Side 15 af 158 FørsteFørste ... 5121314151617182565115 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    (Vi må lige tilbage i venstre side af skærmen igen)

    Nå, men det pisser mig af når man hos en ikke nærmere navngiven cykelsmed nær Svanemølle St. om eftermiddagen afleverer sin cykel til lapningen med lovning på at den er fædig til lukketid, hvorefter man ankommer til beskeden at den kan jeg ikke nå alligevel, du kan hente den i morgen kl. 11 ....men jeg skal bruge den i morgen kl. 06.45 ..... kun du ikke ha' sagt det kl. 15, således at jeg kunne have fundet en anden cykelsmed...!!!
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    ›Det pisser mig voldsomt af, at jeg har fået stjålet min jakke til
    ›en fest på universitetet. Det der pisser mig mest af, er faktisk
    ›ikke så meget at jakken blev stjålet, men at den blev stjålet i
    ›garderoben, hvor jeg havde betalt for at få passet på den. Ud
    ›over det vil de max betale 1500 kr i erstatning og betaler ikke
    ›for halstørklæde og handsker, som også er væk. Det er pænt
    ›irriterende, når prisen tilsammen løber op over 3000 kr.

    I forbindelse med ovenstående sag gik jeg til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme for at få mine penge. Inden jeg klagede ringede jeg til dem for at høre, om jeg kunne køre en sag mod et festudvalg på et universitet på lige fod med et diskotek eller lignende, hvilket de sagde var helt fint. Nu, et halvt år efter, og efter en masse skriven frem og tilbage, har jeg så fået svar: Afvist pga., at festudvalget ikke kan anses som en virksomhed.

    Armen for fanden da, hvor det pisser mig af! De kunne da godt lige have fortalt mig inden jeg gik i gang.
    Sidst redigeret af McMac : 21.09.11 kl. 17:45

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Spøgelsescyklister er allerede nævnt (cyklister der cykler i venstre side). De er afpissende i sig selv, men for fanden - HVIS man absolut skal cykle i den forkerte side, kan man så i det mindste ikke cykle i højre side af den venstre cykelsti?

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #214
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal
    Spøgelsescyklister er allerede nævnt (cyklister der cykler i venstre side). De er afpissende i sig selv, men for fanden - HVIS man absolut skal cykle i den forkerte side, kan man så i det mindste ikke cykle i højre side af den venstre cykelsti?
    Eller vælger at køre på fortovet, og zig-zagger mellem blandt andet en mor med barnevogn og en ældre dame med stok.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #215
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    når håndværkere:

    Snyder på timeseddel og faktura.
    Er ligeglade med kvaliteten af deres arbejde.
    ikke rydder op efter sig før fyraften.
    ikke afslutter jobs til aftalt tid.
    partout altid vælger den allermest støjende arbejdsopgave kl 7.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Anders Hørsholts udtalelse vedr. billet-farcen pisser mig af. Hold kæft, hvor lader han bare til at være et helt igennem forfærdeligt menneske.
    EC1V Finsbury

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  13. #217
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At høre 2 møgunger i stoget sidde og spille smarte over den falske info de lige har givet en kontrollør for 2 stop siden...

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #218
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at Politikens kampagne for at få flere læsere betyder at de uden at jeg har bedt om det - og på trods af at jeg har frabedt mig reklamer og aviser! - smider deres avis i min postkasse.

    Edit: Nu kan de så diskutere deres markedsføringsindsats med Forbrugerombudsmanden. Spader!

    Edit 2: I dag følger de så op med at sætte en kæk tøs til at ringe til mig for at spørge om jeg da ikke var glad for deres gratis avis. Kosteligt. Samme dag som de har sendt mig en undskyldning pr. email.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #219
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    I kampagne forlængelse:
    VIASAT og alle deres fortrædeligheder og totalt hjernebløde support/sælger organisation.
    Angiver skriftligt at jeg opsiger mit abonnement, da jeg flytter fra huset og i lejlighed, hvor der er fibernet af en slags.
    Jeg har derfor ikke brug for VIASAT abonnement til satelitten.

    Kl lort lørdag eftermiddag ringer en kegle og skal lige høre hvorfor jeg opsiger.
    Er lidt træt og forklarer at det skylder:
    A: at deres programmer generelt er fæces
    B: at jeg flytter som jeg har angivet i min mail

    Spørgsmål fra sælger: Jamen det kunne da være at den nye beboer var interesseret i at overtage abonnementet?

    Selvfølgelig da din bumsebefængte ungdomsarbejdende klovn
    Det er da mit problem at undersøge hos den nye beboer om han ikke kunne være interesseret i et abonnement hos rigets ringeste udbyder.
    Det forklarer man så i pæne vendinger, at det ligesom ikke er mit problem, og med forestående flytning op over har man andet at se til
    end at Viasat får flere tilskuere til Amandas Verden, Robinson, Model 2006 i USA - hvortil der svares at jeg da lige kunne spørge alligevel !!!

    Dø i h... Viasat for at få jeres ynglinge til at optræde så hovedløst stupidt.

    Og til Keglen som ringede: Selv hos VIASAT er der vel for fanden en nedre grænse for HVOR tåbeligt I må gebærde jer.

    Du arbejder for et lorte firma, men det fritager dig squddaforfandenihelvede ikke fra at tænke selv.

    NEJ , du får mig ikke til at ringe til den der overtager og lege sælger for jeres lorte firma.
    Det er vel det du dybest set supplererer SU'en med at foretage dig
    ***
    man bliver bare så træt en gang imellem
    Sidst redigeret af FCKÅER : 25.09.11 kl. 14:04

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #220
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18



    Ja umiddelbart gør jeg mig skyldig i den eneste forbrydelse i Danmark der medfører straffen stening på det lokale torv.

    Men den mand må efterhånden tendere til noget af den mest usympatiske dansker.

    Et er at han åbentbart får indkluderet i de kontrakter han skriver under at han skal have en pokkers masse penge hvis de endelig får øjnene op og fyrer ham. At han så begynder at udnytte det, er direkte klamt. Vi ser trænere som dropper bonusser og spillere der går ned i løn når de ikke præstere. Michael Laudrup er modsætningen, han siger op og forventer stadig at få de 5 mio. kr. fra en økonomisk trængt klub.

    Det eneste han har opnået i sin trænerkarriere er at køre BIF i sænk og det er jeg selvfølgelig taknemmelig for.

    At vi så i Danmark har en flok jubelidioter ansat som journalister og stadig ikke kan forholde sig kritisk til ham er også kvalmende.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen


  20. #221
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Et er at han åbentbart får indkluderet i de kontrakter han skriver under at han skal have en pokkers masse penge hvis de endelig får øjnene op og fyrer ham. At han så begynder at udnytte det, er direkte klamt. Vi ser trænere som dropper bonusser og spillere der går ned i løn når de ikke præstere. Michael Laudrup er modsætningen, han siger op og forventer stadig at få de 5 mio. kr. fra en økonomisk trængt klub.
    Hele setuppet har været sørgeligt, lige fra Guzman blev solgt. Bevares, det var måske ikke den heldigste måde at gøre det på, men det oplever alle trænere nærmest i dag. At de ikke har den store indflydelse på, hvilke spillere der bliver solgt.

    Men responsen fra Laudrup? 'Jeg bliver fyret, det er der ingen tvivl om'.

    Efter kampen i weekenden der endte med en 2-1 sejr over Real Sociedad var Laudrups kommentar efterfølgende: 'Fint nok, men jeg bliver stadig fyret'. Fint nok? Hvad faen er det for en kommentar?

    Well, han fik ikke fyresedlen. Så måtte assistent Erik Larsen sendes i byen: 'Ferrer er verdens dårligste menneske'.

    http://www.bold.dk/nyt/Laudrups-assi...portsdirektoer

    Så kunne fyringen af assistenten ikke undgåes, men Laudrup havde nok regnet med, at de også ville smide ham ud. Det gjorde de ikke, og nu må vi se hvad det så ender med.

    Det var under alle omstændigheder godt set af sportsredaktøren på den lokale avis (kan ikke finde link), da han for 2-3 uger siden skrev: 'Laudrup? Han venter bare på en fyreseddel, han vil ikke selv sige op. Han er for grådig'.

    Virkelig ikke en mand af format.

  21. #222
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Hele tre ting pisser mig:

    - den nye postlov! Det er mig en gåde, at man kan pålægge 800t husejere en udgift for at tilgodese en flok postbude og indirekte tilgodese en virksomhed.

    - den kunde i Bilka i dag, som ikke forstod konceptet med Quick Kasse. 10 dele står der .. så nytter det ikke du har 10 forskellige vare og 5 af hver.

    - at kassedamen ikke afviste ovennævnte.

    *raser*

    Claus

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #223
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Nu postvæsenet nævnes, så kommer utallige dages afpisning op i mig:

    Min samleverskes navn starter med "T". Hendes brors navn starter med "T". Han bor ca. 500m væk på en vej, hvis navn i den grad ikke minder om navnet på vores vej. Han har en fin postkasse med navn på. Vi har også en fin postkasse med navn på. De deler efternavn, og jeg vil tro det ligger i top 5-10 over danske efternavne.

    Hvordan hede hule helvede kan det være, at vi får 4-10 af hans breve om måneden, når nu de er korrekt adresseret til hendes bror? Halvdelen af dem har endda i bunden en omadressering til vores adresse.
    Jeg afpisses, specielt set i det lys at jeg 9/10 gange blot plopper dem i en rød postkasse igen, og at der stadig ikke er nogen på postkontoret der får det ordnet. Han får jo stadig masser af post selv, det er jo kun en brøkdel der lander hos os.

    Stram nu op, lortede postvæsen, specielt nu, hvor den omtalte postlov burde give jer lidt ekstra tid og mammon!

  24. #224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    DPMA, at den ellers så vanvittigt gode ide - trafikradio - bliver ødelagt FULDSTÆNDIGT konstant, fordi det er nogle landsbytosser der skal sidde og formidle budskabet.
    Hvis de da så bare kunne fatte sig i korthed, og komme med de hurtige budskaber, istedet for "jaaa, så sidder der nok nogle på Holbækmotorvejen nu, og tænker at trafikken kører langsomt idag, og det tager da også 18 minutter at komme fra Roskilde til Fløng" - så stram da for helvede op mand!!!!

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det må så gælde P4/Sjælland for den i KBH er da glimrende.
    Hislen af TorbenØ.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •