Side 148 af 158 FørsteFørste ... 4898138145146147148149150151 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,206 til 2,220 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der er ballade i brøndby hver gang de spiller europæisk. Må pesten for gud skyld ikke smitte sig til parken.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2207
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Thorup. Fuck ud af min klub. NU!

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #2208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    … og tag PC med ud af døren!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2209
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    På en dag, hvor jeg nok ikke får lavet meget på jobbet af ren forventningens-glæde-til-i-aften-af-skulle-hylde-N'Doye, kom jeg pludselig til at tænke på, at jeg for en gang skyld skal have en trøje, når sæsonen 23/24 starter, da jeg forventer endnu et mesterskab og dermed endnu en stjerne på trøjen. Og så læser jeg følgende:

    Fra sommeren 2021 vil Unibet afløse Carlsberg som partner på FCK-spillernes bryst med en aftale, der løber til minimum 2023 med option på forlængelse.
    Hvilket betyder, at jeg alligevel ikke skal have en trøje i juli 2023. Det pisser mig af.

    .o0(Må noget lovgivning med forbud mod reklame for betting på fodboldtrøjer hjælpe mig)

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #2210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I forlængelse heraf pisser det mig af, at man godt kan se det problematiske i at reklamere for betting-firmaer, men glædeligt iklæder sig reklamer fra en alkoholproducent.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I forlængelse heraf pisser det mig af, at man godt kan se det problematiske i at reklamere for betting-firmaer, men glædeligt iklæder sig reklamer fra en alkoholproducent.
    Synes måske lige i Carlsbergs tilfælde det lidt er noget andet end hvis der stod "Captain Morgan" eller "Smirnoff" - Så tror jeg også du hurtigt ville se folk brokke sig :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2212
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I forlængelse heraf pisser det mig af, at man godt kan se det problematiske i at reklamere for betting-firmaer, men glædeligt iklæder sig reklamer fra en alkoholproducent.
    Carlsberg har været med længe og er fra København(!). Unibet er fra Malta (stiftet af en svensker (ad!) dengang bosat i London).... Deal with it.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2213
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At rejse i europa post corona. Har endnu tilgode at opleve ingen forsinkelse. Hvor svært kan det være.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2214
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Synes måske lige i Carlsbergs tilfælde det lidt er noget andet end hvis der stod "Captain Morgan" eller "Smirnoff" - Så tror jeg også du hurtigt ville se folk brokke sig :)
    Nemlig! Det er en smule ensporet at reducere Carlsberg til en simpel alkoholproducent. Udover det åbenlyse, at der produceres andet end alkohol, er Carlsberg bl.a. også Ny Carlsberg Glyptotek og Carlsbergfonden, som støtter kunst, kultur og forskning med næsten en halv milliard kroner om året. Faktisk har jeg svært ved at få øje på nogen enkelt aktør, som beriger dansk åndsliv mere end Carlsberg.

    Endelig er det misbruget af alkohol, som er problematisk. Ikke alkoholen i sig selv.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2215
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA igen at skulle læse JT/spillerne sige det samme hver gang at vi fucker op, nemlig at “det er uacceptabelt” og “vi må aldrig falde så meget i niveau” …

    Den samme plade igen og igen hver gang vi dummer os, men det sker bare ikke en skid ved det…

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2216
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Synes måske lige i Carlsbergs tilfælde det lidt er noget andet end hvis der stod "Captain Morgan" eller "Smirnoff" - Så tror jeg også du hurtigt ville se folk brokke sig :)
    Hvorfor den forskel mellem alkoholproduktet? Der findes rigeligt med alkoholikere, der (også) drikker øl.

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Carlsberg har været med længe og er fra København(!). Unibet er fra Malta (stiftet af en svensker (ad!) dengang bosat i London).... Deal with it.
    Men det er vel ikke det folk har imod bettingfirmaer? At de ikke er baseret i København. Det er vel ludomani der gør, at folk ikke er glade for bettingfirmaer og bettingreklamer?

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Nemlig! Det er en smule ensporet at reducere Carlsberg til en simpel alkoholproducent. Udover det åbenlyse, at der produceres andet end alkohol, er Carlsberg bl.a. også Ny Carlsberg Glyptotek og Carlsbergfonden, som støtter kunst, kultur og forskning med næsten en halv milliard kroner om året. Faktisk har jeg svært ved at få øje på nogen enkelt aktør, som beriger dansk åndsliv mere end Carlsberg.

    Endelig er det misbruget af alkohol, som er problematisk. Ikke alkoholen i sig selv.
    Carlsberg er funderet på produktion af øl og det er fortsat deres kerneforretning, ligesom det brandingmæssigt også er det, man forbinder Carlsberg med. Bliver bettingfirmaer i øvrigt mindre problematiske, hvis de også støtter kunst, kultur og forskning (køber aflad)?
    Det er vel i øvrigt misbruget af betting som er problematisk og ikke betting i sig selv?

    Jeg kan sagtens se fornuften et forbud mod bettingreklamer i forbindelse med sport – men samtidig er det vældig hyklerisk, at man uden problemer accepterer alkoholreklamer. I Danmark anslås der at være 10.000 ludomaner mod at 585.000 danskere har et skadeligt forbrug af alkohol, mens 140.000 er afhængige. Alkohol er ikke kun afhængighedsskabende, men også kræftfremkaldende og listen af sygdomme som alkohol kan medføre eller medvirke til er ganske lang, hvilket listen af døde grundet alkohol er. Dertil kommer de sociale problemer som alkohol medfører. Uanset hvordan man vender og drejer det, er alkohol mere skadeligt for individet og samfundet end betting.
    Personligt går jeg ind for, at så længe vi lever i et oplyst samfund, så skal folk have lov til at træffe deres egne beslutninger, men samtidig skal samfundet være klar til at træde til, når der er behov for hjælp. Hvor grænserne skal gå for hvad vi i samfundet tillader ved jeg ikke, men jeg har svært ved at forstå hykleriet i forhold til betting- og alkoholreklamer (og for at holde os til trådens formål, så pisser det mig af).

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2217
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det var et tilfælde, at jeg i 2018 opdagede, at jeg havde modermærkekræft. Jeg mener, jeg er en "mørk" hvid euroasier, så jeg bliver ikke solskoldet, men jeg får "farve". Jeg har haft testikelkræft, men kræft rammer vel ikke samme person 2 gange?

    DPM af, at hver eneste gang, jeg kan mærke noget på min hud, der føles anderledes, så bliver jeg igen smidt ned i det sorte hul, hvor jeg fik konstateret lortesygdommen.

    Det er fandme svært, som mand, at fortælle, hvor hårdt/svært det er at leve med en kræftrisiko. Det PISSER MIG OGSÅ AF

    Mvh Bjørn

    PS. Der først stortudede, da min bedste ven døde i 2021

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #2218
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Valgplakater, TV debatter, mudderkast, ligegyldige flyers etc…

    Jeg hader valgkamp


  26. #2219
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det er så svært for ungdomstrænere at tilmelde deres hold i den række det passer til.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #2220
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    At det er så svært for ungdomstrænere at tilmelde deres hold i den række det passer til.
    Samt undlade at tage spillere med til en U14 kamp som tydeligvis er gamle nok til at have kørt en af bilerne.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •