Side 144 af 158 FørsteFørste ... 4494134141142143144145146147154 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,146 til 2,160 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Når jeg ser denne video får jeg lyst til at slå Mike Jensen, og Mikkel Bischoff ......eller fuck det alle de gule pigs

    https://www.bold.dk/video/?id=627980

  2. #2147
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mit svar fra kundeservice ang. billetprisgate:

    Tak for din mail.

    Vi står selvfølgelig på mål for de priser, vi har sat. Det er altid en subjektiv vurdering, om en pris er passende eller ej, men vores overvejelser har gået på, at der er tale om en europæisk knockout runde kamp mod en interessant og attraktiv modstander, hvor det er den afgørende kamp. Samtidig har vi også rigtigt mange platinkortholdere, der har investeret og satset på, at sådan en kamp ville komme og de skal også opleve en værdi af det.
    
    Hvis der er yderligere spørgsmål, så vend gerne retur.
    
    Hav en dejlig dag :)
    Ikke så meget overraskende i det, måske udover at vi altså var sluppet billigere, hvis vi havde spillet hjemme i første kamp. Hvis man så havde kunnet vente til efter den potentielle røvfuld på udebane til at vurdere, hvor afgørende man syntes returkampen var, havde det givet mere mening. Grundlæggende understreger det vel bare synet på stamkunderne som pengekøer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #2148
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mit svar fra kundeservice ang. billetprisgate:



    Ikke så meget overraskende i det, måske udover at vi altså var sluppet billigere, hvis vi havde spillet hjemme i første kamp. Hvis man så havde kunnet vente til efter den potentielle røvfuld på udebane til at vurdere, hvor afgørende man syntes returkampen var, havde det givet mere mening. Grundlæggende understreger det vel bare synet på stamkunderne som pengekøer.
    Det tungeste argument synes i virkeligheden at være “hensynet” til platinkortholdere.. Det er sgu en mærkelig omgang.. Det er som om at de her platinkort nærmest spænder ben for klubben.. Havde det ikke været for dem, føler jeg mig ret overbevist om, at vi havde set en noget anden prissætning og et fyldt Parken mod PSV.. Eventuelle synergier ved det scenarie, kan man jo så opveje mod den profit platinkortene isoleret set giver.. Det er selvfølgelig en meget hypotetisk diskussion - men hvad der ikke er hypotetisk er tilskuertallet mod PSV.. Det kommer helt sikkert ikke i nærheden af udsolgt, selvom jeg da håber det.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2149
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det tungeste argument synes i virkeligheden at være “hensynet” til platinkortholdere.. Det er sgu en mærkelig omgang.. Det er som om at de her platinkort nærmest spænder ben for klubben.. Havde det ikke været for dem, føler jeg mig ret overbevist om, at vi havde set en noget anden prissætning og et fyldt Parken mod PSV.. Eventuelle synergier ved det scenarie, kan man jo så opveje mod den profit platinkortene isoleret set giver.. Det er selvfølgelig en meget hypotetisk diskussion - men hvad der ikke er hypotetisk er tilskuertallet mod PSV.. Det kommer helt sikkert ikke i nærheden af udsolgt, selvom jeg da håber det.
    Jeg skal lige være med. Du synes det var for dyrt at købe platin kort i sommers og derfor er du nu sur over at prisen på PSV også er dyr? Det har vel reelt intet med platinkortet af gøre men er en generel prisdiskussion. FCK har vel lige præcis i år har intet argument for at sænke priserne, specielt ikke på nedre C midt for. (Sektionen går til 250 dkk hvilket må siges at være en fair pris).
    Sidst redigeret af djurlander : 04.03.22 kl. 12:21

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2150
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Mon ikke kampens tilskuertal vil fortælle hvorvidt publikum synes prisen var fair?
    Imod moderne stemningsdiktatur

  9. #2151
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At høre FCM-tilhængernes sange... Det er jo seriøst alle FC og BIF-sange med teksterne ændret en smule. Virkelig platte fans!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At det skal være sådan et shitshow at købe øl i Parken. Hvis man skal reklamere med fredagsbar og fest, skal jeg ikke bruge 30 min i en kaotisk menneskemængde, for at få noget at drikke. Gør. Det. Bedre. NU!


  12. #2153
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    At det skal være sådan et shitshow at købe øl i Parken. Hvis man skal reklamere med fredagsbar og fest, skal jeg ikke bruge 30 min i en kaotisk menneskemængde, for at få noget at drikke. Gør. Det. Bedre. NU!
    I går var det værre end værst, det absolutte sammenbrud, den absolutte skandale....

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2154
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Følgende pisser mig af:

    - At man skal mase sig igennem flere uorganiseret køer ved salgsboderne for at komme hen til sin plads på C6.
    - At personalet var bagud med forberedte ordrer, som i princippet kunne ekspederes hurtigt, frem for at skulle bruge tid på at lave dem.
    Casper the ghost

  15. #2155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at vores køleskab besluttede at stå af her til eftermiddag :((((( Med hensyn til testikelsituation, så kig i den store : "Det glæder mig"-tråd

    Mvh Bjørn

  16. #2156
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig max af at Bøf vandt i Silkeborg.
    Hold nu op hvor var det ufortjent….


  17. #2157
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Fodbold i en nøddeskal ay

  18. #2158
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ... At Bolton ikke kunne nosse sig sammen til at score mere end 1 gang, med 80% boldbesiddelse og 22 målforsøg... Også endda et trøstemål i det 94. minut mod et fucking nedrykningstruet Hold!

    Så jeg taber hele den sidste uges betting-overskud.

    Sut mig Bolton!!!
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  19. #2159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At samtlige medier kører 24/7/365 breaking på Ukraine/Rusland. Det lugter altså også at clickbaits. Dr’s Krigens døgn hvor et par danske eksperter står med pegepind og “leger” krigsbriefing. Jeg kan ikke ha det. Lav 5 min opdatering i nyhederne om aftenen, hvis der ikke er noget reelt nyt.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2160
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At samtlige medier kører 24/7/365 breaking på Ukraine/Rusland. Det lugter altså også at clickbaits. Dr’s Krigens døgn hvor et par danske eksperter står med pegepind og “leger” krigsbriefing. Jeg kan ikke ha det. Lav 5 min opdatering i nyhederne om aftenen, hvis der ikke er noget reelt nyt.
    Og EB's som de værste, der høster klik på folks atomskræk med headlines som "Kan blive 3. verdenskrig", er så bare leder ind på deres Live-update. Hvor der så er en enkelt 2 timer gammel update, hvor Ukraine's udenrigsminister advarer om at det kan blive en verdenskrig.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •