Side 117 af 158 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Når jeg skal oprettes som bruger for at bestille et eller andet på nettet(i sig selv ganske irriterende) og så, for at påvise jeg ikke er en bot, skal krydse af i nogle felter og finde fx alle billeder med trafiklys eller biler på.

    Så står man der på sin mobilskærm i stærk sollys og skal ‘løse’ denne quiz, der åbenlyst er designet til at være så nem, at selv retarderede kan være med, og alligevel skal jeg prøve 3-4 gange inden jeg lykkes.

    (Er det der mørke op i hjørnet mon siden af en Citroën eller bagdelen på en ko...?)

    Vh Simon
    Jeg kender det.. I'M NOT A ROBOT!! :(

  2. #1742
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at jeg har en god ven, som er middel til god begavet, som konstant skriver til mig, at COVID19 er en hoax, og at Mette Frederiksen kun har lukket samfundet ned for at genere ham og andre startups, og at de relativt få dødsfald i Danmark beviser, at han har ret. Det pisser mig virkeligt af.

  3. De følgende 12 brugere er enige:

  4. #1743
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Denne plan pisser mig af:
    Ifølge kontrakten med ASO skal København ’males’ i tourens gule farve i hele 100 dage før starten 2. juli.


  5. #1744
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg fik for to uger siden nyt mobil nummer - et nummer jeg selv har tegnet privat.

    Jeg er nu for tredje gang i denne her uge blevet kontaktet af en telefon sælger.... DPMA da jeg ikke har deltaget i nogle former for konkurrencer eller lignende.

    Hvor får de selskaber mit nummer fra?

  6. #1745
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg fik for to uger siden nyt mobil nummer - et nummer jeg selv har tegnet privat.

    Jeg er nu for tredje gang i denne her uge blevet kontaktet af en telefon sælger.... DPMA da jeg ikke har deltaget i nogle former for konkurrencer eller lignende.

    Hvor får de selskaber mit nummer fra?
    Du skal tilmelde dig Robinsonlisten https://www.borger.dk/bolig-og-flytn...ngsbeskyttelse
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1746
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg fik for to uger siden nyt mobil nummer - et nummer jeg selv har tegnet privat.

    Jeg er nu for tredje gang i denne her uge blevet kontaktet af en telefon sælger.... DPMA da jeg ikke har deltaget i nogle former for konkurrencer eller lignende.

    Hvor får de selskaber mit nummer fra?
    Bare af ren nysgerrighed men hvilket teleselskab var det du gjorde det hos?

  9. #1747
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Bare af ren nysgerrighed men hvilket teleselskab var det du gjorde det hos?
    Call Me

    Jeg mindes tidligere at have læst at nogle teleselskaber sælger numre fra databasen til diverse selskaber som dermed ved hvilke numre der i en given periode er oprettet og dermed kan kontaktes.

    Kender ikke så meget til lovgivningen, men mig bekendt må vi som privat personer ikke kontaktes medmindre vi har givet tilladelse til det.? Mener kun det er NGO branchen der frit kan kontakte alle. Ved dog ikke om det er sådan reglerne er.

  10. #1748
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Call Me

    Jeg mindes tidligere at have læst at nogle teleselskaber sælger numre fra databasen til diverse selskaber som dermed ved hvilke numre der i en given periode er oprettet og dermed kan kontaktes.

    Kender ikke så meget til lovgivningen, men mig bekendt må vi som privat personer ikke kontaktes medmindre vi har givet tilladelse til det.? Mener kun det er NGO branchen der frit kan kontakte alle. Ved dog ikke om det er sådan reglerne er.
    Prøv at læse her: https://www.borger.dk/bolig-og-flytn...ngsbeskyttelse

    Mvh Bjørn

  11. #1749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bare generelt året 2020 indtil videre...
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig egentlig ikke af, at Farum ikke sælger billetter til udeholdets fans, når de kun har knap 300 billetter at fordele i dag. Men når man så ser den dømte kurssvindler Flemming Østergaard og den fyrede direktør Dan Hammer på plads på tribunen som coronagodkendte gæster – det kan pisse mig af.

    Men ikke så meget som at Brøndbys redningsmand og manden, der prøvede at ruinere Parken med et dødssejlerprojekt i Italien, Aldo Petersen, også er til fodbold i solen i Farum som Canal 9's gæst, og bagefter gudhjælpemig får lov at stå uimodsagt og præsentere sig som F.C. Københavns investor uden så meget som et spørgsmål om dengang han for at redde sin egen investering var ved at trække klubben helt ned i afgrunden.

    Fuck jeres protokoller, Superligaen. Det der var en hån, og det samme er mikrofonholderi for en af dansk fodbolds usleste krejlere.


  14. #1751
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig egentlig ikke af, at Farum ikke sælger billetter til udeholdets fans, når de kun har knap 300 billetter at fordele i dag. Men når man så ser den dømte kurssvindler Flemming Østergaard og den fyrede direktør Dan Hammer på plads på tribunen som coronagodkendte gæster – det kan pisse mig af.

    Men ikke så meget som at Brøndbys redningsmand og manden, der prøvede at ruinere Parken med et dødssejlerprojekt i Italien, Aldo Petersen, også er til fodbold i solen i Farum som Canal 9's gæst, og bagefter gudhjælpemig får lov at stå uimodsagt og præsentere sig som F.C. Københavns investor uden så meget som et spørgsmål om dengang han for at redde sin egen investering var ved at trække klubben helt ned i afgrunden.

    Fuck jeres protokoller, Superligaen. Det der var en hån, og det samme er mikrofonholderi for en af dansk fodbolds usleste krejlere.
    Meget enig. Især Aldos hån på TV. Jeg var ved at kaste op. Hvad er det med den mand og hans Agenda ?. Er han mavesur fordi han aldrig får lov at købe sig ind i FCK?. Håber ved gud aldrig han kommer til at have noget med FCK at gøre. ALDRIG.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1752
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig. Især Aldos hån på TV. Jeg var ved at kaste op. Hvad er det med den mand og hans Agenda ?. Er han mavesur fordi han aldrig får lov at købe sig ind i FCK?. Håber ved gud aldrig han kommer til at have noget med FCK at gøre. ALDRIG.
    Mage til mikrofonholderi https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-snart-kommer
    Sidst redigeret af Jt80 : 15.06.20 kl. 11:25

  17. #1753
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det var jo et oplagt frieri. Og dansk sportspresse har vel ikke haft et seriøst kritisk medlem siden Per Høyer Hansen. Man skulle ellers tro, Mette Cornelius havde rigeligt med insiderviden til at stikke direkte eller indirekte til Aldo med.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1754
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det var jo et oplagt frieri. Og dansk sportspresse har vel ikke haft et seriøst kritisk medlem siden Per Høyer Hansen. Man skulle ellers tro, Mette Cornelius havde rigeligt med insiderviden til at stikke direkte eller indirekte til Aldo med.
    Det åbenlyse alternativ, til Aldo, er jo en aktieemmission. Kunne jo tænkes at det var i skuffen, i forbindelse med de ekstra indlån. Men næ nej, Aldo får bare lov til at stå der og spille mr. knowitall. Man bliver så træt...

  20. #1755
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det åbenlyse alternativ, til Aldo, er jo en aktieemmission. Kunne jo tænkes at det var i skuffen, i forbindelse med de ekstra indlån. Men næ nej, Aldo får bare lov til at stå der og spille mr. knowitall. Man bliver så træt...
    Men når Aldo snakker om milliardinvesteringer til stadionombygning og indfrielse af gæld, er vi så ikke ude over, hvad en emission realistisk vil kunne indbringe? Eller er det bare, fordi min viden om aktieemissioner primært stammer fra Vestegnens konstante økonomiske sjatpisseri? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •