Side 145 af 158 FørsteFørste ... 4595135142143144145146147148155 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,161 til 2,175 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Man kan være for eller imod et generelt forbud mod køb af smøger. Men det pisser mig af at man kun vil gennemføre et forbud mod folk der først får stemmeret om 2 valg. Hilsen en ikkeryger der forhåbentlig kan opdrage sine børn til at være det sammen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Man kan være for eller imod et generelt forbud mod køb af smøger. Men det pisser mig af at man kun vil gennemføre et forbud mod folk der først får stemmeret om 2 valg. Hilsen en ikkeryger der forhåbentlig kan opdrage sine børn til at være det sammen.
    Ja, det er totalt langt ude at dele samfundet op på den måde. Beslut om det skal.være for alle eller ingen, men at dele op på så arbitrær en måde er skørt. Lige pligter og lige rettigheder for alle myndige borgere og så må man vælge hvad de skal være.

  4. #2163
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At hele Danmarks Kevin Magnussen er tilbage i formel 1 pisser mig af….

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #2164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At hele Danmarks Kevin Magnussen er tilbage i formel 1 pisser mig af….
    Krydser fingre for, at dig og familien, kommer gratis i Leo's Legeland!

    (mis)-brug af vendingen - hele Danmarks - pisser mig af.

    Den er efterhånden så udvandet, at Byens Hold, også mistet sin betydning.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  7. #2165
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at Ukraines farver er blå/gul. Nu har jeg i mange år efterhånden levet stille og fredeligt i den (ret velunderbyggede) overbevisning at det er lortefarver, og så skal jeg pludseligt til at forholde mig til at man kan være de gode og samtidig blå/gul. DET PISSER MIG FANDME AF!!!11one


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #2166
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det burde vel også pisse dig af at det gode bogstav Z, er blevet en slags hagekors lige pludselig :)

    Har selv benyttet Zorglub (Z FOR ZORGLUB!) mange steder på interwebbet (det er endda mit steam alias), så det pisser i hvert fald mig af :)

    /kalif

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #2167
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    Det pisser mig af, at Ukraines farver er blå/gul. Nu har jeg i mange år efterhånden levet stille og fredeligt i den (ret velunderbyggede) overbevisning at det er lortefarver, og så skal jeg pludseligt til at forholde mig til at man kan være de gode og samtidig blå/gul. DET PISSER MIG FANDME AF!!!11one


    Mvh,
    Z
    Simpel løsning, lad os få politik ud af fodbold så vi kan få lov at hade Apoels farver igen.

  12. #2168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Simpel løsning, lad os få politik ud af fodbold så vi kan få lov at hade Apoels farver igen.
    Ehmmm… hvis det er en joke, vil du så ikke være sød at forklare den? Og hvis det er oprigtigt ment, vil du så ikke også være sød at forklare det?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2169
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Det burde vel også pisse dig af at det gode bogstav Z, er blevet en slags hagekors lige pludselig :)

    Har selv benyttet Zorglub (Z FOR ZORGLUB!) mange steder på interwebbet (det er endda mit steam alias), så det pisser i hvert fald mig af :)

    /kalif
    Jeg forstår dig ;(

  15. #2170
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Ehmmm… hvis det er en joke, vil du så ikke være sød at forklare den? Og hvis det er oprigtigt ment, vil du så ikke også være sød at forklare det?
    Ærligtalt når jeg tager i parken er det et frirum, hvor bekymringer om eksempelsvis krig, lægges i døren.
    Det har vi debatteret før og det nægter du at forstå at nogen foretrækker det sådan, så vi lader debatten hvile der.
    Sidst redigeret af djurlander : 08.04.22 kl. 12:30

  16. #2171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ærligtalt når jeg tager i parken er det et frirum, hvor bekymringer om eksempelsvis krig, lægges i døren.
    Det har vi debatteret før og det nægter du at forstå at nogen foretrækker det sådan, så vi lader debatten hvile der.
    Det forstår jeg fint tak. Hvordan “politik ud af fodbold” skulle hjælpe på at byen er plastret ind i gule og blå flag, forstår jeg tilgengæld ikke, men det er jo nok bare fordi jeg nægter det ;)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #2172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, uendeligt!

    At man (FCK) siger på et In-side arrangement, at man rigtig gerne ville have kontrollen over CP (biksen på hjørnet), men man er bundet af en forpagtningsaftale ellers ville man gerne kunne lave forskellige tiltag for at gøre det mere fanvenligt.

    Men at man ved først givne lejlighed, da forpagteren desværre afgår ved døden, hurtigst muligt giver Brian fra Hvidovre aka Air group hånd og halsret over stedet- hvilket de øjeblikkeligt kvittere med ved at hæve prisen og fjerne sæsonkort rabatten. Så en skvat fladt øl serveret, helt uden service, i et 40 cl plastbærger nu koster kr. 50. Det eneste de har opnået ved det er at der kommer færre mennesker der, jeg bliver selv væk for det meste.

    Og så kommer vi til gårsdagens kamp, dejlig sol for en gangskyld og mange mennesker. dagen hvor "vi" skal indvi "Fanzonen" . Dér har vi sgu også fået koblet Brian og hans firma på hvilket resultere i at et glas øl nu koster kr. 55 - og helt uden mulighed for sæsonkort rabat!

    Det er efter min mening, at pisse os langt op og ned af ryggen- fuldstændig ublu priser.
    Var det virkelig hvad vores donationer gik til? Det bliver ikke noget jeg kommer til at støtte, bevares, det kan godt være at jeg kigger forbi engang imellem, men jeg tager sgu 6 øl med fra kiosken.

    Nå ja, og så fik man også sat ind på den berettiget kritik af servicen i boderne i Parken (eller mangel på samme) Det har Air group gjort noget ved, man har simpelthen hævet priserne med 30 procent, det gør naturligvis køerne i boderne kortere, men jeg tænker at indtjeningen falder, jeg kommer i hvert fald til at bruge boderne minimalt, jeg stemmer med fødderne.

    Måske er det noget SLO-teamet kan tage op?

    Jeg føler mig pisset på, efter at have doneret i øst og vest, så er det takken.

    Det virker som om ledelsen i Parken er helt væk fra brættet - Jacob Lauesen undtaget.


    rsj


  19. #2173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det virker som om ledelsen i Parken er helt væk fra brættet - Jacob Lauesen undtaget.
    Hvorfor er Jacob Lauesen undtaget?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #2174
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor er Jacob Lauesen undtaget?
    Jeg har talt med ham, han virker kompetent i forhold til fanmiljøet og deres ønsker, han har jo faktisk også været ude og kommentere på prissætningerne så han gemmer sig ikke.

    Og så har hans arbejde med at få flere mennesker i Parken jo været en kæmpe succes. Han har i øvrigt også fået ansvaret for banen. Spørgsmålet er om han har fået for meget at se til.

    Resten af ledelsen er usynlige og det virker ikke altid som de smarteste beslutninger de tager.

  21. #2175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor er Jacob Lauesen undtaget?
    Nu er korrelation ikke lig kausalitet. Det sagt, så er der et tydeligt “tilskuerspor” der følger Jacob Lausens arbejde. Først i DBU og nu i FCK. Så bedømt på hans evne til at få folk på stadion, er der tale om en kompetent mand. Han fik vendt udviklingen hos DBU, og nu ser vi de sammen tendenser hos FCK. Jeg tror vi ender over 20.000 måske 25.000 solgte sæsonkort til næste sæson.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •