Side 13 af 158 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig helt enormt af at min nye cykel er blevet stjålet, 19 dage efter jeg købte den. Jeg har end ikke nået at pumpe dækkene første gang, før den bliver nappet midt på gaden og endda låst fast til en lygtepæl med en fucking kædelås. fra kl. 16 til kl. 20 var jeg væk fra den og væk var den. Den havde ikke stået i en snusket baggård eller et andet sted hvor man i ro og mag kunne klippe kæden over og åbne låsen. Nej nej, midt i det hele! Hvor det dog pisser mig af at folk kan have den frækhed og uanstændighed også på højlys dag på en gade hvor der går mange folk lige forbi. Hvor det dog også pisser mig helt vildt og vanvittig meget af at man kan have så uendelig lidt respekt for andre menneskers ejendom!

    Må kæden falde af hver gang du træder i pedalerne og sadlen give evighedshæmorider til dig belortede cykeltyv!!!!


  2. #182
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig virkelig af, at det er fuldstændigt umuligt at opdrive pistacienødder der er SALTE NOK i kbh. Jeg har snart prøvet alt. Hvor svært kan det være at salte dem greek style.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18


  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Rolle!

    *peger på gårsdagens opstilling*


  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig virkeligt af, når folk ringer til mig og enten smider røret på, eller undlader at svare med "Undskyld, jeg har fået forkert nummer." Det er et tegn på, at folk lider af manglende pli og dannelse i dagens Danmark, for slet ikke at sige manglende / ingen opdragelse :-((
    Casper the ghost

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Yo Mac!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg skal ikke bralre ud med hvad der skete i sidste afsnit af The Killing, den amerikanske udgave af Forbrydelsen, da der formentlig er temmelig mange som ikke har set den, og sikkert en del af dem der gerne vil.

    Men for fanden hvor det finaleafsnit pissede mig af. Og dermed som konsekvens hele serien. Du milde, det var grænsende til skandaløst - og der er no way at jeg gider se med, når den begynder igen engang næste år.

    mvh,
    -smølle

    ps nå ja, og hovedpersonernes evne til på magisk vis altid at kunne komme gennem den evigt øsende regn med knastørt hår og hud, den er også ret absurd.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    36

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    For helvede hvor det pisser mig af, at HVER ENESTE GANG der er nogle som skal tage billeder af mig med mit kamera på ferie el andet., så er det LORTE billeder!

    Jeg er hverken fotonørd med dyrt kamera eller andet i den dur, men pointen er bare at de billeder jeg selv tager af personer og andet bliver udemærkede!

    Når jeg så kommer hjem fra en ferie og ser de billeder andre har taget af mig, så er der hverken zoomet ind eller ud -og det er svært at se hvad der skal være fokus på på billedet!

    - Det pisser mig afsindigt af, at der aldrig er nogen gode billeder af MIG SELV - eller andet der nu er taget af andre!

    Puha, der fik jeg luft!
    Forhelvede!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #189
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Børn der færdes på offentlige steder når de lige har lært at fløjte!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #190
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at politiske diskussioner er tømt for overordnede synspunkter af mere principiel karakter. F.eks. diskussioner af "trickle down"-effekten, eller diskussioner om den fremadskridende individualisering på både personligt og politisk plan. I stedet får vi overbudspolitik i stride strømme fra stortset alle partier. En afpissende ynk!
    Sidst redigeret af k b hagen : 26.08.11 kl. 22:30
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  18. #191
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Tipsbladets nye layout/format. Armen altså ... !

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sportsjournalistikken pissede mig af her for nyligt!

    Jeg er med på at sport er underholdning og derfor kan man præsentere næsten hvad som helst så længe det underholder, men at topnyheden kan være at Wozniaki har fået en ny kæreste er under lavmålet!

    I mit verdensbillede har idrætsudøvernes privatliv ikke noget med sport at gøre - det er gossip, så hold det i de "uintelligente" medier, der dyrker det. Det var jo ikke sådan at de ikke havde alternative nyheder, da FCN fx var røget ud af EL.

    Jeg synes at erindre en gang at tabloidaviserne også skrev om Jesper Grønkjærs nye kæreste, men det nåede da ikke "seriøse" sportsnyheds-medier. Det samme gør sig gældende for Thomas Delaney - for hvis ikke det påvirker deres sportslige præstationer er det komplet uinteressant og spild af tid.

    STRAM OP!

    Mvh. Steffen


  21. #193
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det har jo nok været udtalt - og sikkert også skrevet i denne tråd - før. Men for pokker da jeg er afskyr "cold calling". Firmaer som forsøger at pushe deres produkter til mig ved at henvende sig uden at jeg har bedt om det. Telefonopringer om forsikringer, aviser, magasiner, ..

    Og nu vi er ved det, kan vi tage "facere" med i puljen.

    Lad mig nu være i fred! Jeg ska nok selv henvende mig hvis jeg har brug for det I sælger.

    På forhånd tak,
    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar


  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11771

    Cheerleaders i Parken!

    Lad mig nu for fanden da bare se min fodboldkamp uden alt det gøjl!

    Og hvis det viser sig at de også skal stå på sidelinjen under kampen, tror jeg ikke denne tråd er tilstrækkelig!


  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •