Side 130 af 158 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Dag 6 uden rent vand, og nu, fredag, ikke flere opdateringer før på mandag.

    Undskyld mig, men hvad fanden er det for ulandstilstande vi ruller med? Landets mest tætbefolkede kommune, vandmålere overalt, og så kan man ikke lokalisere en forureningskilde på over en uge?! TALENTLØST!

    Hvad er det egentlig Ståle siger/råber i giffen? “PIEROS!”?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Pieros er korrekt!
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  4. #1938
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fodbold pisser mig af. Livsforladte kampe uden tilskuere pisser mig af
    Fraværet af det fysiske miljø med stadion, tynde øl og gode venner pisser mig af
    Viaplays absurde prisstigninger pisser mig af.
    At vi har landsholdspillere over hele 4-back kæden og den centrale midt og stadig ikke evner at holde noget der minder om et nul endsige kontrollere kampene, pisser mig af.
    Det faktum at Brøndby er lige så godt et bud på en Danmarksmester som nogen andre pisser mig af.

    Fodbold pisser mig af.

    Det er alene en eller diffus ide om loyalitet(åbenbart til min TV-skærm), der gør, at jeg holder ved i disse tider

    Mvh Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  5. #1939
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Brøndby-kampen (eller rettere VAR) stadig diskuteres i kamptruppen,så den falder ikke ned i Sideliniens glemsel.

  6. #1940
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At Rasmus Paludan kan få lov at bruge uanede mængder af skattekroner på et 20 dages chikaneshitshow på Nørrebro, altsammen i demokratiets og ytringsfrihedens navn.

    Som det ikke var nok at skulle forholde sig til bøf og den veritable københavnernedtur. Jeg går fanme i seng!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #1941
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at man ikke lyntester børn under 12 år-øjensynligt fordi Sundhedsstyrelsen har vurderet, at det kan føles som et overgreb. Støn, noget ufatteligt vrøvl...

    MCN

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1942
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man som offentlig person der skal tale meget med pressen, siger ØHH hele tiden.

    Har kun set 1min af interviewet med PC inde på Discovery+ og jeg er allerede irriteret og har lyst til at slukke.
    Den mand har brug for en tale(coach)pædagog, så han ikke siger ØHH hvert 3 sek.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  12. #1943
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Lukkeloven pisser mig af.

    Hvad giver det af mening, at nogle butikker SKAL holde lukket på bestemte dage, der stort set alle er dikteret af, hvad nogen mener skete for mere end 2000 år siden? Jeg er med på, at det var endnu værre i gamle dage, men stadig er det forbudt at holde åbent på nytårsdag, skærtorsdag, langfredag, 1. og 2. påskedag, St. Bededag, Kr. Himmelfartsdag, 1. og 2. pinsedag samt 1. og 2. juledag, hvis man har en bestemt type butik. Få dog den tåbelige lov fjernet og lav lige vilkår for alle butikker.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  13. #1944
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Snevejr !!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1945
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ..at jeg naturligvis pumpede 50 kr. i afdelingens barselsgave til min nye kollega. Da der et par dage efter kommer en takkemail med billeder, får jeg set hvad pengene er gået til: et bøf-sæt i babystørrelse med barnets navn på ryggen!! WTF!!?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1946
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    ..at jeg naturligvis pumpede 50 kr. i afdelingens barselsgave til min nye kollega. Da der et par dage efter kommer en takkemail med billeder, får jeg set hvad pengene er gået til: et bøf-sæt i babystørrelse med barnets navn på ryggen!! WTF!!?
    Der er det vel OK, at bede om at få sine 50 kroner tilbage... :-)

    50 kroner er i øvrigt et VOLDSOMT beløb. Vi kører stadig med 20 kroner, og ethvert forsøg på at ændre på det, bliver kraftigt afvist. Det er 20 kroner, det har det været i 40 år, og det er passende!!!
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1947
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    ..at jeg naturligvis pumpede 50 kr. i afdelingens barselsgave til min nye kollega. Da der et par dage efter kommer en takkemail med billeder, får jeg set hvad pengene er gået til: et bøf-sæt i babystørrelse med barnets navn på ryggen!! WTF!!?
    Kan det trækkes fra i skat som velgørenhed?

  20. #1948
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    ..at jeg naturligvis pumpede 50 kr. i afdelingens barselsgave til min nye kollega. Da der et par dage efter kommer en takkemail med billeder, får jeg set hvad pengene er gået til: et bøf-sæt i babystørrelse med barnets navn på ryggen!! WTF!!?
    Respektløst. Både over for dig og babyen.


  21. #1949
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at få en mail fra en bar på lørdag om at min bordreservation er et krav men ikke en garanti for et bord. Hvad fanden skal man så gøre for at være sikker på at der er et bord på den bar man gerne vil ind på, når en reservation i god til ikke betyder garanti for en kold fad. Ja ilandsproblem. Men for fanden altså.

  22. #1950
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    DPMA at få en mail fra en bar på lørdag om at min bordreservation er et krav men ikke en garanti for et bord. Hvad fanden skal man så gøre for at være sikker på at der er et bord på den bar man gerne vil ind på, når en reservation i god til ikke betyder garanti for en kold fad. Ja ilandsproblem. Men for fanden altså.
    Man skal komme i god tid eller være heldig præcis som man plejer, istedet for at regne med at andre betalende kunder skal vaffes ud af døren, når du kommer.
    Det kan godt være at der bliver stillet krav om en reservering, men det kan jo ikke lade sig gøre i praksis på en bar og mange har da også fundet metoder til at omgå det.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •