Side 101 af 158 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1501
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser

    At hun bevarede sagligheden så længe og først til allersidst viste sin passion og sin menneskelighed er fandme ikke svagt-det kræver respekt og anerkendelse, frem for spot og spe. Hvor er det utilstedeligt og skammeligt.
    Der kan - og bør - rettes en sønderlemmende kritik mod det britiske parlament, herunder i særdeleshed Labour, for at tilgodese egoistiske interesser på et tidspunkt hvor der var brug for noget, der mindede om en samlingsregering.

    Og at May påtog sig en ekstremt svær opgave er indiskutabelt. Men hun gjorde det godt nok også ulig sværere for sig selv ved at indlede med nogle fuldstændigt uopnåelige 'red lines', et håbløst valg i utide der låste hendes handlefrihed ift DUP, og en årelang leflen for hard-brexit elementer i sit eget parti omkring hvilken type aftale, der var mulig. En stærk leder havde tidligt gjort det klart for befolkningen, og hendes eget parti, hvilke konsekvenser og muligheder Brexit indeholdte.

    Hendes pludseligt opnåede realisme da hun endelig skulle have ratificeret sin Withdrawal Agreement, var i sidste ende too little, too late . Aftalen sank ironisk nok fordi den ikke opfyldte de umulige forventninger, hun selv havde skabt. Hun får det eftermæle, hun fortjener.
    Sidst redigeret af KK : 28.05.19 kl. 11:51


  2. #1502
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at GLS kun kunne give et tidsrum for leverance som lød mellem 8 og 16. Når de så finder ud af at de alligevel ikke har fået pakken ud at køre i dag, er deres bedste service tilbud en ny dag med leverance mellem 8 og 16. Hvorfor ikke udnytte teknologien til at yde en bedre service.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det pisser mig af at GLS kun kunne give et tidsrum for leverance som lød mellem 8 og 16. Når de så finder ud af at de alligevel ikke har fået pakken ud at køre i dag, er deres bedste service tilbud en ny dag med leverance mellem 8 og 16. Hvorfor ikke udnytte teknologien til at yde en bedre service.
    Service niveauet er så højt, at de kan rette deres procedurefejl ved at jeg kan bruge endnu en fridag på at være hjemme mellem 8 og 16, eller tillade at pakkens stilles på eget ansvar, hvis jeg ikke er hjemme.

    Hvordan firmaer kan overleve med service på det niveau, er mig en gåde. Og nå ja, det pisser mig af.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1504
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig ikke ligefrem af, men det irriterer mig lidt hver gang jeg ser sætningen: "BLABLABLA Light - med samme gode smag(som originalen)".

    1. Nej, de smager ikke ens.
    2. Og hvis de gjorde, så var der vel ikke grund til at have to udgaver...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1505
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At der er stilladsarbejdere som larmer kl 9 en søndag morgen på den modsatte side, det burde slet ikke være tilladt, at de skal gå og larme så tidligt i en weekend !!!
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 02.06.19 kl. 17:59
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1506
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I guder hvor jeg hader når jeg (oftest om morgenen når jeg skal til min cykel) lige formår at ramme hovedet ind i et edderkoppespind. Så kan jeg står der og vifte med armene for at få det stads væk imens jeg ligner en kæmpe idiot....

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1507
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Klamt er det også, når man en stille lun aften cykler på en "grøn" cykelsti, og så får hovedet ind i en kæmpesværm af små fluer. De havnede i ansigtet, i håret, i næsen, i munden og i begge øjne.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1508
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    At der er stilladsarbejdere som larmer kl 9 en søndag morgen på den modsatte side, det burde slet ikke være tilladt, at de skal gå og larme så tidligt i en weekend !!!
    Her rækker et enig-klik slet ikke. Selv deler jeg gård med en kirke, og én ting er deres latterlige klokken-seks bimleri, men søndag formiddag hader jeg dem ekstra meget.

    Som Nihilistisk Folkeparti skrev på deres valgplakater for år tilbage: FUCK JERES FRELSE! -Vi har tømmermænd!
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1509
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    At der er stilladsarbejdere som larmer kl 9 en søndag morgen på den modsatte side, det burde slet ikke være tilladt, at de skal gå og larme så tidligt i en weekend !!!
    Som jeg læser følgende, så er det ikke tilladt:

    Støjende bygge- og anlægsarbejder med et støjniveauet på 70 dB(A) må foregå på hverdage kl. 07-19 samt lørdage kl. 08-17.
    Særligt støjende aktiviteter er dog ikke tilladt om lørdagen.
    Om natten i tidsrummet 22-07 må støjen ikke overstige 55 dB(A).
    På alle øvrige tidspunkter er grænsen 40 dB(A).
    I øvrigt plejer det at hjælpe at stikke hovedet ud af vinduet og bede dem om at skrue ned for støjen.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1510
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ...At læse dette argument på nettet: "Altså, hvis Midtjylland kan få 130 mio. for Sørloth, så kan X i hvert fald også få Y for Z". Stop det nu!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1511
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kommentarer ala denne på f.eks bold.dk efter gårsdagens kamp på vestegnen...

    "Stort tillykke til Brøndby med det flotte resultat - skrevet af en FCK fan..."

    Jeg kaster op....


  21. #1512
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kommentarer ala denne på f.eks bold.dk efter gårsdagens kamp på vestegnen...

    "Stort tillykke til Brøndby med det flotte resultat - skrevet af en FCK fan..."

    Jeg kaster op....
    Den slags tåbeligheder er meget brugt på diverse fora. Når Brøndby roses, og der sluttes med “...skrevet af en FCK fan” (eller FCK ros afsluttes med “...skrevet af en Brøndby fan”), så kan du godt gå ud fra, at forfatteren holder med det modsatte hold. Jeg tror, konceptet går ud på, at man gerne vil booste præstationen lidt ekstra ved at give en illusion af, at selv ærkefjendens fans er imponeret.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1513
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Den slags tåbeligheder er meget brugt på diverse fora. Når Brøndby roses, og der sluttes med “...skrevet af en FCK fan” (eller FCK ros afsluttes med “...skrevet af en Brøndby fan”), så kan du godt gå ud fra, at forfatteren holder med det modsatte hold. Jeg tror, konceptet går ud på, at man gerne vil booste præstationen lidt ekstra ved at give en illusion af, at selv ærkefjendens fans er imponeret.
    Jeg håber, at du har ret. Men selv på sidelinien findes der jo folk, der synes at Brøndby-sejre er det bedste, der er sket for dansk fodbold siden Per Bjerregaard- så der er med garanti nogen København-fans, der sidder og hopper af glæde, fordi de har fået noget at juble af i motorvejsudfletningen...
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  24. #1514
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Jeg håber, at du har ret. Men selv på sidelinien findes der jo folk, der synes at Brøndby-sejre er det bedste, der er sket for dansk fodbold siden Per Bjerregaard- så der er med garanti nogen København-fans, der sidder og hopper af glæde, fordi de har fået noget at juble af i motorvejsudfletningen...
    Det er jo udelukkende en tilføjelse, der skal få én til at se ud som et mere rummeligt, generøst, overskudspræget menneske med format. Og som tværtimod får én til at se selvfed og selvhævdende ud.

    Se også under "Jeg holder med FCK, men håber på alle danske hold i Europa, for dansk fodbolds skyld".

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #1515
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jo udelukkende en tilføjelse, der skal få én til at se ud som et mere rummeligt, generøst, overskudspræget menneske med format. Og som tværtimod får én til at se selvfed og selvhævdende ud.

    Se også under "Jeg holder med FCK, men håber på alle danske hold i Europa, for dansk fodbolds skyld".
    Meget enig.

    I sidste ende kommer det vel os i FCK til gode, at både FCM og BIF deltager i et Europa gruppespil. Det at deltage i 2 turneringer er ikke lige til og det vil medfør at de vil tabe point i ligaen. Der syntes jeg at vi er bedre stillet da vi har mere erfaring på den konto til at håndterer end både FCM og BIF.

    Og så skader det selvfølgelig ikke med flere koefficient point til DK.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •