Side 152 af 158 FørsteFørste ... 52102142149150151152153154155 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,266 til 2,280 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2266
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg så, at det i dag er årsdagen for befrielsen af Auschwitz. Lad os aldrig glemme : https://imgur.com/gallery/j4XaiFr

    Og så PDMA, at der findes idioter, der påstår, at det aldrig kunne lade sig gøre. Holocaustbenægtere må i brænde i Helved til evig tid :(

    Og PDMA, at der er sket lige så store eller endnu større folkemord i Sovjetunionen og PRC. Og tyrkernes mord på Armeniere og Kurdere

    Mvh Bjørn

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2267
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Transfervinduet/PC pisser mig af.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #2268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg fik i dag besked fra mobilepay, at jeg skal identificere mig pga hvidvaskningsregler. Det er helt fint med mig. For at identificere mig skal jeg så bruge bruge mitid. No problem. Jeg bruger mitid med chip (for jeg NÆGTER at få endnu en app på min telefon). Så jeg logger på mobilepay, finder ud af at jeg bare logger på mitid, som normalt. Fint, åhh skal lige parre min chip med telefonen. Telefon parret med chip, hvor koden til BT står på bagsiden af chip :-/ Nå telefonen parrer med chippen. Log på mobilepay og gå i gang med processen. Alt er fint indtil vi kommer til godkend. Der står, at der vil blive åbnet en ny side, hvor jeg skal bekræfte ved hjælp af chippen.

    DER SKER IKKE EN SKID

    Ringer til mobilepay support. Hmmm ja, øh, support af kodeviser og chip vil nok virke i 1. kvartal 2023. FOR HELVED I SATAN OG SQU. Tag jer sammen. Jeg er på vej af DD15 vejen. Overvejede et øjeblik at undersøge, hvor i danske bank mobilepayafdelingen ligger, så jeg kunne sprænge den i luften. Nøjes med skrive her :-/

    DPMA at der bliver kørt IT-sovs ud, der ikke er færdigt

    Mvh Bjørn

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2269
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg måtte her, da jeg trådte ind af døren i min lejlighed, træde i karakter og agere Debatredaktionen ude på fjæsen. En spamprofil er anmeldt og bannet for at have svaret på en kommentar, som jeg havde skrevet inde på FCKs Facebookside. Vedkommende opfordrede mig til at tage et hurtigt lån, hvilket afstedkom en konsekvent bemærkning om, hvad konsekvensen var. Og Facebook kommer sikkert med deres evige ævl om, at det anmeldte opslags ordlyd i overtræder fællesskabsreglerne og derfor ikke er fjernet.

    Hvornår tør Facebook at melde sig permanent ind i kampen ved at være deres opgave voksen, samt slå hårdt og konsekvent ned på de falske profiler der poster spamopslag?

    For katten, hvor det pisser mig af.
    Casper the ghost

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Firmaer med milliardomsætning der på linkedIn pynter fjer med småpengedonationer til velgørende formål. Giv med glæde til et godt formål, men lad venligst være med at efterspørge mit like.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2271
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er absolut ikke konservativ, men uanset hvem det rammer, så er kræft noget der virkelig pisser mig af.
    Alle gode tanker til Michael Zielgler : https://politiken.dk/indland/art9206...A5bl%C3%B8shed
    Et passende valg af musik er nok TB med, når mænd de græder

    Mvh Bjørn

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at Outlook/Hotmail's spam filter er så PIVENDE elendigt! Selvom jeg kæmper med næb og klør for, at markere junk som spam eller rapportere som phishing osv, så vælter det dagligt ind med skrald :\
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2273
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    DPMA at Outlook/Hotmail's spam filter er så PIVENDE elendigt! Selvom jeg kæmper med næb og klør for, at markere junk som spam eller rapportere som phishing osv, så vælter det dagligt ind med skrald :\
    Hehe. Det er jo bevidst ringe for at få dig til at tilkøbe den professionelle udgave af Outlook. For ja, alt slipper igennem Hotmail, hvis man er jo gammel, at man stadig har sådan en.

  16. #2274
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hehe. Det er jo bevidst ringe for at få dig til at tilkøbe den professionelle udgave af Outlook. For ja, alt slipper igennem Hotmail, hvis man er jo gammel, at man stadig har sådan en.
    Mailboksen er gennem Microsoft 365 Personal, så jeg betaler skam for produktet. Men ja, den er gammel og startede som en hotmail. 90% af det spam der kommer er virkelig tydeligt skrald, som burde være nemme at fange :S
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. #2275
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Mailboksen er gennem Microsoft 365 Personal, så jeg betaler skam for produktet. Men ja, den er gammel og startede som en hotmail. 90% af det spam der kommer er virkelig tydeligt skrald, som burde være nemme at fange :S
    Hm. Jeg har en del mailkonti, og min hotmail bruger jeg kun til nyhedsbreve (rabatkoder) etc. Der er ingen andre konti hos gmail, apple eller outlook prof, der modtager i nærheden af samme omgang lort, så det er mit klare indtryk, at det handler om en plan om at få mig over på en betalingsudgave.

  18. #2276
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA når kriminelle bevidst forsøger at snyde ældre og sårbare

    https://ekstrabladet.dk/krimi/unge-m...00-kr./9652991

    Vælg dog ffs nogle på jeres egen alder hvis i ellers tør… Skide kujoner

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2277
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    1. Min Twitter-profil er blevet hacket. (ikke Peter Ankersen-style) Det i sig selv pisser mig af.

    2. Twitter sender mig tre mails inden for 2 minutter: "1: Vi har bemærket et mistænkeligt login-forsøg på din profil. 2: Vi har bemærket et login fra en ny enhed. (et sted i USA). 3: Din adgangskode er blevet ændret." For helvede! Det svarer næsten til, at alarmselskabet sender én tre beskeder i træk: 1: En person forsøger at komme ind gennem dit soveværelsesvindue. 2: En person er nu kravlet ind gennem soveværelsesvinduet. 3: En person har skiftet alle låsene i dit hus.

    3. Jeg skriver til Twitter, at min konto er hacket, og beder om nulstilling af adgangskode. (Hackeren har tilsyneladende ikke skiftet den tilhørende mailadresse). Jeg modtager en mail om, at de har sendt en separat mail med link til nulstilling af adgangskode - til samme mailadresse. Den har jeg ikke modtaget, hvilket jeg så skriver til Twitter. De skriver igen, at de har sendt en separat mail med link til nulstilling af adgangskode. Den har jeg heller ikke modtaget - hvilket jeg igen skriver til Twitter. Og sådan har vi nu skrevet frem og tilbage 5 gange.

  21. #2278
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At CL kun findes som streaming i tyskland når man nu er stuck på et hotel i tyskland, der ikke har streamet.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2279
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At CL kun findes som streaming i tyskland når man nu er stuck på et hotel i tyskland, der ikke har streamet.
    Hvis du har det i noget af din egen streaming eller tv-pakker, kan du se det på / via telefonen, hvis du bruger din datapakke fremfor hotellets WiFi.
    Du fx også bruge din telefon som hotspot/router til tablet eller laptop.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hvis du har det i noget af din egen streaming eller tv-pakker, kan du se det på / via telefonen, hvis du bruger din datapakke fremfor hotellets WiFi.
    Du fx også bruge din telefon som hotspot/router til tablet eller laptop.
    Tak for input, men jeg gik til nul streams og droppede tvpakken under #Discoverygate. 500ish dkk/ måned for ikke engang at se alle fcks kampe er simpelthen for mange penge, på trods af at CL ligger i sammen pakke. Specielt når tysken betaler 25 eur for sammen produkt.
    Jeg kan så se at Dazn har fundet vej til danmark, så der er da håb for at Viaplay får lidt udfordring på sportsmarkedet fra en uventet side.
    Det hjælper mig dog ikke i aften.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •