Side 118 af 158 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men når Aldo snakker om milliardinvesteringer til stadionombygning og indfrielse af gæld, er vi så ikke ude over, hvad en emission realistisk vil kunne indbringe? Eller er det bare, fordi min viden om aktieemissioner primært stammer fra Vestegnens konstante økonomiske sjatpisseri? :-)
    Tænkte nu mest på det der med banken stod og bankede på døren bullshit.

    Kan nu egentlig godt følge at Parken kunne bruge en make-over. Bliver sgu lidt bange for at Aldo og ham Saxo sidegade vekseleren er ved at lave en rævekage. Tinder tribuner... Er jeg paranoid her?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Tænkte nu mest på det der med banken stod og bankede på døren bullshit.

    Kan nu egentlig godt følge at Parken kunne bruge en make-over. Bliver sgu lidt bange for at Aldo og ham Saxo sidegade vekseleren er ved at lave en rævekage. Tinder tribuner... Er jeg paranoid her?
    Nej, mærkeligere ting er da sket, så jeg ville ikke falde ned ad stolen, hvis det skete. Men hvem ved...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1758
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Aldo er en lille slesk fnatmide, der bare skal holde sig fra FCK- Han har fået hvad han skal bruge, og så stopper festen her.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  6. #1759
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig. Især Aldos hån på TV. Jeg var ved at kaste op. Hvad er det med den mand og hans Agenda ?. Er han mavesur fordi han aldrig får lov at købe sig ind i FCK?. Håber ved gud aldrig han kommer til at have noget med FCK at gøre. ALDRIG.
    Synes egentligt interviewet er nogenlunde sobert (har kun set det, som ligger på tipsbladet - måske der er mere?). De få gange AP udtaler sig om den siddende ledelse/ejerer, understreger han, at de har forvaltet delvist succesfuldt og måske fortsat kan gøre det fremadrettet. Han giver jo bare sin analyse af PS&E's situation (som jeg i øvrigt er ret enig i), og samtidig forklarer han, hvad han selv mener, der skal til fremadrettet. Det er sløjt, at MC ikke giver AP lidt kritisk modspil, men de har trods alt inviteret PS&E i studiet, som de åbenbart har fået nej tak til.

  7. #1760
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kom til at kigge på cookies indstillinger på b.dk (Berlingske)

    Nødvendige 53
    Præference 27
    Statistik 109
    Marketing 276 (Facebook og Google er rigt repræsenteret)
    Uklassificeret 2 - bl.a. TikTok

    I alt 467 cookies hvis man tillader alt.

    Overvågning - DPMA !!!!
    Øvre C'er

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #1761
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jeg kom til at kigge på cookies indstillinger på b.dk (Berlingske)

    Nødvendige 53
    Præference 27
    Statistik 109
    Marketing 276 (Facebook og Google er rigt repræsenteret)
    Uklassificeret 2 - bl.a. TikTok

    I alt 467 cookies hvis man tillader alt.

    Overvågning - DPMA !!!!
    I en hel anden boldgade (og på ingen måde i nærheden af ovenstående niveau for afpisning), så pisser det mig af, at medierne i stadigt stigende omfang bruger enkeltpersoners udsagn til at finde på noget at sige/skrive om. Hvad fanden rager Maren i kærets mening om dette og hint mig, eller endnu værre: når medierne bruger andre journalister til at løfte en mening (som her https://www.bt.dk/udland/svensk-jour...nogensinde-vil ) det er godt nok fra BT, men det kunne sgu være fra et hvilket som helst medie.

    Men ok, befolkningen bliver dummere og vil derfor acceptere 457 cookies på diverse hjemmesider eller bare æde sundhedsstyrelsens bastard af en overvågnings-app (hvilket også pisser mig af).

    MCN

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1762
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Superligaen er blevet en fusket turnering hvor håndplukkede hold får tildelt hjemmebanefordel.

    Det er skævvredent, det er unfair, og det er svært at se hvor interessen for at se noget som helst af den resterende sæson skulle komme fra. Fuck this shit.


  12. #1763
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, at Superligaen er blevet en fusket turnering hvor håndplukkede hold får tildelt hjemmebanefordel.

    Det er skævvredent, det er unfair, og det er svært at se hvor interessen for at se noget som helst af den resterende sæson skulle komme fra. Fuck this shit.
    Desperate tider kræver desperate handlinger. Play the hand that is dealt.

    Ville du hellere have at alle hold i hele sæsonen skulle spille uden tilskuere? Også vores hjemmekamp mod Basaksehir?

    Det her er de første skridt på vejen til normalisering og den kommer ikke til at være helt fair. Det var Superligaen med 33 runder heller ikke, men der kunne man alligevel godt svinge sig op til at følge med.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1764
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Desperate tider kræver desperate handlinger. Play the hand that is dealt.

    Ville du hellere have at alle hold i hele sæsonen skulle spille uden tilskuere? Også vores hjemmekamp mod Basaksehir?

    Det her er de første skridt på vejen til normalisering og den kommer ikke til at være helt fair. Det var Superligaen med 33 runder heller ikke, men der kunne man alligevel godt svinge sig op til at følge med.
    Der er ikke noget med "Desperate tider" der retfærdiggøre, den fuldstændige håbløse og latterlige ordning med enkelte testkampe, hvor få hold får mulighed for flere tilskuere, hvorefter der skal være en evalueringsfase på mere end en uge, hvorefter de samme hold vil få tilskuere på hjemmebane igen. Hvis ikke vi får flere tilskuere på søndag end de par hundrede, som det ser ud på nuværende tidpunkt. Så vil vi når sæsonen er færdig have haft to kampe mere end eksempelvis Brøndby uden/med meget få tilskuere. Det er både sportsligt unødvendigt skævt og ikke fair overfor for de enkelte fangruperinger, at nogle bliver forfordelt fremfor andre.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Der er ikke noget med "Desperate tider" der retfærdiggøre, den fuldstændige håbløse og latterlige ordning med enkelte testkampe, hvor få hold får mulighed for flere tilskuere, hvorefter der skal være en evalueringsfase på mere end en uge, hvorefter de samme hold vil få tilskuere på hjemmebane igen. Hvis ikke vi får flere tilskuere på søndag end de par hundrede, som det ser ud på nuværende tidpunkt. Så vil vi når sæsonen er færdig have haft to kampe mere end eksempelvis Brøndby uden/med meget få tilskuere. Det er både sportsligt unødvendigt skævt og ikke fair overfor for de enkelte fangruperinger, at nogle bliver forfordelt fremfor andre.
    Jeg er enig.

    Det er en urimelig og uforståelig tilgang til åbning af muligheden for at se superliga fodbold på stadion. Min fornemmelse er også, at klubberne samt Divisionsforeningen, mener det samme, selvom de har skruet lidt ned for retorikken på det seneste.

    Jeg synes ikke det giver en rimelig mening i en retsstat, at man kan blive omfattet af en samlet kollektiv straf til en branche, hvis en enkelt aktør forbryder sig mod reglerne. Det er uholdbart.

    I en respektfuld og konstruktiv dialog, så havde man enedes om nogle retningslinier, som klubberne skulle følge for igen at åbne stadions for tilskuere. Hvis klubberne ikke kunne overholde retningslinierne, så måtte man gå i dialog med relevante aktører; alternativt sanktionere klubbens mulighed for åbning.

    Men at lade nogle få klubber afgøre om der kan komme tilskuere i Parken giver ingen rimelig mening og muligheden for kollektiv afstraffelse i en retsstat undrer mig stort. Kunne man forestille sig, at enkelte restauranter, caféer og barer kunne åbne som forsøg. Hvis de kvajede sig i forsøgsperioden så ville det ramme samtlige aktører i branchen som intet ansvar havde for, at det gik galt. Lige som meget andet i gen-åbningen, så forekommer også dette fuldstændig uden logik og rimelighed.

    EDIT: Med baggrund i 'forsøgene' i sidste weekend, hvor det selv på Brøndby Stadion fungerede upåklageligt, så bør det være en no-brainer at få åbnet de stadions til på søndag. I øvrigt om retsgrundlag og kollektive straffe, så virker det angribeligt for retssikkerheden, når en regering vælger, at en virksomhed på et CVR-nr. kan straffes fuldstændig tilfældigt og afhængigt af, om en anden virksomhed, på et andet cvrnr. og uden nogen juridisk forbindelse i øvrigt, agerer strafbart. Er der en venlig sjæl, der kan forklare hvordan man i en selvudnævnt såkaldt 'ekspert'-gruppe kan være i stand til at nå frem til sådan en løsning? Hvilken jurist var en del af den gruppe?
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 23.06.20 kl. 09:14
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #1766
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Desperate tider kræver desperate handlinger. Play the hand that is dealt.

    Ville du hellere have at alle hold i hele sæsonen skulle spille uden tilskuere? Også vores hjemmekamp mod Basaksehir?

    Det her er de første skridt på vejen til normalisering og den kommer ikke til at være helt fair. Det var Superligaen med 33 runder heller ikke, men der kunne man alligevel godt svinge sig op til at følge med.
    Hvis alternativet er, at nogle hold skal have nøje placerede hjemmekampe, valgt pr. komité, ja, så vil jeg selvfølgelig hellere have at alle hold i den resterende sæson spiller uden tilskuere.

    Basaksehir-kampen er et endog meget skidt eksempel, der heller ikke har noget med superligaen at gøre, da de jo netop havde deres tilskuere på plads til den første kamp.

    Og den tidligere superligamodel er heller ikke et godt eksempel, da tilskuere så vidt jeg husker havde adgang til alle kampene. Og den ene ekstra hjemmekamp, vi som regel havde, vandt man på meritter fra sæsonen inden ved at havne i top 6.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1767
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvis alternativet er, at nogle hold skal have nøje placerede hjemmekampe, valgt pr. komité, ja, så vil jeg selvfølgelig hellere have at alle hold i den resterende sæson spiller uden tilskuere.

    Basaksehir-kampen er et endog meget skidt eksempel, der heller ikke har noget med superligaen at gøre, da de jo netop havde deres tilskuere på plads til den første kamp.

    Og den tidligere superligamodel er heller ikke et godt eksempel, da tilskuere så vidt jeg husker havde adgang til alle kampene. Og den ene ekstra hjemmekamp, vi som regel havde, vandt man på meritter fra sæsonen inden ved at havne i top 6.
    Helt fair, at du hellere vil have at ingen skal have muligheden for at få tilskuere resten af sæsonen for at det skal holdes sportsligt ens. Jeg kan dog godt leve med at sætte tempoet op omend det risikerer at det bliver lidt skævt. Så synes jeg heller ikke at bøf havde større fordel af det.

    Jeg tror ikke Basaksehir er et dårligt eksempel. Ja det er en anden turnering, men hvis myndighederne ikke tillader tilskuere, så er det ligegyldigt hvad UEFA måtte synes. Jeg ser det her som et (vigtigt) skridt på vejen til at få tilskuere til den hjemmekamp.

    Eksemplet med den tidligere superligamodel handler jo heller ikke om tilskuere. Det ved vi begge godt. Det handler om sportslig skævvridning. Og hvis man havde en sæson med to udekampe i Brøndby og Herning, så blev det alt andet lige sværere at blive mester eller undgå nedrykning. Om man gør sig fortjent til det ene eller andet gennem tidligere sportslige præstationer ved jeg heller ikke om er fair. Der er i hvert fald nogle hold der havde sværere ved at bryde dette pga. skævvridningen i ude- og hjemmekampe.

    Min hovedpointe er at det i hvert fald ikke kan slukke min lyst til at følge Nice FC og Superligaen.

  21. #1768
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Helt fair, at du hellere vil have at ingen skal have muligheden for at få tilskuere resten af sæsonen for at det skal holdes sportsligt ens. Jeg kan dog godt leve med at sætte tempoet op omend det risikerer at det bliver lidt skævt. Så synes jeg heller ikke at bøf havde større fordel af det.

    Jeg tror ikke Basaksehir er et dårligt eksempel. Ja det er en anden turnering, men hvis myndighederne ikke tillader tilskuere, så er det ligegyldigt hvad UEFA måtte synes. Jeg ser det her som et (vigtigt) skridt på vejen til at få tilskuere til den hjemmekamp.

    Eksemplet med den tidligere superligamodel handler jo heller ikke om tilskuere. Det ved vi begge godt. Det handler om sportslig skævvridning. Og hvis man havde en sæson med to udekampe i Brøndby og Herning, så blev det alt andet lige sværere at blive mester eller undgå nedrykning. Om man gør sig fortjent til det ene eller andet gennem tidligere sportslige præstationer ved jeg heller ikke om er fair. Der er i hvert fald nogle hold der havde sværere ved at bryde dette pga. skævvridningen i ude- og hjemmekampe.

    Min hovedpointe er at det i hvert fald ikke kan slukke min lyst til at følge Nice FC og Superligaen.
    Jeg synes, det var indlysende, at de havde fordel af det. Og cifrene taler deres tydelige sprog: antallet af hjemmesejre er styrtdykket uden tilskuere, også med et symbolsk antal på plads. Og nej, de vandt ikke, selv om det føles sådan, men de fik en beviselig fordel, og vi får en lang næse på søndag i en kamp, der er mindst lige så vigtig. Vel er det unfair. Det vil det også være, hvis "genåbningen" rammer landet, og FCM må have tusindvis af tilskuere til den modsatte kamp i Herning.

    Det er det også, når Esbjerg spiller og taber en direkte kamp om nedrykning mod Hobro i en lille pulje med få, nærmest direkte afgørende kampe, og de så formentlig får modstand af fans i den kommende kamp deroppe. At Lyngby så får en tilsvarende fordel mod OB og slet ikke kan udnytte den, er selvfølgelig fryd. Men ændrer ikke på det principielle.

    Hvad angår Basaksehir, så forstår jeg stadig ikke pointen. Hvorfor skulle jeg gå ind for at spille uden tilskuere, når der var tilskuere i første kamp?

    Og hvad angår den anden liga, ja, så skiftede man mellem hvilke hold man mødte ude én og to gange. Som regel så det vekslede sæson for sæson mellem de hold, der er fast inventar i ligaen; f.eks. har vi mødt FCM præcis lige mange gange ude og hjemme gennem tiden. Det gav en liga, hvor vi efter 11 kampe havde en skæv fordeling af ude- og hjemmekampe. Men pudsigt nok stadig én, hvor ingen skreg "dette er helt urimeligt" efter de 11 kampe, før Hypercube kom på banen fordi ligaen ville lave et nyt, opreklameret system og det gamle skulle fremstilles som noget værre lort. Sammenlignet med den indlysende urimelighed, der er nu ved at nr. 7 kan komme i Europa, var det en bagatel. Og i alle fald er det en forudsætning, man allerede kender på forhånd, og ikke som nu en flytning af målstolperne midt i kampen.

    Vil man lave "forsøgskampe", så arrangér nogle venskabskampe, men lad være med at kalde det superliga. Nu har Divisionsforeningen spoleret turneringen, og FCM's kommende mesterskab er ikke legitimt. De er sikkert ligeglade, bevares ... men vi ved det alle sammen.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1769
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er lidt i begge lejre i den her debat.

    Ja selvfølgelig er det hamrende uretfærdigt sportsligt, at f.eks. BIF har tilskuere hjemme imod os. Det er ubestrideligt en stor fordel for dem og ulempe for os.
    Når det er sagt, så kan jeg også godt forstå, at man vil teste det af, før man åbner det hele. Fodbold og især fans er bare noget særligt. Jeg er da personligt nærmest i chok over, at bøfferne kunne overholde reglerne...

    Man kan så diskutere valget af kampe især mht det sportslige. Men nogle af tankerne bag er nok
    a) man må fordele kampene lidt i landet
    b) man tager BIF hjemme mod FCK, som på papiret måtte have været den kamp inden, hvor man var mest nervøse. Samtidig fik man helt belejligt sørget for ro i gaden på kampdagen (uden at jeg ved, om det har været med i tankerne), ved legitimt at kunne holde alle FCK-bøller væk og ved at få en del BIF-tosser på stadion.

    Bortset fra at vi blev røvrendt, så er det ret smart for ligaen. Nu kan man komme og pege på kampen med størst risiko og vise, at den gik uden problemer.

    Det er skide irriterende, men som det nævnes andet steds, så er dette en ekstraordinær situation. Mon ikke vi trods alt kan overleve, især i en sæson hvor netop denne kamp mod BØF formentlig ikke får den store betydning for det samlede regnskab i superligaen - (altså medmindre AGF indhenter os)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1770
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er lidt i begge lejre i den her debat.

    Ja selvfølgelig er det hamrende uretfærdigt sportsligt, at f.eks. BIF har tilskuere hjemme imod os. Det er ubestrideligt en stor fordel for dem og ulempe for os.
    Når det er sagt, så kan jeg også godt forstå, at man vil teste det af, før man åbner det hele. Fodbold og især fans er bare noget særligt. Jeg er da personligt nærmest i chok over, at bøfferne kunne overholde reglerne...

    Man kan så diskutere valget af kampe især mht det sportslige. Men nogle af tankerne bag er nok
    a) man må fordele kampene lidt i landet
    b) man tager BIF hjemme mod FCK, som på papiret måtte have været den kamp inden, hvor man var mest nervøse. Samtidig fik man helt belejligt sørget for ro i gaden på kampdagen (uden at jeg ved, om det har været med i tankerne), ved legitimt at kunne holde alle FCK-bøller væk og ved at få en del BIF-tosser på stadion.

    Bortset fra at vi blev røvrendt, så er det ret smart for ligaen. Nu kan man komme og pege på kampen med størst risiko og vise, at den gik uden problemer.

    Det er skide irriterende, men som det nævnes andet steds, så er dette en ekstraordinær situation. Mon ikke vi trods alt kan overleve, især i en sæson hvor netop denne kamp mod BØF formentlig ikke får den store betydning for det samlede regnskab i superligaen - (altså medmindre AGF indhenter os)
    Jeg er grundlæggende uenig i en 'blød' argumentation for hvornår noget er godt eller ikke godt, hvor kriterierne ikke en gang er fastlagt på forhånd, men overlades til 'eksperternes' subjektive vurdering på stedet af, om de har set en coronavirus vandre uhensigtsmæssigt på stadion.

    Vi bor i en retsstat og det skal afspejle sig i den sikkerhed et selskab har for at drive sin forretning. Hvis det erstattes af synes, mener, diffuse kriterier, der vurderes af 'eksperter', som i øvrigt har været udfordret på netop at være eksperter undervejs, bløde overvejelser, kollektive straffe, så kompromitterer man ganske alvorligt en af de væsentlige strukturer vores samfundet er baseret på.

    Der holder jeg for meget af Grundloven, Retsstaten og Folkestyret til at gå med ned ad den vej.
    Goldbæks Højrefod

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •