Side 104 af 158 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114154 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig i den grad af at jeg ikke længere kan se Discoverys kanaler på Yousee fra d. 1 Januar...

    Nu har jeg i mange år holdt fast i den store TV pakke fra Yousee for at have nem adgang til al den sport jeg gerne vil se - Men hvis jeg mister Kanal 5, Eurosport og Canal 9 så er der efterhånden ikke meget interessant tilbage på Yousees store TV Pakke... Til gengæld er Yousee jo så ude og fortælle den "store" glædelige nyhed at deres TV pakker ikke stiger denne vinter... (for første gang i lang tid....)


  2. #1547
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kan godt lide at se det danske landshold vinde, omend det ikke vækker samme følelser som nice FC.
    Men hold kæft, det pisser mig af at stå i Parken og høre på idiotiske, stive publikummer omkring mig synge "vestegnen" i stedet for "Danskerne", buhe ved indskiftningen af Peter Ankersen og generelt te sig, som var de hjemme i jordhulen. Nedtur
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #1548
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg kan godt lide at se det danske landshold vinde, omend det ikke vækker samme følelser som nice FC.
    Men hold kæft, det pisser mig af at stå i Parken og høre på idiotiske, stive publikummer omkring mig synge "vestegnen" i stedet for "Danskerne", buhe ved indskiftningen af Peter Ankersen og generelt te sig, som var de hjemme i jordhulen. Nedtur
    Jeg troede kun, det var jyder, der tog til landskamp, men der har holdet vestpå selvfølgelig også en stor fanbase.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1549
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I guder hvor det irriterer mig at man absolut SKAL ringe til Yousee for at opsige ved dem - Hvorefter man får en overgearet teenager i røret som med en alt for smart attitude forsøger at fastholde mig med sine aller bedste retention evner.....

    Jeg er med på at der sikkert er nogle få mennesker som de kan få overtalt til at forblive kunder på denne måde, men vi skriver altså 2019 hvor langt størstedelen af os bare helst vil ordne tingene selv via en god online selvbetjening....

    (Ovenstående gælder i øvrigt også mange andre større virksomheder - Nu var det bare lige Yousee som stod for skud denne gang)


  7. #1550
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I guder hvor det irriterer mig at man absolut SKAL ringe til Yousee for at opsige ved dem
    Well, jeg bruger "Overvejer opsigelse"-muligheden i Yousees telefonsluse, når jeg er tilstrækkelig sur over et nedbrud i web tv eller (historisk) deres filmleje. Man springer den værste kø over og man redder sig en rabat på den næste regning på et par minutters påtaget muggeri. Det er åbenlyst en hel standard kundefastholdelsesting, de kører.
    Mvh,
    Bopa

  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I guder hvor det irriterer mig at man absolut SKAL ringe til Yousee for at opsige ved dem - Hvorefter man får en overgearet teenager i røret som med en alt for smart attitude forsøger at fastholde mig med sine aller bedste retention evner.....

    Jeg er med på at der sikkert er nogle få mennesker som de kan få overtalt til at forblive kunder på denne måde, men vi skriver altså 2019 hvor langt størstedelen af os bare helst vil ordne tingene selv via en god online selvbetjening....

    (Ovenstående gælder i øvrigt også mange andre større virksomheder - Nu var det bare lige Yousee som stod for skud denne gang)
    Klag til Forbrugerombudsmanden. De er allerede i gang med en svag og en klage vil indgå i den samlede vurdering.

    (Hvis man kan tilmelde sig online, skal man også kunne afmelde sig online)

  9. #1552
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu vi er ved “yousee pisser mig af”. Det pisser mig af at man ikke kan “slukke på kontakten/cutte strømmen” hver aften på wifien, som er udleveret af yousee. Gør man det, går yousee modemmet igang med at søge efter opdateringer når det tændes, hvilket så bevirker at man skal vente x minutter hver morgen på at modemmet er oppe og køre, og at man muligvis skal genstarte diverse andre enheder der kører på wifien. Løsningen er selvfølig blot at lade wifien køre konstant, men dette er egentlig utilfredsstillende, når nu vanen er at tv pg anlæg slukkes på kontakten hver aften. Det kan være at det er generelt problem med modem, men må indrømme at jeg ikke har sat mig ind i det, når nu wifien blot er udleveret af yousee.

  10. #1553
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af når jeg på min tur til bageren en søndag morgen kan se at folk har smidt deres affald ved siden af de grønne skraldespande fordi de er fyldte.

    Tag da for h*lved din pose med hundelort og Mac D emballage med til næste ledige skraldespand nu hvor du trods alt har besluttet dig for ikke at smide det et vilkårligt sted på gaden.... Hvor svært kan det være......


  11. #1554
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det pisser mig af når jeg på min tur til bageren en søndag morgen kan se at folk har smidt deres affald ved siden af de grønne skraldespande fordi de er fyldte.

    Tag da for h*lved din pose med hundelort og Mac D emballage med til næste ledige skraldespand nu hvor du trods alt har besluttet dig for at smide det i skraldespanden. Hvor svært kan det være......
    Det kan givet vis være, at folk har været dårlige til at ramme, men tit er det skader og krager, der mundret sig i folks rester og smider dem lige rundt om skraldespanden.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #1555
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Black Days
    Black November
    Black Week

    Etc......

    En ting er Black Friday som om noget er beviset på det overforbrug mange mennesker her - Men at blive bombarderet med alverdens reklamer så lang tid op til pisser mig i den grad af.... Det er jo startet for flere uger siden og der kommer mere og mere af det...
    Gider ikke det amerikanske møg....

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #1556
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Black Days
    Black November
    Black Week

    Etc......

    En ting er Black Friday som om noget er beviset på det overforbrug mange mennesker her - Men at blive bombarderet med alverdens reklamer så lang tid op til pisser mig i den grad af.... Det er jo startet for flere uger siden og der kommer mere og mere af det...
    Gider ikke det amerikanske møg....
    Så enig og smid i øvrigt Haloween med i den pulje af ligegyldigt importeret vrøvl og forbrug

    MCN

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #1557
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Omsorgsdage til småbørnsfamilier pisser mig af.

    Bare fordi du har en unge, som sikkert er grim, lugter og gør at du har +10 ekstra sygedage om året, så skal du også lige belønnes med lidt
    gratis dage hvor du kan nyde lidt fri.

    Os uden (små) unger, vi har altså også brug for omsorg, hvorfor får vi intet? Vi 'knokler' i forvejen de ekstra dage hvor du holder barn syg.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 23.11.19 kl. 08:56

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1558
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Omsorgsdage til småbørnsfamilier pisser mig af.

    Bare fordi du har en unge, som sikkert er grim, lugter og gør at du har +10 ekstra sygedage om året, så skal du også lige belønnes med lidt
    gratis dage hvor du kan nyde lidt fri.

    Os uden (små) unger, vi har altså også brug for omsorg, hvorfor får vi intet? Vi 'knokler' i forvejen de ekstra dage hvor du holder barn syg.
    Som far til 3 er jeg bange for at du har misforstået hvad ideen med omsorgsdage er
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #1559
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Som far til 3 er jeg bange for at du har misforstået hvad ideen med omsorgsdage er
    Far til 3 med 30 sygedage fra jobbet pga børnene om året og 6 omsorgsdage kunne jo starte med fortælle hvorledes jeg har misforstået?
    Sidst redigeret af Mgt09 : 23.11.19 kl. 10:57

  22. #1560
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Omsorgsdage til småbørnsfamilier pisser mig af.

    Bare fordi du har en unge, som sikkert er grim, lugter og gør at du har +10 ekstra sygedage om året, så skal du også lige belønnes med lidt
    gratis dage hvor du kan nyde lidt fri.

    Os uden (små) unger, vi har altså også brug for omsorg, hvorfor får vi intet? Vi 'knokler' i forvejen de ekstra dage hvor du holder barn syg.
    Det er fint du syntes det lyder som det rene luksus. Men selv hvis vi ignorere at det ikke er nogen dans på roser at passe de syge børn, så ville jeg da stadig klart foretrække selv at tærske mig igennem en arbejdsdag, fremfor at mit barn skal gennem diverse sygdomme.

    I det private er det ikke alle som har omsorgsdage. Det skal man selv sørge for at få med i ansættelseskontrakten eller finde en arbejdsplads hvor det indgår i overenskomsten.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •