Side 88 af 158 FørsteFørste ... 38788586878889909198138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    INTET..... ABSOLUT INTET.....

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    117 mails og sms’er på alle mulige og umulige tidspunkter af døgnet, omhandlende den nye datalov, fra diverse tjenester og virksomheder, pisser mig voldsomt af.

    Hold nu kaje! Jeg HAR fattet hvad det går ud på.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #1308
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    117 mails og sms’er på alle mulige og umulige tidspunkter af døgnet, omhandlende den nye datalov, fra diverse tjenester og virksomheder, pisser mig voldsomt af.

    Hold nu kaje! Jeg HAR fattet hvad det går ud på.
    Har du sat dig ind i konsekvenserne for den pågældende virksomhed såfremt GDPR ikke overholdes?

    Ja vi bliver spammet for tiden - men af god grund må man sige...

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1309
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Har du sat dig ind i konsekvenserne for den pågældende virksomhed såfremt GDPR ikke overholdes?

    Ja vi bliver spammet for tiden - men af god grund må man sige...
    Man kan vel godt være enig i den pågældende lovgiving, men samtidigt, som ryet, være pissed over at blive spammet. At være pissed er ikke altid noget der kan koges rationelt ned.

    Man kan jo helt konkret sammenligne det med når google fortæller én, at nu skal man tage i lufthavnen, fordi de har en cookie der læser ens mails. Det kan man blive pissed over.
    Men når man så går ind på rejseplanen og skrive K, som første bogstav, og den foreslår korsør, og når man når til kø, foreslår den køge, og man ender med at skulle skrive københavn H helt ud før den foreslår København H, så kan man blive pissed over deres manglende cookies (eller i hvert fald dårlige cookies).
    Begge ting er noget man, med rette, kan være pissed over, og den ene afpissethed udelukker ikke den anden.

    Så det er rigtig at bøden er relativt voldsom for virksomhederne, og det derfor er logisk forståelig at de spammer en ned, men derfor kan man godt blive irriteret over / pissed af, at de spammer en ned.
    Specielt hvis man så skal gøre noget aktivt for at sikre at virksomheden stadig må spamme en med relevant info.

  8. #1310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Man kan vel godt være enig i den pågældende lovgiving, men samtidigt, som ryet, være pissed over at blive spammet. At være pissed er ikke altid noget der kan koges rationelt ned.
    Præcis! Desuden betragter jeg ikke denne tråd, som en diskussionstråd, men en tråd, hvor man kan fyre af, hvad der på et givet tidspunkt farer gennem hovedet. Rationelt eller ej.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1311
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Præcis! Desuden betragter jeg ikke denne tråd, som en diskussionstråd, men en tråd, hvor man kan fyre af, hvad der på et givet tidspunkt farer gennem hovedet. Rationelt eller ej.
    Godt ord igen - Jeg selv betragter nu alle tråde herinde som en eller anden form form for diskussion men sådan er vi jo alle så forskellige.. :)

    Men ja, det er super irriterende med alle de mails og notifikationer men jeg selv vælger at se igennem fingre med det da jeg ved hvor stor betydningen er for alle disse virksomheder.

    Det ville derimod nok pisse mig af hvis jeg følte det var "en storm i et glas vand"...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1312
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kan i øvrigt toppe GDPR spam'en med at have fået hele 2 breve(!) i går der primært går ud på det samme some de 3215324 mails....

  13. #1313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Jeg kan i øvrigt toppe GDPR spam'en med at have fået hele 2 breve(!) i går der primært går ud på det samme some de 3215324 mails....


  14. #1314
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der nu begynder at glæde sig over regn eller efterlyse regn, pisser mig af. Efter 3 års misserabel dansk sommervejr er det skønt at se at solen faktisk eksisterer. Lad det blot forsættet.


  15. #1315
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At så mange folk smider affald, dåser, vodkaflasker og lignende i bybilledet.

    Jeg var en tur rundt om søerne lørdag - Det pisser mig virkelig af at folk tilsyneladende i deres sommer brandert ikke lige tager affaldet med sig til nærmeste skraldespand. Hvorfor skal tingene f.eks. kastes i søen når man går fra stedet? Der er så mange skraldespande opstillet rundt omkring. Det gør i hvert fald ikke bybilledet pænere med al den affald.

    Kan godt være jeg bare bliver ældre og dermed automatisk mere sur - Men for fanden, så svært er det sku heller ikke at holde byen pæn og ren...!!!


  16. #1316
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at læse artiklerne om vragede landsholdsspillere. (Bjelland, Wass, Bendtner m.m.)

    Du lever et privilegeret liv og tjener kassen på at udleve det vi andre kun kan drømme om. Så lad være med at tud i pressen fordi du er valgt fra.. Er hamrende ligeglad med at Bjelland kunne have scoret en god kontrakt ved et godt VM. Kæmp noget hårdere fremover og hold så ellers jeres kæft..!!!

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #1317
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Synes at spillere som Bendtner, Bjelland og til dels Ankersen har lov til at være skuffede, men Wass har aldrig været andet end en marginalspiller på landsholdet og har i øvrigt aldrig spillet en god landskamp. Han skal selvfølgelig bare flette næbet. Forstår dog ikke Bjellands seneste udfald. Det stiller ham næppe ringere i sin klubjagt, at Hareide har begrundet fravalget med hans skade. Alternativet er jo, at han ikke var god nok, hvilket må må være en mindre attraktiv forklaring.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1318
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At DK ikke har sådan en fed VM-sang https://www.youtube.com/watch?v=ZqR7_JZnjqg

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    .. at der ikke er storskærm på Bryggen! LortejydeDanmarksfuckingRadio. . :-(
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1320
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fonten der benyttes til VM pisser mig allerede maksimalt af! Skal det ligne et eller andet møg-kyrillisk eller hvad? ARGH!

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •