Side 140 af 158 FørsteFørste ... 4090130137138139140141142143150 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,086 til 2,100 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2086
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og når nu vi er ved det emne… Knægten er betragtet som nærkontakt til en smittet lærer. Der er det dikteret, at man skal have en test på 4. dagen og endnu en test på 6. dagen. Men man kan kun booke en tid ad gangen. Nu er den første så klaret og nu skal den anden tid bookes, og så skal man til Nørre Snoldelev for at få en test, fordi alt i nogenlunde rejseafstand er fuldt booket…
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2087
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Og når nu vi er ved det emne… Knægten er betragtet som nærkontakt til en smittet lærer. Der er det dikteret, at man skal have en test på 4. dagen og endnu en test på 6. dagen. Men man kan kun booke en tid ad gangen. Nu er den første så klaret og nu skal den anden tid bookes, og så skal man til Nørre Snoldelev for at få en test, fordi alt i nogenlunde rejseafstand er fuldt booket…
    Den er dog stadig lidt nemmere at få end den man skal ned og have STRAKS som den stakkels skoleleder dikterer det;)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2088
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Og når nu vi er ved det emne… Knægten er betragtet som nærkontakt til en smittet lærer. Der er det dikteret, at man skal have en test på 4. dagen og endnu en test på 6. dagen. Men man kan kun booke en tid ad gangen. Nu er den første så klaret og nu skal den anden tid bookes, og så skal man til Nørre Snoldelev for at få en test, fordi alt i nogenlunde rejseafstand er fuldt booket…
    Hvis du ringer til smittesporing så åbner de så du kan booke både 1 og 2 test på samme tid. Mit indtryk er også at de åbner “ekstra” tider til disse tests så det er nemmere/hurtigere
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  7. #2089
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Coronakøen. Eller mere, at der nu efter 1,5 år, hvor man endda i et halvt år har vidst det ville eksplodere nu, fortsat ikke har et nogenlunde fungerende køsystem hvor man ikke står og venter en time, når man ankommer til sin tid. Kæmpe FFS fra en, som bliver testet nu hver 2. dag igen pga job.
    Bare af nysgerrighed hvorhenne i landet er dette problem? Familien har fået taget en del tests både i Hillerød og kbh og ikke ventet noget særligt (såfremt jeg har booket tid that is)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2090
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    "Har du nogensinde mistet din familie i en flyulykke?"
    :-[
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  10. #2091
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig for så vidt ikke af, at Fremad Amagers inderligt lurvede russiske ejere sælger klubben til en ny amerikansk ejer eller kreds af investorer, der i bedste fald er totalt ukendte – og i værste fald dømte bedragere. Jeg bryder mig ikke om klubben og finder egentlig mest af alt deres nedture derovre komiske.

    Det, der pisser mig af, er Divisionsforeningens totale accept af, at selv den mest obskure ejere kan overtage de danske ligaklubber. Ingen ejerkreds er åbenbart for uigennemskuelig, for økonomisk usikker og for betændt.

    Jeg kan kun gå ud fra, at det er for at skabe finansielt råderum for klubberne, men det ser ærlig talt ikke ud til at virke. I stedet stiller det fans af klubberne totalt i mørket. Og det er fuldstændig uacceptabelt.


  11. #2092
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Bare af nysgerrighed hvorhenne i landet er dette problem? Familien har fået taget en del tests både i Hillerød og kbh og ikke ventet noget særligt (såfremt jeg har booket tid that is)
    Hov, jeg fik desværre ikke set dit spørgsmål. Siden jeg skrev har der kun været lang kø to dage senere og så her i går. Selvfølgelig kan jeg godt leve med, at der sker noget uforudset, nu hvor alle har en booket tid, og at man er tvunget til at vente en sjælden gang, det var mere de kaotiske scener, da der var TO køer og vi som havde besværet os med at bestille en tid stod en time og gloede. Vingelodden, Nørrebro.

  12. #2093
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Hov, jeg fik desværre ikke set dit spørgsmål. Siden jeg skrev har der kun været lang kø to dage senere og så her i går. Selvfølgelig kan jeg godt leve med, at der sker noget uforudset, nu hvor alle har en booket tid, og at man er tvunget til at vente en sjælden gang, det var mere de kaotiske scener, da der var TO køer og vi som havde besværet os med at bestille en tid stod en time og gloede. Vingelodden, Nørrebro.
    Uha - Vingelodden.......
    Var der i lørdags hvor jeg havde bestilt tid. Jeg kom til tiden - men køen bare for at komme frem til teltet tog 30 minutter. Inde i teltet var der 4 rækker til hvert sit test-center. De 3!!! var reserverede til de der ikke havde bestilt. Mens køen til det ene testcenter for os idioter der havde bestilt tid sneglede sig sfated. Så jeg kunne stå i yderligere 38 minutter (nu inde i teltet) og se alle folk som ikke havde gjort sig den ulejlighed at bestille tid sprinte igennem.
    At stå inde i et opvarmet telt med hundredevis af folk men COVID symptomer i en evighed må jo være den sikreste måde at blive smittet på.

    Jeg bestilte 5 selv tests på nettet som kom dagen efter. Det bliver sådan jeg tester fremover, men mindre en omikron ramt Frank Jensen har slikket mig i øret.......
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  13. #2094
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Uha - Vingelodden.......
    Var der i lørdags hvor jeg havde bestilt tid. Jeg kom til tiden - men køen bare for at komme frem til teltet tog 30 minutter. Inde i teltet var der 4 rækker til hvert sit test-center. De 3!!! var reserverede til de der ikke havde bestilt. Mens køen til det ene testcenter for os idioter der havde bestilt tid sneglede sig sfated. Så jeg kunne stå i yderligere 38 minutter (nu inde i teltet) og se alle folk som ikke havde gjort sig den ulejlighed at bestille tid sprinte igennem.
    At stå inde i et opvarmet telt med hundredevis af folk men COVID symptomer i en evighed må jo være den sikreste måde at blive smittet på.

    Jeg bestilte 5 selv tests på nettet som kom dagen efter. Det bliver sådan jeg tester fremover, men mindre en omikron ramt Frank Jensen har slikket mig i øret.......
    Jeg bruger selv vingelodden ofte - bor på østerbro og med 3 drenge har vi som regel en der er nærkontakt mindst en gang om ugen... Og jeg har sjældent oplevet nogen særlig kø, var der selv i går kl 7 for at teste de mindste inden arbejde og der tog det maks 15 min, nu skal jeg derhen igen i morgen kl 18 så må vi se om det er lige så nemt.

    Det er bestemt ikke for at benægte eller negligere dine/jeres oplevelser, bare ganske interessant at der åbenbart er så stor forskel fra dag til dag/time til time
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  14. #2095
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Uha - Vingelodden.......
    Var der i lørdags hvor jeg havde bestilt tid. Jeg kom til tiden - men køen bare for at komme frem til teltet tog 30 minutter. Inde i teltet var der 4 rækker til hvert sit test-center. De 3!!! var reserverede til de der ikke havde bestilt. Mens køen til det ene testcenter for os idioter der havde bestilt tid sneglede sig sfated. Så jeg kunne stå i yderligere 38 minutter (nu inde i teltet) og se alle folk som ikke havde gjort sig den ulejlighed at bestille tid sprinte igennem.
    At stå inde i et opvarmet telt med hundredevis af folk men COVID symptomer i en evighed må jo være den sikreste måde at blive smittet på.

    Jeg bestilte 5 selv tests på nettet som kom dagen efter. Det bliver sådan jeg tester fremover, men mindre en omikron ramt Frank Jensen har slikket mig i øret.......
    Man kan slet ikke blive testet på Vingelodden uden tidsbestilling? Så den oplevelse må være nogle uger gammel?

  15. #2096
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når der i tv-avisen eller lig. stilles om til en journalist der står i sammen bygning.

  16. #2097
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at vores sidste kamp i grundspillet spilles tidligt, fordi Viasat skal vise Formel1 løb. Især fordi vi har spillet europæisk om torsdagen, og dermed får kortere restitutionstid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #2098
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vild-nl-plan/

    UEFA og CONMEBOL arbejder åbenbart på at sydamerikanske lande skal deltage i Nations League.
    Mit hoved kan ikke mere, hvad helvede er det der foregår med fodbolden?

  19. #2099
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA At det tydeligvis overrasker SSI & SST at hver ny mutation, som bliver dominerende, nødvendigvis vil være mere smitsom end dens forhænger, og at man ikke har medtaget dette forhold i en vurderinger af behovet for nedlukninger.

  20. #2100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vild-nl-plan/

    UEFA og CONMEBOL arbejder åbenbart på at sydamerikanske lande skal deltage i Nations League.
    Mit hoved kan ikke mere, hvad helvede er det der foregår med fodbolden?
    Jeg tror ikke, jeg helt kan se, hvad problemet er. Det er en træningskampsturnering, som ikke karambolerer med de traditionelle turneringer, så hvilken forskel gør det, om den er rent europæisk eller transkontinental?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •