Side 124 af 158 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Indendørs vs udendørs?
    Ja. Inde er klart værre end ude. Men der er flere til fodbold.

    Uanset hvor meget man holder af fodbold er det altså ikke essentielt at se bold på stadion.

    Det er simpelthen for dyrt at skulle lukke hele samfundet igen, og betale prisen ved lavere vækst, højere skat og færre midler til ting som er vigtigere for samfundet.
    Regningen for alt det her corona skal betales, og det er desværre for lånte penge. Vi skal derfor alle betale over de næste 30år.

    I den sammenhæng er det billigt at lukke for tilskuere til et par fodboldkampe.

  2. #1847
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,529

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Ja. Inde er klart værre end ude. Men der er flere til fodbold.

    Uanset hvor meget man holder af fodbold er det altså ikke essentielt at se bold på stadion.

    Det er simpelthen for dyrt at skulle lukke hele samfundet igen, og betale prisen ved lavere vækst, højere skat og færre midler til ting som er vigtigere for samfundet.
    Regningen for alt det her corona skal betales, og det er desværre for lånte penge. Vi skal derfor alle betale over de næste 30år.

    I den sammenhæng er det billigt at lukke for tilskuere til et par fodboldkampe.
    Men der er jo ikke beviser for at nogen er smittet til vores kampe i Parken - Jeg så alle kampe i Parken efter Corona og alt fungerede som det skulle med afstand og folk fulgte de anvisninger der var.

    Det er da helt grotesk at folk stadig kan tage på bar og drikke sig fulde og være tæt på fremmede mennesker med høje promiller i blodet (selvom det nu kun er til kl. 22) men ikke tage til fodboldkamp under kontrollerede forhold.....

    Det virker virkelig som om det her er blevet besluttet bare "fordi der skulle gøres et eller andet"...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men der er jo ikke beviser for at nogen er smittet til vores kampe i Parken - Jeg så alle kampe i Parken efter Corona og alt fungerede som det skulle med afstand og folk fulgte de anvisninger der var.

    Det er da helt grotesk at folk stadig kan tage på bar og drikke sig fulde og være tæt på fremmede mennesker med høje promiller i blodet (selvom det nu kun er til kl. 22) men ikke tage til fodboldkamp under kontrollerede forhold.....

    Det virker virkelig som om det her er blevet besluttet bare "fordi der skulle gøres et eller andet"...

    Jeg er enig i at druk i byen er en større risiko. Men vi har set opførsel på stadioner siden oplukningen som har været kritisable. Det har vi simpelthen ikke smitte-råderum til for tiden.
    Smitten skal ned da det ellers bliver alt for dyrt.

    Værtshuse burde lukke, men der er mere økonomi på spil.
    At lukke stadion er ikke nok i sig selv til at stoppe corona, men det er et sted hvor man får mere risiko reduktion pr krone.
    Det er det samme med masker i metro. Det hjælper lidt, men er ikke dyrt.
    Man prøver at finde så mange stedet man billigt kan få reduktion i smitte. Uden at tage en komplet lukning.
    Man burde lukke nattelivet komplet, men de har laver meget piv i pressen.

  5. #1849
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig i den grad af, at FCM nemt banker YB med en træner som vi har haft som assistent i mindre end 6 mdr, og som smutter med et "hej hej Ståle, du lytter ikke". Selv samme træner kan se FCK har samlet "Mægtige" 1,29 point i 2020, han gnider sig sikkert i hænderne. FC skal passe SÅ meget på nu for ikke at havne i den selvfedme som bøffen havnede i i midt 00´erne... Yes, jeg indrømmer at jeg er sur nu


  6. #1850
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det pisser mig i den grad af, at FCM nemt banker YB med en træner som vi har haft som assistent i mindre end 6 mdr, og som smutter med et "hej hej Ståle, du lytter ikke". Selv samme træner kan se FCK har samlet "Mægtige" 1,29 point i 2020, han gnider sig sikkert i hænderne. FC skal passe SÅ meget på nu for ikke at havne i den selvfedme som bøffen havnede i i midt 00´erne... Yes, jeg indrømmer at jeg er sur nu
    Han var der nu i et års tid, men ellers er jeg ret enig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1851
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA:
    - At CL-hymnen nu skal afspilles i Herning
    - At FCM kan stikke 60 mio. kr. direkte ned i lommen
    - At Steinlein med garanti har det skidegodt i øjeblikket
    - At vi fik en lortestart på sæsonen, og derfor har følelsen af at være bagud
    - At vi har en kombination af at vi hverken har råd til at misse mesterskabet eller EL-gruppespil, samtidigt med vi hænger på æsler som Bjelland og Pierre med fede kontrakter og nul videresalgspotentiale i to år endnu.
    - At der ingen plan B er for os ift. at komme i Europa i denne sæson, men tre knald-eller-fald kampe i den tilstand, holdet er i.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  9. #1852
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA af bede om tilbud fra blikkenslager, der så giver en urealistisk høj pris og efterfølgende beder om 600 kroner for tilbuddet...

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1853
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Virksomheders og offentlige instansers chatfunktion pisser mig ofte af. Okay, det pisser mig ikke af, men det irriterer mig (og er virkeligheden nok et I-landsproblem).

    Jeg bliver ellers normalt så glad, når jeg ser, at en virksomhed/offentlig instans har chatfunktion, for det plejer at være hurtigere at komme igennem til end at ringe. Men 9 ud af 10 gange bliver jeg alligevel irriteret.

    For hvorfor skal personen på chatten altid være så langsom?! Det MÅ være, fordi de chatter med flere på én gang, men det skal de sgu da lade være med, når de ikke kan følge med!

    Det forløber næsten altid således:
    Mig: "Hej, jeg står i den situation, at bla bla bla, og derfor vil jeg gerne bla bla bla bla bla bla bla.."
    30-40 sekunders ventetid...

    Chatten: "Hej MSP".
    30-40 sekunders ventetid...

    Chatten: "Det vil jeg gerne kigge på for dig. "
    30-40 sekunders ventetid...

    Chatten: "Vil du oplyse mig..."...
    Mig: "Ja, her: xx xx"
    30-40 sekunders ventetid...

    Chatten: "Tak. Et øjeblik."...

    Oftest føles det ligesom denne scene: https://www.youtube.com/watch?v=ONFj7AYgbko

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1854
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,529

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at transfervinduet nærmer sig sin afslutning og vi mangler stadig minimum ret beset 5 mand imo for at have et konkurrencedygtigt hold.

    VB (Ja vi har Boile, men svært at tro han holder en hel sæson uden skader)
    CB (Behøver ikke nærmere forklaring)
    HB (Varela startede godt men er faldet i niveau)
    VM (Når Fischer nogensinde tilbage til sit top niveau?)
    HM (Biel ligner ikke en mand der får forløst sit potentiale ved os)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1855
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Var ude racercyklen her til formiddag. Kører rundt i en stor rundkørsel (ved Rema1000 på Milnersvej i Hillerød). Jeg giver tegn hele vejen rundt, men jeg har lagt mærke til en kassevogn, der har meget fart på. Han drejer af samme vej, som jeg gør (jeg kører på cykelstien). Ca 100 m efter rundkørslen drejer han til højre uden at se sig for. Jeg når lige at se, at han blinker, men for sent, så jeg brager direkte ind i siden på ham.

    DPMA at jeg i stedet for en god cykeltur, nu sidder med smerter i venstre skulder, en cykel til rep. og diverse hudafskrabninger :((((((

    Heldigvis var der mange der så uheldet, og der var en flink lastbilchauffør og nogle unge EFG-elever, der hjalp mig. De fik også tilkaldt politiet, så der blev optaget rapport :)

    Mvh Bjørn

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1856
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Godt at det ikke var værre end at du stadig kan brokke dig over det på sidelinien. God bedring med skulderen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #1857
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



  20. #1858
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Kæft jeg er trÆt af at høre om sexisme og metoo
    Kan de ikke snart finde noget at snakke om i nyhederne

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1859
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Kæft jeg er trÆt af at høre om sexisme og metoo
    Kan de ikke snart finde noget at snakke om i nyhederne
    Er træt af at der stadig er et nødvendigt behov for at tale om det..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  23. #1860
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ståle pisser mig desværre gevaldigt af i øjeblikket...

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •