Side 109 af 158 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Sektion 12 derimod... Jeg er sæsonkortholder på S12 og sidder med en meget mærkelig følelse.
    Jeg nåede ikke at se, René's eller S12's post men dømt udfra kommentarerne her savner jeg en eller anden form for udmelding fra S12. Jeg er med på, at man muligvis har delt en besked pga. en fin donation til tifokassen og at man har været uvidende om René's tidligere eskapader. Jeg kan dog ikke lade være med at sidde men en følelse af, at visse elementer i 'toppen' af S12 har sympati med René og at man kun har fjernet posten fordi det ser enormt dårligt ud udaftil. S12-toppen kender udmærket inderkredsen og det lyder unægteligt som om, René har været en del af denne.
    Jeg håber virkelig at du laver sjov. Og ellers har jeg sgu ondt af dig. Det er en uskyldig kommentar, som nogen herinde har formået at bygge op til noget fuldstændig vanvittigt. Bare at du kan skrive det du gør, viser med al tydelighed hvilket sindssygt billede nogle personer herinde har bygget op over en facebook kommentar. Men hey ja, sektionen vrimler jo også med hagekors, så måske du har ret (????).

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1622
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er sgu for pinlig læsning det her. Der er mange i med indflydelse på S12, som ikke aner hvem ham der er qua deres alder. Jeg stod der 7 år i træk, været med S12 bussen til 3/4 udekampe hver sæson, og jeg har da aldrig hørt om ham. Det har desuden altid været ilde set med racisme på turene og i miljøet generelt, og det har dem med indflydelse heller aldrig lagt skjul på, hvis der har været noget.

    Desuden må i gerne argumentere for hvordan man hylder personens holdninger ved at rose en donations størrelse. Stram nu lige lidt op og lad være med at insistere på at se det dårligste i alle mennesker. Der sidder sikkert flere Boys og Juniors med adgang til S12 siden, som vel er omkring 20 år....

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1623
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Sektion 12 har vel intet at gøre med FCKFC, så fanklubben kan ikke klandres i denne sag.

    Sektion 12 derimod... Jeg er sæsonkortholder på S12 og sidder med en meget mærkelig følelse.
    Jeg nåede ikke at se, René's eller S12's post men dømt udfra kommentarerne her savner jeg en eller anden form for udmelding fra S12. Jeg er med på, at man muligvis har delt en besked pga. en fin donation til tifokassen og at man har været uvidende om René's tidligere eskapader. Jeg kan dog ikke lade være med at sidde men en følelse af, at visse elementer i 'toppen' af S12 har sympati med René og at man kun har fjernet posten fordi det ser enormt dårligt ud udaftil. S12-toppen kender udmærket inderkredsen og det lyder unægteligt som om, René har været en del af denne.
    Jeg kan ikke udelukke, at det blot er mig der ser spøgelser, men i så fald vil min paranoia få det bedre med en klar udmelding fra S12 der på det kraftigste fordømmer de holdninger som René besidder. Derudover skal man selvfølgelig nægte at modtage hans donation og han skal naturligvis også nægtes adgang til Parken (qua hans karantæne).

    Med andre ord: jeg savner en stillingtagen og en konkret udmelding vedr. denne sag fra S12. Indtil da vil jeg kigge på mit sæsonkort med en bitter smag i munden. Jeg vil fandeme ikke dele tribune med racister eller folk der sympatiserer med den slags.

    København er og vil altid være mangfoldig.
    Du ser vist spøgelser.

    For det første, S12 har ikke delt en besked fra racisten, de har kommenteret hans kommentar på deres opslag.

    Det er over 13 år siden at der var en enkelt sag hvor han var involveret. Intet tyder på at S12-siden havde nogen idé om hvem manden er - hvilket ville være ganske forståeligt.

    Når der nu hverken er tegn på det ene eller andet, så sætter jeg mine penge på manglende viden om 13 år gamle sager snarere end racistiske sympatier i toppen af S12.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #1624
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sektion 12 har vel intet at gøre med FCKFC, så fanklubben kan ikke klandres i denne sag.

    Sektion 12 derimod... Jeg er sæsonkortholder på S12 og sidder med en meget mærkelig følelse.
    Jeg nåede ikke at se, René's eller S12's post men dømt udfra kommentarerne her savner jeg en eller anden form for udmelding fra S12. Jeg er med på, at man muligvis har delt en besked pga. en fin donation til tifokassen og at man har været uvidende om René's tidligere eskapader. Jeg kan dog ikke lade være med at sidde men en følelse af, at visse elementer i 'toppen' af S12 har sympati med René og at man kun har fjernet posten fordi det ser enormt dårligt ud udaftil. S12-toppen kender udmærket inderkredsen og det lyder unægteligt som om, René har været en del af denne.
    Jeg kan ikke udelukke, at det blot er mig der ser spøgelser, men i så fald vil min paranoia få det bedre med en klar udmelding fra S12 der på det kraftigste fordømmer de holdninger som René besidder. Derudover skal man selvfølgelig nægte at modtage hans donation og han skal naturligvis også nægtes adgang til Parken (qua hans karantæne).

    Med andre ord: jeg savner en stillingtagen og en konkret udmelding vedr. denne sag fra S12. Indtil da vil jeg kigge på mit sæsonkort med en bitter smag i munden. Jeg vil fandeme ikke dele tribune med racister eller folk der sympatiserer med den slags.

    København er og vil altid være mangfoldig.
    Shit du..

    Mon ikke Sektionen kan få dig ind - som frivillig arbejdskraft, ligesom dem selv - til at lave baggrundstjek på alle der har doneret, gerne mindst 15 år tilbage, så Sektionen er klar over hvilke donationer, man må skrive "Tak" eller "Sådan" til?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1625
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Du ser vist spøgelser.

    For det første, S12 har ikke delt en besked fra racisten, de har kommenteret hans kommentar på deres opslag.

    Det er over 13 år siden at der var en enkelt sag hvor han var involveret. Intet tyder på at S12-siden havde nogen idé om hvem manden er - hvilket ville være ganske forståeligt.

    Når der nu hverken er tegn på det ene eller andet, så sætter jeg mine penge på manglende viden om 13 år gamle sager snarere end racistiske sympatier i toppen af S12.

    Ok, jeg har tydeligvis misforstået sagens kerne. Beklager, jeg skulle ikke have kommenteret på noget uden at have sat mig bedre ind i tingene.
    Erik Mykland....

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1626
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg på denne dejlige dag skal bruge hele dagen på firma/afdelingsmøder så jeg ikke har tid til hænge på Sidelinien.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1627
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er ikke helt oppe på DPMA, men jeg er da godt irriteret over at vi for 3. gang i sæsonen trækker et europæisk hold med en fuldstændigt retarderet SoMe-hær. Heldigvis skal vi kun trækkes med dem i tre uger ift. Malmøs sinker, det varede jo flere måneder..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1628
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA (hvis ellers jeg har forstået det rigtigt), at jeg som sæsonkortholder har forkøbsret til næste hjemmekamp i EL på samme niveau som tidligere billetkøbere inkl. ikke-sæsonkortholdere, der har købt billet. Hvorfor tilgodeses jeg som sæsonkortholder ikke?

  16. #1629
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    DPMA (hvis ellers jeg har forstået det rigtigt), at jeg som sæsonkortholder har forkøbsret til næste hjemmekamp i EL på samme niveau som tidligere billetkøbere inkl. ikke-sæsonkortholdere, der har købt billet. Hvorfor tilgodeses jeg som sæsonkortholder ikke?
    Kan det være fordi der ikke forventes udsolgt (særligt hurtigt) og at der derfor ikke burde komme nogen i klemme? Samtidig reduceres tiden hvor billetterne er I "lukket udbud" og kan dernæst komme i offentligt salg. Det kan være meget praktisk, da der ikke er voldsomt lang tid til at kampen skal afvikles.

  17. #1630
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    DPMA (hvis ellers jeg har forstået det rigtigt), at jeg som sæsonkortholder har forkøbsret til næste hjemmekamp i EL på samme niveau som tidligere billetkøbere inkl. ikke-sæsonkortholdere, der har købt billet. Hvorfor tilgodeses jeg som sæsonkortholder ikke?
    Jeg tror ikke, du skal være nervøs: https://twitter.com/JacobLauesen/sta...19993729081347

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1631
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser en overbevist ateist som mig af, at autocorrect på iPhone retter "gud" til Gud"

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #1632
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dette citat fra Mette Frederiksen

    - Vi må konstatere, at mange tager for let på vores anbefalinger. Vi er nødt til at understrege, hvor alvorligt det her er, siger Mette Frederiksen

    Så lav dog et forbud FFS!!! Du kan ikke nøjes med en anbefaling og så stadig lægge ansvaret fra dig. Tag noget ansvar, det er vel det du er valgt til (selvom historikken fra tidligere statsministre nok taler imod det)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #1633
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Dette citat fra Mette Frederiksen

    - Vi må konstatere, at mange tager for let på vores anbefalinger. Vi er nødt til at understrege, hvor alvorligt det her er, siger Mette Frederiksen

    Så lav dog et forbud FFS!!! Du kan ikke nøjes med en anbefaling og så stadig lægge ansvaret fra dig. Tag noget ansvar, det er vel det du er valgt til (selvom historikken fra tidligere statsministre nok taler imod det)
    Det handler vel om, at hvis der er et forbud, skal der også være en straf, hvis forbuddet overtrædes. Det vil i givet fald være politiet som skal udstede bøder, formentlig i hobetal. Jeg tror de har rigeligt at tage sig til i forvejen. Så er det mere lempeligt hvis appeller til befolkningen kan gøre det.

  24. #1634
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel Sjus Se meddelelser
    Det handler vel om, at hvis der er et forbud, skal der også være en straf, hvis forbuddet overtrædes. Det vil i givet fald være politiet som skal udstede bøder, formentlig i hobetal. Jeg tror de har rigeligt at tage sig til i forvejen. Så er det mere lempeligt hvis appeller til befolkningen kan gøre det.
    Jeg mindes ikke at overbebyrdelse af politistyrken nogensinde har forhindret politikkerne i at lave tåbelige forbud tidligere?

    Men det er heller ikke pointen. Pointen er at et forbud (uagtet om politiet har ressourcer til at sikre det eller ej) giver et kraftigere signal og ville helt sikkert også i højere grad få almindelige mennesker der ikke har adgang til al den ekspertviden som man må gå ud fra regeringen har til rådighed til at stille spørgsmålstegn ved om man virkelig burde gå til arrangementet x, y, z.

    På samme måde ville man heller ikke lægge ansvaret over på den enkelte arrangør at vurdere fornuften i at afholde eller aflyse et givet arrsngement, den ville være givet på forhånd da jeg jeg alt andet lige går ud fra flere respektere et decideret forbud frem for en "anbefaling"

    Jeg er med på der potentielt kan ligge flere komplikationer for regeringen ved forbud frem for anbefalinger, men det er jo netop her jeg mener man må være sit ansvar voksent og tage den "hårde" vej hvis det er det man vurdere er det rigtige fremfor at bebrejde befolkningen efterfølgende.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #1635
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg vil så faktisk gerne lige benytte lejligheden til også at rose Mette Frederiksen.

    I de foregående indlæg var jeg efter hende men her til aften synes jeg hun stod som en statsminister bør gøre. Sikker og rolig men uden at man var i tvivl om alvoren samtidig med at hun havde styr på juraen fremlagde hun nogle hårde beslutninger og fremlagde yderligere tiltag der skal stemmes igennem hurtigt.

    Jeg er ikke en del af rød blok, men jeg synes hun skal roses for sin optræden i aften.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •