Side 82 af 158 FørsteFørste ... 32727980818283848592132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1216
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig big time af, at der endnu ikke er indgået aftale om visning af Bundesligaen på dansk tv/stream.

    Det er jo ikke fordi det i Tyskland er helt ukompliceret at skulle få sine ugentlige tv-fix http://www.digitalfernsehen.de/Alle-....155311.0.html - men alser, vi er jo mere end 1 måned inde i sæsonen, det danske tv-marked er trods alt lille, og streamingtjenesterne og Discovery og MTG har jo hævet priserne og regnet rettighederne ind.

    Tag jer sammen!
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1217
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kommer ofte hjem fra arbejde ca 16.30 og skal i den forbindelse parkere bilen på indre Østerbro hvor jeg bor. Ofte er det svært at finde et sted at holde og det ender ofte med at jeg må parkere et sted langt væk fra min opgang. Så trasker jeg ellers den lange vej fra bilen og hjem og konstaterer så der i mellemtiden er en bil der er kørt og dermed har efterladt en ledig plads lige udenfor døren. Ffs dpma - Især nu hvor efteråret har gjort sit indtog og det pisser ned hver dag

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1218
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FCKs fascination af spillere som ikke gad at spille for vores klub mere.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1219
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    FCKs fascination af spillere som ikke gad at spille for vores klub mere.
    Kan du være lidt mere konkret? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan du være lidt mere konkret? :-)
    At hvorfor skal jeg høre om hvordan det går med tidligere spillere(f.eks. Delaney), som hellere ville spille andre steder end her.
    Jeg har intet imod ham eller Zanka for den sags skyld, gider bare ikke blive mindet om at f.eks. Ludwig Augustinsson har spillet landskamp.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1221
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Skal man ikke differentiere her? Jeg vil gerne høre om både Delaney og Zanka (2 kaptajner). Ludwig behøver jeg ikke.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1222
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Skal man ikke differentiere her? Jeg vil gerne høre om både Delaney og Zanka (2 kaptajner). Ludwig behøver jeg ikke.
    Det behøver jeg ikke. Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med hvordan det går med vores tidligere anfører der pt. ligger næstsidst i bundesligaen. Jeg kan seriøst ikke bruge det til noget. Men vi behøver vel heller ikke være enige, og hvad der irriterer mig, behøver naturligvis ikke at irritere dig :)
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #1223
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det behøver jeg ikke. Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med hvordan det går med vores tidligere anfører der pt. ligger næstsidst i bundesligaen. Jeg kan seriøst ikke bruge det til noget. Men vi behøver vel heller ikke være enige, og hvad der irriterer mig, behøver naturligvis ikke at irritere dig :)
    Det sidste har du naturligvis helt ret i. Jeg synes i øvrigt bestemt heller ikke, at der er nogen grund til at overdrive antallet af opdateringer om eksspillere, ej heller Zanka og Delaney.

  15. #1224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det behøver jeg ikke. Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med hvordan det går med vores tidligere anfører der pt. ligger næstsidst i bundesligaen. Jeg kan seriøst ikke bruge det til noget. Men vi behøver vel heller ikke være enige, og hvad der irriterer mig, behøver naturligvis ikke at irritere dig :)
    Det er da en sjov ting at blive irriteret over.

    Jeg har det nok mere som FCK.DK, nemlig at jeg betragter rigtige FCK-drenge som Delaney, Zanka, Corner osv som en del af familien, som bare er midlertidig flyttet hjemmefra. Derfor fortæller jeg selvfølgelig med stolthed, når det går dem godt, hvorend de så er i verden. Og jeg finder det derfor naturligt, at FCK skriver om dem.

    Ludwig kan jeg også være stolt af, men ham ser jeg mere som én, der blot har været boende et par år fremfor "del af familien". Ham har jeg ikke behov for at høre noget om.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1225
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da en sjov ting at blive irriteret over.

    Jeg har det nok mere som FCK.DK, nemlig at jeg betragter rigtige FCK-drenge som Delaney, Zanka, Corner osv som en del af familien, som bare er midlertidig flyttet hjemmefra. Derfor fortæller jeg selvfølgelig med stolthed, når det går dem godt, hvorend de så er i verden. Og jeg finder det derfor naturligt, at FCK skriver om dem.

    Ludwig kan jeg også være stolt af, men ham ser jeg mere som én, der blot har været boende et par år fremfor "del af familien". Ham har jeg ikke behov for at høre noget om.
    Jamen det var da godt for dig.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1226
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da en sjov ting at blive irriteret over.

    Jeg har det nok mere som FCK.DK, nemlig at jeg betragter rigtige FCK-drenge som Delaney, Zanka, Corner osv som en del af familien, som bare er midlertidig flyttet hjemmefra. Derfor fortæller jeg selvfølgelig med stolthed, når det går dem godt, hvorend de så er i verden. Og jeg finder det derfor naturligt, at FCK skriver om dem.

    Ludwig kan jeg også være stolt af, men ham ser jeg mere som én, der blot har været boende et par år fremfor "del af familien". Ham har jeg ikke behov for at høre noget om.
    Og det er fint nok for dig og mig, som har det sådan. - Skal vi ikke lade Ace20 være afpisset, det er jo det tråden er til for. ;-)


  20. #1227
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Mads Øland gør så meget han kan for at ødelægge fodbold i danmark, gad vide hvad der driver ham til det.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1228
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Totalt! Han havde en lukning af bøf i sin hule hånd, men lod den slippe gennem fingrene. Inkompentente fjols!!!!!!!!!!!1
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  23. De følgende 15 brugere er enige:

  24. #1229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, helt ind i helvede, at kablerne på høretelefoner er så elendige og går så hurtigt i stykker. Omtrent ét år holder et par earplugs for mig, så er kablet nede ved jackstikket, eller oppe ved selve earplugsne gået i stykker.


    Jeg prøver at passe på dem, har til vane, altid at rulle dem pænt sammen, i et 8-tal, med en "lås" så der ingen hårde knæk er. Alligevel bliver kablet træt, og gummiet går i stykker. Af selv samme grund køber jeg aldrig nogen til over 400kr, selvom jeg gerne ville ofre mere for bedre lyd.



    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #1230
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det pisser mig af, helt ind i helvede, at kablerne på høretelefoner er så elendige og går så hurtigt i stykker. Omtrent ét år holder et par earplugs for mig, så er kablet nede ved jackstikket, eller oppe ved selve earplugsne gået i stykker.


    Jeg prøver at passe på dem, har til vane, altid at rulle dem pænt sammen, i et 8-tal, med en "lås" så der ingen hårde knæk er. Alligevel bliver kablet træt, og gummiet går i stykker. Af selv samme grund køber jeg aldrig nogen til over 400kr, selvom jeg gerne ville ofre mere for bedre lyd.
    Havde samme problem, men har svært ved at købe/få mig selv til at bruge billige in-Ear høretelefoner. Jeg har nu haft de samme Denon høretelefoner i 5 år, og løsningen for mig har været, at lægge dem i et lille etui til dem, når jeg ikke bruger dem.
    Denon selv har et fint lille et, se eksempelvis her https://www.hifiklubben.dk/hovedtele...SABEgKJrPD_BwE (se bort fra høretelefonerne) men et hårdt brilletui kan jo også være løsningen.

    MCN

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •