Side 150 af 158 FørsteFørste ... 50100140147148149150151152153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,236 til 2,250 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2236
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Spørgsmål fra en der aldrig tager til koncert men elsker at kunne planlægge langt ud i fremtiden....

    Hvorfor?
    Svar fra en der HADER at skulle planlægge og tage stilling til ting så langt ude i fremtiden: Fordi man så automatisk ikke er med.

    Der er mange steder hvor os planlægningsmæssigt udfordrede rammer ind i problemer. Rejser f.eks. Jeg KAN ikke bestille en skiferie 1 år eller mere ud i fremtiden. Jeg kan ikke finde ud af at booke lokaler til ungernes konfirmation 3 år før. Jeg magter ikke at få mine unger skrevet op til boliger den dag de bliver født. (Jeg klarede kun at melde dem ind i fanklubben). Og der er mange andre eksempler med alle mulige tidshorisonter.

    Det er ikke fordi jeg synes, at det er uretfærdigt eller at det er noget andre skal gøre noget ved - men det irriterer mig.

    Jeg arbejder mig så udenom. Jeg bestiller ikke ferier. Vi har en campingvogn og kører når vi har lyst. Jeg har købt et stort festtelt (for jeg er også for sent ude i forhold til at leje den slags) og så holder jeg de store fester i min egen have. Og ungerne bliver sikkert forkælet med noget forældrekøb eller lign. fordi jeg er nødt til at betale for at slippe af med dem :-D
    Sidst redigeret af ougar : 30.11.22 kl. 13:35
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Spørgsmål fra en der aldrig tager til koncert men elsker at kunne planlægge langt ud i fremtiden....

    Hvorfor?
    Fordi 1000-2000 kr. for en billet alligevel er relativt mange penge at lægge opfront for noget man ikke ved om man kan deltage i. Der er en 6 måneders horisont en væsentlig anden størrelse at planlægge efter. Det er også min oplevelse at det er en meget dansk ting at koncerter bliver udsolgt ved salgsstart.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Var ude racercyklen her til formiddag. Kører rundt i en stor rundkørsel (ved Rema1000 på Milnersvej i Hillerød). Jeg giver tegn hele vejen rundt, men jeg har lagt mærke til en kassevogn, der har meget fart på. Han drejer af samme vej, som jeg gør (jeg kører på cykelstien). Ca 100 m efter rundkørslen drejer han til højre uden at se sig for. Jeg når lige at se, at han blinker, men for sent, så jeg brager direkte ind i siden på ham.

    DPMA at jeg i stedet for en god cykeltur, nu sidder med smerter i venstre skulder, en cykel til rep. og diverse hudafskrabninger :((((((

    Heldigvis var der mange der så uheldet, og der var en flink lastbilchauffør og nogle unge EFG-elever, der hjalp mig. De fik også tilkaldt politiet, så der blev optaget rapport :)

    Mvh Bjørn
    Det var så i 2020. Nu er jeg fanden gale mig blevet kørt ned igen. Denne gang i selve rundkørslen :(

    Højresvingende idiotbilister der ikke ser sig for, er vildt afpissende. Han fik vist lige en bule (mere) i fronthjelmen, men jeg prøver at gøre alt for at blive set, og alligevel blev jeg kørt ned. DPMA :(((((((((

    Jeg fik tilkaldt politi, så forhåbentlig er der en betinget frakendelse af kørekort på vej til en bilist. Og jeg tog turen forbi skadestuen for at få dokumenteret eventuelle skader.

    Og jeg er i live :)

    Mvh Bjørn

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #2239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fordi 1000-2000 kr. for en billet alligevel er relativt mange penge at lægge opfront for noget man ikke ved om man kan deltage i. Der er en 6 måneders horisont en væsentlig anden størrelse at planlægge efter. Det er også min oplevelse at det er en meget dansk ting at koncerter bliver udsolgt ved salgsstart.
    Nu har billetterne været sat til salg i 6h. Det ligner at der er nok gamle metalhoveder der ligger med Fkort, har el-bil, og har en varmepumpe, til at der ikke bliver udsolgt lige foreløbigt.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  8. #2240
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At bands er begyndt at sælge billetter til koncerter 1,5 år ude i fremtiden. Host Metallica Parken 2024
    Jeg synes det er dejligt, for så er det meget nemmere at få fat i de bedste billetter (hvilket jeg fik)
    Imod moderne stemningsdiktatur

  9. #2241
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Grabaras tweet efter Ryans fejl imod Argentina pisser mig af. Mangel på klasse og fuldstændig unødvendigt….


  10. #2242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Skulle lige til at skrive det samme om Grabara. Bonderøv.
    Håbet at FCK trækker ham til side og forklarer ham lidt om hvordan holdsport fungerer. Han kunne jo overveje det fra bænken.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2243
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sindssygt respektløst, og ikke FCK værdigt.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #2244
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vi kan hurtigt blive enige om at Grabaras tweet er dumt og usympatisk, men hvad med Ryans kommentar om at han kun mistede pladsen pga "politics"? Ingen har givet ham røg for det, selv om det jo åbenlyst er kæmpe kritik af klubben der udbetaler ham løn, af hans træner og implicit også at han stod bedre end Grabara. Jeg synes det er langt mere kritisabelt, men de kunne nok godt begge to trænge til at stå skoleret. Hvis de var mine børn havde jeg taget telefonen fra Grabara og tilbageholdt lommepenge fra Ryan et par uger. Så kunne de lære det.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #2245
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Vi kan hurtigt blive enige om at Grabaras tweet er dumt og usympatisk, men hvad med Ryans kommentar om at han kun mistede pladsen pga "politics"? Ingen har givet ham røg for det, selv om det jo åbenlyst er kæmpe kritik af klubben der udbetaler ham løn, af hans træner og implicit også at han stod bedre end Grabara. Jeg synes det er langt mere kritisabelt, men de kunne nok godt begge to trænge til at stå skoleret. Hvis de var mine børn havde jeg taget telefonen fra Grabara og tilbageholdt lommepenge fra Ryan et par uger. Så kunne de lære det.
    Grunden til ingen rigtig har kritiseret Ryan for at undre sig lidt voldsomt over at blive sat af, er vel, at han var holdets måske bedste spiller, indtil han mistede pladsen. Fraset træning er det lidt svært at se, hvad han mere skulle have gjort for at beholde pladsen. Grabaras "fede attitude", som PC kalder den pinagtige opførsel, er desværre ikke noget nyt.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #2246
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Grunden til ingen rigtig har kritiseret Ryan for at undre sig lidt voldsomt over at blive sat af, er vel, at han var holdets måske bedste spiller, indtil han mistede pladsen. Fraset træning er det lidt svært at se, hvad han mere skulle have gjort for at beholde pladsen. Grabaras "fede attitude", som PC kalder den pinagtige opførsel, er desværre ikke noget nyt.
    Ingen? Jeg har undret mig. Det kræver ikke mange brikker at rykke rundt med for at se skriften på væggen, når man skifter til en klub hvis første målmand sidder ude med en skade, med en alder der gør ham til et kæmpe salgsobjekt. Hvis ikke man kan regne ud hvad der ville ske, når den målmand kom tilbage fra sin skadd, så er der nok tid til at lægge støvlerne på hylden.
    Og så var Ryan ikke bedre. I hvert fald ikke bedre end det Grabara har vist siden han kom tilbage. Det skal lige siges at jeg synes i øvrigt også at Grabara er en kæmpe klovn - men intet af dette burde være kommet som nogen overraskelse for Ryan.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #2247
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    De har begge to opført sig dumt. Grabara har jo altid været torskedum og den her gang går han langt over stregen. Når han på et eller andet tidspunkt forlader os så er der sgu ingen som bliver kede af det. Vi bør give ham en bøde eller sende ham ned til reserverne for en stund.

    Jeg kan godt lide Ryan, men jeg fatter slet ikke hvad han har gang i. Han har tabt kampen om at være 1 målmand og er på vej ud og så skal man da lige love for at han sviner alt og alle på vejen ud. Det har jo ikke været nogen hemmelighed at de ikke var venner og ikke snakkede sammen, men kampen om startpladsen var jo fair. Jeg kan forstå kritikken hvis Ryan havde stået bedre end Grabara. Så ville det jo give mening at Ryan var utilfreds. Men når Grabara har stået bedre end Ryan så klinger det jo hult at det skulle være en “politisk” beslutning. Altså det med “politik” er jo bare en dårlig undskyldning og en måde for spilleren at komme væk fra klubben. Lidt ligesom Bjelland som sagde det samme, selvom alle kunne se at han bare ikke var god nok længere. Derudover så virker det da helt skørt at han siger at han er blevet lovet noget andet. Se bare hvad PC udtaler da vi køber Ryan. Det er da ret tydeligt hvad planen er. Udover det så sætter han også lige spørgsmålstegn ved Kim Christensens professionalisme. Det er da latterligt. Hvorfor skrive under med os hvis han virkelig mener at det er et problem at Kim Christensen er målmandstræner for landsholdet. Det bliver jo først et problem efter at Ryan har mistet pladsen som førstemålmand. Jeg vil vædde med at alt den her kritik fra Ryan var ikke kommet hvis Grabara havde været lort og Ryan havde slået ham af som førstemålmand.

    Ærlig talt så virker det bare som om at han er sur over at han har tabt pladsen til en målmand som han er uvenner med. Hvis han havde tabt pladsen til Kalle så havde Ryan sikkert ikke sagt noget og bare forladt klubben stille og roligt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Grunden til ingen rigtig har kritiseret Ryan for at undre sig lidt voldsomt over at blive sat af, er vel, at han var holdets måske bedste spiller, indtil han mistede pladsen. Fraset træning er det lidt svært at se, hvad han mere skulle have gjort for at beholde pladsen. Grabaras "fede attitude", som PC kalder den pinagtige opførsel, er desværre ikke noget nyt.
    Det er da ærlig talt ikke så svært at se hvad han skulle have gjort bedre? Det er da simpelt. Den målmand som præsterer bedre er førstemålmand. Jeg tror de fleste, inklusiv mig selv, bedre kan lide Ryan som personlighed og ingen bryder sig om Grabara. Men fakta er at Grabara har præsteret bedre og derfor står han. Vi kan jo ikke bare vælge vores målmand ud fra hvor meget vi kan lide deres personlighed. Grabara er en af de typer man kun tolererer fordi han er god.

    Jeg synes godt nok at det er fesent at kritisere klubben for at der er gået politik i den, når enhver kan se at Ryan har mistet pladsen fordi Grabara har præsteret bedre.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #2249
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når modstanderen ikke dukker up til kamp, og ikke har følt for lige at meddele det til modstander og DBU.

    Stod klar omklædt 13 mand i går + dommer på Estadio Communale kl. 20, efter 3 sommerdækrelaterede nærdødsoplevelser, i den værste snestorm i 30 år. Efter at have trykket F5 det meste af eftermiddagen i øvrigt.
    Og så dukkede lortede lorte-Solrød ikke op. Og nogen besluttede at vi skulle træne...og jeg blev skadet. Men no show delen pisser mig mest af.

    /kalif


  25. #2250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den måde som Coop sender deres skrøbelige tørrestativer med Post Nord, da jeg har modtaget et stativ over 2 dage nu, og begge dage var stativet beskadiget under transport fra Coops lager !
    Den eneste slags emballage som er rundt om stativet, er et meget tyndt lag plastik....kom nu ind i kampen Coop og send jeres varer ordentligt i holdbar emballage !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •