Side 14 af 158 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #196
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig af, at politiske diskussioner er tømt for
    ›overordnede synspunkter af mere principiel karakter. F.eks.
    ›diskussioner af "trickle down"-effekten, eller
    ›diskussioner om den fremadskridende individualisering på både
    ›personligt og politisk plan. I stedet får vi overbudspolitik i
    ›stride strømme fra stortset alle partier. En afpissende ynk!


    Overmåde enig og i samme boldgade: debatprogrammer såsom det arge lort tv2 pt. (1/9) har stykket sammen. Jovist der skal være noget for alle, men der er jo ingen der kan få noget ud af det crap. Debat med handboldregler ffs

    MCN

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der spammer facebook med deres politiske holdning 5-6 gange eller mere om dagen.

    For det første får i ikke flyttet min stemme ved at linke til en artikel der latterliggøre andre kandidater, og for det andet er det et direkte turnoff I ikke magter at argumenterer positivt for jeres sag.

    Så hold venligst jeres lort til de dertil indrettede lygtepæle..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  4. #198
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg har købt en 3-pak skiveskåret bacon, hvor tykkelserne i pakke nr1 varierede mellem "stægt flæsk" og "silkeskåret"... Fandens umuligt at stege det nogenlunde konsistent på een gang... Pakke nr 2 var nærmere en baconklump end bacon i skiver... Pakke nr 3 ligger stadig i køleskabet, men jeg har mildest talt ikke høje forventninger...

    (Kunne også være et i-landsproblem)

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Pisser mig af at jeg skal tømme tarmen i et dampende fugtigt badeværelse, blot fordi en lige skulle bade i 20 minutter!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, når kasseassistenten i supermarkedet scanner mine varer og bare ukritisk kører dem ned af båndet uden at tjekke, om en anden kunde stadig er ved at pakke sine, så det bliver blandet sammen.

    Jeg er egentlig ligeglad, hvis det er mig der er ved at pakke, for jeg skal nok lade andres varer være. Jeg er dog irriteret over at stå med det ene øje på dankortterminalen og det andet på den anden kunde, fordi jeg er paranoid over at vedkommende også pakker mine varer i sine poser.

    Jeg er klar over, at der er den plads der nu engang er. Jeg er også klar over, at kasseassistenten hurtigt skal ekspedere så køen ikke bliver for lang (og så er den jo også gal). Jeg er såmænd også klar over, at kasseassistenten er et jaget folkefærd. Jeg er nu heller ikke typen der højlydt brokker mig til kasseassistenter, jeg venter tålmodigt i køen til det bliver min tur og jeg snyder ikke foran når en anden kasse åbner.

    Men en del af servicen i et supermarked må nu engang være, at kasseassistenten lige gør sit til at kundernes varer ikke bliver blandet sammen.

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig af, når kasseassistenten i supermarkedet scanner
    ›mine varer og bare ukritisk kører dem ned af båndet uden at
    ›tjekke, om en anden kunde stadig er ved at pakke sine, så det
    ›bliver blandet sammen.

    ›Jeg er egentlig ligeglad, hvis det er mig der er ved at pakke,
    ›for jeg skal nok lade andres varer være. Jeg er dog irriteret
    ›over at stå med det ene øje på dankortterminalen og det andet på
    ›den anden kunde, fordi jeg er paranoid over at vedkommende også
    ›pakker mine varer i sine poser.

    ›Jeg er klar over, at der er den plads der nu engang er. Jeg er
    ›også klar over, at kasseassistenten hurtigt skal ekspedere så
    ›køen ikke bliver for lang (og så er den jo også gal). Jeg er
    ›såmænd også klar over, at kasseassistenten er et jaget folkefærd.
    ›Jeg er nu heller ikke typen der højlydt brokker mig til
    ›kasseassistenter, jeg venter tålmodigt i køen til det bliver min
    ›tur og jeg snyder ikke foran når en anden kasse åbner.

    ›Men en del af servicen i et supermarked må nu engang være, at
    ›kasseassistenten lige gør sit til at kundernes varer ikke bliver
    ›blandet sammen.


    Det pisser mig voldsomt af, at folk der køber stort ind og har en indkøbsvogn ikke smider alle varene ned i vognen igen og bruger de dertil indrettede pakkeborde til at pakke poserne så vi andre kan komme til og så kasseassistenten kan udfører sit arbejde!!

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig voldsomt af, at folk der køber stort ind og har en
    ›indkøbsvogn ikke smider alle varene ned i vognen igen og bruger
    ›de dertil indrettede pakkeborde til at pakke poserne så vi andre
    ›kan komme til og så kasseassistenten kan udfører sit arbejde!!

    De steder jeg handler er der ikke pakkeborde. Jeg mindes heller ikke at have set det andre steder end i Lidl. Hvis det er meningen man skal pakke et andet sted end ved kasserne, så må supermarkederne skilte noget bedre med det. Men det gør de måske også de steder hvor det findes? Skillevæggen på varebåndet signalerer heller ikke ligefrem, at man skal lægge varerne tilbage i kurven og gå et andet sted hen.

    Som oftest fungerer det jo også fint nok at pakke ved kassen, men det ændrer ikke på, at når kasseassistenten bare jorder mine varer ned til en anden kunde, så er det møgirriterende og ikke mindst afpissende.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bare lige en hurtig meta-betragtning til denne afstemning, som jeg dog ikke ville afspore, ved at bringe indlægget i selve tråden: Kan vi ikke blive fri fra alle disse hø hø øgenavne, som Malta-ligaen eller Mickey Mouse ligaen. Det irriterer mig.

    Udover det forekommer mig infantilt, så har jeg svært ved at se, at der skulle være den store begrundelse for vedvarende at snakke om et faldende niveau i ligaen. På alle parametre gør danske hold det jo bedre og bedre(også selvom Københavns niveau, af helt indlysende årsager, er faldet ift sidste sæson).

    Mvh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 06.09.11 kl. 15:14
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #204
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Telmore har i dag formået at pisse mig godt og grundigt af!

    Da jeg lider af en kronisk og til tider meget smertefuld sygdom, er jeg ofte gæst på det lokale sygehus i Esbjerg. Her er udviklingen mht. hotspots/patientbredbånd ikke nået til endnu, så jeg har måtte alliere mig med noget mobilt bredbånd - valget faldt så på Telmore, da jeg i forvejen har mobilabb. hos dem.

    Da jeg så her til aften, for gud ved hvilken gang, tog plads i "stamsengen" på sygehuset, havde jeg egentlig regnet med, at skrive nogle mails, surfe lidt osv., bare for at fordrive tiden. Men det ville Telmore da anderledes! For uanset hvor mange gange jeg prøvede, kunne jeg ikke få forbindelse til nettet! Gode råd var dyre - man kan jo ikke overleve uden internet(!!1) - så jeg ringede til Telmore, i håb om at få løst problemet.

    Men nej - Telmore har åbenbart besluttet, at de vil lukke deres kunde"service" kl. 18:00! Klokken seks?!?!?!?! Armen for fanden da - hold da i det mindste åbent til klokken 20, eller deromkring! Så nu må stakkels jeg surfe via min mobil, indtil jeg kan få fat på røvhullerne i morgen!

    Lorte Telmore!

    Mvh
    ZFDK - der lige smider et link til denne afpisning i "I-landsproblem"-tråden med det samme.

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at kvarterets avisbud lader sig transportere på knallert. HVER nat kl. ca. 02.50 brydes nattefreden af den forp*lede knallert!

    Lyd af knallert nærmer sig, stop, pause, gas op, brems, pause, gaaas op, pause, gaaaaaaaaaaaaas, pause, gaas, pause, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. Slut.

    Så kan man fordrive tiden med at regne ud, cirka hvilke huse der abonnerer på Politiken eller Berlingske, før man igen kan sove videre. Mon ikke et par tusinde mennesker bliver vækket af det spektakel.

    Virkelig belastende.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg synes, det er helt fint at kongehuset støtter op om forsvaret og at de er tilstede for at skabe opmærksomhed om for eksempel den nyligt afholdte flagdag. Men det pisser mig af, når de stiller op med brystet fyldt med alle de medaljer de selv har fundet på eller har fået af mor. Det burde være etikette at man ikke overstråler soldater, der rent faktisk har fortjent deres medaljer.

    Man burde adskille medalje-ordenerne i de der gives for en civil præstation, de der gives for en militær præstation, og de der gives for tilfældigvis at være i familie med eller rigtig gode venner med nogen.


  18. #207
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At min telefon ikke har virket hele dagen til andet end "begrænset tjeneste". Ifølge 3's hjemmeside er der skam ingen problemer, som sædvanligt. Danmarks mest udbredte netværk, min bare røv. Det betyder vist bare, at der over hele landet sidder horder og jamrer dygtigt over jeres tåbelige skodtjeneste.

    Måtte I alle blive genfødt som 3-benede tandløse rotter!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Sluk nu for helvede for mikrofonerne på de andre, når 1 taler til politisk debat!

    Det er da til at blive helt vild over af raseri, når de får lov at mundhugges og ødelægge hinandens taletid.

    Edit: Skru også ned for værten, hvis hun er max belastende!
    Sidst redigeret af FC Franni : 14.09.11 kl. 21:34


  20. #209
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jeg har lige nævnt det ovre i skakten, men det fortjener at blive foreviget: Valgaftenen på DR og TV2 pisser mig gevaldigt af.

    I aften blev politik og vores demokrati endegyldigt til et reality-show. Begge kanaler var totalt ligeglade med de valgresultater, der tikkede ind og koncentrerede sig i stedet om, hvor partilederne var og hvordan der var ude til festerne. Selvfølgelig har den del af det altid haft en plads på en valgaften, men det har altid været ved siden af præsentation og kommenteringen af resultaterne. Det er ikke godt nok, at man bare bliver henvist til nettet for at se resultaterne, når det nu faktisk er dem, som hele valget handler om. Jeg synes, det er synd og skam, at folk ikke får mulighed for at lære en lille smule om, hvordan valgsystemet egentlig fungerer og i stedet skal kastes rundt til åndssvage stemningsreportager. For fanden da!


  21. #210
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    min kollega fra Jylland når der er fodbold, han ved minus om fodbold, især om FCK, hvilket dog på ingen måde afholder ham fra at kommenterer alt omkring sporten og holdet.

    her til aften så vi en halv time af kampen mod AaB mens vi spiste, et LILLE udpluk af hans tåbeligheder følger her.
    "Er Nordstrand ikke fast mand? Han er da bedre end ham N'Doyle"
    "N'Doyle er ham brasseren ikke?"
    "sidste år på denne tid lå Agf til nedrykning, de klarede kun lige frisag med et point"
    "Er Hutchinson ikke stadigvæk i fck? Har i lige solgt ham?"
    "Har Fck ikke lige fået ny målmand?"
    "skred Ståle ikke fordi hele holdet stoppede?"
    "hvorfor spiller Fck i hvidt?"
    "klart Fck ikke kunne klarer CL når i spiller så dårligt, de hold er gode"
    Da jeg sagde jeg ikke mente Plzen var specielt gode, kom svaret
    "jamen Fck var jo dårlige, hvorfor var de det"

    Det hele garneret med et "pivskid da" hver gang en spiller røg ned, og hele denne svada blev fyret af på rav vestjysk, sjældent har jeg spist så hurtigt og skredet på værelset..


    Så jyderøv HOLD.....DIN......KÆFT om fodbold, start NU!!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •