Side 146 af 158 FørsteFørste ... 4696136143144145146147148149156 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,176 til 2,190 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #2176
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu er korrelation ikke lig kausalitet. Det sagt, så er der et tydeligt “tilskuerspor” der følger Jacob Lausens arbejde. Først i DBU og nu i FCK. Så bedømt på hans evne til at få folk på stadion, er der tale om en kompetent mand. Han fik vendt udviklingen hos DBU, og nu ser vi de sammen tendenser hos FCK. Jeg tror vi ender over 20.000 måske 25.000 solgte sæsonkort til næste sæson.
    Men hvad er det, han konkret har gjort, for at kunne tilskrives at have øget interessen?

    Holdets succes? Kulturen omkring Sektion 12? Toiletter, mad og drikke? Spillet på banen og dennes beskaffenhed?

    Er det ikke nogle helt andre ting end enerverende kommercielt ævl, der er baggrunden for den markant øgede interesse i at tage i Parken - samt den øgede begejstring for landsholdet og tilskuerboomet i Superligaen generelt?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2177
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Men hvad er det, han konkret har gjort, for at kunne tilskrives at have øget interessen?

    Holdets succes? Kulturen omkring Sektion 12? Toiletter, mad og drikke? Spillet på banen og dennes beskaffenhed?

    Er det ikke nogle helt andre ting end enerverende kommercielt ævl, der er baggrunden for den markant øgede interesse i at tage i Parken - samt den øgede begejstring for landsholdet og tilskuerboomet i Superligaen generelt?
    Min kilde er Mediano, og interviews i mediano med manden. Har ikke dobbelttjekket det. Men dataen er vist ret klar at han fik vendt tilskuerudviklingen hos DBU, morten olsen -> Åge perioden, og at vi nu har set det sammen hos FCK efter at han er tiltrådt her. Mediano har faktisk et rigtig godt interview med ham der ligger nogle år tilbage, hvor han blandt andet taler om at hans værete dag hos fck var da vi vandt seneste mesterskab, da det var en lukket fest omkring parken og ikke hele københavn der vandt. Jeg vil tror det aktive arbejde med priserne for at komme i parken (differencieret priser) kommer fra hans bord. Og så må man jo sige at det taler for sig selv, bedømt på CV, at man fyrer Lars Bo, for at forfremme 40 årige Jacob uden nævneværdig direktørerfaring. Det er sikkert taget ud af en sammenhæng. Men det korte af det lange er at det meste af hvad jeg har hørt Jacob udtale har været fornuftigt, og blottet for BS, og at han har data der underbygger at han er en dygtig man, gennem hans poster som tilskueransvarlig og den dertil observeret vækst.

  4. #2178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Bestilling af mitid



    Vi har ventet med at migrere til mitid, til vi blev bedt om det af vores bank. Fredag d. 8/4 blev jeg bedt om at migrere, da jeg logede på banken. Jeg vil have en chip, så det valgte jeg, da jeg fik muligheden for at vælge. Jeg kommer så til en side, hvor jeg skal indtaste leveringsoplysninger. Jeg kan "se" indtastningsfelterne, men de er grå, og jeg kan intet taste i dem. Først prøvede jeg support, men mitidsupport var gået hjem. De har arbejdstid fra 8 til 8 (herlig arbejdstid :) ) i følge den support jeg talte med. Så jeg tog et skærmdump (heldigvis) og sendte en klage til min "bankrådgiver".


    Mandag kontaktede jeg igen support. I første omgang mente support ikke der var noget problem, men så kunne jeg henvise til min kommunikation med min "bankrådgiver". Support indrømmede så efter at have kontaktet 2. lvlsupport, at der nok var et problem, og jeg ikke var den eneste (min hustru kan ikke bestille kodeviser via bankens side til eksempel).


    Som gammel IT-indvikler, så tænker jeg, at det ikke kan være verdens største problem at løse. Så jeg prøvede, naiv som jeg er, igen i dag. Det virker stadig ikke.
    Support prøvede både mandag og i dag, at få mig til at bestille via mitid. Nuller og niks. I skal bare levere en løsning, der virker. EOD.

    Nordea. I ER NOGLE FUCKING IDIOTAMATØRER.


    (Puha, det lettede :) )


    Mvh Bjørn

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2179
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Du har så ganske ret Bagger - og jeg er på ingen måde "indvikler" Det handler sgu i sandhed meget om at finde ud af det selv - det lykkedes så for mig 68 år - borgerservice to go har forøvrigt begået en række udmærkede youtube videoer på området. En backup af mitid profilen på en anden enhed - husk det!!

  7. #2180
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at et fåtal af vores fans skal forsøge at diktere hvordan 35.000 andre skal agere til derby på mandag.
    Jeg har virkelig svært ved at se hvordan 30 minutters stilhed skal kunne hjælpe noget som helst.

    Hvis man ikke ønsker restriktioner som der er pålagt de næste to derbys, så må man opføre sig ordentligt. Og det gælder naturligvis begge fangrupperinger. Jeg hader Bøf af hele mit hjerte, men jeg kan godt lade være med at opsøge ballade med deres fans på kampdage….

    Og inden jeg måske får på puklen - jeg er udemærket godt klar over at politiets ageren ifm derby ikke altid har været lige i skabet for at sige det mildt… Men optøjer starter nu engang kun et sted fra, nemlig den hårde kerne af fans fra begge lejre….

    Jeg kommer til at råbe og skrige mine fulde lungers kraft fra jeg træder ind på stadion - det er Derby, jeg kan slet ikke lade være om så jeg ville….


  8. #2181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at jeg på en derbydag bruger 90 % af mit fokus på at være sur på medfans, deres selviscenesættelse og totalte mangel på selvindsigt, i stedet for at hade de pisgule.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #2182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA på et principielt plan, at røg og reklamer på fjernsynsskærmene skal diktere, hvornår en fodboldkamp skal afbrydes eller fløjtes i gang. En fodboldkamp bør være en begivenhed, der lever sit eget liv, som tv-stationerne så må indrette deres transmission efter - ikke omvendt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2183
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    DPMA at et fåtal af vores fans skal forsøge at diktere hvordan 35.000 andre skal agere til derby på mandag.
    Jeg har virkelig svært ved at se hvordan 30 minutters stilhed skal kunne hjælpe noget som helst.

    Hvis man ikke ønsker restriktioner som der er pålagt de næste to derbys, så må man opføre sig ordentligt. Og det gælder naturligvis begge fangrupperinger. Jeg hader Bøf af hele mit hjerte, men jeg kan godt lade være med at opsøge ballade med deres fans på kampdage….

    Og inden jeg måske får på puklen - jeg er udemærket godt klar over at politiets ageren ifm derby ikke altid har været lige i skabet for at sige det mildt… Men optøjer starter nu engang kun et sted fra, nemlig den hårde kerne af fans fra begge lejre….

    Jeg kommer til at råbe og skrige mine fulde lungers kraft fra jeg træder ind på stadion - det er Derby, jeg kan slet ikke lade være om så jeg ville….


    Point taken. Hvorfor i alverden forsøge at skabe en stemningsforladt hjemmebane, som det var tilfældet under Corona-pandemien. Også selv om vi kun taler om 30 minutters stilhed. Hjemmeholdet skal bakkes max op, og udeholdet skal ikke få det indtryk, at de kan få noget med hjem fra Parken. Det er vores hjemmebane, og det gæstende hold skal stækkes i troen på sejr. Naturligvis inden for rammerne af god ro og orden. Ingen brug af pyroteknik, kasten med ølkrus, lightere eller andre genstande.

    At vi så ikke for mulighed for at bakke vores hold op, når det spiller i Brøndby, er så et vilkår, vi må acceptere, så længe politiet vurderer, at de ikke kan garantere for sikkerheden før, under og efter disse derby-kampe.

    Se dét glæder mig, at der også er andre, der deler mit synspunkt. Måske dette indlæg skulle være postet i "Den store: Det glæder mig-tråd i stedet for..."

    Forza FC

  13. #2184
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA at ingen partier vil tage inflationsproblemet på sig. Sig nu bare inflationen er noget lort, men der er ikke rigtig noget der kan gøres lig nu og her for at afskaffe problemet.
    Istedet laves strudsen og man håber at mere benzin på bålet kan klare en over målstregen til næste valg.

  14. #2185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    DPMA at ingen partier vil tage inflationsproblemet på sig. Sig nu bare inflationen er noget lort, men der er ikke rigtig noget der kan gøres lig nu og her for at afskaffe problemet.
    Istedet laves strudsen og man håber at mere benzin på bålet kan klare en over målstregen til næste valg.
    Det er jo ikke helt korrekt. Regeringen gør da alt, hvad de kan, for at bremse inflationen ved at indføre skattestigninger, og samtidig forære penge i øst og vest til folk, som pludselig ikke har råd til noget som helst. Når alle folk bliver fattigere, falder efterspørgslen på varer, og det er med til at holde inflationen nede. Da det af naturlige årsager er problematisk at finde ud af, hvem der er værdigt trængende til at modtage Mettedorlegatet, sikrer man samtidig en vis træghed i systemet, som gør folk usikre, hvilket i sig selv dæmper forbruget. Risikoen er selvfølgelig, at produktionen falder og arbejdsløsheden stiger, men til den tid er inflationen alligevel erstattet af stagflation, og så er inflationsproblemet jo afskaffet ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2186
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er jo ikke helt korrekt. Regeringen gør da alt, hvad de kan, for at bremse inflationen ved at indføre skattestigninger, og samtidig forære penge i øst og vest til folk, som pludselig ikke har råd til noget som helst. Når alle folk bliver fattigere, falder efterspørgslen på varer, og det er med til at holde inflationen nede. Da det af naturlige årsager er problematisk at finde ud af, hvem der er værdigt trængende til at modtage Mettedorlegatet, sikrer man samtidig en vis træghed i systemet, som gør folk usikre, hvilket i sig selv dæmper forbruget. Risikoen er selvfølgelig, at produktionen falder og arbejdsløsheden stiger, men til den tid er inflationen alligevel erstattet af stagflation, og så er inflationsproblemet jo afskaffet ;-)
    I stand corrected.

  17. #2187
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Babacars indsats igår pisser mig stadigvæk utrolig meget af, selv her efter at have sovet på det.

    Vi spiller for det første guld i tre år, udsolgt udebane afsnit på et udsolgt MCH Arena imod vores konkurrenter til guldet, og så leverer han sådan en indsats.
    Jeg kan ikke mindes at have set en FCK spiller tidligere som har gjort mig så arrig som han gjorde igår.

    Om han har niveau til superliga eller ej skal jeg ikke kloge mig på. Men det jeg forventer når en spiller trækker trøjen over hovedet er at de knokler røven ud af bukserne hver eneste gang, uanset hvem vi møder.
    Det kan simpelthen ikke være rigtigt at der er plads til sådan en primadonna i vores trup, jeg synes at det var decideret pinligt at se på.

    Om så han skulle blive matchvinder på søndag, så ændrer det ikke noget for mig. De 15 minutter han leverede igår får jeg meget svært ved at glemme....

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2188
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Babacars indsats igår pisser mig stadigvæk utrolig meget af, selv her efter at have sovet på det.

    Vi spiller for det første guld i tre år, udsolgt udebane afsnit på et udsolgt MCH Arena imod vores konkurrenter til guldet, og så leverer han sådan en indsats.
    Jeg kan ikke mindes at have set en FCK spiller tidligere som har gjort mig så arrig som han gjorde igår.

    Om han har niveau til superliga eller ej skal jeg ikke kloge mig på. Men det jeg forventer når en spiller trækker trøjen over hovedet er at de knokler røven ud af bukserne hver eneste gang, uanset hvem vi møder.
    Det kan simpelthen ikke være rigtigt at der er plads til sådan en primadonna i vores trup, jeg synes at det var decideret pinligt at se på.

    Om så han skulle blive matchvinder på søndag, så ændrer det ikke noget for mig. De 15 minutter han leverede igår får jeg meget svært ved at glemme....
    Nu var han vel 5 mm eller 0,5% for hård afslutning fra at lave et gudemål ud af ingenting igår.

    Din afpissethed kan jo også ses som en positiv ting da ingen er forpligtet ud over evner.

  20. #2189
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    mitid igen :(

    Jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde, men hele setuppet vedrørende mitid virker totalt amatøragtigt. Som tidligere bemærket i http://sidelinien.dk/forums/showthre...444#post717444 så er Nordea en gang superamatører. Selv min gamle nu afdøde mor kunne have gjort det bedre.

    Min hustru bestilte for ca 3 uger siden en kodeviser, da hun blev bedt om migrere til mitid. I dag er der tre dage til, at hun SKAL skifte til mitid, og hun har endnu ikke modtaget kodeviseren (jeg bestilte en mitid chip, hvor der gik ca 14 dage førend jeg modtog den (den virker rigtig godt)).

    Så i dag ringede fruen til Nordea support (aka supporttumber) for at få forlænget fristen. Det kunne Nordea support desværre ikke. De henviste til mitid support. Fruen ringede så til mitid support, der kun kunne fortælle, at der pt er 4 ugers leveringstid på kodevisere. Og mitid kan IKKE forlænge fristen til migrering til mitid.

    HVORFOR I HEDE HULE HELVED har Nordea (og Danske Bank for min svigermor skal også først nu migrere) ikke begyndt den her proces i god tid, så der ikke er så stort pres på udsendelsen af kodevisere (Det var nemlig svaret fra mitid). Vi har i påsken oplevet en meget stor bestilling af kodevisere).

    Store banker I PMA

    Mvh Bjørn

    PS: Der sidder og nusser min lille mitid chip :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    mitid igen :(
    Så i dag ringede fruen til Nordea support (aka supporttumber) for at få forlænget fristen. Det kunne Nordea support desværre ikke. De henviste til mitid support. Fruen ringede så til mitid support, der kun kunne fortælle, at der pt er 4 ugers leveringstid på kodevisere. Og mitid kan IKKE forlænge fristen til migrering til mitid.

    HVORFOR I HEDE HULE HELVED har Nordea (og Danske Bank for min svigermor skal også først nu migrere) ikke begyndt den her proces i god tid, så der ikke er så stort pres på udsendelsen af kodevisere (Det var nemlig svaret fra mitid). Vi har i påsken oplevet en meget stor bestilling af kodevisere).
    Fristen er udskudt til d. 31/10: https://www.version2.dk/artikel/nemi...-borgerservice

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •