Side 134 af 158 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1996
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nogle "få" "Rolig"ans (aka "verdens bedste fans") pisser mig af. Mere specifikt disse fra denne weekends oplevelser:

    1. Ham der fredag aften følte behov for at gå direkte op i hovedet på mig på Vesterbrogade, imens jeg stod og snakkede med nogle finner, og brøle "Fuck dig og din klub" fordi jeg havde FCK trøje på.
    2. Ham der valgte at kaste en øl (plasticglas heldigvis) efter nogle finner under et ellers venskabeligt "chant battle".
    3. Dem der valgte at råbe "Sigøjner" efter nogen på Godthåbsvej en halv times tid før kampstart.
    4. Dem der piftede/buhede under den finske nationalmelodi.
    5. Dem der forsøgte at starte bølgen i parken på et meget upassende tidspunkt.
    6. Absolut mest ham der tyrede et glas/en flaske ind gruppen af finner foran old irish der til alt held blot ramte hende jeg snakkede meds skulder og smadrede.... OG efterfølgende valgte at stå med et smøret smil og benægte det var ham/benægte at være behælpelig med at udpege hvem det evt. var/nægte at gå i fred og ro med det samme.... (I øvrigt stort sportsmanship af finnerne de ikke bare valgte at flå de 3-4 idioter i hans gruppe i småstykker, ikke sikker på visse andre fangrupperinger havde taget det så køligt)

    *edit*: + dem der, på dansk, svinede samme kvinde + få finner til højlydt og åbenlyst på den blandede tribune, indtil hun lige fortalte dem at man altså forstår svensk i Finland, og dermed også nogenlunde dansk ;)
    Sidst redigeret af MZ : 13.06.21 kl. 14:26


  2. #1997
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg har solgt min copenhell billet sidste forår.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1998
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I kender det sikkert - Man står i køen i supermarkedet og en stemme siger “Kasse 2 åbner nu” - Hvorefter alle folk bagerst i den oprindelige kø med spidse albuer forcerer sig igennem menneskemængden for at komme først.
    Det pisser mig af….


  5. #1999
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I kender det sikkert - Man står i køen i supermarkedet og en stemme siger “Kasse 2 åbner nu” - Hvorefter alle folk bagerst i den oprindelige kø med spidse albuer forcerer sig igennem menneskemængden for at komme først.
    Det pisser mig af….
    Oh yes. Bruger altid scan & betal/go når muligt, blandt andet af den årsag. Men DPM (mere) A når folk får scannet en hel vogn varer ind i kassen, udbryder "det har jeg ikke råd til", og så beder ekspedienten scanne eeeen nøje udvalgt vare ud af gangen, ind til de når ned på hvad de end har råd til, OG så derefter betaler i kontanter, gerne på beløbet til mindste 50øre, som der selvfølgelig skal rodes længe i pungen efter..... Tag dog en lommeregner med, brug telefonen eller fat noget generelt mange taxa....

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2000
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Oh yes. Bruger altid scan & betal/go når muligt, blandt andet af den årsag. Men DPM (mere) A når folk får scannet en hel vogn varer ind i kassen, udbryder "det har jeg ikke råd til", og så beder ekspedienten scanne eeeen nøje udvalgt vare ud af gangen, ind til de når ned på hvad de end har råd til, OG så derefter betaler i kontanter, gerne på beløbet til mindste 50øre, som der selvfølgelig skal rodes længe i pungen efter..... Tag dog en lommeregner med, brug telefonen eller fat noget generelt mange taxa....
    Og nu vi er igang med indkøb.
    Folk der insisterer på at pakke deres varer ned i posen INDEN de betaler - selvom ekspedienten har nævnt beløbet står de stadig for enden af kassebåndet og pakker deres varer ned…!!!

    Fair nok man starte på det imens der bliver scannet - men når så man får beløbet af vide, så er det altså med at lette røven og finde dankortet frem….


  8. #2001
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og nu vi er igang med indkøb.
    Folk der insisterer på at pakke deres varer ned i posen INDEN de betaler - selvom ekspedienten har nævnt beløbet står de stadig for enden af kassebåndet og pakker deres varer ned…!!!

    Fair nok man starte på det imens der bliver scannet - men når så man får beløbet af vide, så er det altså med at lette røven og finde dankortet frem….
    Jeg ved godt, at det ikke er en diskussionstråd. I disse tider, så venter jeg med at lægge mine varer på båndet indtil kunden i den anden ende har pakket færdig. Jeg betaler først, når jeg har pakket mine varer (jeg pakker dem i øvrigt ikke, men lægger dem ned i min indkøbsvogn). Jeg vil ikke står for tæt, så det er min strategi. Det tager måske 20 sekunder længere tid. Er det slemt?

    Mvh Bjørn
    Sidst redigeret af bagger : 20.06.21 kl. 16:40 Årsag: Stavefejl

  9. #2002
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Jeg ved godt, at det ikke er en diskussionstråd. I disse tider, så venter jeg med at lægge mine varer på båndet indtil kunden i den anden ende har pakket færdig. Jeg betaler først, når jeg har pakket mine varer (jeg pakker dem i øvrigt ikke, men lægger dem ned i min indkøbsvogn). Jeg vil ikke står for tæt, så det er min strategi. Det tager måske 20 sekunder længere tid. Er det slemt?

    Mvh Bjørn
    Ja og især hvis du er for fattig til at betale for alt hvad du har behov for. Hvor vover i….
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2003
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Ja og især hvis du er for fattig til at betale for alt hvad du har behov for. Hvor vover i….
    Det var jo ikke det der var budskabet/pointen. Det er selvfølgelig tragisk at folk er i den situation, men så må man sgu planlægge bedre før/under indkøbsturen, i stedet for at bruge ekspedienten som sin personlige revisor/lommeregner, imens en stille og rolig kø på 2 personer stiger til 10+ personer lige før lukketid + personalet så skal til at flytte kølevarer tilbage rundt i butikken (eller smide dem ud evt).... Hvilket naturligvis er bedre end at dumpe sin frosne kylling på slik/sodavandshylden umiddelbart før kassen, når ens prioriteter pludselig ændrer sig....

    Og så var det i øvrigt de (i min optik) knap så essentielle ting som sprut og smøger der fik lov til at blive på båndet da sceancen var overstået i hvert fald i det ene af de tilfælde jeg har set denne situation.

  12. #2004
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Jeg ved godt, at det ikke er en diskussionstråd. I disse tider, så venter jeg med at lægge mine varer på båndet indtil kunden i den anden ende har pakket færdig. Jeg betaler først, når jeg har pakket mine varer (jeg pakker dem i øvrigt ikke, men lægger dem ned i min indkøbsvogn). Jeg vil ikke står for tæt, så det er min strategi. Det tager måske 20 sekunder længere tid. Er det slemt?

    Mvh Bjørn
    Det kommer sgu meget an på hvor betalingsterminalen er placeret, og hvor næste kunde har plantet sig ift terminalen. Er den for enden af båndet, hvor man pakker, så er det bare at betale asap.... Er den på midten ved ekspedienten er det mere broget om det kan betale sig at starte med at pakke, rende tilbage og betale, og tilbage igen for at pakke færdigt. Kommer an på antal varer og hvor tæt andre står i nakken på en osv...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2005
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Oh yes. Bruger altid scan & betal/go når muligt, blandt andet af den årsag. Men DPM (mere) A når folk får scannet en hel vogn varer ind i kassen, udbryder "det har jeg ikke råd til", og så beder ekspedienten scanne eeeen nøje udvalgt vare ud af gangen, ind til de når ned på hvad de end har råd til, OG så derefter betaler i kontanter, gerne på beløbet til mindste 50øre, som der selvfølgelig skal rodes længe i pungen efter..... Tag dog en lommeregner med, brug telefonen eller fat noget generelt mange taxa....
    Er det virkelig noget der sker så ofte, at det pisser af? Jeg skal ikke afvise at jeg har stået i en lignende situation, men jeg kan simpelthen ikke huske det.

    Til gengæld er det sikkert, hver eneste sommer, når temperaturen når over 25°, at man skal glo på folk (læs: mænd) i bar overkrop i supermarkederne. Om du er 16 eller 80, veltrænet eller fed, tatoveret eller ej - tag for fanden, som minimum, en undertrøje på når du handler!!! Manglen på pli og dannelse (også i denne sammenhæng) pisser mig af.


  15. #2006
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Er det virkelig noget der sker så ofte, at det pisser af? Jeg skal ikke afvise at jeg har stået i en lignende situation, men jeg kan simpelthen ikke huske det.

    Til gengæld er det sikkert, hver eneste sommer, når temperaturen når over 25°, at man skal glo på folk (læs: mænd) i bar overkrop i supermarkederne. Om du er 16 eller 80, veltrænet eller fed, tatoveret eller ej - tag for fanden, som minimum, en undertrøje på når du handler!!! Manglen på pli og dannelse (også i denne sammenhæng) pisser mig af.
    Det er hændt for mig flere gange inden for ~1 år, i forskellige butikker, med forskellige folk. Så det er hvad jeg har af statistisk grundlag, tyndt, jojo, men engangsforseelser/sjældne hændelsermå man da forhåbentlg gerne hælde vand ud af ørerne over her, eller hvad? :D

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2007
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Er det virkelig noget der sker så ofte, at det pisser af? Jeg skal ikke afvise at jeg har stået i en lignende situation, men jeg kan simpelthen ikke huske det.

    Til gengæld er det sikkert, hver eneste sommer, når temperaturen når over 25°, at man skal glo på folk (læs: mænd) i bar overkrop i supermarkederne. Om du er 16 eller 80, veltrænet eller fed, tatoveret eller ej - tag for fanden, som minimum, en undertrøje på når du handler!!! Manglen på pli og dannelse (også i denne sammenhæng) pisser mig af.
    Som, heldigvis forhenværende, ekspedient i dagligvarebutik, kan jeg afsløre at det sker overraskende ofte. - Og at det pisser folket bag kassen ligeså meget, hvis ikke endnu mere, af. Især fordi ekspedienten ofte bliver anklaget for at have hævet prisen på dette og hint. Desuden kan jeg bekræfte fordommen om at det er sprutten og cigaretterne, som forlader båndet absolut sidst.

    Jeg tilslutter mig i øvrigt at bare maver, uanset stand, bør holdes væk fra det offentlige rum.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #2008
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Syntes det er helt fair at blive pisset af over at der findes nedern fattige mennesker, uden evne til at kunne regne deres indkøb sammen i hovedet, og som har problemer med afhængighed af cigaretter og sprut. Og specielt lige dér hvor man selv skal handle ind!
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  20. #2009
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at fattigdom, egoime og generel idioti bliver stillet lige i diskussioner som denne.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #2010
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Er det virkelig noget der sker så ofte, at det pisser af? Jeg skal ikke afvise at jeg har stået i en lignende situation, men jeg kan simpelthen ikke huske det.

    Til gengæld er det sikkert, hver eneste sommer, når temperaturen når over 25°, at man skal glo på folk (læs: mænd) i bar overkrop i supermarkederne. Om du er 16 eller 80, veltrænet eller fed, tatoveret eller ej - tag for fanden, som minimum, en undertrøje på når du handler!!! Manglen på pli og dannelse (også i denne sammenhæng) pisser mig af.
    DPMA at ovennævnte altid er mænd. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •