Side 100 af 158 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110150 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    [QUOTE=Colsen;681277]
    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Det pisser mig af, at der aldrig bliver dømt omkast på de her lange indkast. Også selv om at linjedommeren står og kigger på det, som i dette tilfælde.
    Mærkeligt at de aldrig ser foden der er langt over stregen før bolden er sluppet?
    https://m.imgur.com/a/Gs01YYV[/QUOTE

    Reglerne er, at bare en fod skal røre linien, og det gør det de fleste gange.
    Skal begge fødder ikke være i jorden? Hvis man overtræder helt med den ene fod, skal den anden så røre stregen eller må den god være helt bagved stregen?

  2. #1487
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Reglerne er, at bare en fod skal røre linien, og det gør det de fleste gange.
    En del af hver fod skal røre linien (eller uden for).

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1488
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig i den grad af når vestegnen skal holde deres fest på rådhuspladsen, og så oven i købet lave grafitti på det mere end 100 år gamle granitfundament. Og det pisser mig lige så meget af når vores egne skal prøve at "rette" op på føromtalte grafitti............
    Sidst redigeret af rsj : 19.05.19 kl. 10:08


  5. #1489
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at Brøndby i første omgang overhovedet får lov til at samles på Rådhuspladsen?

    Er Bøf fra København? Nej vel, så hvorfor skal de samles der, og ikke på en forblæst plads ude i Ørestaden, eller på Hans Knudsens Plads?

    Rådhuspladsen skal kun bruges hvis det er for at fejre et københavnermesterskab, eller en stor dansk sportspræstation - sgutte til at en eller anden inferiør pizzklub fra en betonforstad skal lave graffiti, pisse på, eller på andre måder ødelægge pladsen.
    Sidst redigeret af jak : 19.05.19 kl. 14:26 Årsag: typo
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  6. #1490
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hvad har Hans Knudsens lige gjort for at blive samlingspunkt for vandreglade BØF fans?
    De kunne starte fra BrøndbyØster torv - hvis der ellers er noget der hedder sådan.


  7. #1491
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu var det vist Gl. Torv, som lagde plads til pest-egnens "opvarming". Ihvertfald er det mig ubegribeligt, at en eller anden klub, som ikke hører til i København overhovedet får tilladelse til at holde et sådan arrangement.
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1492
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu er det vist enhver frit for at anmelde et arrangement eller en demonstration, det bør vist være tydeligt for enhver i disse tider, uden sammenligning i øvrigt.
    Forsamlingsfrihed hedder det vist i grundloven...

    Mattsson#1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1493
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Nu er det vist enhver frit for at anmelde et arrangement eller en demonstration, det bør vist være tydeligt for enhver i disse tider, uden sammenligning i øvrigt.
    Forsamlingsfrihed hedder det vist i grundloven...

    Mattsson#1988

    Bevares, men ligesom politiet kan nægte “ham der” at stille sig op med henvisning til "betydelig forstyrrelse af den offentlige orden", så kan politiet jo sagtens bruge samme ordlyd overfor en Bøf forsamling, der påviseligt trækker spor af vandalisme og svineri efter sig på gåturen gennem byen.

    Bøffans er ikke andet end en flok hærgehoveder, der er blevet lukket ud af reservatet, og i denne sammenhæng opildner hinanden til at lave larm i gaden “ inde i fUck’ernes by”

    Jeg synes sagtens at man kan nægte dem at starte inde i city.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1494
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig at efter jeg i forgårs satte mit gamle TV til salg til dba.dk med specifik besked om jeg ikke går ned i pris, og virkelig har understreget at jeg ikke gider krejle, naturligvis er blevet spammet med såvel bud som spørgsmål til model og størrelse som kan findes i annoncen. Armen ffs. Og på både mail, sms og ved opkald. Har ikke besvaret dem med bud, men har fået 5+ sms´er "har du solgt dit TV?" "Har du det stadig?" som jeg har måtte besvare før jeg blev skuffet.

    Har nu pillet annoncen ned, vil hellere kyle det i utterslev mose end sælge det til en eller anden nærig krejler-narrøv, det er ikke freakin Jylland vel!§!!! AAAARGGGH!!
    (muligt jeg smider det op igen med en højere pris på snedig vis)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1495
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Leverer du?
    Das NT

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1496
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bor du ude i Utterslev mose? :)
    Har du lyst til at bo i Utterslev mose?
    *rasler med krumsablen*

  18. #1497
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kan du ikke bare stille det ved parkeringspladserne op ad hegnet i starten af Pilesvinget? Husk lige at lægge fjernebetjening og vejledning ved.
    Das NT

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1498
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Maj måned pisser mig ikke af, men det har været en svær tid i vores familie.

    I starten af måneden får jeg konstateret modermærkekræft, og jeg bliver opereret. Heldigvis har det ikke spredt sig. Min hustru var så i starten af maj til en mammografiundersøgelse. De sender hende videre til Herlev, hvor de finder mikro-forkalkninger 2 steder i hendes ene bryst. Det er et forstadie til kræft, så i starten af juni vil de fjerne brystet (de kan desværre ikke lave en brystbevarende operation).

    LORTEMÅNED

    Mvh Bjørn


  21. #1499
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mediernes og de selvbestaltede politiske kommentatorers ensidige fortælling om Theresa Mays regeringsperiode, beskrevet som værende den dårligste PM nogensinde og det ensidige fokus på, at hun var/er en svag leder.

    Det pisser mig af, at stort set ingen medier fortæller narrativet om, at hun påtog sig en vældig kompleks opgave, trådte ind i et umuligt parlament og samtidigt stod i spidsen for en flok forkælede egocentrerede børnehavebørn, der til sammen udgjorde en rodebutik af et parti. Læg dertil at skulle forhandle med EU på de indre linjer (og udadtil vise overskud og handlekraft) for at få en aftale i stand, som bare tilnærmelsesvist skulle flugte med selvsamme regering, parlament og ikke mindst befolkning.

    At hun bevarede sagligheden så længe og først til allersidst viste sin passion og sin menneskelighed er fandme ikke svagt-det kræver respekt og anerkendelse, frem for spot og spe. Hvor er det utilstedeligt og skammeligt.

    Mvh
    MCN


  22. #1500
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA når visse medstuderende bevidst går ud og saboterer andres mulighed for at søge praktikpladser det samme sted som der, hvor de selv søger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •