Side 119 af 158 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg synes, det var indlysende, at de havde fordel af det. Og cifrene taler deres tydelige sprog: antallet af hjemmesejre er styrtdykket uden tilskuere, også med et symbolsk antal på plads. Og nej, de vandt ikke, selv om det føles sådan, men de fik en beviselig fordel, og vi får en lang næse på søndag i en kamp, der er mindst lige så vigtig. Vel er det unfair. Det vil det også være, hvis "genåbningen" rammer landet, og FCM må have tusindvis af tilskuere til den modsatte kamp i Herning.

    Det er det også, når Esbjerg spiller og taber en direkte kamp om nedrykning mod Hobro i en lille pulje med få, nærmest direkte afgørende kampe, og de så formentlig får modstand af fans i den kommende kamp deroppe. At Lyngby så får en tilsvarende fordel mod OB og slet ikke kan udnytte den, er selvfølgelig fryd. Men ændrer ikke på det principielle.

    Hvad angår Basaksehir, så forstår jeg stadig ikke pointen. Hvorfor skulle jeg gå ind for at spille uden tilskuere, når der var tilskuere i første kamp?

    Og hvad angår den anden liga, ja, så skiftede man mellem hvilke hold man mødte ude én og to gange. Som regel så det vekslede sæson for sæson mellem de hold, der er fast inventar i ligaen; f.eks. har vi mødt FCM præcis lige mange gange ude og hjemme gennem tiden. Det gav en liga, hvor vi efter 11 kampe havde en skæv fordeling af ude- og hjemmekampe. Men pudsigt nok stadig én, hvor ingen skreg "dette er helt urimeligt" efter de 11 kampe, før Hypercube kom på banen fordi ligaen ville lave et nyt, opreklameret system og det gamle skulle fremstilles som noget værre lort. Sammenlignet med den indlysende urimelighed, der er nu ved at nr. 7 kan komme i Europa, var det en bagatel. Og i alle fald er det en forudsætning, man allerede kender på forhånd, og ikke som nu en flytning af målstolperne midt i kampen.

    Vil man lave "forsøgskampe", så arrangér nogle venskabskampe, men lad være med at kalde det superliga. Nu har Divisionsforeningen spoleret turneringen, og FCM's kommende mesterskab er ikke legitimt. De er sikkert ligeglade, bevares ... men vi ved det alle sammen.
    Jeg er for såvidt enig med dig i mange af betragtningerne. Hypercubes model er en bastard og den gamle model var heller ikke vanvittigt uretfærdig, men alt andet lige, så var der altså nogle sæsoner der var sværere end andre. Begge dele er - ligesom nu - ikke helt retfærdige.

    Her er min pointe blot at det ikke kan ødelægge min lyst til at følge med længere, som du ellers skrev at det havde.

    Mht Basaksehir så tror jeg ikke at det at dit ønske ikke at få tilskuere med. Men jeg tror at chancen for at få flest muligt med, hænger sammen med denne her langsomme åbning for tilskuere.

    Dét er en god idé med forsøgskampe med (mange) tilskuere for at se hvad der kan lade sig gøre. Det er jeg ikke sikker på at divisionsforeningen har tænkt på. Måske man skulle have gjort dem opmærksomme på det og så se om nogle af klubberne var klar på det eller om de hellere vil sprede det ud på nogle udvalgte turneringskampe.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1772
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Facebook "kæder" som dette pisser mig af....

    Ti dage, Ti billeder af min hverdag. I Farver. Ingen forklaring. Ingen mennesker. I dag er det dag 9 ud af 10. Jeg inviterer hver dag en ven til at lege med. I dag går min invitation til XX.


  4. #1773
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg er i øjeblikket "mellem 2 arbejder". I den forbindelse har jeg sendt en uopfordret ansøgning. Jeg blev så i sidste uge kontaktet af vedkommende, og vi aftalte samtale torsdag i sidste uge. En samtale der forløb super :), men han skulle lige tale med sin chef først. Han ville så vende tilbage fredag eller mandag.

    Jeg talte med ham i dag. Chefen kan ikke give ham en konkret melding, om de har råd til at ansætte mig eller ej. Det pisser mig godt nok af :(((((

    Mvh Bjørn

  5. #1774
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Al den medie bevågenhed omkring Patrick Nielsen som nu vil til at lege rocker pisser mig af....

    Clickbait? Ja, det er det med garanti. Men jeg tænker ikke det er godt med al den omtale for de mange især unge mennesker som har/har haft ham som rollemodel....


  6. #1775
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Al den medie bevågenhed omkring Patrick Nielsen som nu vil til at lege rocker pisser mig af....

    Clickbait? Ja, det er det med garanti. Men jeg tænker ikke det er godt med al den omtale for de mange især unge mennesker som har/har haft ham som rollemodel....
    At man kan have folk, der lever af at tæske løs på andre som rollemodel pisser mig af, for det må indikere, at der er noget galt i de samfundsmæssige struturer.
    MCN

  7. #1776
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    At man kan have folk, der lever af at tæske løs på andre som rollemodel pisser mig af, for det må indikere, at der er noget galt i de samfundsmæssige struturer.
    Er ikke boksefan, og set udefra er det en sport, der tiltrækker nogle tvivlsomme personligheder - men hvor mange fodboldspillere er gode rollemodeller; særligt de store navne? Persondyrkelse kommer der i det hele taget ikke noget godt ud af.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1777
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det undrer mig og PISSER mig af, at myndighederne slet ikke puster flybilletfirmaerne i nakken. Det er VIRKELIG store penge det drejer sig om, og normalt er der ingen grænse for, hvor nidkært selv den mindste afvigelse fra dydens smalle sti bliver forfulgt.

    Og så pisser det mig selvfølgelig af, at jeg skal bruge energi på at få mine penge tilbage osv. men det som pisser mig allermest af er, at det sikkert ender med, at jeg selv og en masse mennesker taber deres penge til nogle fuskere og ikke blot fordi firmaer går konkurs pga. corona (havde jeg mistet mine penge pga Norwegian var gået konkurs var det en fair nok ting og billigt sluppet alt i alt).

    ARGHGH

  10. #1778
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at vi bliver bedt om at være dengser i Parken, og også er det – følger reglerne, sidder ned og slapper af på stadion – når årets medieflip fra Århus er fløjtende ligeglade med de regler og står op og synger som de plejer.


  11. #1779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig af, at vi bliver bedt om at være dengser i Parken, og også er det – følger reglerne, sidder ned og slapper af på stadion – når årets medieflip fra Århus er fløjtende ligeglade med de regler og står op og synger som de plejer.
    Det er da vist en underdrivelse

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Det er da vist en underdrivelse

    De er jo fra samme husstand. Plz fat + slap af.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1781
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At mit Twitter-feed, der plejede at bestå af nyheder, analyser og relevante links indenfor de områder jeg interessere mig for, nu er fyldt op med alle mulige mennesker jeg ikke aner hvem er og som har været ude for et eller andet, fået et job eller blevet kaldt noget fornærmende.

    Behovet for disse mennesker til at skulle dele sådanne almindeligheder eller hvad der meget ofte virker som halv konstruerede hændelser, blot for at få likes og bekræftelse fra en anonym masse er vel til at fatte, og vel den slags sociologer skriver afhandlinger om(og hvad mon en 2. Års psykologi studerende kan få ud af de der +200 likes lyshårede og fraskilte Jette fra Bramming får fra midaldrende mænd, når hun deler et eller andet trivielt.

    Det har sku bare ikke noget med mig at gøre, og det irriterer mig virkelig at jeg skal få disse opslag fra folk jeg ikke følger ...

    Vh Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1782
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    At mit Twitter-feed, der plejede at bestå af nyheder, analyser og relevante links indenfor de områder jeg interessere mig for, nu er fyldt op med alle mulige mennesker jeg ikke aner hvem er og som har været ude for et eller andet, fået et job eller blevet kaldt noget fornærmende.

    Behovet for disse mennesker til at skulle dele sådanne almindeligheder eller hvad der meget ofte virker som halv konstruerede hændelser, blot for at få likes og bekræftelse fra en anonym masse er vel til at fatte, og vel den slags sociologer skriver afhandlinger om(og hvad mon en 2. Års psykologi studerende kan få ud af de der +200 likes lyshårede og fraskilte Jette fra Bramming får fra midaldrende mænd, når hun deler et eller andet trivielt.

    Det har sku bare ikke noget med mig at gøre, og det irriterer mig virkelig at jeg skal få disse opslag fra folk jeg ikke følger ...

    Vh Simon
    Tryk på stjernerne øverst til højre -> vælg seneste tweets.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1783
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hvad med bare at droppe twitter?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1784
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Tryk på stjernerne øverst til højre -> vælg seneste tweets.
    Hov, havde helt glemt denne. Tak! Men hvad nu hvis jeg så "kun" går på twitter 3-4 gange om dagen? Så får jeg vel ikke at se evt. tweets med mange interaktioner fra personer jeg rent faktisk følger?
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  22. #1785
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Hov, havde helt glemt denne. Tak! Men hvad nu hvis jeg så "kun" går på twitter 3-4 gange om dagen? Så får jeg vel ikke at se evt. tweets med mange interaktioner fra personer jeg rent faktisk følger?
    Sommetider dukker de op alligevel, og så bemærker man det hurtigt, for så er striben af tweets alt andet end kronologisk igen. Erfaringen er dog – gudskelov – at jo oftere man skifter tilbage til Latest, jo færre gange er man tilbage til Home næste gang man åbner.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •