Side 132 af 158 FørsteFørste ... 3282122129130131132133134135142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,966 til 1,980 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1966
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Den mystiske og snævre brug af fornavne om nogle få politikere både undrer mig og pisser mig af. På en cringy måde.
    Du kan bide dig selv i næsen på at der er bagtanker bag ved.
    "@Mette" som hun hedder på instagram, er imod sædvane blevet overdraget af en "alm" borger, så statsministeren kunne gøre brug af det. Makrelmadder, vinduespolering.

    Grunden til at S er steget så kraftigt, er ud over DF vælgere, at kvinder på 25 til 52 år som tjener en fin penge, og som har et par unger i skolealderen, falder pladask for hende.

    Det er dem hun skal holde fast på. Tesfaye, Stoklund står for DF vælgerne.

    Grunden til at Lime fik lov til at udkomme med "hdmf" på forsiden, kan findes i deres målgruppe. Kvinder, der har en mønt og et par unger.

    Det handler om at kunne spejle sig i sine politkerer, mere end at se op til dem.

    Men ja, forståellig afpissedhed.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1967
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Der mangler helt generelt en større distance mellem politikere og medier. I Tyskland og Frankrig er man altid på efternavn og de's med politikere, direktører og repræsentanter. Dét giver mulighed for at nemmere at være kritisk og fastholde sin kritiske tilgang fremfor at man er sovset ind i en jovial jargon og er bange for at den kritiske tilgang kan gøre at man kommer bagerst i køen til interviews og spørgsmål.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1968
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Der mangler helt generelt en større distance mellem politikere og medier. I Tyskland og Frankrig er man altid på efternavn og de's med politikere, direktører og repræsentanter. Dét giver mulighed for at nemmere at være kritisk og fastholde sin kritiske tilgang fremfor at man er sovset ind i en jovial jargon og er bange for at den kritiske tilgang kan gøre at man kommer bagerst i køen til interviews og spørgsmål.
    I dk kan vi ikke lide at snobbe op af. Næh det er nu bedst at være helt almindelig. Og skulle uheldet være ude, at Kvinden for tilbudt en karrierer stilling, og manden derfor vælger at gå på nedsat tid, for at enderne til at mødes i den tidslige kabale, så er det godt vi har et skattesystem der sikrer at den økonomiske netto kabele er væsenetlig dårligere tiltrods for et bedre brutto udgangspunkt.

  6. #1969
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at der var Bøf fans i Parken idag.!

    Bliv væk usle rotter - I er ikke velkomne i og omkring Parken.....


  7. #1970
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Myrer! Fuck hvor de pisser mig af. Har dem i lejligheden flere forskellige steder og i sommerhuset, både indenfor og udenfor. Har aldrig været belemret med de kræ før, så hvorfor fanden har halvdelen af Danmarks bestand af myrer bosat sig hos os!!!

    MCN

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1971
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at være i Parken for første gang i 14 måneder og på ingen måde kunne nyde det, fordi vi forærer mesterskabet til Brøndby. Det pisser mig også af, at så mange medfans jubler over, at vi giver mesterskabet til Brøndby.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1972
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Det passer mig af at være i Parken for første gang i 14 måneder og på ingen måde kunne nyde det, fordi vi forærer Brøndby. Det passer mig også af, altså mange med dans jubler over, at vi giver mesterskabet til Brøndby.
    Hvad snakker du om. VI forærer ingenting væk. Hvad forventer du at spillerne sælger kampen og ude i noget matchfixing ?. Suk....

    Hvis vi ikke vinder Guld kan vi jo passende takke os selv for det, med alle de tossede point vi har tabt i løbet af sæsonen. Samt den Horrible sæson start.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1973
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad snakker du om. VI forærer ingenting væk. Hvad forventer du at spillerne sælger kampen og ude i noget matchfixing ?. Suk....

    Hvis vi ikke vinder Guld kan vi jo passende takke os selv for det, med alle de tossede point vi har tabt i løbet af sæsonen. Samt den Horrible sæson start.
    Præcis, det er er jo ikke ved at vinde, vi evt. spiller mesterskabet til BØF - men ved at vi har tabt for meget.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1974
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Gud hvor er de to kampe mod FCN dog irriterende at tænke tilbage på

  16. De følgende 14 brugere er enige:

  17. #1975
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Gud hvor er de to kampe mod FCN dog irriterende at tænke tilbage på
    Brøndbys 2-1 Scoring dybt i overtiden i Parken i starten af sæsonen gør også ondt at tænke tilbage på....


  18. #1976
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Brøndbys 2-1 Scoring dybt i overtiden i Parken i starten af sæsonen gør også ondt at tænke tilbage på....
    2-2 kampen mod Slyngelby, hvor VAR underkender Nelssons mål, fejlagtigt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #1977
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nå, AGF sparer spillere, nu hvor de ikke kan nå bronzen pga. vores sejr dagen før. Det er så himmelråbende åndssvagt at de sidste kampe ikke spilles samtidig. Deres kamp havde jo været noget helt andet hvis de spillede samtidig med os, så de havde noget at kæmpe for.

    De sidste 3 runder burde spilles samtidig. Nu har de bif liderlige folk hos Viasat købt sig til en sportslig fordel for deres hjerteklub. Det pisser mig helt sygt af.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. De følgende 15 brugere er enige:

  22. #1978
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nå, AGF sparer spillere, nu hvor de ikke kan nå bronzen pga. vores sejr dagen før. Det er så himmelråbende åndssvagt at de sidste kampe ikke spilles samtidig. Deres kamp havde jo været noget helt andet hvis de spillede samtidig med os, så de havde noget at kæmpe for.

    De sidste 3 runder burde spilles samtidig. Nu har de bif liderlige folk hos Viasat købt sig til en sportslig fordel for deres hjerteklub. Det pisser mig helt sygt af.
    Hamrende enig - Det er så tåbeligt at de sidste runder ikke spilles samtidigt.

    Og ja, vi havde med garanti nok gjort det samme selv, og ja vi kunne jo også bare selv have sørget for at skrabe point nok sammen undervejs osv osv. Det ændrer bare ikke på det faktum at det er en kæmpe fordel for BØF i aften - Både at Patrick Mortensen spares og at GF spillerne må forventes mentalt at være på vej på sommerferie nu hvor sæsonen endegyligt er slut.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1979
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at dagens resultater i PL betyder at den kommende danske mester er direkte i CL Playoff og dermed garanteret som minimum EL gruppespil....
    Øv hvor er det bare så pis hamrende surt vi glipper endnu et mesterskab som på den front var særdeles vigtigt
    Øv hvor er det bare så pis hamrende surt at det er de uvaskede der med stor sandsynlighed får glæde af denne gave

    Aaaarrrrggghhhhhhhhh
    Sidst redigeret af DiscoTango : 23.05.21 kl. 19:59

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #1980
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    DPMA at dagens resultater i PL betyder at den kommende danske mester er direkte i CL Playoff og dermed garanteret som minimum EL gruppespil....
    Øv hvor er det bare så pis hamrende surt vi glipper endnu et mesterskab som på den front var særdeles vigtigt
    Øv hvor er det bare så pis hamrende surt at det er de uvaskede der med stor sandsynlighed får glæde af denne gave

    Aaaarrrrggghhhhhhhhh
    True, men det er konsekvenserne ved at have sovet for længe i timen på ledelsesgangen og givet Ståle for meget magt (Kasketter) over klubben i henhold til strukturen. Læg dertil at det gør endnu mere frygtligt at alle Topholdene har været ringe. OK fair nok, hvis et hold ala FCM som sidste sæson var sublime, men det er jo ikke tilfældet.

    Jeg føler dog vi går en god tid i møde, bare nitten vi altid skal være ringe når der er Europæiske præmier på spil. For ikke mange år siden var det jo FCN der fik en plads i CL.

    Så jo jeg mærker din smerte :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •