Side 133 af 158 FørsteFørste ... 3383123130131132133134135136143 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,981 til 1,995 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1981
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True, men det er konsekvenserne ved at have sovet for længe i timen på ledelsesgangen og givet Ståle for meget magt (Kasketter) over klubben i henhold til strukturen. Læg dertil at det gør endnu mere frygtligt at alle Topholdene har været ringe. OK fair nok, hvis et hold ala FCM som sidste sæson var sublime, men det er jo ikke tilfældet.
    Af nysgerrighed; hvordan mener du at dette tabte mesterskab er Ståles skyld?
    Fordi mesterskabet allerede var tabt efter 4 runder?
    Eller mener du at Brøndbys trup er bedre end den Ståle efterlod?

  2. #1982
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Af nysgerrighed; hvordan mener du at dette tabte mesterskab er Ståles skyld?
    Fordi mesterskabet allerede var tabt efter 4 runder?
    Eller mener du at Brøndbys trup er bedre end den Ståle efterlod?
    you kidding right? :)

    Det har jeg kommenteret på i mange andre tråde. Det er vel bare at slå min historik op. Og ja det er da i den grad også været Ståle skyld da han fortsatte den dårlig form ind i den indeværende sæson, ligeså meget som en ledelse som har sovet i timen. Og det startede ikke kun i denne sæson. Det har været tegn på krise i laaaaang tid før Ståle fik sparket..

    Så kan jeg jo spørge af ren "Nysgerrighed" om du har sovet timen de sidste mange år og ikke fulgt med hvad holdet har været igennem ? :)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1983
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    you kidding right? :)

    Det har jeg kommenteret på i mange andre tråde. Det er vel bare at slå min historik op. Og ja det er da i den grad også været Ståle skyld da han fortsatte den dårlig form ind i den indeværende sæson, ligeså meget som en ledelse som har sovet i timen. Og det startede ikke kun i denne sæson. Det har været tegn på krise i laaaaang tid før Ståle fik sparket..

    Så kan jeg jo spørge af ren "Nysgerrighed" om du har sovet timen de sidste mange år og ikke fulgt med hvad holdet har været igennem ? :)
    Jeg har set din kritik af Ståle tidligere, men det er første gang, at jeg ser, at denne dårlige sæson skulle være Ståles skyld. Mesterskabet var ikke tabt efter 4 runder og vores trup er langt langt bedre end BIFs. Så jeg er helt uenig med dig.

    Hvad holdet har været igennem?! En masse mesterskaber og europæisk deltagelse næsten hvert eneste år. Det er, hvad holdet har været igennem. Men når selv én af vores ejere synes, at fansene bare skal klappe i med al kritik og utilfredshed og i stedet danse til Tsunami i Parken, mens BIF snupper mesterskabet og en gylden vej ind i Europa, så er der i virkeligheden ikke så meget der kan overraske mig længere på den front.

    Jeg er dog ked af, at Ståle ikke får større anerkendelse og respekt for de fantastiske resultater, han har skabt med klubben.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1984
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg har set din kritik af Ståle tidligere, men det er første gang, at jeg ser, at denne dårlige sæson skulle være Ståles skyld. Mesterskabet var ikke tabt efter 4 runder og vores trup er langt langt bedre end BIFs. Så jeg er helt uenig med dig.

    Hvad holdet har været igennem?! En masse mesterskaber og europæisk deltagelse næsten hvert eneste år. Det er, hvad holdet har været igennem. Men når selv én af vores ejere synes, at fansene bare skal klappe i med al kritik og utilfredshed og i stedet danse til Tsunami i Parken, mens BIF snupper mesterskabet og en gylden vej ind i Europa, så er der i virkeligheden ikke så meget der kan overraske mig længere på den front.

    Jeg er dog ked af, at Ståle ikke får større anerkendelse og respekt for de fantastiske resultater, han har skabt med klubben.
    Jeg er ked af at sige det, men jeg syntes det er rimelig naivt, hvis du ikke selv kan se at Ståle har været en stor medvirken til den Krise holdet var inde i i forrige sæson og som han ikke fik rettet op på da vi startede den nuværende sæson.
    Nej Mesterskabet var ikke tabt efter 4 runder, men igen fik vi en elendig sæsonstart (Som alle er enige om er utrolig vigtige) igen under Ståle og selve spillet på banen var der ikke sket nogen form for forbedringer på. Den Krise vendes ikke "Bare" med det samme, ergo min pointe om at der skulle været taget aktion langt tidligere.

    Jeg syntes du blander tingene lidt sammen. På intet tidspunkt har jeg nævnt at Ståle ikke skal have anerkendelse for tidligere Resultater, har jeg også skrevet i tidligere tråde (For min skyld må han gerne også komme i Hall of Fame), men man kan ikke leve på fortidens meritter og INGEN er frataget fra kritik, især ikke når Krisen i FCK har været så lang tid og manden med ansvaret og kasketterne hed Ståle Solbakken.
    Sidst redigeret af EraZ : 24.05.21 kl. 07:32

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1985
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    “Tillykke med guldet fra en FCK fan”

    Skrevet på diverse sociale medier.... Stop nu....


  9. #1986
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At BØF vandt DM pisser mig gevaldigt meget af.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  10. #1987
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At BØF vandt DM pisser mig gevaldigt meget af.
    At bedste (realistiske) udfald af weekendens kampe, var at skulle høre Rasmus Ankersen og Claus Steinlien sige 3 ud af fire DM pisser mig utrolig meget af. Bøf mesterskab er værre, men det er close. Og for fanden hvor skal vi bare vinde næste år. Vi skal ikke bare vinde, vi skal smadre ligaen og gerne to år i streg!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1988
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At bedste (realistiske) udfald af weekendens kampe, var at skulle høre Rasmus Ankersen og Claus Steinlien sige 3 ud af fire DM pisser mig utrolig meget af. Bøf mesterskab er værre, men det er close. Og for fanden hvor skal vi bare vinde næste år. Vi skal ikke bare vinde, vi skal smadre ligaen og gerne to år i streg!
    Vi skal smadrer ligaen af 5 år i træk. De sidste par år har været hårde. jeg kræver renter i form af rigtige mange mesterskaber i træk :)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1989
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vi skal smadre ligaen af 5 år i træk.
    Jeg kan leve med 3 år i træk, så længe det indebærer at BØF rykker ned og går kong kurs..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1990
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At se bare en eneste politiker ikælde sig en brøndby trøje efter et års nedlukning. Det er uprofessionelt.

    Edit: en minister*.


  17. #1991
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Anbefalingsbonuser. Når man har skrevet sig op til en service, og man så får en bonus/rabat, ved at anbefale andre/ens venner at benytte sammen ordning eller service. Jeg kan ikke ha det. Og slet ikke, hvis jeg selv får dem forwarded, og det ikke tydeligt er gjort opmærksom på at det er det der sker. Dette i privat sælger regi.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1992
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At folk skriver "Nilsson" om vores forsvarsspiller. Han er altså hverken aben fra Pippi Langstrømpe, eller Pelle fra midt-10'erne. Han hedder altså Victor Nelsson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #1993
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at der ikke sørges for flere storskærmsarrangementer rundtom i Kbh. DPMogsåA af at det var komplet umuligt at få billet til Ofelia - 3000 pladser, mere end 30 000 i kø :\
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1994
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig sanseløst af, at dansk fodbolds desværre med afstand største rettighedshaver, Nordic Entertainment Group, er ude af stand til så meget som at beklage, at de ikke har de mindste skrupler ved at vise behandlingen af en mand, der tydeligvis er kommet meget alvorligt til skade og er i åbenlys livsfare, og endda viser closeups af hans ulykkelige kone, uden at tænke "Det her bør vi vist ikke sende" og vende tilbage til studiet.

    Læser man TV3-chefens udtalelse, er han nærmest indigneret over, at ingen har tilbudt dem en undskyldning endnu.



    De blev skidesure sidste måned over et tweet, der bad dem om at pakke deres grej og skride fra dansk fodbold. Så må de blive sure igen – for det er også mit største ønske.


  24. #1995
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det klinger også så hult, når nu deres kollegaer på DR ingen problemer havde med at tage den rette beslutning og klippe væk til noget andet.
    Fint at man tænker, at UEFA's feed er et 'safe haven', men når det modsatte viser sig at være tilfældet, kan man jo tage beslutningen der. Så vidt jeg kunne forstå stod det jo på i 13 minutter. At man ikke skifter væk i løbet af den tid, kan sgu ikke betagnes som et uheld eller noget man ikke har ansvar for.
    ...


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •