! Det er fandme ikke aftenen hvor de skal fucke signalet op. Hele aften har der været forstyrrelser, status pt: intet 3+, intet CL-bold! Grrrrrrr


  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    17

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ]Yousee! Det er fandme ikke aftenen hvor de skal fucke signalet op. Hele aften har der været forstyrrelser, status pt: intet 3+, intet CL-bold! Grrrrrrr[/QUOTE]

    Hvad med analog kan jeg tage

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    21

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at fanzonen/indersiden ikke fungerer pt. Menuen i højre side efter login er forsvundet så man ikke længere kan se stillingerne, sidste rundes spørgsmål/svar eller noget andet - menuen er helt forsvundet!
    Hvad der pisser mig endnu mere af er, at jeg for flere dage siden har gjort fck fanzone opmærksom på dette uden at de så meget som gider fixe deres problem eller svare mig.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    21

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af jeg ikke længere kan købe mobil klippekort til hovedstadsområdet fra min mobiltelefon bare fordi det ikke er en smartphone med gsp indbygget!
    1415.dk/Bus&Tog Mobilbillet har på deres hjemmeside eller udførligt skrevet hvordan man kan købe mobil klippekort via sms, men når man forsøger at gøre som de skriver får man blot sms om at man ikke længere kan købe mobil klippekort via sms, selv om det står på deres hjemmeside! Og så pisser det mig af at de ikke gider skrive deres rigtige mailadresse på deres hjemmeside, for den de skriver virker i hvert fald ikke - og at ringe til dem er et mareridt man ikke ønsker at gennemleve.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Chelsea.....

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man som en ærlig sjæl, ikke smug-spiser af slikket, i bland selv skufferne, når favoritterne blandes - og så straffes man åbenbart, med vingummier så hårde som bolcher, og romkugler så hårde som sten... ARRRGHHH!!
    Det kunne reelt også være et I-landsproblem, men det pisser mig fandeme af, det her.....


  12. #338
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja, de har været her før, men her kommer de igen: Cyklister!
    Hvorfor er det, at det er blevet generelt acceptabelt at overhale uden at bruge sin ringeklokke? Og hvorfor er der så mange af jer idioter der gør det, som undervejs i overhalingen vender sig imod én og ryster på hovedet, siger "flyt dig" eller kalder én for en idiot. Jeg kan sgu' da ikke høre, at du kommer fræsende forbi med +40 km/t på Falkoner Alle, hvor der i forvejen kører hundredevis af biler.

    Stram op!

    MCN

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hvis du bare kører i en nogenlunde lige linje, så er jeg fri for at bruge ringklokken og skal nok køre forbi dig uden at genere dig yderligere.


  14. #340
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Ja, de har været her før, men her kommer de igen: Cyklister!
    Hvorfor er det, at det er blevet generelt acceptabelt at overhale uden at bruge sin ringeklokke?
    Hvis du forventer at samtlige overhalinger vil blive markeret med ringeklokken, så bliver du nok aldrig tilfreds. Det ville ellers skabe en fin koncert af ringeklokker på cykelindfaldsvejene i København.

    Som cphdreamning skriver så at hvis pladsforholdende og cyklistens kørestil tilladder fri passage ser jeg ingen grund til at benytte ringeklokken ved overhaling (dermed ikke sagt at jeg bifalder de kommentarer du må have hørt).

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #341
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    En lille tilføjelse til ovenstående:

    Hvis du kører i en nogenlunde lige linje og samtidig holder til højre på cykelstien, så er det muligt at komme forbi dig uden at ringe på klokken og/eller ryste på hovedet og overdænge dig med diverse (velfortjente imo) smædeord

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    En lille tilføjelse til ovenstående:

    Hvis du kører i en nogenlunde lige linje og samtidig holder til højre på cykelstien, så er det muligt at komme forbi dig uden at ringe på klokken og/eller ryste på hovedet og overdænge dig med diverse (velfortjente imo) smædeord
    + Hvis du ikke kan holde dig i højre side, så se dig over skulderen, inden du skifter bane!


  19. #343
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu ved jeg så ikke, hvordan min afpisning blev til at jeg kører midt ude på vejen og sejler rundt!! - har kørt på cykel i 30 år i kbh, så jeg er vandt til lidt af hvert på cyklen. Men det er jo ikke alle steder, hvor overhaling bare kan ske uden problemer eller potentiel nærkontakt mellem styrene (eksempelvis på Falkoner Alle), og det er her, at det er blevet kutyme at lade være med at bruge ringeklokken. Andre steder er der masser af plads. Men de steder, hvor det ikke er oplagt at overhale uden brug af klokke og med efterfølgende tilsvining -det pisser mig.

  20. #344
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    + Hvis du ikke kan holde dig i højre side, så se dig over skulderen, inden du skifter bane!
    Der er ikke baner på en cykelsti.

  21. #345
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    På en alm. cykelsti er der 2 baner. Inder- og yderbanen. Bare fordi de ikke er tegnet op med linier, så eksisterer de stadig

    Pede


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •