Side 102 af 158 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112152 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.

    I sidste ende kommer det vel os i FCK til gode, at både FCM og BIF deltager i et Europa gruppespil. Det at deltage i 2 turneringer er ikke lige til og det vil medfør at de vil tabe point i ligaen. Der syntes jeg at vi er bedre stillet da vi har mere erfaring på den konto til at håndterer end både FCM og BIF.

    Og så skader det selvfølgelig ikke med flere koefficient point til DK.
    Yes, og når så Brøndby og FCM får 60-70 millioner for at komme i et EL-gruppespil, så kan vi rigtig glæde os over, at Jan Bech og Benham pludselig kan retfærdiggøre de trecifrede millionbeløb, de har pumpet i de to klubber. Det er rigtig fedt for København, hvis de derved kan købe flere Kaisere, Mukhtarer, Sory Kabaer og Evandere!
    Hejsa
    Elver's Avatar


  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Yes, og når så Brøndby og FCM får 60-70 millioner for at komme i et EL-gruppespil, så kan vi rigtig glæde os over, at Jan Bech og Benham pludselig kan retfærdiggøre de trecifrede millionbeløb, de har pumpet i de to klubber. Det er rigtig fedt for København, hvis de derved kan købe flere Kaisere, Mukhtarer, Sory Kabaer og Evandere!
    Så du er bange for konkurrence? og vil have skotske tilstande eller, hvordan skal jeg forstå det :) ?.

    En stærkere liga gør også FCK skarpere europæisk. Javel et DM guld vil blive misset i ny og næ, men er det ville det virkelig være fedt at vinde DM 10 år i træk...

  3. #1518
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så du er bange for konkurrence? og vil have skotske tilstande eller, hvordan skal jeg forstå det :) ?.

    En stærkere liga gør også FCK skarpere europæisk. Javel et DM guld vil blive misset i ny og næ, men er det ville det virkelig være fedt at vinde DM 10 år i træk...
    Hvis skotske tilstande betyder vi vinder hvert år og er i CL hvert andet, samtidig med at vores nationale modstandere sejler i Europa, så siger jeg: "Ja, tak!"


  4. #1519
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så du er bange for konkurrence? og vil have skotske tilstande eller, hvordan skal jeg forstå det :) ?.

    En stærkere liga gør også FCK skarpere europæisk. Javel et DM guld vil blive misset i ny og næ, men er det ville det virkelig være fedt at vinde DM 10 år i træk...

    Det er ikke fordi jeg er bange for konkurrence, det er fordi jeg ikke under Brøndby noget som helst andet end, ja absolut ingenting.


  5. #1520
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.
    Vi er faktisk alt andet end enige :-)

    Min pointe var udelukkende, at forstærker man et ønske om succes til Brøndby i Europa ved at tilføje "mvh, en FCKfan" eller "og jeg holder i øvrigt med FCK" lyder man ikke overskudsagtig, men bare frelst. Men det er ikke en egentlig diskussionstråd, så jeg lader den ligge.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1521
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Vi er faktisk alt andet end enige :-)

    Min pointe var udelukkende, at forstærker man et ønske om succes til Brøndby i Europa ved at tilføje "mvh, en FCKfan" eller "og jeg holder i øvrigt med FCK" lyder man ikke overskudsagtig, men bare frelst. Men det er ikke en egentlig diskussionstråd, så jeg lader den ligge.
    Det må være tilladt at replicere, når ens position bliver skævvredet 180 grader. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1522
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Vi er faktisk alt andet end enige :-)

    Min pointe var udelukkende, at forstærker man et ønske om succes til Brøndby i Europa ved at tilføje "mvh, en FCKfan" eller "og jeg holder i øvrigt med FCK" lyder man ikke overskudsagtig, men bare frelst. Men det er ikke en egentlig diskussionstråd, så jeg lader den ligge.
    Ehrm lidt kryptisk men ok :)

  10. #1523
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg er bange for konkurrence, det er fordi jeg ikke under Brøndby noget som helst andet end, ja absolut ingenting.
    Af helt den samme grund som man ikke ønsker at de kommer foran 2-0 i det første kvarter, når man møder dem i et derby. Det er ikke det mindste forskelligt fra det.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #1524
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.

    I sidste ende kommer det vel os i FCK til gode, at både FCM og BIF deltager i et Europa gruppespil. Det at deltage i 2 turneringer er ikke lige til og det vil medfør at de vil tabe point i ligaen. Der syntes jeg at vi er bedre stillet da vi har mere erfaring på den konto til at håndterer end både FCM og BIF.
    Bum - i går! Ude mod et hold med en god start på sæsonen. :D
    Bum - i dag! Hjemme mod en - af mange - formodet nedrykker i denne sæson. :D :D :D


  13. #1525
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Indrømmet: det kunne også være smidt i I-landsproblemtråden, men for helvede, hvor pisser de grønne madaffaldsposer mig af! De går i stykker for et godt ord, den grønne plastikkasse passer ikke til poserne og størrelsen på plastikkassen er samtidigt fuldstændigt forkert i forhold til de steder, hvor jeg kan stille kassen. Arghhh

    MCN

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1526
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, også som en der i forvejen synes diverse arbitrære rekorder tillægges for meget betydning, at Brøndby har været dygtige til at få tillagt nogle danske fodboldrekorder der på ingen måde er deres.

    Det er helt enkelt bare respektløst at affeje en så imponerende rekord som at gå gennem en perfekt sæson, vinde alle kampene – også selv om der kun var ni – som KB gjorde i 1932 ...

    ... og så påstå at det skulle være en rekord at vinde de første seks kampe bare fordi øverste række har skiftet navn i mellemtiden.

    Hvad den i øvrigt også har siden Brøndby satte deres 'rekord' i Faxe Kondi Ligaen, hvilket åbenbart er mindre vigtigt.

    "armen det var jo før krigen". Ok, men KB vandt de første syv kampe i 1979. Det er stadig flere end Brøndbys seks, så vidt jeg kan tælle mig til.

    Orwelliansk, revisionistisk, falsk "Dansk fodbold blev opfundet i 1991"-pis.


  16. #1527
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, også som en der i forvejen synes diverse arbitrære rekorder tillægges for meget betydning, at Brøndby har været dygtige til at få tillagt nogle danske fodboldrekorder der på ingen måde er deres.

    Det er helt enkelt bare respektløst at affeje en så imponerende rekord som at gå gennem en perfekt sæson, vinde alle kampene – også selv om der kun var ni – som KB gjorde i 1932 ...

    ... og så påstå at det skulle være en rekord at vinde de første seks kampe bare fordi øverste række har skiftet navn i mellemtiden.

    Hvad den i øvrigt også har siden Brøndby satte deres 'rekord' i Faxe Kondi Ligaen, hvilket åbenbart er mindre vigtigt.

    "armen det var jo før krigen". Ok, men KB vandt de første syv kampe i 1979. Det er stadig flere end Brøndbys seks, så vidt jeg kan tælle mig til.

    Orwelliansk, revisionistisk, falsk "Dansk fodbold blev opfundet i 1991"-pis.
    Jeg lover dig, at jeg (og superstats) kommer til at have mere fokus på det fremover. Vi skal lige have nosset os færdige med at få restruktureret databasen, som fremover også vil indeholde kampe fra inden 1991 :-)

    Så skal der nok komme flere rekorder, der ikke blot skærer historien af på et arbitrært årstal.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  17. #1528
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg lover dig, at jeg (og superstats) kommer til at have mere fokus på det fremover. Vi skal lige have nosset os færdige med at få restruktureret databasen, som fremover også vil indeholde kampe fra inden 1991 :-)

    Så skal der nok komme flere rekorder, der ikke blot skærer historien af på et arbitrært årstal.
    Godt, ikke at det formentlig kommer til at gøre indtryk på Peter Graulund der står og taler om “Brøndbys 23 år gamle rekord”. For mig svarer det til at gå ud i Pejsesalen på KB's anlæg og lægge en stor dej lige midt på gulvet. Ptøj!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1529
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ved ikke om dpma eller undrer mig, men jeg bliver sku irriteret over al den mediedækning der er hver gang der er nogle unge piger der har fået delt intime billeder. Seneste eksempel med sagen lige nu fra Nordjylland hvor der er blevet fundet en masse billeder.

    Det er ulovligt ja og jeg kan sagtens forstå det er hårdt for de piger det går ud over. Det er på ingen måde ok at dele offentligt.... Men nu har det efterhånden været kendt i lang tid at sådan noget foregår, så lad dog for pokker være med at få taget sådanne billeder, og lad især være med at sende dem til enten bolleven, tinderflirt eller kæreste.

    Nu gider jeg snart ikke høre mere om det....

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  21. #1530
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ved ikke om dpma eller undrer mig, men jeg bliver sku irriteret over al den mediedækning der er hver gang der er nogle unge piger der har fået delt intime billeder. Seneste eksempel med sagen lige nu fra Nordjylland hvor der er blevet fundet en masse billeder.

    Det er ulovligt ja og jeg kan sagtens forstå det er hårdt for de piger det går ud over. Det er på ingen måde ok at dele offentligt.... Men nu har det efterhånden været kendt i lang tid at sådan noget foregår, så lad dog for pokker være med at få taget sådanne billeder, og lad især være med at sende dem til enten bolleven, tinderflirt eller kæreste.

    Nu gider jeg snart ikke høre mere om det....
    Og så selvfølgelig ikke gå i så udfordrende tøj...


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •