Side 79 af 158 FørsteFørste ... 29697677787980818289129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har en mailadresse som slutter på hotmail.dk. Det pisser mig af, at nærmest hver gang jeg oplyser den, om det så er på skrift eller over telefonen, så tror man, at jeg har sagt eller skrevet forkert og retter det til hotmail.com. Fat nu at jeg udmærket godt kender min mailadresse og stol på at jeg har oplyst det rigtige.

  2. #1172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er lidt tid siden nu, men jeg kom i tanke om min forargelse, so here goes..

    TV2 viste for et par uger siden et indslag om det såkaldte "virksomhedspraktik", som danske virksomheder tilbyder flygtninge, så det kan få erfaring på det danske arbejdsmarked. Når flygtningene kommer til Danmark modtager de en offentlig ydelse af leve for, men skal til gengæld indgå i det her virksomhedspraktik. Ydelsen bliver betalt af staten, og virksomheden har således ingen omkostningerne forbundet med ordningen.

    I indslaget fulgte man en række flygtninge, der var i praktik i Bilka et eller andet sted i landet. I programmet siger Bilka, at de vil tilbyde et job til de flygtige, der klarer det godt - hvilket desværre ikke var mange. Bevares, mange af flygtninge var ikke gode til at arbejde i supermarked, ligesom enkelte var dårlige til at modtage ordrer og andre mødte ikke op. Det skal der selvfølgelig også være fokus på, fair nok.

    MEN det sætter mit pis i kog, at man i programmet også bliver introduceret for en kvindelig flygtning, der arbejder sin røv i laser for Bilka. Hun har ikke eneste sygedag, er smilende og hjælpsom overfor kunderne og tager endda også dansk undervisning. Hun forsøger fandme! Og hvad sker der? Efter de 3 måneders praktik tilbyder fucking Bilka hende IKKE et job!
    Vi hører heller ikke en begrundelse for det i programmet! Nu har vi forhelvede en succeshistorie, og gør Bilka en skid ved det? NEJ. Det stinker langt væk af, at Bilka har benyttet sig af den gratis arbejdskraft i tre måneder og aldrig havde i sinde at tilbyde et job.

    Og nårh ja, går journalisten så i dybden med Bilka's afvisning? Nej, de konstaterer bare tørt, at det desværre ikke blev til et job i denne omgang. Altså WTF?! Så gå dog forhelvede Bilka på klingen, kammerat! Det kraftedme en ommer - både for fucking Bilka og TV2.
    Vil altid elske Ståle


  3. #1173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Jeg har en mailadresse som slutter på hotmail.dk. Det pisser mig af, at nærmest hver gang jeg oplyser den, om det så er på skrift eller over telefonen, så tror man, at jeg har sagt eller skrevet forkert og retter det til hotmail.com. Fat nu at jeg udmærket godt kender min mailadresse og stol på at jeg har oplyst det rigtige.
    Hvem f bruger da også hotmail? Endsige hotmail.dk? I 2017?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1174
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvem f bruger da også hotmail? Endsige hotmail.dk? I 2017?
    Dan A? :P

  6. #1175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Dan A? :P
    Og mig!

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1176
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Jeg har en mailadresse som slutter på hotmail.dk. Det pisser mig af, at nærmest hver gang jeg oplyser den, om det så er på skrift eller over telefonen, så tror man, at jeg har sagt eller skrevet forkert og retter det til hotmail.com. Fat nu at jeg udmærket godt kender min mailadresse og stol på at jeg har oplyst det rigtige.
    Du kan med fordel tilføje et alias til din konto.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. #1177
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af når folk bliver stillet overfor et (hypotetisk) dilemma, at se så nægter at gå ind på præmissen og i stedet stiller sig op og leger tøsefornærmede curling børn der svarer "Hvorfor kan jeg ikke få begge dele, hvorfor skal jeg vælge?"

  10. #1178
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at min ansøgning om at genopdele en allerede sammenlagt lejlighed har haft 3½ måneds behandlingstid hos Frederiksberg Kommune. Vi snakker en skillevæg på 78 cm, foruden selvfølgelig genetablering af hhv badeværelse og køkken og afblænding(?) af et par døre. Og nu i dag har jeg fået et vaskeægte ikke-svar, hvor de spørger om ting jeg allerede har fremsendt i en høflig pro-aktiv opfølgende e-mail tilbage midt i marts som jeg gjorde mig umage med ikke skulle være en sur rykker.

    Det pisser mig nu først og fremmest af, at de slår fast at det vil koste 262.000 kr. i bidrag til ”parkeringsfonden” hvis det skal komme på tale og projektet godkendes. Ikke at der rent faktisk etableres en p-plads sådan rent lavpraktisk forstås.

    Antog meget fejlagtigt at det var en formalitet som bare skulle overstås at få kommunens tilladelse til at rode rundt med vores egen lejlighed, især nu det tidligere var 2 lejligheder, men kan godt se at jeg taber denne på K.O til bureaukratiet. Farvel lækre penthouse i svømmehalsvarteret med egen tagterrasse. :(

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  12. #1179
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hej Kalif

    De 262.000 kr er 50% af hvad en parkeringsplads koster i de fremtidige parkeringsanlæg, som Frederiksberg Kommune er ved at etablere, så der kommer faktisk en plads. Og at i deler lejligheden op, gør jo faktisk der potentielt kommer endnu en bil i kommunen. Det er pisse ærgerligt, men ikke noget kommunen bare sådan sidder og finder på.

    Pede

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Hej Kalif

    De 262.000 kr er 50% af hvad en parkeringsplads koster i de fremtidige parkeringsanlæg, som Frederiksberg Kommune er ved at etablere, så der kommer faktisk en plads. Og at i deler lejligheden op, gør jo faktisk der potentielt kommer endnu en bil i kommunen. Det er pisse ærgerligt, men ikke noget kommunen bare sådan sidder og finder på.

    Pede
    Får man så også 262.000,- når man lægger 2 lejligheder sammen? Det gør jo faktisk at der potentielt kommer en bil mindre i kommunen. Det er jo meget fedt, og ikke bare noget kommunen sådan sidder og finder på .oO

  15. De følgende 14 brugere er enige:

  16. #1181
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Pyro.

    Det pisser mig af, at der render hætteklædte folk rundt overalt på B-tribunen og koordineret sætter romerlys i gang.

    Det pisser mig af, at pyroen gør, at fodboldkampen ikke kan blive sat i gang.

    Det pisser mig af, at man på en flot solskinsdag skal se meget af kampen gennem tåge.

    Det pisser mig af, at man som astmatiker rent faktisk kan mærke røgen fra romerlys og lignende til irritation for ens luftveje.

    Det pisser mig af, at nogle kaster pyro efter Brøndby-fans.

    Næste gang må jeg stille mig på langsiden, hvilket ærgrer mig, da jeg faktisk gerne vil være på B og bidrage til stemningen, men jeg gider simpelthen ikke pyroen.

    Rant over, tillykke til alle med pokalsejren!
    Sidst redigeret af fckgo : 25.05.17 kl. 21:30


  17. #1182
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dpma at Arsenal har forlænget med Wenger.
    To år mere med 'lige-ved-og-næsten' ; jeg magter det ikke.

    MCN

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1183
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der ser video på telefon /tablet med lyd på, i offentlig transport


  20. #1184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der laver mellemrum inden udråbstegn , spørgsmålstegn , komma ect. !

    Eksempelvis:

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Vil helst helt en central midt mere , hvis Kvist ikke holder Niveau eller bliver skadet ser det satme skidt ud !
    Sidst redigeret af Don Overgaard : 11.07.17 kl. 05:49

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #1185
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der ikke tager deres cykelhjelm af efter at have parkeret deres cykel og så går rundt med cykelhjelm på, på gaden.

    Sad sågar i metroen ved siden af en i morges.

    Ved ikke hvorfor, men det går mig virkelig på nerverne.

    /Christian


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •