Side 112 af 158 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kunder der ikke under kassemedarbejderen blot et enkelt blik. Jeg har i mange år arbejdet som kassemedarbejder i et supermarked og har troskyldigt forsøgt at hilse på folk, når de kom op til kassen. Specielt kunder der taler i mobiltelefon, når de skal betale, får mit pis i kog. I sådanne situationer har jeg følt mig overflødig og til grin. Jeg tviler på, at disse personer ville turde at tale i deres mobiltelefoner, når de sidder og snakker med deres bankrådgiver.

    Heldigvis findes der også kunder, der formår at opføre sig ordentligt. Da jeg i fjor stoppede med at arbejde i denne butik, modtog jeg mindre gaver og håndskrevne kort, hvor de takkede mig for min altid venlige facon.


  2. #1667
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Al det bedste i debatten herinde, jeg er ude, da jeg aldrig tror, vi bliver enige uanset, hvor mange linier, vi skriver.
    Ikke at jeg skal starte nogen diskussion op igen, men det handler vel heller ikke om at blive enige. I hvert fald ikke for mig. Det handler om at indgå i en nuanceret diskussion, hvor
    man måske nogle gange kan blive lidt klogere selv.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #1668
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ikke at jeg skal starte nogen diskussion op igen, men det handler vel heller ikke om at blive enige. I hvert fald ikke for mig. Det handler om at indgå i en nuanceret diskussion, hvor
    man måske nogle gange kan blive lidt klogere selv.
    Kan du ikke godt selv se, hvor dumt det lyder?
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1669
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der poster billeder på diverse sociale medier hvor de drikker Corona øl pisser mig af....

    Det er på INGEN måde sjovt....!!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1670
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det der PMMA i den her tid er ikke at få ø-kuller i mit eget hjem, men det ultra tarvelige udvalg af emojis jeg har at gøre godt med i Skype.

    Hvor er abe-emojis? Hvide og blå hjerter? Ilden? For slet ike at tale om auberginen?!?!?


    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1671
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    ...det ultra tarvelige udvalg af emojis jeg har at gøre godt med i Skype.
    Jo, jo, men...Skype???

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1672
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hold kæft hvor er jeg ved at være træt af diverse artikler om folk, der er forarget over, at andre folk går eller løber en tur i naturen.

    Seneste eksempel er hende her, som åbenbart synes, at Mols Bjerge er overfyldt.

    https://www.bt.dk/samfund/susanne-ha...aturpark-trods

    Til dem, der ikke ved det, så et Mols Bjerge et 180 km2 stort område på Djursland, så mon ikke der er plads til et par hundrede gæster, uden hele Kronjylland bliver lagt ned med Corona?

    Men hun fik da sine 15 minutes of shame.


    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  13. #1673
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Hold kæft hvor er jeg ved at være træt af diverse artikler om folk, der er forarget over, at andre folk går eller løber en tur i naturen.

    Seneste eksempel er hende her, som åbenbart synes, at Mols Bjerge er overfyldt.

    https://www.bt.dk/samfund/susanne-ha...aturpark-trods

    Til dem, der ikke ved det, så et Mols Bjerge et 180 km2 stort område på Djursland, så mon ikke der er plads til et par hundrede gæster, uden hele Kronjylland bliver lagt ned med Corona?

    Men hun fik da sine 15 minutes of shame.


    Helt og aldeles enig.

    Og i øvrigt slutter hun af med denne komplet idiotiske kommentar....

    "og i virkeligheden vil jeg egentlig helst være fri for alle de mennesker"

    Ja, så kunne du jo have valgt at bosætte dig et andet sted end direkte op af hvad der ligner en parkeringsplads....

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1674
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At flere Premier League klubber vælger at søge om lønkompensation til deres lavest lønnede medarbejdere fra statskassen. Når enkelte spillere tjener mere om ugen, end hvad de lavest lønnede medarbejdere får på årlig basis, og når nogle af direktørerne skovler en årlig lønseddel på 60 mio. kr., og derudover modtager bonusser på op til 25 mio. kr., så er det decideret ulækkert at se dem søge om ekstra penge fra den engelske stat, som sagtens kunne bruge pengene på at hjælpe hospitaler og lægefagligt personale.

    Generelt har jeg en veludviklet aversion over for engelsk fodbold pga. de selvoptagede personer i størstedelen af klubberne, og sådan noget er i hvert fald ikke med til at afbøde det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  16. #1675
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At flere Premier League klubber vælger at søge om lønkompensation til deres lavest lønnede medarbejdere fra statskassen. Når enkelte spillere tjener mere om ugen, end hvad de lavest lønnede medarbejdere får på årlig basis, og når nogle af direktørerne skovler en årlig lønseddel på 60 mio. kr., og derudover modtager bonusser på op til 25 mio. kr., så er det decideret ulækkert at se dem søge om ekstra penge fra den engelske stat, som sagtens kunne bruge pengene på at hjælpe hospitaler og lægefagligt personale.

    Generelt har jeg en veludviklet aversion over for engelsk fodbold pga. de selvoptagede personer i størstedelen af klubberne, og sådan noget er i hvert fald ikke med til at afbøde det.
    I den forbindelse kan vi jo lige tage den med, at spillerforeningen derovre ikke mener, at de skal gå ned i løn, fordi det vil betyde, at de så skal betale mindre i skat, hvilket vil være skidt for sundhedsvæsenet.

    Ræk mig lige en gulvspand.

    https://www.bt.dk/fodbold/premier-le...undhedsvaesnet
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  17. #1676
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    I den forbindelse kan vi jo lige tage den med, at spillerforeningen derovre ikke mener, at de skal gå ned i løn, fordi det vil betyde, at de så skal betale mindre i skat, hvilket vil være skidt for sundhedsvæsenet.

    Ræk mig lige en gulvspand.

    https://www.bt.dk/fodbold/premier-le...undhedsvaesnet
    Det er korrekt, men det handler også om at spillerforeningen også reprænsenterer spillere i de lavere divisioner, som ikke tjener mere end de fleste. Plus som jeg har læst mig frem til, så ønsker spillerne ikke at gå ned i løn, før de få en garanti for, at pengene går til f.eks andre klubansatte og sundhedsvæsnet i stedet for til klubbens ejere. Det synes jeg i hvert fald er en pointe.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1677
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at diverse nyhedsmedier bruger kendtes Corona tragedier som clickbait - eksempelvis idag var der en artikel om at Pep Guardiolas mor er død af sygdommen....

    Er det tragisk? JA, selvfølgelig. Men det er altså ikke mere tragisk end alle de andre dødsfald der desværre er i denne her tid....

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1678
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Et par gode venner, der fra dag 1 har kørt løs på den politiske intervention i regi af corona. Først hånet den som hysterisk og uproportionel og efterfølgende, når det viste sig, at den kritik ikke rigtig ramte, latterliggjort enkeltstående initiativer såsom ensretning ved søerne og med lys og lygte ledt efter alle elementer i politikken, der kan give mulighed for at komme op på de høje nagler med principielle diskussioner og beskyldninger om totalitære tilstande.

    De ansvarsfrie har kronede dage.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  22. #1679
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For ej at tale om en argumentation jeg har set benyttet et par gange forskellige steder "Jeg siger ikke jeg har den korrekte løsning, men det vi gør nu er forkert."

    Længe leve konstruktiv kritik

    /Christian

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1680
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Eller den jeg i de seneste dage har hørt:
    “Er du corona-forskrækket” som reaktion på, at jeg træder et skridt tilbage, når folk kommer tæt på, eller jeg beder dem om at holde afstand, når jeg er ude for at handle.

    MCN

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •