Side 141 af 158 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144151 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At i år er der IKKE noget som hedder juleferie, men kun en forlænget weekend.....ØV !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76
    At Mariyah Carey's ulidelige skrald af en julesang hvert evigt eneste år i december, om jeg vil det eller ej, stadig ender med at plage mine øregange.

    I det hele taget bare julemusik.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    At Mariyah Carey's ulidelige skrald af en julesang hvert evigt eneste år i december, om jeg vil det eller ej, stadig ender med at plage mine øregange.

    I det hele taget bare julemusik.
    Du skal bare spille nogle andre julesange end dem, der konstant spilles i radioen. Hvis jeg var dig, ville jeg starte her:

    https://youtu.be/cM13I8jTi9M

    https://youtu.be/qy1GhUxwHzU

    https://youtu.be/ULEqSGgGZy4

    https://youtu.be/7Pp6P5oOf3E

    https://youtu.be/6sNHacHsSH0

    https://youtu.be/LpqF_Fs9Sq0

    God jul :-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #2104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At dr har efterladt 90er og 00er P3 lytteren i ingenmands land. P3 gøres yngre, og andet hamskifte af p3 gør nu kanalen helt håbløs. P4 har tildels taget over, men dr har glemt at muge helt ud i det gamle p4, med programmer som “badabing”. DR har efterladt den sidste radiogeneration stationsløs og det pisser mig af.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #2105
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At dr har efterladt 90er og 00er P3 lytteren i ingenmands land. P3 gøres yngre, og andet hamskifte af p3 gør nu kanalen helt håbløs. P4 har tildels taget over, men dr har glemt at muge helt ud i det gamle p4, med programmer som “badabing”. DR har efterladt den sidste radiogeneration stationsløs og det pisser mig af.
    Jeg er helt enig! Jeg kan ikke rigtig anbefale P4 og P3 er endt håbløs (de har været på vej i en håndfuld år)

    Eller jeg har dog en enkelt guilty pleasure- FONK det er lørdag med Milling og Molbech, men altså, så meget radio hører jeg heller ikke lørdag eftermiddag.


    rsj

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #2106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg er helt enig! Jeg kan ikke rigtig anbefale P4 og P3 er endt håbløs (de har været på vej i en håndfuld år)

    Eller jeg har dog en enkelt guilty pleasure- FONK det er lørdag med Milling og Molbech, men altså, så meget radio hører jeg heller ikke lørdag eftermiddag.


    rsj

    Jeg har fundet P6 beat som værende en redningskrans, i et musikchef og medina fyldt farvand.

    Mikael Simpson fra 10 til 12, Carsten Holm sen eftermiddag. far rock, så kom, og til dels musiktjenesten, hvis man kan holde jacob hinchely ud.

    God musik, fine værter. Kræver DAB, men det burde være ladsiggørbart for de fleste.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #2107
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg løb en tur her til middag, hvor det regnede. Mellem mig (på fortorvet) og vejen er der en cykelsti. Det lykkes så en lortemercedes at køre igennem en vandpyt ue på vejen, så jeg bliver oversprøjtet med vand. Fucking narrøvbillist

    Mvh Bjørn

  13. #2108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Kræver DAB, men det burde være ladsiggørbart for de fleste.
    Har du hørt om det der nymodens "streaming"?
    Øvre C'er

  14. #2109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Jeg har fundet P6 beat som værende en redningskrans, i et musikchef og medina fyldt farvand.

    Mikael Simpson fra 10 til 12, Carsten Holm sen eftermiddag. far rock, så kom, og til dels musiktjenesten, hvis man kan holde jacob hinchely ud.

    God musik, fine værter. Kræver DAB, men det burde være ladsiggørbart for de fleste.
    Jeg er enig, kombinationen af P6 beat og P4 udfylder 66% af sendetiden. Men de sidste 33% hvor hinchely og badabing er på samtidigt... der er man efterladt til den svenske storkapital.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2110
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at medierne går helt i selvsving fordi pigen oppe fra Nordjylland er fundet dræbt.
    Det er dybt tragisk - giv nu familien noget fred og ro fremfor at gå amok i breaking news….


  17. #2111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig mere af med alle de mænd f.eks. På Twitter, der mener at nu “Skal vi mænd til at kigge indad”
    Øh, nej, jeg behøver ikke kigge indad for at overbevise mig selv om at det ikke er Ok at samle en kvinde op, måske voldtage hende, slå hende ihjel for så at partere hende. Jeg håber sandelig ikke at det er nødvendigt for så har man for alvor et problem.
    Stop det der føleri
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  18. #2112
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det pisser mig mere af med alle de mænd f.eks. På Twitter, der mener at nu “Skal vi mænd til at kigge indad”
    Øh, nej, jeg behøver ikke kigge indad for at overbevise mig selv om at det ikke er Ok at samle en kvinde op, måske voldtage hende, slå hende ihjel for så at partere hende. Jeg håber sandelig ikke at det er nødvendigt for så har man for alvor et problem.
    Stop det der føleri
    Jeg er 99 % sikker på at det du tror de mener med deres Tweets, ikke er det samme som det de mener.

    Disclaimer: Jeg er ikke en af de mænd der skriver det på Twitter.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #2113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg er 99 % sikker på at det du tror de mener med deres Tweets, ikke er det samme som det de mener.

    Disclaimer: Jeg er ikke en af de mænd der skriver det på Twitter.
    Hørt om incels? Disclaimer: Jeg er ikke på twitter.

    Og for at blive i trådens ånd. DPMA at ciklister ikke har lys på deres cykler. OG jeg er selv ciklist.

    Mvh Bjørn

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det pisser mig mere af med alle de mænd f.eks. På Twitter, der mener at nu “Skal vi mænd til at kigge indad”
    Øh, nej, jeg behøver ikke kigge indad for at overbevise mig selv om at det ikke er Ok at samle en kvinde op, måske voldtage hende, slå hende ihjel for så at partere hende. Jeg håber sandelig ikke at det er nødvendigt for så har man for alvor et problem.
    Stop det der føleri
    Nu er det jo tilfældigvis bare sådan at flere af det samme køn som dig hvert år yder vold mod kvinder, voldtager kvinder og dræber kvinder. Det er da herligt at du ved hvordan man skal opføre sig, men det ændrer jo ikke på at det er et kønsbestemt problem. Spørg dine veninder, kvinderne i din familie og dine kvindelige kollegaer og jeg kan med statsgaranti love dig at de alle vil have historier hvor mænd har sat dem i ubehagelige situationer eller hvor de er endt som ofre.

    Så det pisser mig sgu af, hvis det eneste du og alle dine enige-klik kan tage med fra det her er, at blive småfornærmet over at blive påduttet at se indad.

    Nåh ja, det pisser mig iøvrigt også af at skulle leve med en gudsgiven langt højere risiko for at blive udsat for de her ting end du skal, alene pga mit køn.
    Sidst redigeret af Bubbibjørnen : 12.02.22 kl. 20:40

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #2115
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg er 99 % sikker på at det du tror de mener med deres Tweets, ikke er det samme som det de mener.

    Disclaimer: Jeg er ikke en af de mænd der skriver det på Twitter.
    Det må du gerne uddybe...

    Disclaimer: Jeg voldtager ikke, og jeg er ikke voldelig, selvom jeg er mand og det åbenbart forventes.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •