Side 121 af 158 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Trafikken på motorvejene efter Coronanedlukningen pisser mig af.

    Det er som om at folk har glemt de mest basale regler, blink når du trækker ud, hold afstand, lad være med at sms’e, lad være med at køre 90 i midten...

    Efter to uger tilbage på vejene er jeg ved at ryste i bukserne når jeg skal ud at køre. Hvad fanden skal I nå?

    MCN
    Denne vil jeg gerne tilslutte mig. Jeg ligger ca 1500-2000 km om ugen i bil og det er helt vildt hvor dårligt folk kører efter Corinna åbningen.

    Og det er netop som du siger, de basale ting folk har glemt.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1802
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Måske lidt meget at sige, det pisser mig af, men det er da pivende krukket og pseudo, og irriterende, at gøre en handel mellem to danske klubber op ... i euro.

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...33842234929154

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1803
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Måske lidt meget at sige, det pisser mig af, men det er da pivende krukket og pseudo, og irriterende, at gøre en handel mellem to danske klubber op ... i euro.

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...33842234929154
    Specielt når vi har fastkurs politik og det derfor ikke betyder det store, om man betales i eur eller dkk.

  6. #1804
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Dem der på 3.dag i streg piloterer på den anden side af vejen, arrghhh

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1805
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tordenvejr i dagslys pisser mig af. Totat spild af imponerende visuelle effekter.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1806
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I dagens Gomorgen P3 har der netop været et emne der pisser mig helt vanvittigt meget af. Nemlig historien om at kvinder i gennemsnit betaler 4-6% mere på deres banklån end mænd gør.

    Hvorfor skal det nu til at være et emne i kønsdebatten?

    Misforstå mig ikke, jeg går selvfølgelig ind for ligestilling som flertallet, det er der ingen tvivl om - Men jeg krummer tæer når bestyrelsesformand for kvindernes økonomi (tror jeg det var) er igennem på radion og skyder skylden på både banker og politikere...

    Det er vel for h*lvede folks eget ansvar at undersøge markedet inden man sætter sin signatur på en kontrakt hvad end det er et banklån, forsikring eller noget helt tredje? Der er et hav af aktører indenfor stort set alle brancher og områder og så står det folk frit for om man takker ja til det første og bedste tilbud eller om man sætter sig ordentligt ind i tingene og udnytter at der ofte er stor konkurrence uanset hvad man indhenter tilbud på.

    Om du er mand eller kvinde, om du er sort eller hvid, om du er lav eller høj så er det ens for alle - Ingen tvinger dig til at skrive under på et lån i banken.....!!!!!!

    Hvorfor i alverden skal politikerne nu blandes ind i sådan et emne? Og hvorfor er det bankernes skyld at nogle er bedre til at forhandle lån end andre?
    Sidst redigeret af DiscoTango : 26.08.20 kl. 08:05

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1807
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I dagens Gomorgen P3 har der netop været et emne der pisser mig helt vanvittigt meget af. Nemlig historien om at kvinder i gennemsnit betaler 4-6% mere på deres banklån end mænd gør.

    Hvorfor skal det nu til at være et emne i kønsdebatten?

    Misforstå mig ikke, jeg går selvfølgelig ind for ligestilling som flertallet, det er der ingen tvivl om - Men jeg krummer tæer når bestyrelsesformand for kvindernes økonomi (tror jeg det var) er igennem på radion og skyder skylden på både banker og politikere...

    Det er vel for h*lvede folks eget ansvar at undersøge markedet inden man sætter sin signatur på en kontrakt hvad end det er et banklån, forsikring eller noget helt tredje? Der er et hav af aktører indenfor stort set alle brancher og områder og så står det folk frit for om man takker ja til det første og bedste tilbud eller om man sætter sig ordentligt ind i tingene og udnytter at der ofte er stor konkurrence uanset hvad man indhenter tilbud på.

    Om du er mand eller kvinde, om du er sort eller hvid, om du er lav eller høj så er det ens for alle - Ingen tvinger dig til at skrive under på et lån i banken.....!!!!!!

    Hvorfor i alverden skal politikerne nu blandes ind i sådan et emne? Og hvorfor er det bankernes skyld at nogle er bedre til at forhandle lån end andre?
    Hvad nu hvis tilbuddet samtlige steder er højere for kvinder end for mænd. Det er meget sandsynligt at det kunne være tilfældet. Banker er generelt mere gavmilde med lån, jo mere man tjener og jo større formue man har.
    Selvom en stor del af indtjeningsforskellen er forklaret, så tjener kvinder stadig mindre end mænd i absolutte termer. Det betyder at bankerne tilbyder dårligere lån. Det bliver en ond cirkel, da det dårligere lån går i evnen til at opbygge en formue.
    Det kan ikke pisse mig af at have fokus på problemstillingen. Tilgengæld kan det pisse mig af, at det ofte er ret dyrt at være fattig.


  13. #1808
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Electrolux/AEG og hvad det samme bras ellers sælges under af navne pisser mig helt abnormt af! De ultimative køb-smid væk- køb nyt produkter, hold da helt ferie noget bras! Hvis man ville noget godt for klima/miljø/temperamenter, så forbød man sådan noget møg eller indførte som minimum 10 års reklamationsret. ARGHGHGGH! Satme så elendigt design og bygget til at gå itu efter 2 år og 1 dag. Håber der findes en særlig plads i helvede eller værre til designere af det stads!

    (og så pisser det mig også af, at min familie og da vist også jeg selv har været så stupide at købe nogle af de omtalte "produkter")

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1809
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Electrolux/AEG og hvad det samme bras ellers sælges under af navne pisser mig helt abnormt af! De ultimative køb-smid væk- køb nyt produkter, hold da helt ferie noget bras! Hvis man ville noget godt for klima/miljø/temperamenter, så forbød man sådan noget møg eller indførte som minimum 10 års reklamationsret. ARGHGHGGH! Satme så elendigt design og bygget til at gå itu efter 2 år og 1 dag. Håber der findes en særlig plads i helvede eller værre til designere af det stads!

    (og så pisser det mig også af, at min familie og da vist også jeg selv har været så stupide at købe nogle af de omtalte "produkter")
    Smart phones kan du hælde med i samme skraldespand af lorteprodukter, der pisser mig af.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1810
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    at blive gammel. Jeg føler mig selv som maks 30 år mentalt, og så kigger jeg mig i spejlet og ser en gammel mand på 58.
    Fuck, hvor det godt kan pisse mig af :(

    Mvh Bjørn

    PS: Kunne sikkert lige så godt have været i I-landstråden
    PPS: Der ender I også en gang :-/

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    at blive gammel. Jeg føler mig selv som maks 30 år mentalt, og så kigger jeg mig i spejlet og ser en gammel mand på 58.
    Fuck, hvor det godt kan pisse mig af :(
    Det er rædselsfuldt!!! Det værste er, at det er en accelererende proces. I det mindste kunne man følge med i 20’erne og 30’erne. Vi kan ligeså godt tage livet af os selv, så det kan overstås.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1812
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA hvis vi ikke kan få lov til at komme ind og se bold den kommende tid pga. Corona.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1813
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og nu vi er igang.....

    DET PISSER MIG HELT UTROLIG MEGET AF NÅR JEG HENVENDER MIG TIL IT AFDELINGEN MED (FOR DEM) ET LILLE PROBLEM OG SVARET ER - DU SKAL GÅ PÅ SERVICEDESK OG OPRETTE EN SAG.....

    ARHHHHHHHH JEG BLIVER SINDSSYG, HJÆLP MIG NU BARE FØRSTE GANG FFS.....

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #1814
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    47

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og nu vi er igang.....

    DET PISSER MIG HELT UTROLIG MEGET AF NÅR JEG HENVENDER MIG TIL IT AFDELINGEN MED (FOR DEM) ET LILLE PROBLEM OG SVARET ER - DU SKAL GÅ PÅ SERVICEDESK OG OPRETTE EN SAG.....

    ARHHHHHHHH JEG BLIVER SINDSSYG, HJÆLP MIG NU BARE FØRSTE GANG FFS.....
    Det skal de ikke, fordi de temmelig sikkert bliver målt på hvor mange sager de løser per uge/måned.
    Så hvis de konsekvent hjælper personer som dig, der ikke gider at bruge 2 min. på at oprette en sag, så kunne det måske tænke sig at firmaet kunne få den ide at den pågældende medarbejder ikke lavede nok, i forhold til hvad man betaler ham.
    Derudover ville det også betyde at de folk der rent faktisk har oprettet en sag, blir skubbet bag i køen, for at du kan få hjælp først.

  26. De følgende 11 brugere er enige:

  27. #1815
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Teles Se meddelelser
    Det skal de ikke, fordi de temmelig sikkert bliver målt på hvor mange sager de løser per uge/måned.
    Så hvis de konsekvent hjælper personer som dig, der ikke gider at bruge 2 min. på at oprette en sag, så kunne det måske tænke sig at firmaet kunne få den ide at den pågældende medarbejder ikke lavede nok, i forhold til hvad man betaler ham.
    Derudover ville det også betyde at de folk der rent faktisk har oprettet en sag, blir skubbet bag i køen, for at du kan få hjælp først.
    Jeg kan så en variant af IT-support der bare er helt sort.
    Jeg holder overfor Livgardens kasserne i Gothersgade. Jeg kan ikke tilgå internettet på min firmamobil, der fungerer som hotspot for min laptop. Ringer til IT-SUPPORT og forklarer min situation, hvorefter geniet siger til mig: "Du skal sende en mail til [email protected]" *SUK*
    Problemet blev løst ved at jeg ringede til min driftsplanlægger, som sendte mail til IT, fik mailsvar og forklarede mig hvad jeg skulle gøre pr. telefon.

    FFS!!1 NARREHAT. HØR DOG EFTER HVAD JEG FORTÆLLER DIG OG HJÆLP MIG!!1
    Das NT

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •