Side 131 af 158 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Man skal komme i god tid eller være heldig præcis som man plejer, istedet for at regne med at andre betalende kunder skal vaffes ud af døren, når du kommer.
    Det kan godt være at der bliver stillet krav om en reservering, men det kan jo ikke lade sig gøre i praksis på en bar og mange har da også fundet metoder til at omgå det.
    DPMA at man ikke bare kan få lov at være Pissed, uden at skulle høre på bedrevidende typer. Nu forelægger muligheden, at bar reservationen er koordineret med reservationen, pg det derfor ikke er muligt at komme i god tid.

  2. #1952
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Vi er endelig sluppet af med at optakten til derby er præget af forhåbninger om at dommeren vil lægge en "international" linje.
    Nu skal vi så til at rode med AGF og David Nielsen i en heavyweight fight. Christ hvor jeg ikke magter at skulle se bønderne spille svinsk igen, igen under dække af at de 'bare går til den'.
    Det er jo en rematch. Det er sådan en heavyweight fight. Det er to hold, som kan spille nogle meget intense kampe
    Det har gjort, at vi er blevet bedre, og efterhånden som vores spillere kan mærke, at vi kan spille op med dem, så får de også en tro på, at vi kan gøre ondt på dem
    Hvis det er AGFs tilgang til at spille fodbold, så rager det mig lige præcis ingenting at Fischer kommer til at rulle rundt halvdelen af kampen.


  3. #1953
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Vi er endelig sluppet af med at optakten til derby er præget af forhåbninger om at dommeren vil lægge en "international" linje.
    Nu skal vi så til at rode med AGF og David Nielsen i en heavyweight fight. Christ hvor jeg ikke magter at skulle se bønderne spille svinsk igen, igen under dække af at de 'bare går til den'.



    Hvis det er AGFs tilgang til at spille fodbold, så rager det mig lige præcis ingenting at Fischer kommer til at rulle rundt halvdelen af kampen.
    Håber også dommeren lægger en hård linje og stikker nogle gule kort ud hurtigt så det bliver en fodboldkamp i stedet for en boksekamp. Tøfting har desuden været ude at sige at han håber dommeren giver Fischer et gult for film så vi slipper for at se ham rulle rundt men håber dommeren går ind og beskytter ham med nogle hurtige gule til deres "fightere".

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1954
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Vi er endelig sluppet af med at optakten til derby er præget af forhåbninger om at dommeren vil lægge en "international" linje.
    Nu skal vi så til at rode med AGF og David Nielsen i en heavyweight fight. Christ hvor jeg ikke magter at skulle se bønderne spille svinsk igen, igen under dække af at de 'bare går til den'.



    Hvis det er AGFs tilgang til at spille fodbold, så rager det mig lige præcis ingenting at Fischer kommer til at rulle rundt halvdelen af kampen.
    Og i forlængelse af ovenstående har David i Stiften uddybet taktikken:

    - Når det kommer til FCK, så har vi irriteret dem mange gange på det seneste. Og det er den måde, jeg har vurderet, at vi har den bedste chance for at slå dem. Fordi hvis vi bare sætter os ned og venter på dem, så har vi ingen chance for at udrette noget som helst. Så vi bliver nødt til at tage konfrontationen.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  6. #1955
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Og i forlængelse af ovenstående har David i Stiften uddybet taktikken:
    Der er vel intet, som i absolut intet, nyt her. Spørgsmålet i dag er, om vi kan lægge så stor stort et pres på dommeren, at århus ikke lykkes. Jeg mindes ikke fra sidst, vi havde 10K i Parken, at vi var i stand til at varme bygningerne tilstrækkeligt op, og jeg frygter, at det bliver en tam omgang i dag igen. Desværre. Parken er for stor til, at vi kan lykkes. DPMA.

  7. #1956
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg tror måske, at jeg har skrevet dette før, men det pisser mig stadig af:

    Hastigheden på betjeningen i boderne i Parken.

    Endelig kan man komme i Parken og se fodbold igen, og man glæder sig til at kunne drikke nogle fadøl. Men så skal man stå i kø ved boderne i 100 år, så man (næsten) overvejer helt at droppe de fadøl.

    Hvorfor fanden kan det ikke blive bedre? På andre stadions er der flere boder, eller nogle der producerer og nogle der ekspederer. I Parken er der én der ekspederer og producerer selv, mens én langsomt fylder popcornmaskinen, 3 er ved at kigge på kaffemaskinen, som er gået i stykker, og 2 står og piller næse eller rydder lidt op i baggrunden. Kom nu!!

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1957
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Danmark generelt er blevet så højredrejet og xenofobisk over så bred en kam, som tilfældet er. At skulle høre på så meget racisme, hvad enten det er skjult som "hyggeracisme" og "det er bare dansk humor", pakket ind i et forsøg på at være "saglig", som flere partier i Folketinget gør, eller siger det direkte og uden filter, som Paludan-typer slynger ud enten i den rigtige verden eller på sociale medier.
    Når man selv har været udsat for det allerede fra barnsben, og man bare ser at det bliver mere og mere socialt acceptabelt at være fremmedfjendsk, så er det svært ikke at blive vred, irriteret og godt og grundigt afpisset, når man hører det, uanset om det er rettet mod en selv eller mod andre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #1958
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er vel intet, som i absolut intet, nyt her. Spørgsmålet i dag er, om vi kan lægge så stor stort et pres på dommeren, at århus ikke lykkes. Jeg mindes ikke fra sidst, vi havde 10K i Parken, at vi var i stand til at varme bygningerne tilstrækkeligt op, og jeg frygter, at det bliver en tam omgang i dag igen. Desværre. Parken er for stor til, at vi kan lykkes. DPMA.
    Jeg tog fejl. Det gik fint. Jeg var pisset af uden grund. Spild af god mavesyre.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1959
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



    Det pisser mig af, at nogen overhovedet kan overveje at lave en “Hele Danmarks Mette” overskrift. Jeg vil hellere se, Brøndby løbe med mesterskabet, end jeg vil kalde det skrækkelige kvindemenneske for “min statsminister”. Faktisk var det kun omkring hver fjerde, der stemte på socialdemokratiet ved sidste valg, og Mette Frederiksen må da godt nok sende mange positive tanker til tosserne Klaus Riskær og Rasmus Paludan, der formåede at flytte tilsammen 2,6% (sandsynligvis) borgerlige stemmer over til kontoen stemmespild, så rød blok fik flertal på trods af, at Socialdemokratiet gik tilbage.

    Så nej! Selvom hun selv og andre forsøger at sælge historien om Hele Danmarks Mette, så er det altså bare ikke sådan. Og så pisser det mig af, at evigt forfærdelige Sallling Group laver sådan en overskrift, men de følte vel, at de skyldte lidt, efter de fik lov til at sælge non-food, mens andre måtte holde lukket. Det er klamt på niveau med “En rose til en rose”.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #1960
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser


    Det pisser mig af, at nogen overhovedet kan overveje at lave en “Hele Danmarks Mette” overskrift. Jeg vil hellere se, Brøndby løbe med mesterskabet, end jeg vil kalde det skrækkelige kvindemenneske for “min statsminister”. Faktisk var det kun omkring hver fjerde, der stemte på socialdemokratiet ved sidste valg, og Mette Frederiksen må da godt nok sende mange positive tanker til tosserne Klaus Riskær og Rasmus Paludan, der formåede at flytte tilsammen 2,6% (sandsynligvis) borgerlige stemmer over til kontoen stemmespild, så rød blok fik flertal på trods af, at Socialdemokratiet gik tilbage.

    Så nej! Selvom hun selv og andre forsøger at sælge historien om Hele Danmarks Mette, så er det altså bare ikke sådan. Og så pisser det mig af, at evigt forfærdelige Sallling Group laver sådan en overskrift, men de følte vel, at de skyldte lidt, efter de fik lov til at sælge non-food, mens andre måtte holde lukket. Det er klamt på niveau med “En rose til en rose”.
    Jeg er klar over Mette ikke kan gøre alle glade og jeg er ved gud ikke selv særligt vild med hende - mere på baggrund af hendes øvrige politik end Corona-håndteringen. Men Socialdemokratiet og rød blok står altså ganske stærkt pt, så det er længe siden der har været en statsminister der i højere grad har været "hele Danmarks statsminister".

    https://www.berlingske.dk/barometeret

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1961
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er klar over Mette ikke kan gøre alle glade og jeg er ved gud ikke selv særligt vild med hende - mere på baggrund af hendes øvrige politik end Corona-håndteringen. Men Socialdemokratiet og rød blok står altså ganske stærkt pt, så det er længe siden der har været en statsminister der i højere grad har været "hele Danmarks statsminister".

    https://www.berlingske.dk/barometeret
    Selv med den overforsigtige nedlukning, der skal redde alle danskere fra at dø (af corona, ikke af alt muligt andet), det exorbitante pengeforbrug fra en tilsyneladende bundløs statskasse med fuld løn til alle offentligt ansatte, hjælpepakker og helikopterpenge til dem på overførselsindkomster, udbetaling af (vores egne) feriepenge og den populistiske udlændingepolitik, der har haft held til at stjæle vælgere fra primært DF, er vælgertilslutningen altså stadig kun cirka en trediedel. Det er flot, men der er stadig MEGET langt til ALLE.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1962
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Selv med den overforsigtige nedlukning, der skal redde alle danskere fra at dø (af corona, ikke af alt muligt andet), det exorbitante pengeforbrug fra en tilsyneladende bundløs statskasse med fuld løn til alle offentligt ansatte, hjælpepakker og helikopterpenge til dem på overførselsindkomster, udbetaling af (vores egne) feriepenge og den populistiske udlændingepolitik, der har haft held til at stjæle vælgere fra primært DF, er vælgertilslutningen altså stadig kun cirka en trediedel. Det er flot, men der er stadig MEGET langt til ALLE.
    Enig der er meget langt til at alle, men ikke desto mindre står hun til, ganske overbevisende endda, at blive genvalgt skulle der være valg imorgen. Men det er selvfølgelig at strække den (langt), at kalde hende hele Danmarks statsminister (selv om hun pr. definition ER statsminister for hele Danmark, men dét er en anden snak ;)).

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1963
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja Børnenes - Minkavlernes og de små private virksomheds ejers statsminister er hun ihvertfald ikke :)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1964
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    122

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den mystiske og snævre brug af fornavne om nogle få politikere både undrer mig og pisser mig af. På en cringy måde.

    Her især de her to (som jeg i øvrigt langt fra holder af)

    "Mette"
    "Inger"

    Umuligt at vide om det er dovenskab, en hån, en kærlighedserklæring, en sex-fantasi eller bare folkelig og "hyggelig" men også devaluerende lol (her kan crekke måske komme med en analyse om hvordan linie 3s brug af "Uffe" dengang tippede magtbalancen).

    Dog er det et udemærket vægtlod, hvis man føler sig trigger happy på defriend knappen, og vægtskålen er tæt ved at tippe i forvejen pga menneske uenighed ("Mette Mor" rammer som en ambolt)

    Stop det. Eller gør det med alle. Magnus, Jacob, Alex, Lars, Mai, Pernille osv. Nej vel.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1965
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Spotifys nye og 'forbedrede' brugergrænseflade.

    Hold. Nu. Kæft. Hvor er det elendigt.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •