Side 122 af 158 FørsteFørste ... 2272112119120121122123124125132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,816 til 1,830 af 2365

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1816
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Teles Se meddelelser
    Det skal de ikke, fordi de temmelig sikkert bliver målt på hvor mange sager de løser per uge/måned.
    Så hvis de konsekvent hjælper personer som dig, der ikke gider at bruge 2 min. på at oprette en sag, så kunne det måske tænke sig at firmaet kunne få den ide at den pågældende medarbejder ikke lavede nok, i forhold til hvad man betaler ham.
    Derudover ville det også betyde at de folk der rent faktisk har oprettet en sag, blir skubbet bag i køen, for at du kan få hjælp først.
    Jeg er sikker på at du har ret, men det rationale er så himmelråbende afpissende.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1817
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Teles Se meddelelser
    Det skal de ikke, fordi de temmelig sikkert bliver målt på hvor mange sager de løser per uge/måned.
    Så hvis de konsekvent hjælper personer som dig, der ikke gider at bruge 2 min. på at oprette en sag, så kunne det måske tænke sig at firmaet kunne få den ide at den pågældende medarbejder ikke lavede nok, i forhold til hvad man betaler ham.
    Derudover ville det også betyde at de folk der rent faktisk har oprettet en sag, blir skubbet bag i køen, for at du kan få hjælp først.
    Når man er tvunget hjem pga COVID-19 og ikke kan logge på vpn så er det ikke muligt at oprette en ticket - Derfor det pisser mig af ikke at kunne få hjælp...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1818
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at Lars Seier sidestiller at knæle i solidaritet med BLM, med at lave nazihilsen. Det pisser mig især af fordi han får vores ellers smukke klub til at ligne en rig hvid priviligeret mands legetøj. Og det er ikke engang rigtig hans.


  6. #1819
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Click Bait overskifter er normalt noget jeg blot finder irriterende, da det trods alt tit er relativt gennemskueligt at det er netop hvad det er.

    Men en overskrift og dertilhørende teaser som denne pisser mig gevaldigt af

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...ws-tur/8282166

    Det skyldes især at man bare ved hvilke reaktioner det vil få på nationen, diverse sociale medier, og sandsynligvis også visse populistiske politikkere, udelukkende fordi langt størstedelen ikke læser resten af artiklen....

    JA, udenlandske arbejdere får ret til tidligere pension på aldersmædigt ligefod som øvrige danskere, men reglerne er jo netop bygget op så de i kr/øre får det de relativt er berettiget til i forhold til hvor mange år de har ydet til det danske samfund/statskasse.

    Hvad havde folk tænkt sig? Skulle eksempelvis polakker knokle i danmark i 40 år og så stå uden pension i hverken Danmark eller Polen når de engang var nedslidte?
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  7. #1820
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tupperware og andre plastikbeholdere. For helvede, efter at man har stablet dem i skabet eller skuffen er der bare totalt uorden i systemet, hvis bare man tager en ud af stablingen. Arghhh

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1821
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Tupperware og andre plastikbeholdere. For helvede, efter at man har stablet dem i skabet eller skuffen er der bare totalt uorden i systemet, hvis bare man tager en ud af stablingen. Arghhh
    Vi har løst det med at opbevare vores plastikbøtter i en endnu større plastikbøtte. På den måde er der fint styr på dem og man kan bare rode rundt i dem. Passer fint i både skuffer og især på høje hylder hvor man ellers ikke kan nå en skid uden at alt vælter. #lifehacktil1fcven

  10. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, rsj

  11. #1822
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Vi har løst det med at opbevare vores plastikbøtter i en endnu større plastikbøtte. På den måde er der fint styr på dem og man kan bare rode rundt i dem. Passer fint i både skuffer og især på høje hylder hvor man ellers ikke kan nå en skid uden at alt vælter. #lifehacktil1fcven
    Ening, bortset fra den kurv så også roder....
    MCN

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1823
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Ening, bortset fra den kurv så også roder....
    MCN
    Løsningen på dette må være en endnu større plastikbøtte du kan putte den ned i........

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1824
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Ening, bortset fra den kurv så også roder....
    MCN
    Mal den sort og læg låg på.

  16. #1825
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det er vel næsten unødvendigt at nævne det, men regeringens absurde symbolpolitik og absurde straffe af virksomheder og fodboldtilskuere, der har handlet eksemplarisk, pisser mig så meget af, at jeg ønsker hele den flok det allerværste.

    Kommer til at droppe derbykigning søndag. Jeg kan simpelthen ikke magte mere af det her.


  17. #1826
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg kan simpelthen ikke magte mere af det her.
    Personlig var jeg ganske afklaret omkring de mange tiltag i marts, hvor vi konfronterede en ukendt situation.

    Men sådan er det ikke i dag. Eller - det burde det ikke være. Med efterhånden mere end 20.000 smittede burde regeringen og rådgivere kunne svare på ellers simple spørgsmål som "hvor mange er cirka blevet smittet i et supermarked?" og naturligvis i denne sammenhæng, "Hvor mange er cirka blevet smittet til en superligakamp i Danmark?" og mere i den dur.

    Men her er hvad vi ved fra Styrelsen for Patientsikkerhed og det er et ordret citat: "Jeg kan ikke sige at vi har haft smitte i Superligaen af hvad vi ved af i hvert fald" eller bare svare nogenlunde indikativt på nogle af den slags spørgsmål, der ellers ville være et godt beslutningsgrundlag. Hvorefter Magnus H. snerrer vredt i retning af journalisten, der stillede det rimelige spørgsmål om man så ikke opfinder nye regler med bind for øjnene.

    På pressemødet trak Kaare Mølbak linjer direkte til CL-kampen i Bergamo den 19. februar uden overhovedet at anerkende den kolonorme forskel på i dag og dengang og det virker ikke på mig som om han (eller deltageren fra Patientstyrelsen) kender det regelsæt, der ville have reguleret kampen på søndag. Det er direkte idioti.

    Udover det ævlende pressemøde har jeg fulgt orientering på P1, hvor jeg hørte professor i infektionsygdomme Lars Østergaard indrømme at man reelt famler i mørket og ikke ved, hvad der virker. Overhovedet, faktisk. Tilsyneladende kan regeringen og SSI ikke fremlægge skyggen af en statistisk, der dokumenterer at nattelivet medvirker markant til spredningen. Der faldt et par anekdotiske patienthistorier på pressemødet, men ingen kan fremvise et statistisk grundlag for påstanden.

    Men jeg hørte ikke nogen tale om det statistiske faktum at ½ af alle nysmittede på Vestegnen og 25% i København er af pakistansk herkomst. Overhovedet. Og det er ikke for at hænge indvandrere ud, men når valget står mellem at agere på en mavefornemmelse og så gedigen statistik, så vælger regeringen et symbolpolitisk redskab, der virker handlekraftigt, men ingen dokumenteret effekt har.

    Smid Mettes logisk udfordrede indspark til debatten om omskæring oveni og så undrer man sig over at det kontrafaktuelle verdensbillede er på fremmarch?

    Mavefornemmelse og symbolsk handling skal være vores motto!
    Mvh,
    Bopa


  18. #1827
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    På pressemødet trak Kaare Mølbak linjer direkte til CL-kampen i Bergamo den 19. februar ...
    Ikke for at skabe debat om noget, der bare er afpissende, og som jeg er enig i hvert eneste ord om, men den kamp blev netop ikke spillet i Bergamo, men i Milano på grund af Atalantas egen hjemmebanes tilstand – hvilket var med til at sprede virussen, da titusindvis af hjemmeholdets fans rejste sammen dertil. Hvilket er én af de sytten ting, der gør den usammenlignelig med en post-lockdownkamp i Parken


  19. #1828
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er vel næsten unødvendigt at nævne det, men regeringens absurde symbolpolitik og absurde straffe af virksomheder og fodboldtilskuere, der har handlet eksemplarisk, pisser mig så meget af, at jeg ønsker hele den flok det allerværste.

    Kommer til at droppe derbykigning søndag. Jeg kan simpelthen ikke magte mere af det her.
    DPMA at folk himler op hver eneste gang nogle af tiltagene/restriktionerne havner ned i deres eget lille frimærke af verden..

    Åh den næsetip altså..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1829
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    DPMA at folk himler op hver eneste gang nogle af tiltagene/restriktionerne havner ned i deres eget lille frimærke af verden..

    Åh den næsetip altså..
    Jeg har ikke noget imod at der laves tiltag, så længe de giver mening. Jeg er også klar over, at beslutningerne ikke nødvendigvis kan være baseret på statistik eller evidens. Jeg synes derudover også det er forståeligt og fint, at man indfører nogle tiltag for at forhindre at folk samles og dermed stopper andenbølgen i at opstå.
    Problemet er bare at rationalet bag de nye tiltag er svært at få øje på. Vi må ikke være mere end 500 til en fodboldkamp på et udendørs stadion med plads til 38.000, men du kan gå ned i ethvert supermarked og blive åndet i nakken, for her er der end ikke krav om mundbind, ligesom du frit kan opdigte en årsag til ikke at bære mundbind i offentlig transport.
    Jeg troede at hele idéen med at lukke folk ind til fodboldkampe og registrere dem var, at man dermed kunne smitteopspore og samtidig samle noget data. Når der så ikke har været nogen smittede til fodboldkampe, hvorfor skal man så øge restriktionerne, når nu de ellers er blevet afviklet efter bogen uden øget smittetryk? Hvis afstandskrav og værnemidler virker i alle andre sammenhænge, hvorfor så ikke på et fodboldstadion?
    Synes nu ikke det virker som om folk ikke kan se udover deres egen næsetip.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1830
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    DPMA at folk himler op hver eneste gang nogle af tiltagene/restriktionerne havner ned i deres eget lille frimærke af verden..

    Åh den næsetip altså..
    Og mig pisser det af når berettiget kritisk stillingtagen bliver mødt med klumpfodede forsøg på at være overfladisk belærende og gerne krydret med kikset bestræben på at være overbærende nedladen samtidigt
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •