Side 73 af 158 FørsteFørste ... 23637071727374757683123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,095 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1081
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at den vicevært der skulle overdrage vores nye lejlighed til os, i dag, ikke havde kontrolleret om lejligheden nu også var indflytningsklar - når nu han, i telefonen i fredags, havde forsikret min kone om netop det. I stedet trådte vi ind i en lejlighed, der godt nok var rengjort, men ikke havde set en malerpensel siden 2004.

    DPMA, at viceværten og malermesteren brugte 30 min. i vores nærvær på at mundhugges om, hvem der havde begået fejlen; i stedet kunne man jo have startet med, først at have udbedret fejlen og derefter taget skænderiet om, hvem der skal betale regningen!

    DPMA, at selvom lejligheden teknisk set er klar til at vi flytter vores ting i morgen (som planlagt), så kan vi ikke stille møbler og andet helt på plads, førend væggene er tørret helt (hvilket først sker engang søndag/mandag, jf. malermesteren), fordi de var nødt til at male vægge i eftermiddags + aften + lørdag formiddag.

    Fårking amatøragtige fiskere og bonderøve!

    ZFDK

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1082
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA da jeg skulle hjælpe med at flytte, dukkede halvdelen ikke op af dem, der havde lovet at hjælpe. Vi skulle flytte fra en 3. sals lejlighed til en 4. sals ditto. Da vi så nåede frem med flyttevognen, stod der en tom flyttevogn. De var ikke begyndt at flytte ud endnu. Bare for at blive færdige inden midnat, måtte vi slæbe møbler både op og ned...

    DPMA i øvrigt, når man man tilbyder sin hjælp, når forberedelserne til en flytning ikke i orden. Når ting ikke er pakket ordentligt, og når man ikke ved, hvor tingene skal stå osv.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  4. #1083
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bøfs resultat- og til tider også spillemæssige succes her i den nye sæson pisser mig af (surprise). Men ikke nok med det, det pisser mig også af, at det pisser mig af.

    Vores egen sæsonstart er vel indtil videre kun en sløj halvleg i Haderslev (og måske en bedre lodtrækning til CL-kval, men lad os nu se) fra at være et komplet drømmescenarie, og alligevel skærer VSTGNNs irriterende gode præstationer på en eller anden måde lige 10 procent af glæden væk.

    Øv.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  5. #1084
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    250kr. for en billet til Nedre C mod APOEL pisser mig af. Sådan får man ikke folk i Parken, til en vigtig kamp om CL. Stram op kære klub.

    Yes, i helt i skoven.

    I samme ombæring går jeg snart helt amok over, at der ikke er foretaget et LANGT mere proaktivt salgsarbejde vedr. evt CL, så vi undgår Messi-fanboys og folk af forkert nationalitet (ups, tilhørsforhold mener jeg).

  6. #1085
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Bøfs resultat- og til tider også spillemæssige succes her i den nye sæson pisser mig af (surprise). Men ikke nok med det, det pisser mig også af, at det pisser mig af.

    Vores egen sæsonstart er vel indtil videre kun en sløj halvleg i Haderslev (og måske en bedre lodtrækning til CL-kval, men lad os nu se) fra at være et komplet drømmescenarie, og alligevel skærer VSTGNNs irriterende gode præstationer på en eller anden måde lige 10 procent af glæden væk.

    Øv.

    duckman
    Meget enig.
    Mit blodtryk var da også lige ved at ryge igennem loftet da 1 eller anden unævnelig scorede til 4-0 igår.
    Faldt dog lidt ned igen da det gik op for mig at det er nr. 12, 13 og 14 i rækken, BØF har vundet over.

    Men så pisser det mig fuldstændig af når man på blandt andet BT kan læse at BØF åbenbart er helt fantastiske, og kørte SønderjyskE over mens FCK fik foræret sejren af FCM. Nuvel var det et selvmål af FCM der fik FCK på 2-1. Men halløj, FCM blev trykket udover baglinjen i stort set hele kampen og det er altså dem der er udråbt til at være FCKs største konkurrent.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1086
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at TV3 igen vælger at trolle københavnske fans ved at sætte den brovtende Brøndbyentusiast Carsten Sæbye på som kommentator.

    Det er ikke udtryk for andet end total mangel på respekt for kunderne.


  9. #1087
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at DBU bruger de mest usle kneb fra de sociale medier til at skabe trafik på deres sider, i dag i forbindelse med vores signing af Boilesen:

    "Mon ikke Nicolai Boilesen spiser et stykke kage i dag for at fejre sin kontrakt med F.C. København? Vi ønsker ham i hvert fald et stort tillykke og opfordrer jer alle til at bruge en emoji til at vise, hvordan I mener, det skal fejres!"

    https://www.facebook.com/plugins/pos...9465814545%3A0

    Eller denne fra den anden dag: "Der er gensyn med Andreas Cornelius og Jens Stryger Larsen. Giv drengene et like for deres comeback på A-landsholdet!"

    "Hvem skal du have med på årets fedeste udebanetur? Tag dine venner i kommentarfeltet,"

    Okay, jeg kunne blive ved, men det pisser mig af at de bruger de usle kneb, fremfor at fokusere på at skabe kvalitet.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1088
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at man kan lave så ringe og irriterende reklamer som danske spil... En eller anden fuldstændigt overgearet kvinde der prøver at sælge en Aqua-spillemaskine... Og ligeledes "der er så meget kvinder ikke forstår".. Okay måske med en eller to, men meget hurtigt blev de pinligt ringe med deres onkel høhø-humor...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1089
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det lader til, at der er flere og flere danskere, der hopper på konspirationsteorierne omkring 9/11.

    (Åbner jeg Pandoras Æske her?)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  14. #1090
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    At det lader til, at der er flere og flere danskere, der hopper på konspirationsteorierne omkring 9/11.

    (Åbner jeg Pandoras Æske her?)
    Den kan med fordel udbygges til at være konspirationsteorier generelt.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1091
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


    At det lader til, at der er flere og flere danskere, der hopper på konspirationsteorierne omkring 9/11.
    Jet fuel can't melt steel beams! ;)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  18. #1092
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig faktisk lidt af, at Randers holdet sammen med hele stadion fejrede 2-2 resultatet som en sejr.

    - De er et tophold
    - De var foran
    - De er på hjemmebane

    Få dog nogle fucking ambitioner!

    Jovist det var vel et fint resultat for dem. Men at fejre det på den måde? Come on!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1093
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Splitscreen og andet pis, der fylder på min skærm, når jeg ser fodbold.
    Jeg vil skide på, at Liverpool scorer mod Hull. Hvis det interesserede mig, havde jeg nok tændt for den kamp. Fuck nu af.
    Og det er da meget rart, at man kan få 1,67 igen, hvis København scorer næste mål, men behøver det fylde en halv skærm, så jeg ikke kan se najs Ludwig lave raid op ad venstrekanten? Skrid nu med det lort!!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  21. #1094
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At læse politiet citeret for "at det er livsfarligt" at kaste sten ud fra broer mod biler. Det er jo sådan set teknisk korrekt, men de bør altså udtale noget i stil med at det er overlagt drabsforsøg, eller hvad man nu kalder den slags.

    Derudover pisser det mig af, at vi har et samfund, hvor den slags eksponeres så meget i medierne, at vi tydeligvis har fået ufatteligt mange tåbelige copycats rundt omkring i landet efter episoden med de stakkels tyskere.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1095
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Brian Laudrup pisser mig af - én mand med et ordforråd, så mangelfuldt, at det nærmest ikke er eksisterende - sjovt nok, formår han at sætte de ord - der trods alt er til stede - sammen på en ny og forvrøvlet måde, igen og igen og igen....
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •