Side 143 af 158 FørsteFørste ... 4393133140141142143144145146153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    DPMA at da jeg var hos lægen sidst (jvf lidt højere oppe i tråden), så blev jeg behandlet meget nedladende af lægesekretæren. Jeg arbejder på et lager, og jeg var i arbejdstøj. Jeg kunne tydeligt mærke på hende, at jeg måtte være dum med dum på. Jeg havde fået en akuttid til samme dag, og jeg var derfor ikke "civil". og jeg havde ikke mundbind med. Tal lige om, at klæder skaber folk :-/

    Mvh Bjørn
    Det er meget normalt og jeg har også oplevet det flere gange. Hvis jeg kommer i arbejdstøj skynder jeg mig altid at bruge noget lingo, der gør dem klar over at jeg er "klogere end jeg syner". Men det er totalt langt ude og bla også derfor at der er så stor social ulighed i sundhed.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2132
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    En afpisning i den lidt mere 1st-world-klasse:
    Firefox er begyndt at gå ned for mig og fryse min laptop, dælme irriterende, kan ikke få det ordnet og synes ellers det er en god browser.

  4. #2133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    .. hvis PC ikke køber Vavro fri til sommer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #2134
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    .. hvis PC ikke køber Vavro fri til sommer.
    Er det kommet frem, hvad prisen/købsoptionen lyder på? Mener at have set 53 mio., hvilket lyder lidt højt, men omvendt ser han da ud til at være de penge værd.

  7. #2135
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Det pisser mig helt utrolig meget af at læse alle konspirations folkets meninger om krigen i Ukraine…. Især to personer i mit Facebook feed deler det samme lort igen og igen.

    På mange måder minder de to om hinanden - Begge arbejder ufaglært, begge tidligere dømte, ingen børn eller kæreste… Og begge to har igennem lang tid også delt alverdens lort omkring Covid situationen.
    Nu er tiden så kommet til krigen - man bliver så træt.

    Måske er det bare fordi at man sidder alene som 40 årig uden familie og børn og derved ikke har noget miste at man ikke er det fjerneste bekymret over at der sidder en gal mand l vores egen baghave med atomvåben? I dont know….

    Det er i øvrigt også gældende for andre personer som jeg engang imellem falder over på Twitter, at har man været sølvpapirs hat under Covid så er man det også nu under krigen. Det må godt nok ikke være meget indhold sådanne mennesker har i livet siden at de har til til at kæfte op online i tide og utide….

    Så “kære” antiwax/anti whatever…. Hvis du har et problem med noget, så tag for h*lved tyren ved hornene og gør noget ved det, fremfor at sidde med stiv diller foran dit tastatur og tro du ved mere om stor politik og verdensøkonomi end alle andre…. Meld dig ind i politik, tag en relevant uddannelse, gør nu et eller andet hvis du er så sikker i din sag….

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2136
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det pisser mig helt utrolig meget af at læse alle konspirations folkets meninger om krigen i Ukraine…. Især to personer i mit Facebook feed deler det samme lort igen og igen.

    På mange måder minder de to om hinanden - Begge arbejder ufaglært, begge tidligere dømte, ingen børn eller kæreste… Og begge to har igennem lang tid også delt alverdens lort omkring Covid situationen.
    Nu er tiden så kommet til krigen - man bliver så træt.

    Måske er det bare fordi at man sidder alene som 40 årig uden familie og børn og derved ikke har noget miste at man ikke er det fjerneste bekymret over at der sidder en gal mand l vores egen baghave med atomvåben? I dont know….

    Det er i øvrigt også gældende for andre personer som jeg engang imellem falder over på Twitter, at har man været sølvpapirs hat under Covid så er man det også nu under krigen. Det må godt nok ikke være meget indhold sådanne mennesker har i livet siden at de har til til at kæfte op online i tide og utide….

    Så “kære” antiwax/anti whatever…. Hvis du har et problem med noget, så tag for h*lved tyren ved hornene og gør noget ved det, fremfor at sidde med stiv diller foran dit tastatur og tro du ved mere om stor politik og verdensøkonomi end alle andre…. Meld dig ind i politik, tag en relevant uddannelse, gør nu et eller andet hvis du er så sikker i din sag….
    Block og rapporter for false news, spild ikke tid med "dialog"... Nye tider på godt og ondt, og man må håbe FB fatter noget og begynder at tage situationen ang. misinformation seriøst og slår reelt ned på det her.... Så må vi snakke ytringsfrihed osv, når normaliteten (forhåbentlig) vender tilbage engang...

    (Beklager jeg mener sådan, men extreme situations og alt det der.... Der er jo en god sandsynlighed for at de der syge konspirationsteorier er en "trickle down effect" fra et længerevarende bombardement af russisk sponsoreret misinformation/propaganda/destabiliseringseffort, langtidsdesignet til præcis det her.... (Og ja, det er en konspirationsteori i sig selv ;) Jeg håber oprigtigt det bare er fordi de er nogle dræn)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Det pisser mig en smule af, at FC København udnytter den aktuelle interesse, til at skrue gevaldigt op for priserne, således at jeg skal betale 400 kr. for min plads til PSV-kampen. Vi skal vel tilbage til Chelsea-kampen for at finde højere billetpris.

    Omvendt er jeg godt klar over at det er en kærkommen lejlighed, til at få lidt ekstra mønt i kassen efter et par magre år. Så jeg lever med det, indløser min plads, og fortæller mig selv, at pengene går til et velgørende formål.

  12. #2138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Det pisser mig en smule af, at FC København udnytter den aktuelle interesse, til at skrue gevaldigt op for priserne, således at jeg skal betale 400 kr. for min plads til PSV-kampen. Vi skal vel tilbage til Chelsea-kampen for at finde højere billetpris.

    Omvendt er jeg godt klar over at det er en kærkommen lejlighed, til at få lidt ekstra mønt i kassen efter et par magre år. Så jeg lever med det, indløser min plads, og fortæller mig selv, at pengene går til et velgørende formål.
    Vi seks i Kopenhagen Keys-fraktionen har besluttet at lægge de 450 kroner, vores billet koster, på en bæverding i stedet. Det er simpelthen en sjofel pris for en billet til en 1/8-delsfinale i en europæisk tredjerangsturnering. Man tør jo slet ikke tænke på, hvad billetten havde kostet, hvis vi skulle møde et storhold i Champions League i stedet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi seks i Kopenhagen Keys-fraktionen har besluttet at lægge de 450 kroner, vores billet koster, på en bæverding i stedet. Det er simpelthen en sjofel pris for en billet til en 1/8-delsfinale i en europæisk tredjerangsturnering. Man tør jo slet ikke tænke på, hvad billetten havde kostet, hvis vi skulle møde et storhold i Champions League i stedet.
    Jeg tror den ville have kostet stort set det samme. Måske 50 kroner mere.

    Sagen er jo, at der lige nu er balance mellem udbud og efterspørgsel. De skal nok få solgt de billetter, som sæsonkortholdere ikke reserverer.

    Ved seneste EL-gruppespil mener jeg at huske, at den samlede pris for tre gruppekampe var 480 kr. Prisen var sgu da ikke sat så lavt fordi klubben ville være søde ved os. Den var sat lavt fordi skønnede, at produktet ikke var mere værd på det tidspunkt.

    Jeg forstår således godt jeres fraktions impuls med at blive væk. Jeg tror bare I sparker åbne døre ind. Jeres billetter skal nok blive solgt.

    Jeg er glad for at jeg hev pengene hjem til mig selv, i stedet for at give dem til klubben, da vi skulle tage stilling til hvad der skulle ske med pengene for de kampe vi ikke kunne møde op til under pandemien. Jeg føler mig således en lille bitte smule mindre røvrendt over at skulle smide 400 kr. for en 1/8-finale i Fætter Guf Cup.

    Men jeg synes det ville have klædt klubben at oplyse i mailen, som blev sendt ud, at "billetterne kan erhverves af sæsonkortholdere for 400 kr. Ved fristens udløb går de i løssalg til kr. 495,-" (lur mig, om ikke det bliver prisen). Jeg måtte faktisk gå tilbage i mailen for at tjekke om ikke der var en rabatkode, da 400 kr. forekom mig lige voldsomt nok for (som du siger) en kamp i en tredjerangsturnering.


    Edit: og må jeg tilføje. Jeg tror de 400 kr. er nøje udregnet. Det er så højt, at der kommer godt med penge i kassen. Omvendt så lavt, at der ikke er den store brok fra os fans. Havde det nu kostet 800 kr. skulle der nok være oprettet tråde om engelske tilstande og neokapitalisters udnyttelse af folket...
    Sidst redigeret af ryet : 01.03.22 kl. 15:42 Årsag: Tilføjelse

  15. #2140
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Jeg tror den ville have kostet stort set det samme. Måske 50 kroner mere.

    Sagen er jo, at der lige nu er balance mellem udbud og efterspørgsel. De skal nok få solgt de billetter, som sæsonkortholdere ikke reserverer.

    Ved seneste EL-gruppespil mener jeg at huske, at den samlede pris for tre gruppekampe var 480 kr. Prisen var sgu da ikke sat så lavt fordi klubben ville være søde ved os. Den var sat lavt fordi skønnede, at produktet ikke var mere værd på det tidspunkt.

    Jeg forstår således godt jeres fraktions impuls med at blive væk. Jeg tror bare I sparker åbne døre ind. Jeres billetter skal nok blive solgt.

    Jeg er glad for at jeg hev pengene hjem til mig selv, i stedet for at give dem til klubben, da vi skulle tage stilling til hvad der skulle ske med pengene for de kampe vi ikke kunne møde op til under pandemien. Jeg føler mig således en lille bitte smule mindre røvrendt over at skulle smide 400 kr. for en 1/8-finale i Fætter Guf Cup.

    Men jeg synes det ville have klædt klubben at oplyse i mailen, som blev sendt ud, at "billetterne kan erhverves af sæsonkortholdere for 400 kr. Ved fristens udløb går de i løssalg til kr. 495,-" (lur mig, om ikke det bliver prisen). Jeg måtte faktisk gå tilbage i mailen for at tjekke om ikke der var en rabatkode, da 400 kr. forekom mig lige voldsomt nok for (som du siger) en kamp i en tredjerangsturnering.


    Edit: og må jeg tilføje. Jeg tror de 400 kr. er nøje udregnet. Det er så højt, at der kommer godt med penge i kassen. Omvendt så lavt, at der ikke er den store brok fra os fans. Havde det nu kostet 800 kr. skulle der nok være oprettet tråde om enkelske tilstande og neokapitalisters udnyttelse af folket...

    Klubben risikerer bare at fremstå utroværdig, hvis vi mod forventning går videre til kvartfinalen og møder en mindre attraktiv modstander. Holder man prisniveauet eller hæver det yderligere, hvilket burde være tilfældet ud fra sportslige kriterier, ja så kommer folk ikke bare væltende gennem de åbne døre, når mange flere sæsonkortholdere siger nej tak. Det kunne f.eks. være tilfældet, hvis vi møder vinderne af et af disse opgør:

    PAOK - Gent
    Slavia Prag - LASK
    Bodø/Glimt - AZ Alkmaar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Klubben risikerer bare at fremstå utroværdig, hvis vi mod forventning går videre til kvartfinalen og møder en mindre attraktiv modstander. Holder man prisniveauet eller hæver det yderligere, hvilket burde være tilfældet ud fra sportslige kriterier, ja så kommer folk ikke bare væltende gennem de åbne døre, når mange flere sæsonkortholdere siger nej tak. Det kunne f.eks. være tilfældet, hvis vi møder vinderne af et af disse opgør:

    PAOK - Gent
    Slavia Prag - LASK
    Bodø/Glimt - AZ Alkmaar
    Helt enig og uforståeligt. Fair nok pris, hvis kortholdere/abonnement fortsat fik 20% rabat. Men da den sjovt nok er fjernet, så frygter/håber jeg det rammer dem som en boomerang i røven!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2142
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Tja, det er svært at gøre alle tilfredse. Havde de sat en pris på 100 kr havde der været en tråd af platinkortholdere der også brokkede sig. Det er jo problemet når man sælger forskellige produkter til sammen oplevelse, og man ikke kender det præcise antal events. Generelt er det sådan at jo mere man lægger up front jo billigere er det i det lange løb, men lige når det kommer til fck og europæiske kampe er det svært at finde noget konsistent system. En ting er sikkert, hvis man vil til alle hjemmekampe med fck kommer man til at lukke øjnene og trykke godkend, spørgsmålet er blot om det er i starten af sæsonen eller om det er når den spændende modstander dukker op.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2143
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Jeg forstår således godt jeres fraktions impuls med at blive væk. Jeg tror bare I sparker åbne døre ind. Jeres billetter skal nok blive solgt.
    Jeg gør mig - desværre - ingen illusioner om, at vores fravær (eller den mail, jeg sendte til klubben i går) kommer til at betyde noget. Jeg føler mig blot lidt mindre åndssvag ved ikke at bruge 450 kroner på den kamp.

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander
    Tja, det er svært at gøre alle tilfredse. Havde de sat en pris på 100 kr havde der været en tråd af platinkortholdere der også brokkede sig.
    Det har du helt ret i. Hvilket også er grunden til, at jeg tidligere har argumenteret for, at klubben droppede de der lotteri-lignende produkter, når diskussionen har været oppe før. Eller i hvert fald holdt sig til én type sæsonkort, som så enten inkluderede alle potentielle kampe eller ingen af de usikre kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #2144
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi seks i Kopenhagen Keys-fraktionen har besluttet at lægge de 450 kroner, vores billet koster, på en bæverding i stedet. Det er simpelthen en sjofel pris for en billet til en 1/8-delsfinale i en europæisk tredjerangsturnering. Man tør jo slet ikke tænke på, hvad billetten havde kostet, hvis vi skulle møde et storhold i Champions League i stedet.
    Vi er ligeledes en fast flok der har besluttet at smide dadlerne i hullet, istedet for i parken. 400 er sgu for meget for en træningsturneringskamp.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #2145
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 1markant

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Klubben risikerer bare at fremstå utroværdig, hvis vi mod forventning går videre til kvartfinalen og møder en mindre attraktiv modstander. Holder man prisniveauet eller hæver det yderligere, hvilket burde være tilfældet ud fra sportslige kriterier, ja så kommer folk ikke bare væltende gennem de åbne døre, når mange flere sæsonkortholdere siger nej tak. Det kunne f.eks. være tilfældet, hvis vi møder vinderne af et af disse opgør:

    PAOK - Gent
    Slavia Prag - LASK
    Bodø/Glimt - AZ Alkmaar
    Jeg skal gerne melde mig i koret, prisen er godt nok høj. Jeg tænker at det hænger mere sammen med modstanderen end med turneringen.

    Det er, trods alt, en betydende kamp mod PSV. Jeg har ikke specielt høje tanker om turneringen, men jeg kommer til at smide slanterne alligevel.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •